/spanien/barcelona/forum/9888.aspx/spanien/barcelona/forum/9888.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2012-02-26 15:04
Där var Adebayor sugen på att fira. :P
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-02-26 14:59
addeh Du har helt klart rätt i dina argument om Rayo. Real spelarna är säkert lite slitna efter Rysslandsresan och Rayo borta är inte lätt. Dock är jag väl inte riktigt lika optimistisk som du, det känns som man bygger upp förhoppningar inför varje Real match i ligan om att motståndarna ska ta poäng. Men man blir alltid lika besviken, men jag hoppas du har rätt!
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-02-26 14:59
addeh

Kan igga nåognting i det du säger, men tycker det inte spelar någon större roll. De ligger 10p före. Ska oerhört mycket till för att de ska tappa det försprånget.
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 14:56
el Flaco

damn! det är fan inga petmål där inte (inte många åtminstonde).

mål nummer 45 där älskar jag. Det är Xavi som har enormt mycket yta i straffområdet. Istället lyfter han bollen in bland massa spelare och prickar Messi rakt på pannan med en smekning till pass.
Det är Xavi ända ut i tåspetsarna.
Atlético addeh
2012-02-26 14:52
Kalla mig optimistisk men tror stenhårt på Rayo mot Madrid idag. De har ruggigt bra form och får tillbaka flera viktiga spelare i form av Arribas, Casado & skyttekungen Michu från avstängning. Dessutom är många spelare i bra målform.

Är det någon gång Rayo skall rå på Madrid är det nu, när man är i bra form samtidigt som de vita har haft en tuff resa till Ryssland i veckan.

Ser fram emot vår match ikväll. Vi är rejält på gång nu, och både matchen mot Leverkusen och inte minst senast mot Valencia bådar riktigt gott för framtiden. Även om det sett förvånansvärt bra ut för Atlético på senare tid, speciellt defensivt, tror jag stenhårt på vinst ikväll. Xavi lär troligtvis vara tillbaka dessutom, vilket som alltid kommer bli guld värt. Det var längesedan trion med Xavi, Busquets & Iniesta spelade tillsammans från start.
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-02-26 14:40
Alla Messis 222 mål i länktips. Han har endast tolv mål upp till Césars rekord. Jag tror han kommer nå upp till den siffran innan säsongen är över.
Barcelona Rambla~
2012-02-26 14:36
Heh, bra positionsspel där Vermaelen. :P
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-02-26 14:35
1-0 Spurs
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 14:33
skrev inlägget kvart över :) 13:30 startar matchen deras tid, hade precis kollat livescore så det var därför jag mixade upp det :)

snacka om att sära på benen arsenal. dåligt försvarsspel rakt igenom!
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-02-26 14:26
elbraco - Bojan y Thiago //
Matchen börjar om två min :P
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-02-26 14:20
den närkingska älgen

Bielsa är en underbar taktiker hade mer än gärna sett honom träna oss. Hellre Bielsa än Enrique imo..

elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 14:15
tack ska du ha abbe.

glöm nu inte arsenal - tottenham om en kvart (13.30). Tror Arsenal åker på förlust faktiskt. 3-1 till spurs, adebayor gör 2, saha gör 1. Gervinho gör matchens och arsenals första mål.

och eftersom jag tippar tottenham så vinner arsenal.
Barcelona Abbe.
2012-02-26 14:09
Sporting Gijón, hemma.
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 14:08
vilken är våran nästa match emot?

incase Busi och Messi skulle dra på sig en ostbricka idag.
Barcelona el Maestro!
2012-02-26 13:39
BB-Barceloneta:
Tack, du är en ängel.

Jag har hittat också statistiken på förbundets egen hemsida. Både Messi och Busquets har fyra gula.
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-02-26 13:36
el Maestro! Jag har en här, tyvärr sitter jag på iPhone och kan inte klistra in den i länktips. Hoppas den kan vara till nytta http://soccernet.espn.go.com/team/squad/_/id/83/league/esp.1/barcelona?cc=5739
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 13:33
Hetfield

onekligen! Sanchez är den nya Messi. Messi är den nya Hleb.

Och jag skulle inte oroa mig för Atletico, så länge den gode Perea spelar så har vi segern i en liten ask.
Barcelona den närkingska älgen
2012-02-26 13:31
Matchen på el Madrigal är ju rätt trevig, men om man gillar bra försvars- och målvaktsspel får man fan huvudvärk. OM Bielsa blir Peps ersättare skulle jag i dagsläget vara rätt orolig, försvaret känns väldigt darrigt. Den offensiva (och fina) spelidén prioriteras före defensiven. Ett exempel på det är ju att han konstant vill spela Javi Martinez som mittback.
Barcelona el Maestro!
2012-02-26 13:20
Är det någon som har koll på det?
Är Messi ett kort ifrån att bli avstängd för en match? Är det någon som har länk till någon sida där man kan se vilka spelare som riskerar att bli avstängda, för hela ligan?
Tack på för hand...
Barcelona Barcelona10Messi
2012-02-26 13:20
Athletic leder mot Villarrel! Efter poängtappet på El madrigal ser jag gärna Bielsas manskap ta tre ytterst viktiga poäng! Håll detta nu!
Barcelona Mido
2012-02-26 12:58
Först å främst ska Barca inte underskatta AM, sen Simone tagit över har dom blivit starkare för varje match, d e ett toppmöte å man ska satsa 120% för att vinna mot ett sånt lag. Vi får inte glömma falcao han e en räv. Jag bryr mig om 3 poängen inte hur många mål Messi gör.
barcaff4
2012-02-26 12:44
Jag vill att Messi gör mål minst två mål och sanchez eller FF han fick ju skäll av pep. Jag vill verkligen att Messi slår rekordet så därför vill jag att hjan nätar.

Mido

ja jag trodde jag var den ända :)
Barcelona Hetfield
2012-02-26 12:26
Man ska inte underskatta Atletico, de spelar mycket mer taktiskt och är mycket bättre defensivt. De lär ligga lågt och satsa på kontringar.

Det gäller bara för laget att sätta chanserna. Det lär bli en rolig match, jag hoppas att Sanchez gör mål.
Barcelona Hetfield
2012-02-26 11:57
elbraco

Sanchez spelar där han själv vill. Han är bäzt :P
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 11:55
Henrik Johansson Vad baserar du på att Messi skulle starta på kanten och Sanchez i mitten?
Barcelona Mido
2012-02-26 11:51
Barcaff4 e du oxå från Eskilstuna trevligt!
Barcelona Tyga
2012-02-26 11:43
Pedro--Messi--Sanchez

Så vill jag att vi ska ställa upp ikväll. Vill verkligen få igång Pedro för han behövs i CL och detta kan vara ett stort test.
barcaff4
2012-02-26 11:43
Man vill ju ha barca träningarna i ifk då menar jag ifk eskilstuna.
Barcelona Smogen
2012-02-26 11:32
Med tanke på hur Torres brukade spela varje gång han var på Camp Nou kanske man skulle ge ett skambud i sommar o se om Chelsea nappar.
Barcelona Smogen
2012-02-26 11:32
dubbel
Annons: