/spanien/bilbao/forum/339.aspx/spanien/bilbao/forum/339.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic KungYeste
2008-03-05 23:22
Lite feedback om spelarbetygen tack, funkar upplägget eller har någon ideér om hur vi skulle kunna göra det bättre?
Athletic KungYeste
2008-03-05 23:20
Llorente har fått mycket skit under senaste åren men man måste ta i beaktning att den typen av spelare behöver mer tid på sig för att slå igenom än små kvicka och tekniska spelare.
Se på många "långa" target-anfallare som ex Crouch, koller, Urzaiz, Kennet A, Luca Toni...
Hur många av dem slog igenom i 17-18 års åldern?
Ingen vad jag vet!

Dessutom tror jag att silverskon i u-20 Vm har har påverkat honom negativt, vi skall komma ihåg att 4 av de 5 målen kom mot ett väldigt kortväxt Chile.
Athletic KungYeste
2008-03-05 21:02
Lysande artikel om Llorente Teodoro :)
Athletic oskar
2008-03-05 11:21
ja jag vet Gävle ligger inte i Härjedalen men matchen startar typ i höjd med Bräcke..

eller är det jämtland... shit... geografiiii ABC
Athletic oskar
2008-03-05 11:17
Så kul med Llorente! Hoppas verkligen att han levererar i hlegens nya måste match!

Både Etxebe och Yeste avstängda. JAg skulle ställa upp så här:

----------Armando-----------
-Iraola-Ocio-Amorebieta-Koi-
-------Javí - Orbaiz--------
David L - Susaeta - Gabilondo
----------Llorente----------

Sitter på tåget från Åre när matchen spelas. I mörkaste Härjedalen. Troligen i typ Gävle när matchen avslutas. Kommer ihåg att jag jublat på Gävle station över en gammal bortaseger mot Deportivo...

AUPA!
Athletic Kuba
2008-03-04 21:56
Ämne: Ämne: Jag har....
Jag är inte full, jag ramlar alltid omkull när jag går! ;)
Athletic oskar
2008-03-04 21:37
Ämne: Jag har ingen studen....
Men du förnekar inte att du var så berusad att du ramlade omkull i korridoren.. :-D
Athletic KungYeste
2008-03-04 00:47
Tycker Yeste var lysande igår! Styrde spelet och dominerade totalt på mitten. Var till och med hyfsad defensivt om man bortser från straffsituationen. Glöm inte heller bort att Javi Martinez gjorde en av sina sämsta matcher vilket gör Yestes prestation ännu större.
Håller däremot med er om hans position är för defensiv och idén med bara en forward och Yeste bakom borde vara ett alternativ då inga forwards förutom Llorente Levererar.
Athletic daniel_yeste
2008-03-03 23:10
Vi var utan tvekan värda 3 poäng!Tycker också det är slöseri med en Yeste som får inrikta sig på försvarspel,han ska ligga mellan mittfältet o anfallet!
Athletic Etxeberria
2008-03-03 22:25
Vi var värda 3 poäng i söndags tycker jag. Vi skulle ha satt någon mer chans!
Sen har vi rejäla problem i var Yeste ska placeras. Tycker inte alls han varit bra på kanten tidigare under säsongen och han var inte speciellt bra senast i mitten heller.
Kanske borde man köra någon typ av 4-2-3-1 istället med Yeste som offensiv innermitt?
Athletic oskar
2008-03-03 12:48
såg inte matchen men efter att ha sett sammandraget ser det ju ut som om vi skulle vunnit..

straffen var tveksam och vi borde satt ett par mål.

Snygg passning av både Orbaiz och Susaeta vid målet!

Oj vad viktigt det blir hemma mot Valladolid.. Hoppas att vår Llorente målar mer än deras...
Athletic daniel_yeste
2008-03-02 22:32
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL
Athletic KungYeste
2008-03-02 19:45
Ämne: Jag har ingen studen....
Hahahaha nä visst fan ;)
Skönt att vi lockade fram dig iallafall :)
Athletic Kuba
2008-03-02 19:23
Jag har ingen studentoverall har jag ju sagt! ;)
Athletic KungYeste
2008-03-02 18:39
Ämne: Ja ikväll blir det t....
Hörde att han sågs raggla omkring i sin studentoverall skrikandes: Ez nago mozkorturik, beti jausten naz ibiltzerakoan!
Athletic oskar
2008-03-02 09:55
Ja ikväll blir det tufft. Jag tycker dock att vi spelar bra nu och jag har förhoppning om poäng! Det är dock som vanligt stolpe in eller ut som avgör...

Bra startelva tycker jag. Missade Villarreal matchen men skrämmande att läsa om Yeste som def innermitt när vi skall försvara poäng i slutet.. eller var det så att vi jagade 2-1 målet mer än gulbåtarna!?

Llorente, från isbit till glödhet.. KUL!

Bra skrivet igen Peder!!

Någon som sett till Kuba btw...
Athletic daniel_yeste
2008-03-02 00:51
Aupa Athletic!!21.00 smäller det,3 nya poäng
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-03-01 14:28
Almeria ud' blir svåra att vinna över, har en fin segertåg som ingen märker.
Athletic toreadore
2008-02-28 09:55
Ämne: På baskiska heter de....Ja, byen hedder måske Vila Real på baskisk, men det ændrer vel ikke på at klubben stadig hedder Villarreal. Kan forestille mig, det er ca. lige så irriterende som når folk kalder os for Athletico Bilbao eller lignende frygtelige muligheder.
Athletic KungYeste
2008-02-27 00:46
Ämne: DU SOM SKRIVER.

V....
Hahaha tack för tippset! Ärligt talat, ursäkta min klantighet ;) Nu är det fixat :)
Athletic bost
2008-02-26 23:00
På baskiska heter det faktiskt Vila-real med ett R (och ett L i Vila) samt Bartzelona, Valentzia och Madril.
Villarreal MatiForlano
2008-02-26 21:37
DU SOM SKRIVER.

Villarreal heter det med två R VillaRReal .. :D :D

Lycka till !
Athletic daniel_yeste
2008-02-26 20:08
fan hade så jävla gärna hängt med men jobbar till 16 o bor i malmö så känns hyfsat omöjligt!men vinna matchen ska vi göra!
Athletic tiopepe
2008-02-26 13:42
TV-match på söndag. Pubsamling i Stockholm! Vem hänger på?
Athletic KungYeste
2008-02-24 22:34
5 tappade poäng de sista 10 minutrarna i år och ingen vunnen. Vi har endast mäktat med 1 enda mål från minut 80 och framåt och det vara
3-0 målet mot Valencia. Lite jämnare statistik där och Uefacupen hade varit bra nära...
Vi har också tappat ledningen 6! gånger i år!
Dåligt psyke eller dålig kondition?
Athletic daniel_yeste
2008-02-24 20:29
fan också!!vi skulle ju ha vunnit idag!men vi är ändå världens bästa klubb o Martinez har fortfarande stått för årets kontring!! Aupa Athletic
Athletic KungYeste
2008-02-24 19:03
Förbannat, 20 fantastiska minuter där vi kunde punkterat matchen och istället vänder Villareal efter ett sjävlmål/styrning på slutet. Urusel domare som hittar 25! ja 25 friskaprkar mot Athletic och bara 9 för... sanslöst. Dessutom plockar han upp det gula kortet 6 gånger mot de rödvitrandiga. Jaja, skall inte skylla förlusten på domaren men han förstörde matchen med allt blåsande. 1-1 hade varit rättvist sett till hela matchen men vad hjälper det när det handlar om vilka som gör mest mål. Caparros taktiska kunnande kan ju också verkligen ifrågasättas när det ser ut som man backar hem och spelar på resultat i stort sett hela andra halvlek, skandal. Han tar också in Aduriz istället för Etxeberria i halvlek, otroligt. När vi jagar mål på slutet gört han ännu ett urbota korkat byte, Susaeta ut och Etxeb... ehh nej Gabilondo in??
Ja fy fan vad träligt!
Athletic KungYeste
2008-02-24 17:35
Kolla PPmate
Athletic toreadore
2008-02-24 17:28
Man får jo gigt i øjnene af den stream. Kører jeres fint?
Barcelona The Reporter
2008-02-24 17:24
jag undrar hur de går för er jag hoppas ni vinner vem e bäst på plan och spelmässigt?
Annons: