/spanien/barcelona/forum/9983.aspx/spanien/barcelona/forum/9983.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Keite
2012-01-27 16:13
HAHAHA Xavi jävla kung!!!!!!!!!!!!

Det här var alltså innan den riktiga intervjun började då man ska bete sig korrekt och med respekt i TV, ja ni vet. Här pratar han med dem som det vore hans polare :P

Märk hur många gånger han säger ordet "ostia". Det typ som shit eller jävlar i svenska. Finns ingen riktigt översättning till ordet

Kortfattad. Xavi säger att Madridspelarna är där bak o grinar och att dom är dåliga förlorare. Sen går dom igenom olika matchsituationer som Alexis straffsituation, Lass kapning etc...
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-01-27 16:13
Hombre

du har helt rätt men;
En Madridspelare som hoppar med dobbarna i ansiktet mot en Barca-spelare, iklädd militärkläder, utrustad med shotgun och bazooka kan omöjligtvis ha i avsikt att skada.

en Madridistas logik.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-01-27 16:11
Jag reagerade på att Pepe applåderade åt domaren. Rätta mig om jag har fel men brukar inte det ge åtminstonde gult kort under match? Fast domaren hade väl inte med det i matchrapporten vilket tydligen ver´kar vara det enda viktiga när man ska stänga av en spelare i Spanien.
Barcelona Ibillay
2012-01-27 16:00
Hombre- Bojkotta AS...

"Självklart, alla som rör Barca spelarn ska rött kort så är det bara. Barcelona spelarna ska man inte röra, rör man dem så har man för avsikt att skada.

En Cules logik."

Nej, en madridistas inbillning, ni är inbillningssjuka. Det kommer att komma en vacker dag då Mourinho lämnar er och ni ligger 10a i tabellen. Då kommer ni också förstå att dagens real spelare är MMA-fighters
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2012-01-27 15:57
Rambla.

Motiveringen är ju lika komiskt varje gång. "Om Messi hade fått amputera sin hand hade vi agerat".

Vilken nisse. Samma individ som valde att bötfälla Guardiola och stänga av honom i den händelsen i Almeria när domarna ljög i matchrapporten och Guardiola sade det i mediarummet. Övriga i kommittén ansåg att bevisen var vaga, men använde sin rang för att få Guardiola avstängd.

Pepe hånar domaren genom att applådera, Casillias frågade domaren om han skulle festa med Barcelonaspelarna och Mourinho väntade på domaren i garaget efter matchen. Borde inte de spelarna stängas av?

Kommer bli intressant att följa Spanien under EM12
AndreD - Ànims Afellay y Villa
2012-01-27 15:51
Lol diskussion om utseende. Ska vi inte börja snacka mode som de gör i puertan nu när vi ändå är i farten
Barcelona Rambla~
2012-01-27 15:50
(. )( .) Ösut Mezil (. )( .)

Ja visst är det konstigt att han inte blev avstängd men inte så konstigt när det gäller Spanien och deras regler som verkar vara kvar från 50-talet.

Kommittén som beslutar om bestraffningar i efterhand, ja den består av 1 gaggig gammal gubbe. Han menar att det inte finns några bevis för händelsen, domaren rapporterade ju heller inte in något till förbundet. Nä, hur ska han kunna göra det när han inte såg händelsen. Inga bevis? Heh, bara ett par miljoner har sett repris på repris av situationen hur många gånger som helst. Som sag, bara i Spanien.

Och tack för att du åtminstone kan diskutera på en normal nivå. Att du skämtar och skojar om Barca hit eller dit har inte jag några problem med. Jag blir bara så trött och förbannad på alla madridistas, Mourinho och allt vad de heter, när de bara drar upp det som drabbar dem själv men blundar för all jävla skit de själva stält till med. Jag påstår heller inte att Barca eller dess spelare är några änglar eller oskyldiga de heller.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-01-27 15:47
(. )( .) Ösut Mezil (. )( .)

Haha, trodde faktiskt du var seriös där. Hade inte förvånat mig med tröjan du har på dig;).
Barcelona Barca4eva
2012-01-27 15:44
Både hoppas och tror att vi klarar Villarreal.

Känns som att Pep försöker ordna det dåliga bortaspelet.
Barcelona Capitan Puyi
2012-01-27 15:43
Fasen va hög nivå det var idag. Någon som vet om Villareal sitter på några skador eller avstängningar?
Redaktionen
2012-01-27 15:42
Väldigt låg nivå just nu, från både culés och madridistas. "Diskussioner" om spelares utseende och andra sandlådediskusioner får ni ta via PM om det känns
tvunget att tjafsa vidare om.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-27 15:41
Ursäkta men vem i helvete bryr sig om vem som har fulast utseende mellan Pepe och Alves?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonistas
2012-01-27 15:39
Pepe är hur ful som helst, ser ut som en skallig apa. Och Ronaldo liknar sån barbie docka dom små tjejer leker med.
srki.
2012-01-27 15:38
Sjukt komiskt att man diskuterar spelares utseende! ;D Personligen skiter jag i både utseende och privatliv, så länge Barca spelarna presterar på topp och håller denna underbara svit mot Real, så är jag mer än nöjd!! :)
Barcelona Barca4eva
2012-01-27 15:36
B-Guden

Och din läsförståelse måste ligga på IG nivå.
Real Madrid (. )( .) Ösut Mezil (. )( .)
2012-01-27 15:35
B-Guden

Läs hela mitt inlägg så ser du att det var ironi :)
Barcelona Ibillay
2012-01-27 15:34
Pepe ser ut som en bög utomjording
Barcelona B-Guden
2012-01-27 15:34
(Ber om ursäkt)
2012-01-27 15:32
II Barça II

Haha, men kom igen! kolla för fan.. herregud..
Säger inte att Pepe är den snyggaste på jorden.. men Alves? lite rolig är han
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-27 15:28
jämför vi just nu spelares utseende?
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-01-27 15:27
Hutch

Japp ! Känns som om hela världen är emot oss för att alla är avundsjuka ! Alla blundar när Real eller United får hjälp av domaren men när Barca får en domslut med sig så är helt plötsligt Uefa,fifa och hela Spanska förbundet med oss.

Eller när någon i Barca filmar så kallas hela Barca för Hollywod medan man inte säger ett skit när hälften av Inter filmar eller hälften av Real filmar och osv.
Man är så trött på sånt sk*`tsnack ! HYCKLERI kallar jag det för !!
Barcelona II Barça II
2012-01-27 15:27
Alves ful? Ja Pepe är ju fotomodell.

Är det bara jag som blir mörkrädd?

(Länktips)
2012-01-27 15:22
Rambla~

Va?! Pepe trampade medvetet? du måste skoja med mig?! Man såg klart och tydligt att han inte menade de. Inte hans fel att messis hand var i vägen!

Haha, skojar med er! Fattar inte varför inte spanska fotbollsförbundet inte stängde av honom.. Inte bara honom, många situationer som uppstår, som man i andra länder hade bastraffats för.. men inte i spanien..
Hutch
2012-01-27 15:16
El capitano[Cule]- Faris

Ja både i första och andra mötet så slarvade linjedomarna rejält. Det är okej om det händer en eller två gånger, men vi blev blåsta så många gånger att åskådaren till slut blir rejält upprörd.
Barcelona Rambla~
2012-01-27 15:11
Hombre - Bojkotta Marca/AS

Nej, men att medvetet stampa på någons hand när han ligger ner och man hoppas att inte domaren eller någon kamera ska se det, är okej enligt en madridistas logik va?

Kan du inte diskutera på en normal nivå kan du likväl bara dra här ifrån din mupp.
2012-01-27 15:10
Hutch

Ja det är riktigt irriterande ! Det var flera gånger som Alexis var onside och det kunde ha lett till flera friläge !
Hutch
2012-01-27 15:03
Bat

Hur menar du med att de inte hade tur med domaren? Lass borde fått sitt andra gula kort och därmed blivit utvisad. Då hade Real med all sannolikhet inte lyckats komma så nära som de gjorde. Tyvärr så hade inte domaren tillräckligt stora ballar för att visa ut honom.
-----
Är det ingen som reagerar på de fullständigt värdelösa linjedomarna i de två senaste El Clásicon? Hur många felaktiga offsideavblåsningar drabbades egentligen Barcelona av?
2012-01-27 14:49
Hombre - Bojkotta Marca/AS

Nu hittar du på saker ! Real spelar fult de måste du erkänna.

``Barcelona spelarna ska man inte röra, rör man dem så har man för avsikt att skada`` Med röra menar du när Pepe stämplade messi ? Med röra menar du när Lass tacklade messi ? Skärp dig om 2-0 hade stått sig så lovar jag att antingen Pepe eller Ramos hade försökt skada någon ! Mous order såklart !
2012-01-27 14:46
Shanghai - SHOOT ME $12

Haha, där tappa jag respekt för dig, bästa högerbacken genom tiderna? tur att Cafu inte var så bra som dani alves då :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-01-27 14:46
Hombre

Pepe borde väl få rött i första matchen? Lass borde väl få rött i andra matchen?

Carvalhos spark bakifrån på Messi borde väl vara på gränsen till rött? Om inte, hans andra kapning utanför straffområdet på Adriano borde leda till hans andra gula och därmed rött?

Pepes spark i senaste matchen på Alves är rött i en vanlig match, dessutom gör han halvhjärtat försök att trampa på Alves när han ligger ner.

Skit i de 2 sistnämnda händelserna, hade Pepe fått rött kort i första matchen för sin stämpling på Messi, hade Barca antagligen vunnit med fler mål, och Pepe hade inte fått spela andra matchen.

Hade Lass fått rött kort i första halvleken i senaste matchen hade Barca knappast tappat ledningen, utan utökat den.

Patetiska madridistas, var vänlig.... Äh, det är inte ens lönt att prata med årtiondets fölorarsupportrar, varför försöker vi ens? Losers

Edit, fan också, glömde Pepes filmning när han var alltför svag i kampen mot Cesc. Alltså borde Pepe fått 3 gula kort, 1 rött kort under samma match? Och likt förbannat spelade han hela matchen.

Men, Barca har ju alltid domarna med sig.
Annons: