/spanien/barcelona/forum/9930.aspx/spanien/barcelona/forum/9930.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
,Sami
5/8/2012 21:19
Andreas V.V
Du har Pm
Barcelona Gabriel
5/8/2012 21:18
Drenthe's rasistanklagelser är inget annat än ett försök till att förösöka smutsa ner Messis fina rykte han har. Man får inte glömma bort att det inte var allt för längesen som Drenthe nämnde att han fortfarande har bra kontakt med Cristiano Ronaldo. Man behöver inte tänka länge innan man förstår agendan.
Barcelona H.Alavi - Magico!
5/8/2012 21:18
Liverpool-spelarna har tunnelshow med John Terry! Underbart.
Barcelona Andreas V.V
5/8/2012 21:07
Om bara folk kan sluta grina så fort man får ett litet "negro" eller vad fan som helst alltså..

Att folk ens orkar vara så jävla petiga.
Jag tar inte illa upp på ett skit, finns ingenting någon kan säga till mig som får mig att ta illa upp.
Om folk vill kalla mig si och så får dom väl göra det, som att man bryr sig?

Fan, tål folk absolut ingenting i dagens samhälle eller? ett jävla skämt är vad det är, pinsamt.

Urk vad less jag blir!
Mesiga människor.
Valencia Villa/Silva
5/8/2012 21:04
Ryo//

Affelay har ej spelat pågrund av att han har varit skadad i 7-8 månader. När han var frisk så spelade Pedro väldigt bra och Villa var ej skadad. Sedan är inte Affelay bra nog att peta varken Iniesta eller Xavi på det centrala mittfältet. Jag har för mig att dem flesta barca fans gillar Affelay för att han beter sig proffesionellt och verkar inte vara den typen av spelare som ska jämnt klaga.

Jag tror att Affelay lär fortsätta försöka slå sig in i laget men det lär bli ännu tuffare nu när han får konkurera med Villa, Pedro, Sanchez. Tello och Cuenca. Det lär inte bli en stor chock om barca ledningen väljer att sälja honom.
Barcelona El Soap
5/8/2012 21:02
MesQueUnClubFCB-Gracies Pep

Nej, kostar runt 39 :- i månaden.
Barcelona H.Alavi - Magico!
5/8/2012 20:59
Förstår inte varför ni gör en stor grej av detta och enbart attackerar Leo Messi (massa skit på Facebook). Han avslöjar ju även att Higuain och Heinze brukade säga "negro" på träningarna tills någon klev in och stoppade skiten.

Om man påstår att Messi och Suarez är rasister för att dessa säger ett ord som är "okej" i Sydamerika så är hela Sydamerika stora feta rasister. Och så är det inte.
Barcelona DM1982
5/8/2012 20:58
@Gabriel:

Tänkte också på det, det var inte precis några dagar sedan som matchen spelades. Helt plötsligt kommer det här, skumt att han var tyst så länge om det påverkade honom så mycket. Tror att det är skitsnack helt enkelt.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Gracies Pep
5/8/2012 20:49
Är TV4Xtra gratis?
Ryo Miyaichi !
5/8/2012 20:36
Affelay länkas till Arsenal via vissa twittrar, har ni hört något om det? Och vad tycker ni om Affelay? Han har ju knappt spelat hos er.. :/

Cheers
Barcelona RicoSuave
5/8/2012 20:01
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Och du borde lära dig att sluta använda ordet "neger".
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
5/8/2012 20:00
@RicoSuave:

Gå få dig ett ligg eller nåt du verkar bitter på livet
Barcelona RicoSuave
5/8/2012 19:58

Jag kallade dig för idiot, problem med läsförståelsen eller? Svarting är inte lika laddat som Neger så det spelar visst då roll. Idiot.
Barcelona Gabriel
5/8/2012 19:56
Konstigt att Drenthe kommer ut med dessa rasistanklagelserna nu och inte efter matcherna de möttes.

Mundiarré!
5/8/2012 19:54
@RicoSuave:

Vem fan kallar du idiot din tröge fan, vakta din tunga. Finns ingen anledning att påpeka någons hudfärg i något sammanhang, speciellt inte på en fotbollsplan. Så om han sa svarting eller neger spelar inte större roll, det är fult i vilket fall som helst. OM det nu ens är sant. Men lugna ner dig lite
Barcelona El Soap
5/8/2012 19:50
,Sami

Den visas på TV4 Sport Extra, den nya kanalen. Riktigt fittigt av TV4, men man förväntar sig inte annat heller. De gör ju samma sak med EL-finalen imorgon.
Barcelona RicoSuave
5/8/2012 19:43

Hur får du "negro" till neger??? Negro betyder SVART på spanska och i sydamerika är inte NEGRO ett skällsord. Således blev han kallad för SVARTING och inte neger. Idiot
,Sami
5/8/2012 19:27
SamMajid
Den spelas 25 Maj kl 22.00 och visas på tv4sport:) Njuuuuuut
5/8/2012 19:27
SamMajid

Vad jag har hör så är det 19 i Vincente
Barcelona Gonzalez_Barca
5/8/2012 19:26
SamMajid

25 Maj på Vicente Calderon stadion i Madrid.
Barcelona SamMajid
5/8/2012 19:23
Någon som vet var och när cupfinalen spelas? Har fortfarande inte hört något.
5/8/2012 19:21

hoppas inte det för jag tycke han ska hålla sig lugn som han är. men han blir ju mörbultad på plan så kanske jag förstår han.
5/8/2012 19:17
Abidal usted es el mejor defensor del mundo
5/8/2012 19:03
Drenthe anklagar Messi för att vara rasist.. Säger att han kallade honom för neger flera gånger. Tror ni det ligger någon sanning i detta?
Barcelona barcetia - #ANIMSABIDAL
5/8/2012 19:02
Ni tänker inte alls på vilket spelsystem som spelas, ni vill bara ha in "de bästa spelarna inne".

Puyol missar med stor sannolikhet EM. Annars petas Piqué. Inte Ramos.

Alba och Monreal är inte jämna någonstans. Monreal är en talang som fortfarande behöver mogna medan Alba har mognat rejält.

Gillar Iraola + Martinez dock. Nice shout-out dock är Ramos + Piqué bättre.
Barcelona Mch
5/8/2012 19:02
Efter att ha sett en del spanska startelvor här på forumet så slog det mig vilket delikat problem del bosque har med att välja elva startspelare. Jag tror Spanien skulle kunna ställa upp med iallafall två lag som mycket väl hade kunnat spela final mot varandra om det hade varit möjligt så att säga. Det är som pest eller kolera fast i positiv bemärkelse :-)
Barcelona Barca o Mort!
5/8/2012 19:00
Barcetia

Rankar nog Ramos och Iraola högre på högerkanten samt Puyi i mitten. Sen Alba och Monreal är ganska jämna.

Sen Silva är nog bättre än Pedro tycker jag, även om den sistnämnde fungerar perfekt för inhoppare eller i matcher där han har som roll att springa skiten ur sig och pressa motståndarna.
Barcelona påfågeln
5/8/2012 18:52
Iraola känns given på högerbacken, han är bättre än Ramos där, så Spanien bör nog spela Ramos i mitten där han faktiskt är en klasspelare, funkar nog bra med Pique där.
Postat via SvenskaFans-appen
5/8/2012 18:49
Eller dessa

Men jag är inte så tjust i kragar
5/8/2012 18:46
Det blir nog de här
Annons: