/spanien/barcelona/forum/990.aspx/spanien/barcelona/forum/990.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona wallmannen
2016-04-12 23:59
MVP i nån av det största ligorna i Europa just nu måste väl ändå vara Vardy i Leicester?
Barcelona Gio Style
2016-04-12 23:55
REM-HIM-MSN

Älskar ditt resonemang!
Ronaldo dominerar Messi just nu, världens överlägset bästa spelare just nu.
Okej, men kommande 2 veckor gör Hazard sitt livs bästa matcher och sprutar in 10 mål.
Är han världens överlägset bäste spelare då?

Du behöver mer än några veckors period för att säga att en spelare är världens bästa. Annars får du byta ut "världens just nu bästa spelare" MINST 1 gång i månaden. Japp så är det!
Barcelona wallmannen
2016-04-12 23:48
Målen ska ju trots allt göras..och Ronaldo ser oftast till att det görs. Förresten, det tredje Realmålet är definitivt murens fel inte målvaktens, enligt mitt sätt att se på saken.
Barcelona Visca el Barca 17
2016-04-12 23:46
Zlatan kanske kan vinna Asiens CL...
Barcelona Barcelonistas
2016-04-12 23:42
Santiago Cazorla - vad menar du med att det var en imponerande prestation från Ronaldo? En tap ins, ett nick mål på en hörna och en tabbe från målvakten när han sätter 3-0 målet. Sen är det ganska stor skillnad att spela mot Wolfsburg och Roma hela tiden kontra Arsenal och Atletico. Sen när blev Wolfsburg ett topplag? Man ligger på en 8tonde plats i bundesliga. Det säger ganska mycket...
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-12 23:32
@enkos:
Ronaldo har haft en ordentlig försäsong medans Messi har spelat massa matcher under sommaren två säsonger i rad nu. Det gäller att ha lite förståelse, att sedan spela match efter match direkt efter en längre skada tror jag inte har hjälpt heller. Dock är Ronaldos fysik och kondition sjuk såklart!
Barcelona wallmannen
2016-04-12 23:31
Vad säger ni. Ska man betta på att det blir nåt rött kort i morgon?
Barcelona Barcelonistas
2016-04-12 23:28
Ronaldo är överskattad inte ens topp 10 genom tiderna. Han är bara en bra målskytt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2016-04-12 23:28
Cazorla Ja Torrés är det verkligen skönt och slippa. Känns som om det vilar någon slags förbannelse så fort han finns på planen när Barca spelar.
Barcelona Rambla~
2016-04-12 23:25
enkos Ronaldo är en träningsprodukt, någon som ser ut ha blivit framtagen från ett labb. Messi är ren och skär talang. Det är nog ganska så uppenbart för de flesta.
Barcelona wallmannen
2016-04-12 23:24
Ja, hellre nån långboll extra som inte går fram istället för ett felpass av nån i backlinjen. Ibland måste man inte vara så principfast i sitt bollhållande, enligt mitt sätt att se på saken.
2016-04-12 23:22
Förövrigt så är det ju grymt skönt att slippa Torres imorgon som spolar tillbaka dagarna så fort det är Barcelona. I Copa Del Rey förra året gjorde han ju även mål i den första minuten. Gäller verkligen att hålla ut de första 20 imorgon för Atlético lär starta med en väldigt hög press.
Barcelona Rambla~
2016-04-12 23:21
Reymar, det där var onödigt. Håll en bra nivå på diskussionerna. REM-HIM-MSN har hållit en god ton i "snacket" och knappast varit otrevlig eller aggressiv mot någon.
Barcelona enkos
2016-04-12 23:20
Messi är och kommer alltid att bli bättre än Ronaldo men Messi saknar den hunger och viljan som Ronaldo har. Därför blir jag ibland förbannad på Messi som bara går på plan och ser ut som om att ha gjort slut med frugan. totalt frånvarande på plan. Ronaldo trots mycket hat och vislingar emot sig match efter match visar att hans psyke trots allt går inte att rubba. . Nu såg jag också hans mål ikväll. . Han är som magnet och varje gå g man slår ett inlägg är han där. .
Det som är mest imponerande är Ronaldo fysik som är hästlängder större än Messi. . Medan Messi redan är trött och slutat spela så spelat Ronaldo som om säsongen precis börjat.
REM-HIM-MSN
2016-04-12 23:18
@Reymar:

Vänligen höj nivån. Jag har varit Barca fan i nästan 20 år. Stöttade laget under den tuffa Nunez och Gaspart tiden.
Barcelona Reymar
2016-04-12 23:16
WOW VA IMPONERANDE ATT GÖRA HATTRICK MOT ETT LAG SOM LIGGER PÅ ÅTTONDEPLATS I Bundesliga(!)!! WOW!! HAN ÄR JU FAN TA MIG BÄSTA SPELAREN NÅGONSIN! JÄKLIGT IMPONERANDE!!
Barcelona Rambla~
2016-04-12 23:15
Jisses vilken frispark de släpper in W. Hur är det ens möjligt?
Barcelona Andreas-
2016-04-12 23:13
Ronaldo är värdelös, bara Zlatan är sämre.
Barcelona Reymar
2016-04-12 23:10
@REM-HIM-MSN:

Gå tillbaka till råtthålan som du tillhör!!
Barcelona Nemesis 10
2016-04-12 23:10
Jag förstår inte varför folk stör sig på att man hyllar Ronaldo efter att han nyss har skjutit sitt lag till semifinal? Herregud folk måste växa upp och ta saker och ting för vad det är. Ronaldo avgjorde el clasico hur än man vrider och vänder på det och gjorde det som krävdes ikväll.
Ronaldo är väldigt hungrig och det finns ingen spelare som tränar lika hårt som honom, han kommer göra allt för att plocka hem sin 4e guldboll och det ser man klart och tydligt.
Messi måste steppa upp sitt game från och med imorgon för annars kan vi nog både kyssa CL och kanske även ligan good bye.
Barcelona grande jw
2016-04-12 23:09
enkos

Skämtar du eller?

Jag såg ingen skillnad på Wolfsburg och Getafe ikväll. Vad har Real och CR uppnått överhuvudtaget? Man går vidare med nöd och näppe mot Wolfsburg där man var favoriiter till typ 95% på förhand. Man vann mot Eibar i ligan i helgen. Ser inte riktigt vad som är så imponerande? Vinsten mot oss där vi förvandlades till zombies efter vårt ledningsmål. Ok. Den ger jag dig. Sjukt bra gjort av dom.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-12 23:08
Roma Wolfsburg Och sen säkert City i semifinal. Har ett lag någonsin haft det så lätt någonsin?
Barcelona Liunil Masse
2016-04-12 23:07
Har nivån någonsin varit så här låg på Les rambles? Trolls everywhere. Peace!
2016-04-12 23:07
Real-fansen lär njuta av att se hur det ser ut härinne just nu. Var väntat att Wolfsburg inte skulle klara detta på Bernabeu med så stor press på att hålla i sin ledning och hur man än vrider och vänder på det är det grymt av Ronaldo att göra det han gjorde idag. Hoppas nu bara att de inte får City i semifinalen!
Barcelona wallmannen
2016-04-12 23:06
Ikväll gjorde Ronaldo det han numera fokuserar helt på att göra, nämligen mål, och det gör han mycket bra. Måhända är Ronaldo från en annan planet, då är Messi från ett annat universum...
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-04-12 23:05
@enkos:

1 liga titel o en cl titel på 8 år? fan va dom malar ner allt i sin väg. snälla lägg av. hade real fått annan lottning så hade dom åkt me huvet före redan förra omgången.
Barcelona enkos
grande jw

Jag ogillar både Real och Ronaldo men måste tyvärr erkänna att de är bra, speciellt Ronaldo som jag egentligen avskyr av att bara se men han gör mig ledsen gång på gång och sanoligt även dig även om du inte vill erkänna. Killen har gjort 19 mål mot oss och bara denna säsong gjort 15 i CL. Vinner skytteligan år efter år. . Tyvärr men bara att lyfta hatten som sagt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Att ni orkar äns ta diskussionen Messi vs cr7. cr7 gjorde det bra båda i el clasico och ikväll punkt. Messi har varit på semester sista matcherna punkt. Är det bara jag som är glad att Psg är ute? Tål inte den klubben. De är i samma hat list som Chelsea, r.madrid, milan, Español,.
Barcelona A good coach is everything!
2016-04-12 23:04
Ronaldo ogillar dig starkt men du är klass !!
Barcelona Rambla~
2016-04-12 23:03
grande jw Jag håller med, det var fan inte mycket till försök av Wolfsburg. Ett bättre lag hade skickat ut RM i kväll.
Annons: