/spanien/barcelona/forum/9962.aspx/spanien/barcelona/forum/9962.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Capitan Puyi
2012-01-19 02:09
Det tragiska är att det kommer från folk som Valdebebas och Radical som förr kunde anses hyfsat intelligenta. Nu hyllar de direkt våld.

Pesten Mourinho är en sjukdom som är svår att bota. Det tar många, många år av intensiv kontakt med verkligheten innan man är helt återställd. Hoppas verkligen att han försvinner så el Clasico kan vara en av årets höjdpunkter och så vi får lite roligare fotboll och bättre motstånd.
Barcelona mariwani
2012-01-19 02:08
hahahahaa så sorgligt Steven skriver i puertan

"Haha sköna svar! Älskar Pepes aggrisivitet och mentalitet, man behöver ett sånt monster för att bryta ner ett lag.!"

Tycker det är sjukt komiskt att de 1 tror att sånt skulle få dem att vinna 2 att de oavsett metod aldrig vinner över oss.
Kul att det är Alexis som var dagens största filmare också, haha det här är helt otroligt. Vilken smutsig klubb dom är, helt otroligt
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-01-19 02:06
Carvalhos spark på Messi var exakt likadan som Ramos spark i 5-0 matchen. Även om han bara fick gult så borde han få sitt andra gula när han tacklade Adriano utanför straffområdet då domaren lämnade fördel av boll.

Förutom Pepe och Carvalho var även Alonso och Coantrao illa ute vid många tillfällen. Det är en gåta hur de klarade sig med 11 man i 90 minuter. De 3 portugiserna försökte med mening skada Messi varsin gång. Skamligt och verkade vara rätt så medveten taktik av Mourinho tyvärr.
Real Madrid fotbolls-blogg.com
2012-01-19 02:04
Söker någon som vill blogga Barcelona, sugen? Hör av dig!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-01-19 02:00
Och dagens filmare var tydligen Sanchez och inte Pepe.. Hahah fyfan va dom är skämmiga..
Barcelona II Barça II
2012-01-19 01:58
Nu hyllas Pepe på puertan, man är stolt över att ha en sådan spelare i laget...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-01-19 01:56
Detta är Real fansen mina damer och herrar:

" San-iker
Sänt: 2012-01-19 01:47
Jag var riktigt ledsen att han inte skada honom tillräckligt jag älskar verkligen Pepe som spelare han visade hjärta och stampade på smutsen och han gjorde helt rätt idag hade de andra gjort liknade så hade vi utan tvekan vunnit matchen.

Pepe du är en legend."

"Namn: Valdebebas
Sänt: 2012-01-19 01:46 Ändrat: 2012-01-19 01:50:34

Med handen på hjärtat så stod jag upp framför tv:n och applåderade samtidigt som jag skanderade 'ese Pepe' Jag kände ingen skam utan tvärtom stolthet över att han representerar min klubb"

osv osv..

Skäms ni inte
Grace/Wastelands
2012-01-19 01:53
Tycker faktiskt de flesta Real spelarna betedde sig rätt okej idag. Vissa av våra spelare överdrev väl och gjorde en del fula saker. Det var väl mest Callejon eller vad han heter och Pepe då såklart. Utöver det tycker jag inte direkt Real Madrid som lag betedde sig så jävligt. Däremot blev jag en aning besviken på deras insats då jag hade väntat mig att dem skulle vara mycket bättre. Deras mål var ju en riktig jävla blunder från vår clown till målvakt. Annars var vi fullkomligt överlägsna utan att egentligen nå upp till ens i närheten av normal nivå.

Förstår mig fortfarande inte på Mourinho och hans tankar kring spelsystemet. Hur är det tänkt att Real Madrid ska spela? Vad är spelmodellen?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-01-19 01:45
Portugiserna är väl i pakt med Mourinho och får betalt för att agera svinaktigt. Alla 3 kunde lika gärna åkt ut, bara Ronaldo som behärskar sig.

Pepe missade markeringen vid 1-1, filmade grovt vid 4 tillfällen, flera fula eftersläng, gult kort för sen stämpling, stämplar Messis hand med mening, Madrid förlorar med 1-2 på hemmaplan och han får massa skit från fotbollseuropa. Killen hade en finfin kväll :)
Coach pep.
2012-01-19 01:44
Talande bild ;)

Är det inte dags för Barca och Real och göra lite ändringar gällande logotyperna?
Barcelona NoGo™
2012-01-19 01:42
Abiireyy!! Det blir till att fixa en abi tröja snart!

Underbar bild!
Barcelona dios-maradona
2012-01-19 01:41
Fan älskar detta lag, är fruktansvärt glad och kommer förmodligen ha svårt för att somna ikväll! Är jävligt glad för alexis skull då han idag bevisat att han förtjänar en av platserna breve Messi.

Real madrid har blivit så pinsama och den enda jag fortfarande har respekt för är Casillas som enda real spelare visar att han fått en ordentlig uppfostran och kan betee sig.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona KUNG MESSI
2012-01-19 01:40
fy fann vilken underbar skön seger . hoppas real , pepe o coentrao fattar att fotboll inte går ut på att använda övervåld i fotboll . snälla kan någon Skicka pepe till mentalsjukhus
Coach pep.
2012-01-19 01:37
Vilken jävla historia vi fortsätter att skapa. Vi kommer att bli ihågkomna som de största. När vår dominans tar slut kan vi ändå leva stolta i många år. Ja, i hela våra liv eftersom marängerna lever ju fortfarande på "CL"-gulden från 50-talet.
Barcelona S91
2012-01-19 01:30
basaric - ?#AnimoElGuaje

Svårt att hitta kommentaren...vad heter du alt. när postade du inlägget?
Barcelona Barca4eva
2012-01-19 01:29
Kan inte ens räkna upp hur många gånger jag använde mig av ordet "psykfall" ikväll.
Andreas-
2012-01-19 01:28
Andreas V.V - "Pagar"

Värt det alla dagar i veckan. Man svävar nästan på rosa moln när man tänker hur jobbigt Real kommer få det :)
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-01-19 01:25
Måste vakna klockan 6 till skolan men kommer fan aldrig gå att somna om jag går och lägger mig.

Man är alltid nervös och så jävla arg när vi ligger under mot madrid, men sen när domarn blåst av matchen så tänker man "fan, hur kunde jag nånsin vara orolig"
Som någon sa innan så klarar messi äterigen av att trycka sig in i rampljuset trots att han inte har den bästa dagen. Behöver inte hylla han mer.

Älskar våra nyförvärv. Älskar barca. Ska bli grymt kul att se returen nästa vecka.
Barcelona Edoo - Grande Villa!
2012-01-19 01:24
Det tragiska är att det finns folk som försöker försvara Pepes aktion (inne på Puertan) mot Messi med förklaringen "vem hade inte velat sätta nån på plats som dribblar dribblar och dribblar" - hur tänker såna här människor seriöst?
Barcelona Salcini
2012-01-19 01:23
gozo1:

Förstår inte riktigt det roliga. Mourinho får faktiskt poäng från mig i det uttalandet. Han skyddar sina spela och tar på sig allt ansvar själv. Han skyller inte på någon annan än sig själv och det är ett steg i rätt riktning.
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-19 01:23
1100 spänn flyg, 800 spänn matchbiljett.

Är det värt att dra ner nästa onsdag? Ah, man är ju så förbenat sugen!!
Bäst jag går och sover innan jag bokar för jag borde inte åka just nu.

Godnatt! Sova gött kommer i alla fall jag göra.
Barcelona S91
2012-01-19 01:22
gozo1

Har det verkligen hänt??? Har "den specielle" slut på ursäkter så att han säger vad han vill rakt på sak (om att rikta bort uppmärksamheten från spelarna)?

Jaha då, snart kommer väl grisar att flyga...
Barcelona Abbe.
2012-01-19 01:22
Tycker nog Alves och Abidal skötte det bättre än Marcelo och Ronaldo, inte sant? ;-).
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-01-19 01:21
Jag njuter lika mycket som för 1 månad sen ungefär, inte bara för att vi vann utan för att jag gick in på puertan och började läsa inläggen ifrån sida 20. Ungefär då Real Madrid tog ledningen, då man "leker med barcelona, då Ronaldo och Pepe är bra spelare, då det är den här matchen där Real Madrid vinner" osv osv.. men när man närmar sig sida 12-13 blir det annorlunda. Haha, det är så jävla underbart att läsa..
Barcelona gozo1
2012-01-19 01:19
hahahaha de här är vad mourinho har sagt.
Mourinho;

“Cristiano var vårt lags bästa spelare. Jag har inte sett vad Pepe gjorde men Pepe gjorde ett bra jobb på plan. Alla förluster har bara en fader (han uttryckte sig så). Allt ansvar är mitt, speciellt när vi förlorar.Både Carvalho och Altintop presterade väl, bättre än vissa som alltid startar till och med. Jag sitter inte här för att försvara någon men jag försvarar dem två. Carvalho kunde ha tagit den lätta vägen och säga att han inte var redo för match men han accepterade utmaningen och spelade. Vi får se vad som händer i returmötet. Matchen är fortfarande öppen men det kommer att bli svårt. Barças första mål förändrade allt under matchen. Om nu Pepe har medvetet stampat på en motståndare, så är det självklart inte bra. Jag skulle känna mig bra om Barcelona vinner detta dubbelmöte medans vi vinner ligan istället. Copa del Rey är bara vårt tredje mål att vinna denna säsong, i första hand La Liga och sedan kommer Champions Leauge. Nu kommer vi att börja tänka på vår nästa match emot Athletic Bilbao i La Liga. Jag vill bara säga att jag är den enda fadern för denna förlust, och jag ber er att snälla lämna spelarna utanför det hela imorgon. Jag förstår om all Madridismo som finns är arga och jag är den enda att skylla på och inte spelarna.”..
Barcelona Andresito
2012-01-19 01:17
Tänk.. vad vore Barca som klubb utan dem två? (Abbes bild)
Barcelona Abbe.
2012-01-19 01:15
Det här är väl ändå bildernas bild!
Barcelonistas
2012-01-19 01:12
Ska bli spännande och se vad tjockisen i Euro talk har att säga nu.:) " Den perfekta stormen" Jag sitter bara och skrattar över Borells rappakalja. Minns ni hur mycket skit han bögen kom med? Att Mou skulle krossa Pep, mous perfekta storm etc...
Barcelona Barcelona10Messi
2012-01-19 01:10
Wanted bilden är nog en av de roligaste om inte den roligaste jag läste/sett på väldigt länge. All cred HAHA!!
Barcelona Abbe.
2012-01-19 01:09
Andresito

Inte bara fansens.

Guardiola: "Alexis stole my heart. He's an extraordinary transfer. He adapted well, gives us something we don't have. Very happy for him."

Annons: