/spanien/barcelona/forum/9974.aspx/spanien/barcelona/forum/9974.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2012-01-19 01:01
Sanchez är fansens nya gullegris, håller han sin låga uppe länge så kan han bli riktigt stor!

Ett köp av en tröja med Alexis 9 är givet!
Valencia rudolf
2012-01-19 01:01
Kanske nån som redan har postat, skrattade så jag grät haha.
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-01-19 01:00
Ett stort tack till Adam Pinthorp och Henrik Johansson för era krönikor ikväll. Det har nästan blivit en ritual att läsa "Kvällens Awards" efter varje match och för en Puyol-fanatiker som jag var det en fröjd att läsa " Namnet Carles Puyol ger mig rysningar".
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-01-19 00:58
Jag vill härmed säga att Sánchez är makalös. Som kommentatorn gång på gång sa; Bara killen kommer in i något rörelsemönster som gynnar laget: då har vi en av världens bästa kantspelare UTAN tvekan. Finessen killen visar är enastående... den där nicken gav mig gåshud. Han kämpar o sliter och är top 3 snabbaste lirare på plan varje gång vi spelar mot någon. Jag trodde lite om hans avslut, men det är absolut inget o klaga på där. Och så har idiotmarängerna väldigt svårt mot denna Bruno Mars kopia.

Sánchez, vilket köp!

I'm out!
Barcelona Andresito
2012-01-19 00:58
basaric - ?#AnimoElGuaje

hahaha, garvade irl :)
Barcelona Larsson1333
2012-01-19 00:57
J.M

Förstår att du missade Busquets fint, du höll nog för ögonen mest under hela matchen av ren rädsla, då du inte vågade se ditt kära Real Madrid återigen bli förnedrade och avklädda som så många gånger förr
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Minns ni det här? Söker: en värdig derbymotståndare!
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
Nu kanske folk börjar förstå varför jag kollar på klipp med Puyol på youtube då jag är på bio med min flickvän..
Barcelona Edoo - Grande Villa!
2012-01-19 00:55
J.M.

Det är imponerande att även efter en förlust så har ni mage att komma hit och försöka röra upp känslor med era halvdana kommentarer!
2012-01-19 00:55
J.M.

Det är imponerande att även efter en förlust så har ni mage att komma hit och försöka röra upp känslor med era halvdana kommentarer!
Barcelona Riiio!!
2012-01-19 00:54
F*CK helvete glömde bort "turken" majku ti jebem!... Matchens lirare rakt igenom. Hade underbara väggspel med... Puyol haha
2012-01-19 00:54
Men vad i helvete är det jag läser? Pepe spelar aldrig fult. Det har jag lärt mig av att läsa alla kommenterar som ni som håller på Real Madrid skrivit. Oj?!?! Filmar han också? Nej, det är också skitsnack fråga Kaljic som är moderator på Real Madrids forum på svenskafans.

Så kommenterade jag den här artikeln på sportbladet, in o gilla kommentaren bara får att folket ska kanske börja komma in på Reals forum här och skratta åt Kaljics kommentarer.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-19 00:52
J.M.

Haha, jo.. trodde Altinflopp skulle snubbla på sig själv men ack så fel jag hade, han snurrade upp Iniesta på läktaren och det höll väl på att bli mål då också?
Real Madrid J.M.
2012-01-19 00:51
"Kvällens fint: Missade ni den under matchen lär ni få se den i efterhand. Jag pratar om Sergio Busquets fint som fick José Callejón att glida som en vante - utan att ens vara i närheten av varken någon spelare eller bollen."

Den missade jag tyvärr. Jag missade dock inte när random-turken Altintops fint som fick Iniesta att köpa korv. Den var vacker och förnedrande. Spec med tanke på att den var från turken.
2012-01-19 00:50
Men vad i helvete är det jag läser? Pepe spelar aldrig fult. Det har jag lärt mig av att läsa alla kommenterar som ni som håller på Real Madrid skrivit. Oj?!?! Filmar han också? Nej, det är också skitsnack fråga Kaljic som är moderator på Real Madrids forum på svenskafans.

Så kommenterade jag den här artikeln på sportbladet, in o gilla kommentaren bara för att folket ska kanske börja komma in på Reals forum här och skratta åt Kaljics kommentarer.
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-01-19 00:49
Carles Puyol, fick rysningar när han gjorde mål..
Barcelona mariwani
2012-01-19 00:48
glöm snälla inte alexis, vilken sjukt härlig kille som alltid ger allt
2012-01-19 00:47
drog ihop en snabb wanted på Pepe, funderar på skicka in den till Spanska fotbollsförbundet
Barcelona Canaletes
.
Barcelona 100% AntiMadridista
Måste säga att Abidal var kung idag.. vilka hjältar vi har i Barca!
Barcelona Ibillay
2012-01-19 00:46
Alves-Por Que

HAHAHAH "This dangerous unknown creature..." hahahah perfekt beskrivning
Barcelona Gonzalez_Barca
Ett Äkta Barca Fans

Manita = Hand = 5 fingrar = 5 mål = 5-0 :)
5-0
Real Madrid Mr. Mourinho3
2012-01-19 00:45
@Rambla

Fotboll börjar bakifrån. Två spelskickliga backar är viktigast. Sen måste man fortsätta längre upp i banan med Xavi typen. O längst upp en Romario/Jardel som bara gör mål. Undantaget fungerar om du har en Drogba som på sin tid var världens bästa target (har ej sett en annan spelare sysselsätta 4 försvarare med sin rygg)

Real behöver lite ballar bara. Mourinho saknar sådana. Han är lite lik Michael Jackson.. blev för stor allt för snabbt o sen går det utför bara.

I porto hade hade förtroende för Carlos Albertos o sköna brassar. Nu satsar han på äckelfotboll som baseras på Thiago Mottas armbågar o Pepes dåliga imitation av van Damme.

Hursomhelst.. nu ska jag studera General Navigation.. äckligt komplicerat med loxodromer o meridianer.. så vidrigt att Clasicos alltid ska vara dagen innan tenta. Godnatt, Grattis. Det mycket bättre laget vann.
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
någon som kan förklara vad en manita är?
Barcelona Gonzalez_Barca
Mourinho: "Is it possible to defend Pepe? I didn't see what happened, I should see it first. Apart from that, he played a great game."

Skumt att han ser absolut allt annat som händer på planen, men när hans spelare gör något illa så missar han det. Jävla hycklarsvin!
Pepe is wanted.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-01-19 00:44
Cristiano ägnade hela matchen åt att täcka högerkanten så att Alves inte skulle få bollar att springa på. Då skickar Pep upp Abidal på andra kanten istället och han gör mål på en gång. Hahaha, Mourinho har slut på ideér!
Ikväll tänker vi inte på Malaga Gonzalez!
Barcelona Blaugrana91
Lite intressant det här gällande Mourinhos olika taktiker som han använt med Real.

Han försökte spela offensivt med hög press i ligan och då vann vi också ganska överlägset, inget lag klarar av att pressa Barcelonai över 90 minuter.
Ett annat exempel på när han försökte spela offensivt är ju 5-0 matchen. :)
Så den taktiken tycks inte funka.

Niu idag spelade han som ett fegt bottenlag och inget lag klarar av att spela med en köttmur mot Barcelona i 90 minuter, förr eller senare kommer ett instick eller en passning och vips så har Barca gjort mål.
Spelar han med den här taktiken blir hans lag dessutom ännu mer förnedrat sett till själva spelet, bollinnehav och målchanser.
Så den taktiken funkar inte heller.

Så det "taktiska geniet" måste komma på något helt nytt, för just nu funkar inget av det där på Barcelona.
Annons: