/spanien/bilbao/forum/398.aspx/spanien/bilbao/forum/398.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic oskar
2006-11-08 09:07
Alla här känner till att det är jag som är oraklet. Utmana mig gärna!

AUpA AThLEtIC!
Athletic Pata Negra
2006-11-07 18:42
Caixo,
Hur kommer det sig att så få tippar på det här forumet?
Agur,
PN
Athletic oskar
2006-11-07 15:30
Någon liten fölust, tex den jag såg live på camp Nou 1999, kändes inte helt orättvis men jag fick gå långt bak i tiden för att hitta den..!

Vi kommer troligen rättvist ta 3 poäng på Mestalla...!!

Bra matchrapport förresten, på denna sida alltså..
Athletic KungYeste
2006-11-07 12:48
Ämne: Amorebieta i Venuzue....
Härligt :)

Själv är jag otroligt objektiv ;)
Kan dock inte komma på en enda match där vi förlorat rättvist ;)
Athletic oskar
2006-11-07 12:14
Amorebieta i Venuzuelas landslag. så coolt!

Kungen, på lördag kan vi se matchen själva så slipper vi sitta i knät på subjektiva jornalister och själva kunna kommentera matchen på ett moget och objektivt sätt, precis som vi brukar! Jag har dessutom hört att domaren kommer vara klädd i rödvitt på Mestalla. ;- D

AUpA AThLEtIC!
Athletic KungYeste
2006-11-07 00:22
Skummade igenom Racings matchrapport där man överraskande läste att vi i princip var helt utspelade.... Gick sen igenom matchstatistiken och läste därefter några spansak matchrapporter som visar en klart mycket jämnare match än vad som beskrivs av Racings JESPER BJöRKLUND!

Man kan väl försöka vara något sådär objektiv eller?

ehhh skärpning!

Aduriz, Llorente och Urzaiz på plan samtidigt i slutet då vi dessutom spelar med bara 10 man!
Synd att det friska satsningen gav resultat´!!!! :)
Athletic KungYeste
2006-11-07 00:03
Ämne: ALLA filmar ibland......
Självklart gör dom det och jag trodde du såg blinkningen ;) ;) ;) ;)............

Etxe är väl kansek en av ligans mest rutinerade filmare...
Athletic KungYeste
2006-11-07 00:01
Mendieta kan bli ett riktigt lyft och då menar jag kanske inte främst PÅ plan(där också givetvis). Med La Ligas yngsta trupp kommer en spelare av den kalibern garanterat göra stor nytta för laget. När det dessutom går lite knackigt är det än viktigare med en sån rutinerad herre!

AUPA Mendieta!
Athletic oskar
2006-11-06 21:56
Grym artikel Teodoro!!! Fortsätt skriva skönt skvaller från Bilbao!!!! I like a lot!

Ju längre situationen ser så här kass ut så gillar jag tanken på Mendieta mer och mer. NU behövs han. Det vore ett mentalt lyft för laget och en enorm dos med Rutin. I liked a lot!

Hur är det med Garmendia? I miss a lot!

Valencia är i gungning, jag tror på poäng på lördag!

AUpA AThLEtIC!
Athletic oskar
2006-11-06 21:48
ALLA filmar ibland.. Att spela så när Extebe så länge utan att plocka upp ett och annat filmtrix... skulle inte tro det...

Vi får inga xtra poäng på att gnälla på domarn.. :-)
Athletic KungYeste
2006-11-06 20:59
Ämne: Kungen ramlade nog l....
Kungen filmar ALDRIG!!! Förstått!!! ;)

Ärligt talat, man ser en ganska klar kontakt medans bollen verkar ligga still vilket ju borde resultera i en straff eller! :)
Athletic oskar
2006-11-06 16:26
Kungen ramlade nog lite innan benet var på honom... ser så ut på stillbilden i alla fall... :-)

Härligt att Orbaiz var tillbaks. Trist att Gabilondo missar Valencia matchen.

Å vad jag vill ha ett par 3-poängare nu!!!!!

Matchen verkar flyttad till lördag 22:00 så TV4+ är ett hett tips även om fotbollskanalen inte riktigt har fått in informationen än. Är man expertkanal så är man.. :-D

Möte med Mallis på Mallis på onsdag åxå 22:00 visas på ETB-1 om någon har vägarna förbi Bilbao i veckan..

Födelsedag idag: Sarriugarte. Grattis coach!

AUpA AThLEtIC!
nån som vet
2006-11-06 07:44
tjena jag undrar om dom vissar er match mot valencia nästa vecka tacksam för svar?
Athletic KungYeste
2006-11-06 00:39
Kolla länken, kan till och med se att det är straff på en stillbild!
Athletic KungYeste
2006-11-06 00:37
Håller med er men med 10 mot 12 är det svårt att vinna även på San Mames. Än en gång rånade domaren (hur dålig kan den spanska domarkåren bli?) oss på poängen. Tidig utvisning på Gabilondo och sen en missad straff-situation i slutet där Yeste blev fälld!!
Athletic oskar
2006-11-05 21:04
Ingen bra dag för oss idag Kuba.. :-(

När jag vaknade idag trodde jag nog att vi skulle ta 3 poäng på San Mamés idag. Det är just de här matcherna jag tjatar om att vi skall vinna. Det är här vi skall skapa lugn och arbetsro för vårat lag. Vi måste vinna hemma mot bottenkonkurenterna annars får vi bita naglar in i sista omgången.

Nu har vi två riktigt svåra matcher och några poäng blir det nog inte. (Kanske en TV match nästa helg dock..)

AUpA AThLEtIC!
Athletic Kuba
2006-11-05 18:56
Bara 0-0 hemma mot Racing! Inte för att den matchen ändå var viktigast för mig idag...
Athletic bost
2006-11-04 14:04
Apropå spelare i andra landslag än det spanska, Lizarazu har både spelat för Athletic, det franska landslaget och Baskien (1993 mot Bolivia).

Länken visar var Torrelavega ligger. Trist brev.
Valencia El Guiri
2006-11-04 12:43
Vilka idioter det finns här i världen! Borgmästaren och invånarna i Torrelavega lär känna sig ganska uppgivna nu (utom dåren/arna som gjorde utskicket, förstås). Totalt osmakligt. Bläh!

På tal om osmakligt; det var ju också ett sätt att sälj... sörja Puyols döde far på, LByC.
Athletic Kuba
2006-11-04 12:26
Eller också kan man visa sin respekt mot familjen Puyol utan att bli medlem på nån fånig site...
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-11-04 09:12
Allas om sörjer familjen puyol bli medlemma i mitt team på Playahead.se:
Rip_Josep_Puyol

Tack
Länktips: playahead.se
Athletic Kuba
2006-11-03 14:19
Vi behöver folk till redax! Athleticfan och skrivsugen? Hör av dig till mig antingen på mail eller PM!
Celta Vigo Diego Placente
2006-11-02 17:42
Lycka till. Troligen väntar en enkel vinst för er. Är det bara jag som tycker det, eller blir alla basker bättre så fort de går till Bilbao?
Athletic Teodoro
2006-11-01 14:06
Med en tår i ögat, Kuba! Så himla bra!!! Detta är hur kul som helst!
Nu ska det skrivas så att det ryyyyyyker! Vinst i nästa match, jag vet! tro mig
kungyeste1
2006-10-29 22:51
Tryggt!!!!! hahahah jo då.... ända tills vi återigen släpper till ett skitmål! Assist Sarriegi!! öch inte nog med det, sen är vi dessutom nära att skcika in bollen i eget nät...
Athletic KungYeste
2006-10-29 19:49
Ser ganska tryggt ut för ovanlighetens skull :)
Inte något jättebra spel direkt men med ett snyggt mål och ett Osasuna som verkar helt under isen tror jag faktiskt att vi vinner detta! :)
EGN
2006-10-29 19:40
På mitt länktips kan ni som inte har tillgång till matchen följa matchen via stream.

Reggar er gärna också och kommentera...
Athletic bost
2006-10-29 19:29
GABILONDO! Snyggt mål.
Athletic KungYeste
2006-10-29 16:43
Viktigt viktigt idag grabbar! Håll tummarna :)
Valencia J.T-Ayala
2006-10-27 18:50
Osasuna kommer nog vinna mot er i helgen. Men vi får se hur det går! =)..
Trevlig helg..
Annons: