/spanien/barcelona/forum/9956.aspx/spanien/barcelona/forum/9956.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2012-01-19 19:53
SamMajid

Vakna tidigt och försök, allt jag kan säga iallafall.
Barcelona SamMajid
2012-01-19 19:50
Någon som vet hur svårt det är att skaffa platser på långsidan i första raden i el clasico om man inte är medlem i FCB?
Real Madrid Shi
2012-01-19 19:45
Grattis till vinsten igår, ni förtjänade och vinna, även om det var surrealistiskt att Puyol och Abidal fick avgöra :-)
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2012-01-19 19:44
J.Guardiola- King

Det är 100% påsalag gentemot fcbarcelona.com.
Barcelona Barca-nist
2012-01-19 19:28
mariwani

jag förstår din ilska mot dem men vi kan läsa i deras forum så undvik helst att citera deras kommentarer.
ointressant och tråkigt bara!

samt använd "citat"- tecken så ingen missuppfattar dig!
Barcelona J.Guardiola- King
2012-01-19 19:25
1600 kronor för en biljett till klassikern nästa vecka. Det är kortsidan antingen ring 1 eller 2 och man vet inte exakt vart man hamnar.

Rekommenderas detta?

Edit: Det är via boxoffice.se
2012-01-19 19:25
Mariwani
Du kan köpa biljetter till viken hemma match som helst även om du inte är medlem. Skillnaden är att du har förtur till biljetter som medlem, speciellt när det kommer till El Clasico matcher så är det medlemmarna som prioriteras; alltså är det först en försäljning till endast medlemmar och senare ( vet inte hur långt efter) får även icke-medlemmar slåss om de biljetter som finns kvar. Man får även rabatt på match biljetter som medlem ( tror det är 20 procent). Men det kostar att vara medlem och tror även att det inte går att bli medlem längre om man bor utanför Spanien.
Barcelona Barca4eva
2012-01-19 19:23
mariwani

Det kostar väl runt en tusing per år och det hjälper mycket vid bl.a biljettköp.

Det krävs dock att du väntar ett par år för att bli en riktig medlem eller söker medlemskap med en släktings hjälp, som själv har varit medlem i över 2 år. Detta enligt de nya reglerna. Kan ha missat något men ja.

Ps. Använd gärna citattecken så att man vet redan från början att det inte är du som skrev det ;)

Barcelona mariwani
2012-01-19 19:23
Skit ner er som går så hårt åt egna spelare och ledare!

Nästa vecka blir kul, inget utrymme för fegspel. Det är full fart framåt som gäller. Jag tror på Real Madrid.

Ronaldo målskytt och överglänste Messi. Bara det är plåster på såren.

Pepe är världens bästa mittback, Real Madrid är Spaniens och Europas just nu bästa lag.

Bryt ihop och kom igen whiners!

Hahaha kopierat från Puertan, jag undra fan om killen är seriös
Barcelona mariwani
2012-01-19 19:18
Vad innebär det att bli medlem hos barcelona? Vad kostar det? Har man möjlighet att köpa biljett till vilken hemmamatch som helst? Även el clasico?
BARCA-més que un club
2012-01-19 19:09
Kvällens jubelidiot: Säger som Jens Kassnert, Pepe borde få gult kort bara han kliver på en fotbollsplan.

hahaha Klockren :)
Barcelona Barca-nist
2012-01-19 19:07
Pepe va inte ensam om sitt beteende. det är Mourinho som har satt detta i system ingen annan.

Gårdagens dåliga beteende är enbart Mourinhos fel, han borde stängas av minst 10 matcher.
2012-01-19 19:05
De har tyvärr inte släppts för icke-medlemmar. Biljetterna lär väl vara slutsålda när försäljningen för icke-medlemmar startar
Barcelona Messidinho_10
2012-01-19 18:56
Du kan fixa biljetter på Barcas hemsida.
Postat via SvenskaFans-appen
2012-01-19 18:51
Är det någon som funderar på att åka ner till Barcelona och se El Clasicot live nästa vecka? Jag undrar ifall någon har tips om vart man kan fixa biljetter och ifall någon vet när biljetterna för icke-medlemmar släpps till matchen? Jag är väldigt oerfaren när det gäller att se matcher live har endast varit på en liga match mot Sevilla och då beställde jag biljetterna genom ett sportföretag, att göra samma sak nu i ett El Clasico lär väl kosta flera tusen kr. Jätte tacksam för svar!!!
Real Madrid bardia123
2012-01-19 18:37
Grattis till segern igår,välförtjänt.
undrar bara om nån här inne kan spanska och hjälpa mig med några texter.
Skulle vara väldigt tacksam
Barcelona J.DosSantos
2012-01-19 18:35
Zinedine_magic_zidane

Tack ska du ha! Jag håller onekligen med att vi var värda den. Klart vi är glada, vårat kära Barcelona segrade återigen mot ärkerivalen på bortaplan - och det med bravur.

Att vi diskuterar Pepe (som alla fotbollsintresserade gör idag) beror väl på hans sinnesjuka stämpling på världens bästa fotbollsspelare. Det diskuteras väl främst angående hur långt det ska behöva gå innan han blir avstängd på livstid. Sen diskuteras det väl flitigt om hur ni madridfans kan ställa er bakom ett sånt fotbollsdödande. Det är vi nyfikna på.

Väl mött på Nou Camp!
Barcelona Capilito
2012-01-19 18:29
Läste på puertan och blev riktigt rädd av att läsa vad vissa skrev. Hur fan kan man vara stolt över det pepe gjorde??
Barcelona Barca4eva
2012-01-19 18:28
Manita

Hahahaha, klockren!
Real Madrid Zinedine_magic_Zidane
2012-01-19 18:25
barcelonstas.

Oj va kaxig du va då:)
Barcelona Manita
2012-01-19 18:24
Helt otroligt att Messi inte har fått en enda straff på 13 månader samtidigt som Ronaldo och Di Maria lägger sig utanför straffområdet och får straffar.
Barcelonistas
2012-01-19 18:23
Zinedine Zidane

Segern var ju väntad:). Vi vill ha en värdig motståndare i Clasicot som kan i alla fall bjuda på lite motstånd.
Barcelonistas
2012-01-19 18:22
Sanningens man har postat ett inlägg!

"Den som filmar och vinner på det genom t.ex. att få en spelare utvisad på felaktiga grunder som t.ex. Alves kommer alltid vara ett större svin än Pepe någonsin kommer vara. Det blev 2-0 till råttorna när den under matchen anonyma Messi, fram tills utvisningen, i den matchen. Efter det gjorde Higuain ett klockrent mål mot Barca och det skulle blivit 1-0. Vem vet vad som hade hänt efter det? Ingen men vi fick aldrig chansen att dömas på lika villkor."

Hur kan man ens påstå att utvisningen var felaktig på Pepe? Det står klart och tydligt i fifas regel bok att om man går in med den farten och dobbarna före så ska det vara rött kort. Jag visste att råttorna var dumma, men inte så här dumma. Och så glömmer sanningens man återigen en viktig detalj, och det är att bleekere skonade Madrid flera gånger om när han valde att inte vissa det röda kortet som Madrid inte bara borde haft 1 gång utan 2 gånger på camp nou.

Nej nu blir det lite gym:).
Real Madrid Zinedine_magic_Zidane
2012-01-19 18:22
Fan va mycket ni snackar om pepe här inne.
Är ni inte glada för segern:)?
Grattis ni förtjänade de.
Barcelona Manita
2012-01-19 18:20
Pepe trampade aldrig på Messis hand. Hade verkligen inte blivit förvånad om det såg ut så här på Marcas hemsida idag.
Barcelona Ztoys
2012-01-19 18:18
Är i ett krig bror! Mot en madridista så jag behöver "vapen" Länka om du kan skulle vara till stor hjälp! :D HAHA
Culé - Messi y Alexis
2012-01-19 18:13
Du kommer inte orka läsa allt, min vän :).
Barcelona Ztoys
2012-01-19 18:08
Någon som vet en bra sida där man kan läsa om Real Madrids skandaler?

Allt från mutorna till Francos styre med hjärnhand!
ALLA Skandaler!

Tack på förhand;)
Barcelona love the haters
2012-01-19 18:05
La madridista Det beror nog på att det inte finns någon att straffa på andra sidan (i barca) denna gång och då vågar inte förbundet göra något. Skulle vara samma sak om det var barca de gällde.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2012-01-19 18:03
Aniesta8

Här har du, ska hämta hem den själv :)
Annons: