/spanien/bilbao/forum/358.aspx/spanien/bilbao/forum/358.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic losleo
2007-09-02 22:29
Det kallas ironi, Messi
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-09-02 22:16
skadan på eto'o är ingen fara, vi har Henry och Giovani som ersättare, dugliga ersättare
Athletic oskar
2007-09-02 22:08
Ibland är de riktigt dåliga.. Ibland påverkar de resultaten...

Men som någon sa i TV4. Det är inte de här matcherna som vi skall vinna men det är de här matcherna som påverkar spelarna mest ändå. Det är just de här matcherna som gäller allt. Kolla bara på inställningen idag jmf med många Levante/Espanyol o andra matcher.

Lider med Barca åxå. Måste vara jobbigt med skadan på Eto'o.... ;-D
Barcelona krullo
2007-09-02 21:57
Lider med er. Oerhört dålig domarinsats, man skäms.
Athletic losleo
2007-09-02 21:35
Alavés, BA, Osasuna B, och Eibar torskar alla hemma, ingen bra helg med andra ord, hoppas Osasuna vinner i alla fall...
Athletic oskar
2007-09-02 21:34
Messi_CE_Iniesta

Eller om vi hade ett par domare i samma lag.. :-D
Athletic oskar
2007-09-02 21:33
Med all respekt så var det inte filmningarna som var problemet idag. Hade Exteberria varit med så hade han filmat lika bra som någon annan.

Alla fotbollsspelare filmar mer eller mindre. Deco mer Messi mindre.

Messi är förövrigt grym i balansen. Klar Maradona varning där.. Santos vra lika grym i matcherna i Kina. hans 1-0 mål i Peking var såå känsligt. Han kommer att bli riktigt bra. Tur för honom att Eto'o är borta en stund.. fram till Jul faktiskt..

Vi heter ATHLETIC!
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-09-02 21:30
losleo//

Ni kanske skulle lyckas vinna om ni hade lite syd amerikaner!
Barcelona Myrran
2007-09-02 21:30
KungYeste

Tja, Deco kan jag väl hålla med om för att va snäll. Ronaldinho kan ha sina stunder ibland. Men snälla Messi? Santos? Messi är nog den som står upp mest med på tanke på sin storlek och de tacklingar, tröjdragningar osv han får utstå varje match. Santos kan du inte yttra dig över för han spela 30 min. Runt 100 min på försäsongen kanske lite mer. Tror knappast du har sett mer av han så yttra dig vid jul om Sanos tack.
Athletic KungYeste
2007-09-02 21:24
Ämne: KungYeste

Vem me....
Tja, Deco, Ronaldinho, Messi, Santos mfl....
Athletic oskar
2007-09-02 21:23
Helt klar skall vi spela 4-4-2. Det har vi gjort hela försäsongen. Jag vet inte varför vi skulle möta Barca så lågt i första. Andra däremot var jäkligt bra. Hög press och massor med spring i benen.

OM man skiter i domarna för det betyder inget längre, matchen är slut, så var det här det bästa jag sett Athletic spela på väldigt, väldigt länge! Det bådar gott inför framtiden. Sätt in Extebe (appropå filmare) Yeste (appropå Ronaldonho), Del Horno och Ocio så är vi ett topplag.

Jag tror på topphäng i år och jag blev inte mindre säker idag.

Vi heter ATHLETIC! Fan Hedman.. kom igen, atletico.. hallå..
Athletic losleo
2007-09-02 21:19
Grym matchrapport Oskar! Alla som såg matchen vet att det stämmer. Anledningen till att Koi fick det röda kortet var ju att domarn håller på Barca, och när deras juvel är "nära" att bli skadad som måste han dra en gräns, inte helt oväntat...
Barcelona Myrran
2007-09-02 21:17
KungYeste

Vem menar du är en filmare som ligger mer än vad den står upp?
Barcelona Myrran
2007-09-02 21:16
Alltid lika kul med junior domare i högsta ligan. Bra andra halvlek idag av er, ni försvarde helt annurlunda och fick till mer spel på Barcas planhalva. Hatar att domaren ska avgöra matcherna men jag har accepterat när det varit negativt Barca också...

Sen eran utvisning var verkligen brutal tackling, ingen chans att ta bollen och upp med dobbarna i närheten av knät :/
Athletic losleo
2007-09-02 21:12
Tack för sympatierna förresten, dom tröstar!
Men väldigt viktigt, vi heter Athletic, inte Athletic Bilbao, inte Bilbao, inte ATLETICO, inte Atletico Bilbao, vi heter ATHLETIC, det är inte så svårt att komma ihåg.
Athletic losleo
2007-09-02 21:10
Den största domarskandalen på oerhört länge, och dom kallar Italien skandal... Jajo, vi vinner matchen moraliskt, dom filmar sig fram och får i princip alla domslut till sin egen fördel. Rött kort på Marquez, ja det borde det ha varit, det skulle bara ha kommit tidigare, när han fick sitt första gula för en given 3-röda-korts-tackling. Koi's röda är helt fel, lilla äckelfjollan Gio dos Santos, (jag svär att det kommer vara en massa snorungar som går runt med hans tröja och kallar sig "dos Santos diva") faller enkelt, precis som alla deras vidriga fjant syd amerikanera, som kommentatorerna (som var hyfsade idag btw, Hedman i alla fall) tycker är så häftiga.

Gud vad glad jag är att vi har vår policy, tänk er alla filmande syd amerikaner vi skulle haft i andra fall...

2 felaktiga mål
1 felaktigt rött
2 hörnor som inte blev av
Marquez borde fått rött vid första tillfället

med mera, lyckat domarteam denna dag med andra ord...
Barcelona L.Messi19
2007-09-02 21:04
Faktiskt dåliga domarbeslut. Men att barca inte var värda 3 poäng? Doubt it.
Atlético WalterZenga
2007-09-02 20:50
Önskar er lycka till framöver. Tycker helt klart att ni är värda poäng i den här matchen. Respekterar också Bilbao för deras filosofi gällande spelares ursprung. Lycka till.
Valencia Piraten
2007-09-02 20:46
Bara att klaga till förbundet och kräva en rättmätig poäng om matchen slutar med det här resultatet,alltså 1-1,sen att domarteamet har gjort två kan väl inte räknas!
SKANDAL.
Athletic KungYeste
2007-09-02 20:44
Visst Barcelona ä ett fantastiskt lag men herregud också ett lag med filmare som ibland ligger mer än dom står, bedrövligt!
Athletic KungYeste
2007-09-02 20:42
Patetiskt!
Athletic oskar
2007-09-02 20:40
det är ju fan sjukt. rött direkt. vilken jävla flanhare
Atlético WalterZenga
2007-09-02 20:40
Mycket konstiga domarinsatser på TV idag. Gillar inte Juventus överhuvudtaget men undrar ändå vad domaren pysslade med. Sen har vi den här matchen. Nu var domaren tvungen att visa ut en Bilbao-spelare... *suck*
Athletic KungYeste
2007-09-02 20:38
Årets första Barca-mutning är ett faktum!
Atlético T:e
lider med er :/
Athletic KungYeste
Total skandal!
Spanska domarkåren är ett stort skämt
Athletic Ottar
Det är sådana här domarskandaler, som får mig att vilja sluta se på fotboll. Vidrigt!
Atlético WalterZenga
2007-09-02 20:37
Sen straffen ska vi ju inte prata om. Visst har Barcelona bollen och spelet men de gör ju inget med bollen.
Atlético WalterZenga
2007-09-02 20:36
Lider med er. Förstår inte vem som stoppade ett mynt i linjedomaren. Bollen är INTE inne. Tror inte att det blivit mål om det hade varit på andra sidan planen.
Replica
2007-09-02 20:36
Äckligt att se. Jag beklagar.
Annons: