/spanien/barcelona/forum/9973.aspx/spanien/barcelona/forum/9973.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2012-01-19 01:09
Andresito

Inte bara fansens.

Guardiola: "Alexis stole my heart. He's an extraordinary transfer. He adapted well, gives us something we don't have. Very happy for him."

Barcelona Manita
2012-01-19 01:08
rudolf

Jag dog av skratt. Hahaha.
Barcelona gozo1
Alvés - Por Que?
Det är inte baptista målgest.
Det är sony Andersons målgest.Gammal barca spelare.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Alexis, Abidal och Iniesta var fantastiska.

Men Xavi, sättet han äger mittfältet på är bara fröjd för ögat. Han får Pepe, Lass, Alonso och Özil att se ut som små amatörer på mittfältet. Även när Iniesta var på vänsterkanten dominerar han hela mittfältet på egen hand.

Vilken gigantisk mästare han är Xavi!
Barcelona S91
2012-01-19 01:07
Oj vad den där Leifby är "cool". Kastar sk!t på bla Messi, kallar även bla Barcelona för "fjollor". Pajas.
Vitlök
2012-01-19 01:06
basaric - ?#AnimoElGuaje

Haha.... Respekt
Barcelonistas
2012-01-19 01:06
Pepe skämmer ut fotbollen med sitt betong ansikte. Seriöst människan har allvarliga problem, det är något som är fucked upp i skallen på han. Jag var nervös hela matchen,(inte för real) utan mer för att psykopatens brutala spel..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ElTriplete
2012-01-19 01:04
J.M

Haha ser Iniesta ut som en försvarsspelare eller?
BARCA-més que un club
2012-01-19 01:04
rudolf

HAHAHAHA den va bra Kan inte låta bli o skratta LOL
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-01-19 01:03
Haha bara jag som började garva när Abirey gjorde baptista målgesten, kulsprutan mot Madrid supportrarna. Fan va läckert det var
Barcelona Larsson1333
2012-01-19 01:02
Andresito

Om det är något som är givet är det ett köp av en tröja med Abidal som ska hängas upp på väggen och aldrig användas, det är den för vacker för!
Barcelona Andresito
2012-01-19 01:01
Sanchez är fansens nya gullegris, håller han sin låga uppe länge så kan han bli riktigt stor!

Ett köp av en tröja med Alexis 9 är givet!
Valencia rudolf
2012-01-19 01:01
Kanske nån som redan har postat, skrattade så jag grät haha.
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-01-19 01:00
Ett stort tack till Adam Pinthorp och Henrik Johansson för era krönikor ikväll. Det har nästan blivit en ritual att läsa "Kvällens Awards" efter varje match och för en Puyol-fanatiker som jag var det en fröjd att läsa " Namnet Carles Puyol ger mig rysningar".
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-01-19 00:58
Jag vill härmed säga att Sánchez är makalös. Som kommentatorn gång på gång sa; Bara killen kommer in i något rörelsemönster som gynnar laget: då har vi en av världens bästa kantspelare UTAN tvekan. Finessen killen visar är enastående... den där nicken gav mig gåshud. Han kämpar o sliter och är top 3 snabbaste lirare på plan varje gång vi spelar mot någon. Jag trodde lite om hans avslut, men det är absolut inget o klaga på där. Och så har idiotmarängerna väldigt svårt mot denna Bruno Mars kopia.

Sánchez, vilket köp!

I'm out!
Barcelona Andresito
2012-01-19 00:58
basaric - ?#AnimoElGuaje

hahaha, garvade irl :)
Barcelona Larsson1333
2012-01-19 00:57
J.M

Förstår att du missade Busquets fint, du höll nog för ögonen mest under hela matchen av ren rädsla, då du inte vågade se ditt kära Real Madrid återigen bli förnedrade och avklädda som så många gånger förr
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Minns ni det här? Söker: en värdig derbymotståndare!
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
Nu kanske folk börjar förstå varför jag kollar på klipp med Puyol på youtube då jag är på bio med min flickvän..
Barcelona Edoo - Grande Villa!
2012-01-19 00:55
J.M.

Det är imponerande att även efter en förlust så har ni mage att komma hit och försöka röra upp känslor med era halvdana kommentarer!
Barcelona Edoo - Grande Villa!
2012-01-19 00:55
J.M.

Det är imponerande att även efter en förlust så har ni mage att komma hit och försöka röra upp känslor med era halvdana kommentarer!
Barcelona Riiio!!
2012-01-19 00:54
F*CK helvete glömde bort "turken" majku ti jebem!... Matchens lirare rakt igenom. Hade underbara väggspel med... Puyol haha
2012-01-19 00:54
Men vad i helvete är det jag läser? Pepe spelar aldrig fult. Det har jag lärt mig av att läsa alla kommenterar som ni som håller på Real Madrid skrivit. Oj?!?! Filmar han också? Nej, det är också skitsnack fråga Kaljic som är moderator på Real Madrids forum på svenskafans.

Så kommenterade jag den här artikeln på sportbladet, in o gilla kommentaren bara får att folket ska kanske börja komma in på Reals forum här och skratta åt Kaljics kommentarer.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-19 00:52
J.M.

Haha, jo.. trodde Altinflopp skulle snubbla på sig själv men ack så fel jag hade, han snurrade upp Iniesta på läktaren och det höll väl på att bli mål då också?
Real Madrid J.M.
2012-01-19 00:51
"Kvällens fint: Missade ni den under matchen lär ni få se den i efterhand. Jag pratar om Sergio Busquets fint som fick José Callejón att glida som en vante - utan att ens vara i närheten av varken någon spelare eller bollen."

Den missade jag tyvärr. Jag missade dock inte när random-turken Altintops fint som fick Iniesta att köpa korv. Den var vacker och förnedrande. Spec med tanke på att den var från turken.
2012-01-19 00:50
Men vad i helvete är det jag läser? Pepe spelar aldrig fult. Det har jag lärt mig av att läsa alla kommenterar som ni som håller på Real Madrid skrivit. Oj?!?! Filmar han också? Nej, det är också skitsnack fråga Kaljic som är moderator på Real Madrids forum på svenskafans.

Så kommenterade jag den här artikeln på sportbladet, in o gilla kommentaren bara för att folket ska kanske börja komma in på Reals forum här och skratta åt Kaljics kommentarer.
2012-01-19 00:49
Carles Puyol, fick rysningar när han gjorde mål..
Barcelona mariwani
2012-01-19 00:48
glöm snälla inte alexis, vilken sjukt härlig kille som alltid ger allt
2012-01-19 00:47
drog ihop en snabb wanted på Pepe, funderar på skicka in den till Spanska fotbollsförbundet
Barcelona Canaletes
2012-01-19 00:47
.
Annons: