/spanien/bilbao/forum/191.aspx/spanien/bilbao/forum/191.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic Joseba
2011-10-27 22:43
vänster knä igen på Llorente, suuurt!!!
Tror inte alls att det är som den muppiga kommentatorn säger, det har ju inte varit nåt ingrepp tidigare och han har problem med en sena i vänster knä så han tar det bara på allvar
Athletic PedroYeste
2011-10-27 22:42
Aj aj Llorente

Ser illa ut
Athletic fllorentee
2011-10-27 22:40
Gillar inte att vi inte har någon hörnläggare med vänsterfot. Saknar Yestes hörnor, 1-0 målet i Copa Del Rey-finalen exempelvis..
Athletic PedroYeste
2011-10-27 22:37
Dåliga fasta situationer idag, ja under hela säsongen igentligen
Athletic Joseba
2011-10-27 22:31
vad är det för muppkommentator, när fick Iker filmarrykte?
hur dålig är egentligen Llorente(tydligen en sopa)
och hur dum i huvet är Godin, bra med varning
Athletic fllorentee
2011-10-27 22:29
Om domaren är den som gör att vi inte vinner idag vet jag inte vad jag tar mig till. Sånt här är inte bra för mig.
Athletic Joseba
2011-10-27 22:25
hoppas verkligen inte han filmar då blir jag yxtokig här i soffan
ok nu är jag officiellt yxtokig så passa er
snacka om sabbad kontring
Athletic fllorentee
2011-10-27 22:24
Jag tror det där hade varit solklar straff i alla ligor, han är inte nära bollen och han har kontakt både på armen och benen.. Inget snack i mina ögon. Sen känns det som att det bara spanska domarteam som lyckas missa sånt här, Llorentes hörna osv osv...
Athletic Joseba
2011-10-27 22:23
vi får verkligen inga domslut med oss hoppas bara publiken kan sätta tryck på domarna medan spelarna håller sig kalla
känner mig trygg med nya mittbacksparet
vi är bättre än motståndarna som vanligt numera hoppas bara det blir utdelning snart
Athletic PedroYeste
2011-10-27 22:22
Domaren är ju helt sjuk, inte ett enda domslut med oss första 20
Athletic Joseba
2011-10-27 22:17
tycker det ser helt ok ut förutom att Muniain och De Marcos förrsöker passa genom sina försvarare(ska vi kalla det ungdomlig entusiasm) :)
farliga kontringar av atletico
vet inte om man ska skylla så mkt på spanska domare där, hade inte vart straff i en nordeuropeisk liga men brukar vara solklar i spanien så lite inkonsekvent kanske
Athletic fllorentee
2011-10-27 22:11
Domarna i spanska ligan...... Det är helt jävla sjukt!
Athletic PedroYeste
2011-10-27 22:10
Seg start men visst skulle vi haft straff?
Athletic Joseba
2011-10-27 22:08
solklar straff
Athletic Joseba
2011-10-27 22:05
jag var uppenbarligen helt felunderrättad, men den som skrev införrapporten hade minsann rätt, cudos till Jacob och fel fel fel av mig :)
Athletic Joseba
2011-10-27 20:55
tydligen är inte Ekiza helt 100, men har inte sett nåt specifikt, antagligen därför han inte startar, Llorente känner sig också sliten men startar, vi kan nog anta ett ganska tidigt byte där. Hoppas han håller längre än de 45 han spelade senast, så mycket som han spelar så sliter det på en så stor kropp som han har, lite samma problem Zlatan brukar ha.
Athletic Joseba
2011-10-27 20:44
rapporterna säger att Ander startar och att vi har O De Marcos på vänsterbacken, offensivt så det förslår alltså, håll i hatten.
Llorente-kostym låter topp men samtidigt lite obehagligt(svenska män i shorts under sen höst är det nånsin OK liksom?)
Det är bara att skicka bilder till redaktionen så kan vi publicera, det är ju bara Iker numera på våra bilder så kan vara kul med lite variation :)
Shit vad jag är laddad...
Athletic PedroYeste
2011-10-27 20:35
Llorente kostym låter kul, bilder tack!

Viktigt ikväll, hoppas bara att Lejonkungen håller....
Atletico känns luriga...

Hoppas Herrera startar!
Athletic fllorentee
2011-10-27 16:19
Ikväll gäller det! Vinst är det enda som räknas!

För övrigt så planerar jag en Llorente-utstyrsel till helgens halloween-fest. Återstår att se om det uppskattas eller icke..
Athletic Joseba
2011-10-26 00:17
Inte helt officiellt än med Gurpegui, främre korsbandet rök. Det kommer att krävas operation och rehab, det finns en möjlighet att vara tillbaks efter 3-4 månader, det minns också en inte helt liten risk att hans karriär är över speciellt vid den här åldern(låt oss hålla tummarna för det första).
Llorente gick uppenbarligen av med knäproblem men iag har inte heller sett nåt mer.
Vad gäller inhopparna så har dom kvar mycket att lära av att spela tävlingsmatcher, det tog förstauppställningen en månad att haja grejen så dom dom inte för hårt. Sen har väl Tokero aldrig varit nåt teknikmonster, det jag blev orolig för är väl att han inte jagade skiten ur motståndarna som han brukar.
Synd för Racing att tappa 2-1 idag efter det snygga ledningsmålet men hellre 1+1 för Sevilla än 0 mot Barca och 3 mot Racing.
Laddad som f-n inför torsdag
Athletic oskar
2011-10-24 21:05
Gurpegi borta för säsongen. Iraola och Llorente är inte i nyheterna så det är nog inte så farligt där..
Athletic oskar
2011-10-24 09:49
VI förde spelet i första men när Iraola och Llorente klev ut blev vi svaga. Gurpegi och Toquero håller inte för det spel som Bielsa har implementerat.

Är Llorente borta är det bättre med De Marcos där uppe.

Att föra spelet borta mot Valencia är rätt ok.
Att spela 1-1 borta mot Valencia är rätt ok.

Har vi sex matcher irad utan torks nu...!?

Börjar kännas rätt bra nu.

Svår match på torsdag. Hur är det med Llorente och Iraola!?
Athletic fllorentee
2011-10-23 22:30
Riktigt rolig match. 1-1 på Mestalla är ju inte dåligt, även om det känns tungt att det slutade så som det gjorde. Glöm inte bort att vi hade ett felaktigt bortdömt mål i första halvlek! Eller jag förstod iallafall inte varför det dömdes bort? Det va väl inte ens nära offside och det var knappast någon fysisk överträdelse heller?
Vi spelar ju bra får man lov att säga, men det känns samtidigt som att man kan höja sig några snäpp till, det va ju egentligen ingen som hade någon grym individuell insats idag, utan alla gjorde vad som förväntas av dom men inte så mycket mer än så.
Athletic Etxeberria
2011-10-23 22:09
Bra insats måste jag säga, känns som Bielsa börjar få ordning på försvarsspelet också. Vi får nog vara nöjda med en poäng.

Kändes som det blev lite kaos när man var tvungen byta två spelare i paus. Särskilt Llorente saknas ju otroligt och Toquero gör ju ett riktigt dåligt inhopp. Hans teknik är helt enkelt för risig för denna nivå, karln får ju inte iväg en enda passning till rätt adress. Känns ju väldigt oroväckande om Llorente blir borta några matcher..
Athletic JayQue
2011-10-23 22:03
Muniain är förlåten...fast han kunde ju satt matchvinnaren där i slutet. Det hade ju varit magnifikt! Men Valencia. Var de inte väldigt svaga?
Athletic Gernika
2011-10-23 21:56
Fin hörnvariant i 93min, men måste vi passa in bollen i mål? Skjuta kanske? En pinne på Mestalla, värre saker har hänt.
Athletic Joseba
2011-10-23 21:55
sicken match, valencia var bra i andra, synd när vi hade ledningen, summa sumarum är väl också att alt jämnar ut sig, det var ju lika mkt straff för toquero som för soldado, jag tyckte domaren höll en jämn hygglig nivå
Athletic fllorentee
2011-10-23 21:50
helvete, golgado
Athletic Joseba
2011-10-23 21:50
skiiiiit
Athletic Joseba
2011-10-23 21:48
tror det handlar om förväntningar addeh
han har varit otroligt dominant på slutet och mot ett såpass bra lag som valencia får han inte lika mycket tid att briljera och som jag skrev så var han inte 110-procentig i första halvan, det är alltså väldiga krav :)
Annons: