/spanien/bilbao/forum/344.aspx/spanien/bilbao/forum/344.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic oskar
2008-01-19 16:02
Kom ihåg hur stabila vi varit i försvaret även när Aranzubia stått. Jag upplever det som om försvaret finns över hela banan om Ni förstår hur jag menar! Mer ett spelsystem av Caparrós än en enda spelare. Men visst är det ett avbräck.

Värre då med Etxeberría!!

Uteställen.. Vet tyvärr inte alls.. Kanske Unai!?

Visst var det ingen utvisning på Garcia...

Imorgon vinner vi "derbyt"!!
Athletic Autopsy
2008-01-18 17:22
Jag och en kamrat åker om ett en vecka till Bilbao för att se Athletic mot Barcelona... Tänkte bara höra om någon hade bra tips på schyssta uteställen...?
Athletic KungYeste
2008-01-18 14:06
Gorka är borta 5-6 månader efter sin operation!
Detta är väldigt dåliga nyheter...
Athletic KungYeste
2008-01-17 13:19
glömde skriva att vi nog hade en del del tur med den märkliga utvisningen på Garcia, visst får Tiko nåt i ansiktet men knappast en medveten handling av Garcia. Tack tack herr domare :)
Athletic KungYeste
2008-01-17 13:13
Länk till sammandrag ovan...
Såg ut som Del Horno var väldigt aktiv, kanske dags att ta över vänsterbacksplatsen i startelvan? Dani... ja han har väl som du säger Oskar inte varit direkt svag men är ett konstant problem på hörnor, frisparkar eller i inläggssituationer. Igår var han dessutom i mitt tycke direkt orsaken till Espanyols mål. Målet mot Racing får han också ta på sig så visst är det en katastrof att Gorka blivit "långtidsskadad"...

Men men, AUPA DANI!!!!
Athletic oskar
2008-01-17 08:01
Fick för mig att att Zaragoza vann igår.. kvällstrött... Nu står det rätt..

Men fan vad skönt!!! Det här behöver laget. Självförtrende boost! Rätt reservbetonad uppställning åxå. Även om det var utvisningen som gjorde att vi kunde skapa sådant tryck.

Värst var när radiosändningen bröts under hela förläningnen men som tur var kom den igång efter Yestes straff!

Katastrof med Gorka.. men Aranzubia har inte varit svag. Vi har inte släppt in många mål sedan han ställde sig i mål. Inte mer än ett mål i någon match faktiskt.

Revansch mot sardinerna nu!!! Vi brukar ju kunna slå dem..

ps bara 9% av de röstande vill se cuptitel och nedflyttning... vi får drömma om cuptitel OCH nytt kontrakt nu...

AthleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeTIC

EUP!
Athletic KungYeste
2008-01-16 23:00
Fan vad sköööönnnttt!!!!
Athletic unai
2008-01-16 22:43
Kanoon!!!!...Vi ska spela mot Racing nästa vecka (Onsdag)på "Copa del Rey"!!!
Athletic oskar
2008-01-15 12:54
Skönt sammandrag med riktigt bra publikbilder i inledningen! Dessutom en kort intervju med Yeste..
Athletic oskar
2008-01-13 20:15
Märkligt vad svårt de har att tända till mot bottenlag och nykomlingar.

Så fort ett bra lag kommer på besök så är det gasen i botten..
Athletic oskar
2008-01-13 20:13
det har du rätt i... drömde mig tillbaka till Alaves storhetstid..

De visade UEFA cupfinalen mot L-pool på Eurosport häromdagen..

Nu blir det Osasuna som får spela med kniven på strupen efter dagens hemmaförlust mot Racing. De ligger under strecket nu..
Athletic toreadore
2008-01-13 17:47
Supert i går! Efter så mange usle tv-kampe var det skønt at se Athletic i topform.

Ang. artiklen, næste kamp er vel i Pamplona og ikke Vittoria eller hur?
Athletic unai
2008-01-13 17:33
Hej! Aupa! Det var jättetrevligt att så många från "la peña" var med på La Bodega igår. Vi måste göra om det snart igen! Matchen var super och sällskapet och ölen med =)
Athletic oskar
2008-01-13 14:41
Ja han försökte smyga sig in på alla bilder... :-D
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-01-13 14:12
Nice supportträff, men det finaste är ju han i baren med en Real Madrid tröja..
Athletic oskar
2008-01-13 12:57
Sköna bilder! Snart på en hemsida nära dig...
Athletic oskar
2008-01-13 12:49
Kul kväll igår! Jag hoppas verkligen att vi hänger i samma bar när Athletic spöar Barcelona om två veckor!

EDIT: Jag la in en länk till målen från igår
Athletic tiopepe
2008-01-13 12:12
Tack för igår, alla som var med. Har lagt upp mina foton i La Catedral.
Athletic KungYeste
2008-01-13 03:05
Också fortfarande lite oroad över att våra anfallare inte gör vad dém ska, det vill säga MÅL!
Athletic KungYeste
2008-01-13 02:15
Ämne: verkligen en skön se....
Verkligen kul för Susaeta att näta igen men idag var han verkligen blek, hade alltför stor respekt och vågade igentligen inte utmana förrän efter sitt mål.
Nu tar vi Osasuna av bara farten!!
AUPA!!
Athletic KungYeste
2008-01-13 02:13
Härligt, härligt!!! En arbetsseger som är ack så viktig!! Javi Martinez är vår näste superstjärna, idag var han överallt och var enligt mig bäste Athleticspelare!!!
Athletic oskar
2008-01-13 01:12
verkligen en skön seger! två mål i samma match = seger den här säsongen. Stabilt försvarsspel!

Kul med Susaeta åxå!
Villarreal #xisco#
2008-01-13 00:37
Grattis till seger!
Athletic oskar
2008-01-13 00:25
det var verkligen 3 välbehövliga poäng. tycker att även att spelet vra ok. Kanske ingen champagnefotboll framåt men bra försvar och snabba omställningar. viktigt att Yeste fick måla!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-01-12 23:33
Bra genomförd match.
Athletic oskar
2008-01-12 18:10
Ämne: lycka till ikväll!....
tack!
Sevilla slim_sam
2008-01-12 18:10
mycket läsvärd införrapport! ser verkligen fram emot matchen ikväll.
Athletic oskar
2008-01-12 18:07
EDIT: Tyvärr verkar det som om Etxebe fortfarande är skadad. Det skulle i så fall troligen innebära två defensiva innermittar. Orbaiz verkar redo för spel så han faller in brevid Javí. Dessutom är Gabilondo fortfarande borta. Kanske dags för Susaeta från start igen? Garmendia har spelat två raka matcher från start så det är även möjligt att vi får se honom från start.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-01-12 14:54
oskar
Du har rätt när det gäller att klubben går lite före den enskilde spelare, kan hålla med om att storklubar som Barcelona,Real Madrid för att nämna några så har dem fallit på att nyansera sin filosofi, på att ha dem bästa av dem bästa på sina klubbar.
Många klubar har lär sig av sina misstag, ryggraden är viktigare än att sälja tröjor naser jag, men en viss balans av utläningar och spanska spelare borde man kuna bjuda sina fans trots allt, för att i grund och bottten så är fotbollen en underhållning, och för många även en livstil.
jag är inte emot att La liga blir större än vad den 'är idag!
Real Betis Oggy
2008-01-12 13:55
lycka till ikväll!
Annons: