/spanien/bilbao/forum/377.aspx/spanien/bilbao/forum/377.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic oskar
2007-04-10 15:59
Intressant spekulation. Domarna som dömer till Athletics fördel.. Det brukar ju vara tvärtom.. :-D Storlagen som favoriseras i omgång efter omgång. Vem minns inte den horribla utvisningen i hemmamtchen mot Barcelona. En utvisning som på sätt och vis kan vara en starkt bidragande orsak till att vi har de problem vi har. Jag minns inledningen på den matchen med välbehag. Så skall vi spela! Tills domaren förstörde allt..

Nja nog för att det är påsktider. Men den här fjädern har blivit större än den kyckling den eventuellt kanske skulle ha varit...

Joseba/Fernando.. Jag skulle behöva fokusera mer på det här än jobbet.. slarvigt av mig. Hoppas dock att vi inte har en option på fernando.. .-D

AUPA Domarna!
Athletic oskar
2007-04-10 12:10
Fernando Llorente målade igen för Valladolid i helgen. Nu leder han skytteligan i Segundan. är det bara en vävningsbubblare eller har vi någon option på honom?
Athletic Kuba
2007-04-10 11:19
Supporterklubben har fått en ny medlem! Senaste tillskottet är Jonas från Eslöv.
Athletic losleo
2007-04-09 22:03
tar vi 2 raka matcher från och med Valverde har vi definitivt nytt kontrakt, då får vi bara hoppas att de andra baskiska lagen överallt klarar sig! OCkså värt att nämna att Alaves ligger 6 poäng ifrån nedflyttning, får hoppas att det leder till att de säljer alla överbetalda icke-Basker och blir en farmarklubb till oss! Men det är knappast troligt...
Athletic oskar
2007-04-09 21:27
Jag håller med. Tar vi en trea nästa helg så bör vi greja det här!! gör vi det inte så blir det tre tuffa veckor.
Espanyol hemma
Sevilla borta
R. Madrid hemma
Kan bli noll med lite oflyt åxå och då är vi tillbaka under strecket.
Athletic KungYeste
2007-04-09 21:05
Fy fan vilken sjuhelvetes skön vinst! En dag vi åter kämpade som dom lejon vi är, att vi dessutom gör ett snyggt mål skadar ju inte. Lite oroande är det ju iochför sig att spelet inte fungerar men den biten får vi ta mot Espanyol. E boost för självförtroendet kan vara otroligt viktigt just nu, grejar vi 3 poäng mot Espanyol tror jag seriöst på att vi fixar nytt kontrakt!

AAAAAAAUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAA!
Athletic Kuba
2007-04-09 16:33
Klart det blev kryss mellan Betis och Levante. Betis kan ju bara spela oavgjort...
Athletic oskar
2007-04-09 09:48
Highlights på länken

bra att levante och betis kryssade igår
ännu bättre att Recre vann mot Celta.

Celta har hemmamöte mot Levante kvar.
Athletic oskar
2007-04-08 12:36
Målet på youtube
Athletic oskar
2007-04-08 12:30
tack själv, jag var i upplösningstillstånd just då.. på väg att idiotförklara mig själv. Vad gör man själv framför TVn kvart i tolv en lördag? Kollar på ett lag i spillror som aldrig vinner.. Men igår var det värt det!!
Athletic Kuba
2007-04-08 12:11
Hurra! Jag tror jag ska missa fler Athleticmatcher på tv... Tack Oskar för telefonrapporteringen sista minuten av matchen. ;)
Zaragoza Nina (Red.)
2007-04-08 09:33
Heja heja!
Athletic toreadore
2007-04-08 03:00
JAAA1 Hvilken fantastisk nyhed at vaagne op til her i Seoul. Vil i dag baere min Athletic-troeje med stolthed paa World Cup Stadium til kampen mellem FC Seoul og Suwon. Aupa Athletic! Aupa Gabilondo! Aupa FC Seoul!
Athletic losleo
2007-04-08 00:01
jag får fan inte in mej att vi har vunnit mot del hornos athletic, jag har inte druckit för mycket? det kan inte stämma!!
Athletic oskar
2007-04-08 00:01
glömde en sak.

Jag blir lika imponerad av publiken varje gång. vilket drag!
Athletic oskar
2007-04-08 00:00
Fantastiskt skönt!

Små marginaler men 3 viktiga poäng till Athletic! Det syntes verkligen efter slutsignalen hur lyckliga spelarna var. javímar slängde upp tröjan på läktaren. Kan det vara nu det vänder!? Jag hoppas det men Espanyol hemma på söndag känns läskigt.. hoppas att de vinner i UEFA cupen i veckan så de är lika fyllda av övermod som Valencia..

AthleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeTIC!

AUP!
Athletic Kritoz
2007-04-07 23:55
Det var banne mig tre sköna poäng! Hjärtat satt i halsgroppen in i det sista! Nu strävar vi efter samma kämpatakter mot spanjorerna!

AUPA BILBAO
Athletic oskar
2007-04-07 22:50
1-0 i HT igen..

Offensivt byte när Casas blev skadad. In med Garmendia och ner med Iraola på VB? Eller swappar de med Exposito?

Jag skulle gärna skriva håll tätt 45 nu men det skulle kännas lite fånigt..

Jobba nu!!!!
Athletic Kritoz
2007-04-07 22:29
jaaaaaaaaaaaaaa..mål mål mååååååååååååååååååååååååååålll
AUPA BILBAO
Athletic -=Gringo=-
2007-04-07 21:59
NU släpper vi ut lejonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Athletic oskar
2007-04-07 19:48
ser ut som en defensiv uppställning ikväll.

hoppas att Valencia ställer ut skorna. Jag är dock rädd att reserverna tar sin chans. Intressant att se vilket mottagande Asier får!?

3 poäng vore skönt!
Athletic losleo
2007-04-06 22:44
Nope, han är skadad, men se på matchen ändå, för att Etxeberria med över 50 landskamper åt Spanien, underbarnet Javí Martinez, ligans bäste högerback Andoni Iraola, ligans mest aggresiva spelare Ander Murillo, våran exentriske målvakt Dani Aranzubia, dynamiten Luís Prieto, vår Ronaldinho Aritz Aduriz och kanske också den nye Yeste, Joseba Garmendia ska spela!
Real Sociedad Sebastian
2007-04-06 22:07
Spiller Yeste mot Valencia?
Athletic losleo
2007-04-06 20:30
Ämne: Ämne: jaha nu....
Exakt!
Athletic -=Gringo=-
2007-04-06 13:11
Nu på lördag visar vi varför vi ska stanna kvar! Jag ser inte matchen som en omöjlighet, jag är övertygad om att vi kan övertyga och skrälla! Aupa Bilbao!
Athletic KungYeste
2007-04-06 03:50
Ämne: jaha nu vart Murillo....
tror att du missförstod mig lite där... Aranzubia var grym, det jag menade var att det måste kännas hopplöst att göra en stormatch och sen ändå släppa 5!!!!! förbi sig...
Athletic losleo
2007-04-05 23:51
Leverkusen-Osasuna 0-3
Helt sjukt alltså, de verkar få in en ny generation av underbarn, Ion Erice är den nye Orbaiz, Azpilikueta är den nye Ezquerro, och Monreal är den nye Larrainzar, alla dem har hamnat i Athletic efter ett tag i Osasuna, kan det vara ett tecken? För övrigt är Monreal vänsterback och Azpilikueta höger/vänstermittfältare det kan tala väldigt mycket för dem!
Grattis Ziganda!
Sevilla Puerta
2007-04-05 18:35
Er match verkar visas på tv4+, trevligt.
Athletic oskar
2007-04-05 08:21
Jag såg Depo-athletic på en fest i höstas. Flatscreen i vardagsrummet. jag var obeveklig, bara skulle se den.. alla var inte stronöjda men vi vann med 2-0 så det kanske vore bra om du intog TV soffan.. kanske lyckas du frälsa ett par oroliga fotbollssjälar åxå...
Athletic Kuba
2007-04-04 13:49
Undrar om det egentligen känns surt att jag förmodligen missar Athletic på tv på lördag. De brukar ju ha för vana att göra bort sig när man får chans att se dem på burken...

Anledningen till att jag missar matchen är att jag ska på fest, men vem vet, med lite övertalning kan man kanske få tillgång till en tv...
Annons: