/spanien/bilbao/forum/193.aspx/spanien/bilbao/forum/193.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Ivanmatic
11/6/2011 22:02
El_PitBUL_Gary_Medel

vi får försprång lite nu men vi skulle ändå vinna el clasico och få försprång där, ni kommer förlora mot bilbao nästa match!!!
Real Madrid Ivanmatic
11/6/2011 21:59
Nino

jag la en 1 på er trodde ni skulle vinna för ni är grymma hemma i baskien men men barca som sagt har dom tur i dessa matcher
El_PitBUL_Gary_Medel
11/6/2011 21:59
Ivanmatic// Lider du för att ditt äckliga real inte får 4 poängs försprång i ligan på ett annat lags bekostnad eller ? Bra match dock, trots ösregnet. Och fan vad man älskar Bielsa som tränare, saknar verkligen honom i Chile :(
Athletic Nino
11/6/2011 21:56
Fyfan vad nära, men riktigt skönt med poäng. La en del på 1X innan matchen. Bra jobbat Bilbao.
Real Madrid Ivanmatic
11/6/2011 21:56
lidder med er! äckliga barca har oftast tur på dessa matcher...
Athletic Gernika
11/6/2011 21:55
Härlig kämpa insats, surt att det inte höll hela vägen.
Men men vad fan en pinne iaf... Bra gjort Athletic, jag är mycket stolt!
Athletic Pinichin
11/6/2011 21:53
Så jävla nära. Grät när jag såg itarraspe på 2-2målet. Han fick en redig avhyllning av iraizoz, heroisk insats av Bilbao dock. Aupa!
Athletic fllorentee
11/6/2011 21:37
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Athletic fllorentee
11/6/2011 21:16
byt ut oscar nu snälla
Athletic fllorentee
11/6/2011 20:34
Känns som att hela laget koncentrerade sig så hårt på barcas rull att dom helt glömde bort att det faktiskt kan komma inlägg ibland också. Synd är det hur som helst, känns inte så kul att släppa in mål i luftrummet mot barca
Athletic Pinichin
11/6/2011 20:33
Gernika///
Fel av mig, hade glömt att Barca spelar för qatar och inte för världsfred längre. Det ser inte särskilt lättspelat ut för övrigt, det duggar inte precis. Förvånansvärt bra spel med tanke på omständigheterna.
Athletic Gernika
11/6/2011 20:30
Unicef är numera Qatar... Bara att jobba vidare och att våga! AUPA!
Athletic Pinichin
11/6/2011 20:27
Hur klurigt kan det vara att vinna en nickduell 3 mot 1 mot fabregas. Tycker att första 20 har sett riktigt, riktigt bra ut. Senaste fem desto sämre. Hoppas vi Athletic orkar hålla pressen på unicef.
Nicname
11/6/2011 20:24
JAAA ATHLETIC BRA!
Athletic Gernika
11/6/2011 20:23
Underbart! Fan vad vi springer, men vi vågar möta dom högt upp!

AUPA ATHLETIC!
Athletic oskar
11/6/2011 19:54
Man kan ju inte säga att han är feg direkt vår galning på bänken.. skönt mittfält..

Iraizoz;
Iraola, Javi Martínez, Amorebieta, Aurtenetxe;
Herrera, De Marcos, Iturraspe; Susaeta, Muniain
Llorente,
Athletic oskar
11/6/2011 19:52
Varför, varför skall galningen spela med en mittfältare som mittback mot Barca!!?? Dessutom en av två landslagsspelare i laget.. fast ooops, det är han ju som mittfältare... orkar inte... fast det kanske går ändå.. blir det 60-40 idag kanske. Vi möter ju ändå Barcelona...
Barcelona el Maestro!
11/6/2011 15:31
Joseba:

Hehe, jag tror inte att det blir 0-3. Jag tror att det kommer att bli en tättmatch som kan sluta med ett kryss.
Tippa kan man göra med hjärtat men hjärnan säger faktiskt något annat:-).
Athletic Joseba
11/6/2011 15:24
0-3 du är rolig du el Maestro ;)
Håller med om att Athletic-Real kanske är ännu hetsigare men alltid kul att få besök av ett av världens bästa lag. Hoppas vi kan bjuda på bra motstånd och att det blir en underhållande match.
Athletic Joseba
11/6/2011 15:21
Perfect och jag håller definitivt med JayQue om nån mer kommer dit så är det bara kul. JayQue i halsduk och jag åtminstone nån sorts Athletic-tröja blir nog svåra att missa. Man behöver ju inte ens ha sett ljuset utan bara vara intresserad av att prata fotboll och se en bra match.
Barcelona el Maestro!
11/6/2011 15:18
"nja Real Madrid smäller kanske högre[på La Catedral ]".

Det stämmer bra. När Real Madrid kommer på besök brukar det ofta bli röda kort, tyvärr mot hemmalagets nackdel... San Mamés kokar mer då.
Det var dock lika hetsigt på Anoeta också senast när Real Madrid besökte där.

Ser framemot matchen ikväll. Lycka till!
Athletic JayQue
11/6/2011 14:11
För mig funkar det bra. Jag försöker vara där till halv också. Jag tror jag hittade ditt nummer i en gammal mail-tråd. Några fler som vill hänga på?
Athletic Joseba
11/6/2011 13:30
Jag får det till 19 inkl. Gurpegui, Koi och Xabi Castillo(som är på väg tillbaks) men exkl. de unga du pratar om. men vi kanske ska släppa det där innan vi börjar skicka excelark och får dom andra på forumet att tröttna på oss helt :)
Jag är med på din argumentation men jag tror det blir svårt och dyrt för oss rekrytera in kompetenta rotationsspelare innan vi visar att vi är ett lag som kontinuerligt spelar i europa så att även rotationsspelarna får speltid(inte så många är sugna på en hel säsong på bänken). Också väldigt viktigt att ha resurser att behålla våra spetskompetenser, 10 Xabi Prieto kan inte ersätta en Llorente.
Däremot backar jag lite på Etxebarria efter att ha sett gårdagens match. Han skulle nog funka i en rotation på defensivt mittfält, speciellt om Bielsa vill fortsätta spela Javi M som försvarare ibland.
Athletic Joseba
11/6/2011 13:00
Man kan säkert övertala nåt annat ställe att pillra fram matchen också men jag orkar inte tjafsa utan väljer hellre att gå dit man faktiskt säger sig vilja visa spansk fotboll så om det funkar för dig så kör vi Norrmalm.
Siktar på att vara där vid halv åtta, skickar PM med mitt nr.
Atlético Atommyran
11/6/2011 10:23
Intressant match ikväll. Fruktar ert hemmaspel lite men tror ändå Messi avgör ;)
Athletic jupero
11/6/2011 09:22
joseba: Jag tror vi har använt 20spelare i år, (kan ha fel) Gurpegi borta säsongen ut. Inigo perez, igor martinez och Ibai tycker jag ännu inte håller primeraklass, då har vi 16 spelare kvar. Men låt oss hoppas att vi kan undvika skador och de tre nämnda utvecklas under året.
Athletic JayQue
11/6/2011 00:12
O'learys Norrmalm, säger sig visa matchen iaf
Nån som hittar nåt annat ställe? Verkar vara Napoli - Juve som är huvudnummer
Athletic JayQue
11/6/2011 00:01
Har bara en halsduk dock :(
Athletic JayQue
11/6/2011 00:00
Jag är på Joseba! Nån som har nån bra pub man kan hänga på? O'learys är det enda jag har varit på och kollat på fotboll på. Fanns väl nån pub nån nämnde här på forumet inför premiäromgången som inte blev av...vad hette den?
Barcelona ElChilenito
11/5/2011 22:09
Riktigt kul att det går bra då! Efter vad Bielsa åstadkom med mitt Chile så kommer jag för alltid att ha mycket respekt för den mannen.
Annons: