/spanien/barcelona/forum/993.aspx/spanien/barcelona/forum/993.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-03-20 18:03
Vlom

tänker inte ens svara på det där. räcker med att säga, du borde skämmas att du ens jämför busi med den sopan.
Barcelona DM1982
Villarreal som hade en tuff bortamatch i torsdags spelade riktigt riktigt bra. Istället för att klanka ner på Barça så väljer jag att lyfta fram ubåtarna istället. Vilket spel och vilken moral. Vi gick förbi Atletico med en pinne, Real har chans att knappa in två poäng. Känns extremt tveksamt att de kommer kunna rycka ikapp Barça, försprånget är för stort. Sedan har vi årets jinxare hos oss. "Villarreal kommer inte komma ifatt". Facepalm på det.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
[QUOTE=Visca el Barca 17]Va snackar du om vi har inte förlorat mot socidad eller mot malaga som förra året. Vi har 40 utan förlust? 2-2 mot ett sånt här motstånd är guld i CL då hade vi varit klara för fan. [/QUOTE] Jag har inte påstått något annat.. Läser du överhuvudtaget vad jag skriver??
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
Ni är patetiska. Vad fan tror ni egentligen? Att man ska gå och vinna och prestera toppfotboll hela tiden? Villareal är ett duktigt fotbollslag, 2-2 är ett ganska väntat resultat och fullt acceptabelt. Hade vi haft ett försprång på 2-3 poäng så hade vi såklart haft en annan inställning, men med 10 poäng ner till tvåan så förstår jag. Skärp er för i helvete.
Vlom
2016-03-20 18:02
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

Jag antar att du är lika konsekvent och hatar Busquets eftersom att han sov och ej var medveten när Soldado smög sig in bakom honom?

Busquets skänkte Villarreal en hörna i onödan p.g.a. det.
Barcelona Barcelonistas
2016-03-20 18:01
39 matcher utan förlust herregud tänk att idioten var nära att förstöra rekordet.
Barcelona Andresito
2016-03-20 18:01
@Vlom:

Sa aldrig att Mathieu gjorde två självmål. Det är effekten av hans inhopp jag pekar på, han inger en sån osäkerhet och saknar pondus.
Barcelona Reymar
2016-03-20 18:00
Pinsamma fans härinne! Man kan väl fan inte klandra EN spelare för en kollektiv jävla kollaps! Bravo väljer att lägga ut en retur på ett svagt skott. Dundertabbe! Sen får Mathieu oturligt bollen på sig som leder till andra målet men Bravo måste ju för fan komma ut och boxa bort bollen. Busquets asså... Killen hade så mycket tid på sig att rensa men ger istället iväg en hörna. Detta var komedi på hög nivå

Messi loj som vanligt, Suarez osynlig. Fan vad man saknar en ledare som Xavi som hade hållt i bollen, för ärligt talatvar mittfältet katastrofalt i andra.
Barcelona Heisenberg
2016-03-20 17:59
@Messi es el fenómeno número uno:

Kryss var fullt acceptabelt när vi gick in i den här matchen, inte efter att man har en 2-0 ledning med mindre än en halvlek kvar.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@Barcadinho.:

Känns lite surt nu så här efterhand att Lucho köpte Arda när Dennis Suarez och Roberto har blommat ut ännu mer..
Barcelona wallmannen
Jo, klart en poäng borta mot Villareal inte är dåligt, men Barca hade 2-0... Positivt att Suarez inte drog på sig avstängning, om nu inte nånting hände efter slutsignalen... Förresten, ska Suarez vila mot Madrid? Efter Madrid väntar Sociedad borta...
Vlom
@[Carles Puyol 5:

Haha, helt sjukt att vissa människor på Les Rambles blundar för det faktumet... :D
Barcelona Visca el Barca 17
@Blaugrana91:

Va snackar du om vi har inte förlorat mot socidad eller mot malaga som förra året. Vi har 40 utan förlust? 2-2 mot ett sånt här motstånd är guld i CL då hade vi varit klara för fan.
Barcelona oocbgb
[QUOTE=Barcadinho.]Går inte o vinna hela tiden, statistiskt fakta. Väldigt underhållande match, en pinne, ligan är våran, frågan är bara när, inte om. De gula ubåtarna spelar bra o modern fotboll och Denis Suarez har "Barca-DNA". Jag vill ha honom tillbaka så småningom. [/QUOTE] Sister jag kollade har Villareal vunnit mot samtliga topplag hemma, så en pinne där är inte fy skam. Mot titeln!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-03-20 17:58
Visst sov Mathiue lite första målet.

Men andra målet var bara otur.

Mathiue har spelat bra genom hela vårterminen. Han gör bort sig vid första och gör självmål. Nu ska han avrättas enligt er.

Nu såg jag inte hal matchen utan bara sista 25. Av det jag såg så var Villareal mer hungriga att ta alla poäng.

Laget såg ut som de gjorde i början av höstterminen.
Om inte det här matchen väcker dem alla så vet jag inte vad som ska väcka dem.

Annars hur var Messi i den här matchen?
Man saknar redan Iniesta..
Vlom
@Andresito:

Vid 2-1 målet gick både Piqué och Mascherano upp och stötte fram samtidigt och lämnade Lucas Perez helt vidöppet.

Vid 2-2 målet slog Busquets en horribel tillbakapass samtidigt som Mascherano ej hade noll koll på Bergatinos eller vad han än nu hette...

Orättvist att skuldbelägga Mathieu för den poängtappen mot Depor...
Barcelona Barcadinho.
Går inte o vinna hela tiden, statistiskt fakta.
Väldigt underhållande match, en pinne, ligan är våran, frågan är bara när, inte om. De gula ubåtarna spelar bra o modern fotboll och Denis Suarez har "Barca-DNA". Jag vill ha honom tillbaka så småningom.
Barcelona Blaugrana91
2016-03-20 17:56
[QUOTE=Liunil Masse]Summering: Vi höll högre nivå förra säsongen vid denna tidpunkten. CL känns inte realistiskt med ett sånt här försvarsspel o mittfältsspel. [/QUOTE] Nja, ser ändå inget lag som kan hota oss över två matcher, i en final kan givetvis allt hända, men vi brukar ju kunna spela upp oss ordentligt då. Villarreal spelade bra och förtjänade en poäng, riktigt surt att vi inte stängde matchen tidigare dock.
Barcelona B-Guden
@Erik Satie:

Säg mig vilka misstag bartra stått för ? han spelare 45 minuter varannan månad och gör det bättre än Mateiue, när han fick spela regelbundet var han grym
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
Hahah har aldrig varit med om fans som är så här bortskämda?? Villareal borta är inte lätt, jag är faktiskt mer än nöjd med kryss. Det enda som ska hämtas från denna match är raketen och marlbro, där ena blev matchens lirare o den andra matchens kalkon. Resten av laget skötte sig ok.
Barcelona Federer
Marlboro som kostade oss 20M ligger alltså bakom poängtappet idag. Fy fan vad jag blir förbannad när jag ser han ha på sig vår vackra tröja. Han är inte värd vår tröja. Inget illa om honom på något sätt men han är verkligen inte tillräckligt bra för att ens vara i närheten av talangfulla spelare som Iniesta, Busquets, Messi, Suarez, Neymar mfl. Det är helt sjult egentligen att en spelare som Mathieu spelar i världens bästa klubb. Han måste bara bort i sommar. Spelar ingen roll om det är gratis, han måste bara bort!
Barcelona wallmannen
2016-03-20 17:54
Jag tycker Neymar också bär skuld till poängtappet. Han BÖR göra två mål till. Situationen när han försöker passa Messi, han borde ha skjutit istället. Samt läget när Asenjo räddade. Det SKA vara mål där..
Barcelona Nesto
2016-03-20 17:54
Barca har gjort så otroligt många dåliga affärer genom åren så kan vi inte lika gärna bara klippa Mathieus kontrakt?
Barcelona Barcelonistas
2016-03-20 17:53
Gabriel - tack för att någon håller med mig. Dagens tapp är tack vare en fullständigt korkad spelare som inte har något att göra i Barca. Världens absolut sämsta köp någonsin.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-03-20 17:53
Det är inte Malbros fel utan Busket helt klart. Busket skickar bollen ut så får dem hörna sen mål
Barcelona Rambla~
2016-03-20 17:52
Kunde slutat illa på sista frisparken. Att man inte kan kontrollera bättre på övertiden utan det blir lite Hawaii av det hela är verkligen ett underbetyg. För fan, ni har 1p och men riskerar ändå allt på slutet.
Barcelona Erik Satie
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

Bartra är verkligen inte bättre.
Barcelona Blaugrana91
Inte nöjd, men borta mot Villareal är aldrig lätt. Kryss är väl ok med tanke på att Atletico förlorade, Real lär ju vinna och vi har då fortfarande 10 poäng före.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-03-20 17:51
Man ska aldrig säga så om en människa man inte känner. MEN FY FAN VAD JAG HATAR MATHIEU.

LE psykiskt misshandlar Bartra för den sopan!
Barcelona Gabriel
2016-03-20 17:51
Mathieu är orsaken till poängtapp. Maken till så usel spelare har jag sällan skådat. Det är bara att göra sig av med honom i sommar. Dags för Lucho att inse att han failade grovt med den värvningen.
Annons: