/spanien/barcelona/forum/9899.aspx/spanien/barcelona/forum/9899.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-01-25 23:12
Men vad gör Realspelarna? Omringar de domarna???
Så får man väl ändå inte göra...

Solklar frispark när Ramos drar ner Alves.
Barcelona Barca4eva
2012-01-25 23:12
Drar ner Alves för att nicka in den..Seriously.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona C.A.K (Lyon)
2012-01-25 23:11
Han drar ner Alves. Solklart.
Barcelona Andreas V.V
Ja, han drar Alves i armen..

Solklart.
Barcelona Lionel#10Messi
HAHHAHAHA
Barcelona LeoMessi
2012-01-25 23:10
blir säkert mål nu
Barcelona DM1982
Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Iniesta måste fixa till sin fysik, han kan inte skada sig hela tiden. Det börjar bli riktigt löjligt nu.
Barcelona Roja y Azul - FCB
Granero in! Ska han skrälla?
Barcelona Thiago en mi corazón!
2012-01-25 23:09
First medical report: Iniesta has a little tear in his left hamstring, more tests tomorrow #fcblive [cat radio]
Barcelona Dani Alves=The King
2012-01-25 23:09
Seriöööst va gör äcklet Ramos han gåår bara på kropp ju!!!!!!

Hur faaan kan domarn missa det??? Domarn är ju rädd för att visa ut spelare!
Barcelona el Profete
2012-01-25 23:06
Iniesta ryktas vara borta i 3 veckor. Stort avbräck.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-01-25 23:04
En sak till, kör vi över Real så har vi större chans att få bort Mourinho. Ska vi göra marängerna en tjänst eller vad säger ni? :)
Barcelona petersays
Jag är mest orolig för domaren. Att han ska visa ut någon i Barca, omotiverat.
GurraP
Kom precis att tänka på, har inte messi fått ovanligt många gula denna säsong?
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2012-01-25 23:03
Kaljic den falska

Du är inte smart nog att förstå skadan du gör just nu.

Barcelona Piquénbauer
2012-01-25 23:03
Vad fan har inte xabi alonso sopan gjort under matchen med sina taktiska frisparkar??
Roligast är ju ändå sopa nr 1 ramos som springer till domarn efter att messi fällde pepe. Ramos hade i momentet innan precis SPARKAT ner Alexis och klarat sig. Vilken jävla mupp asså helt otroligt.

Domarn fyfan vad ska man säga så jävla feg. Lass vilken mental skalle den liraren besitter gör en mongo tackling på messi när han redan har ett gult.

Såg ni hur Kristina grinade efter första målet haha priceless måste komma upp här som en länk sen ;)

Nu tar vi och sätter några till och spelar avslappnat så kan vi skicka hem murinho
Barcelona Zamboza
2012-01-25 23:02
Detta är Mourinhos 20: match mot barca i hans tränar karriär. Förlust idag och han har förlorat hälften av dem. Vi ser dessutom ut att gå om real i inbördesmöten, fast det är en halvlek kvar. Tycker fö att matchen spelmässigt är jämnt, där real inte har något att förlora och kör all in. Diarra borde åkt ut.
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
Kul att se att pepe varit överlägset sämst på plan det kan vi tacka publiken för
elbraco - Bojan y Thiago
Spärra pajasen nedanför. Jag tycker synd om den Som ska skriva matchrapporten för ingen text i världen kan göra första halvlek rättvisa. INSAAANEEeee!!!
Barcelona L.A.M Nr 10
För det första så måste man påpeka vilken fantastisk match det är. Real pressar bra, håller i bollen och står upp väldigt bra hela halvleken. Spelmässigt tycker jag det varit runt 50-50, där vi vunnit på effektivitet. Såg att Real hade 5-1 i skott på mål någon gång i första, ja ni ser ju själva, vi sätter våra målchanser.

Sen är det jävla massa misstag. Efter 15 sekunder är man nära att bjuda på ett mål när framförallt Piqué står och sover, vad gör killen? Inte långt senare står hela laget och sover på en frispark och Real gör nästan mål igen. Vi vet att de pressar något oerhört i början, är inte koncentrationen på topp så kommer sådana här lägen. Vi ska tacka Reals hittils usla avslut. Men jag accepterar inte sådan nonchalans.

Sen en annan sak. Vi ska alltid sega ner spelet. Jag vet att vi vill rulla boll men när vi faktiskt i den här matchen får ytor framåt bakom deras mittfält så kör bara. 1-0-målet kommer till på det sättet. Vi hade kunnat skapa fler chanser om vi gjort så fler gånger. Fàbregas har en förmåga att sega ner mest med sina passningar. De är ofta till rätt adress men gör att chansen försvinner. Tex när han och Messi kommer fria mot en försvarare, han passar Leo men den blir lite långt bak och chansen rinner ut i sanden.

Nå ja, skit i klagande nu. Vi har 2-0 i halvtid på Camp Nou. Real måste göra 3 mål. Det är bara att köra och hoppas på en manita, vilket absolut inte är omöjligt.
Barcelona BB-Barceloneta
2012-01-25 23:01
Herregud, känslan jag kände när Alves gjorde 2-0 var obeskrivlig. Galet mål! Och firandet... Jag älskar dem här grabbarna!!!!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Ja gott folk, vad är Real utan sina straffar? Nada, zipp, zero, noll.

Karma is a bitch right...?

Mou måste ju byta ut Lass direkt, han måste vara lika nära ett andra gult som Pepe är ett mentalsjukhus.
Barcelona Messidinho_10
Messis gula var billigt jämfört vad Pepe gjorde sist. Hade jag varit Messi hade jag stämplat han i huvudet där.
Coach pep.
Hade tänkt ta denna match med en klackspark, men matchbilden är ju helt jävla sanslös. Flög fan upp i taklampan efter Alves mål. Visste att våra chanser sklle komma förr eller senare. Så brukar det se ut, alltid. Madrid är extremt starka i början men sedan tar vi över totalt.

Jag erkänner dock att vi har väldigt mycket tur och flyt. Gud älskar oss, helt enkelt!
Barcelona Giggity
LeoMessi
Fucking A, då skulle Alexis också ha straff
Atlético addeh
Något missvisande resultat, fine, men inte alls orättvist. Madrid har haft kommit i farliga situationer som uppstått ur egentligen ingenting men inte tagit vara på dem.

Som det sett ut på sistone lagen emellan börjar Madrid bra, för att vi sedan ska ta över matchen helt. Sista tjugofem är vi ruggigt bra i passningsspelet och ett par individuella prestationer senare så har vi dessutom 2-0 i pausvila.

Hoppas nu laget ångar på och inte backar hemåt.

En sak till. Vilket jävla mål av Alves, det var det sjukaste på länge. Somnar gott med det på näthinnan i natt - ja, förutsatt att vi går vidare förstås.
Barcelona C.A.K (Lyon)
Jag har en väldigt stark känsla av att detta kommer sluta med utvisningar och mer bråk. Usch, bara inte någon blir skadad på kuppen, sånt är så jävla onödigt.
Barcelona Vampíro
Mourinhos order i halvtid lär vara att gå på benen och försök skada spelare sen om det blir några utvisningar har han nått att skylla på efter matchen. Win-sin för loserlaget med andra ord.
Barcelona Hetfield
Jag måste säga att jag sitter och är otroligt nervös för Pepe, inte för att han spelmässigt kommer att göra något vettigt, jag är bara orolig att han tänder till och skadar någon på allvar. Det här kan sluta riktigt illa om domaren inte skaffar lite cojones och vågar markera vart gränsen går, det får inte sluta med bråk igen.
Barcelona Blaugrana91
Hoppas för övrigt inte Ineista blev allvarligt skadad.
Annons: