/spanien/barcelona/forum/9873.aspx/spanien/barcelona/forum/9873.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2012-01-28 23:53
och hur fan kunde Fabregas få spela hela matchen, han var ju helt jävla under isen...
Barcelona Trippeln
Det är bara att satsa på Cl nu!
Barcelona Woods
Så länge vi gång på gång piskar Reöl i våra inbördes möten är jag nöjd. Vi är bättre än dem, det känns skönt. Lite som att Ronaldo tar 34543 straffar på en säsong och vinner skytteligan. Alla vet ändå att Messi är bättre.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-01-28 23:52
Aa ligan är över men det enda positiva med den här matchen var Tello !
Barcelona den närkingska älgen
Bat - iAmunt Llorente

Ja, han får absolut sitta kvar om säsongen skulle bli titellös. Om däremot säsongen efter det skulle gå i samma spår blir det en annan fråga, men det är långt dit.

AndreD - Ànims Afellay y Villa

Jag tror att ligan är körd. Det står jag för.
Barcelona Abirey
Som sagt ligan kan inte avgöras i Januari. Dock ser det mörkt ut just nu...
Barcelona Plaza_Catalunya
2012-01-28 23:51
Tycker absolut inte man kan skylla poängtappet på domaren. Vi ska lyckas avgöra detta. Problemet är att Barca bara vill bolla runt bollen i laget, vara glada skolpojkar och absolut inte göra något jobb. Fyfan vad jag saknade Keite en sån här match. Så vansinnigt trött på dagens Barca utan striker. Varenda boll ute på kanten, och inte en enda barcaspelare i offensivt straffområde. Då skulle till och med lag från Grusplan kunna försvara sig mot FCB.
Barcelona Barca-nist
Härmed måste jag säga ligan är över, slarv och nongalans, skador och en del annat som påverkar våra dåliga resultat på bortaplan.

De flesta lag får stånd av att försöka slå Barca med all rätt. Sen hoppas jag att villa inte Real särar på bena som de flesta lag i liga mot Real!

Sånt är livet ibland vinner man ligan ibland inte. Real kommer vinna med stor sannolikhet denna säsongen och mest pga effektivitet och en liten del av Mourinhos stor påverkan på domare.

Spanska fotbolls förbund är Reals Madrids Hyndor. Grattis
Barcelona Rambla~
Jag vill inte skylla på spelarna, de försöker verkligen. De spelar efter tränarens instruktioner. När han sitter handlingsförlamad i 70 min då blir det så här.
Barcelona Barca4eva
Bat Pep har själv sagt att han inte lämnar ett Barca i en sådan situation. Nej, skulle jag alltså säga.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona rob.BARCA
man har fan rätt att klaga speciellt när dom inte ens kämpar!!!!!
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-01-28 23:50
Då kan vi lugnt konstatera att ligan är över. Det här usla borta spelet kommer hålla sig det kan jag nästan lova. Säg vad ni vill, tunn trupp, skadade spelare, dommare. Jag säger bara en grej: Motivation. Den existerar inte längre. Nu är det bara och skita i ligan och FÖRSÖKA gå all in på cupen och CL.
Barcelona Abirey
Det är inte bara laget som är jävligt ojämnt den här säsongen utan det är också vissa spelare. Ta Fabregas till exempel. Fantastisk i vissa matcher, seg i andra. Fabregas måste verkligen bli mer jämn en vad han är.
Culé - Messi y Alexis
Man blir så jävla arg.
Hela laget var sämst, seriöst. 7 poängs skillnad nu, tyvärr.
Är så jävla arg...

(spärra mig, gör vad ni vill, I don't give a f*ck.)
AndreD - Ànims Afellay y Villa
B-Guden

VEM FAN HAR SAGT ATT LIGAN ÄR ÖVER? 18 MATCHER KVAR
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
Det är sju poäng upp till Real Madrid. Fyra poäng om vi bortser från att vi bör vinna på Camp Nou när de gästar oss. Dags för Real Madrid att göra poängtapp.

Nu svider det extra mycket när domaren inte blåste straff mot Espanyol och Valencia.
Barcelona Smogen
2012-01-28 23:49
det räcker helt enkelt inte att köra järnet i 30 minuter och softa i 60. Det borde man lärt sig redan mot Getafe eller Espanyol....så jävla fruktansvärt urbota pinsamt dåligt.
Tappar man poäng som man gjorde mot Bilbao när man kämpar hela vägen så är det ok.
Tjänar man mellan 50 och 100 miljoner om året för att spela fotboll ska man fan kunna ge 100% 2 * 90 minuter i veckan. Allting annat är fan skandal.

Uselt!!!!!!!
Barcelona B-Guden
Aja Real madrid kommer bli det första laget av lagen imellan att vinna ligan utan att vinna ett el clasico, rätt coolt ändå.
Barca har tyvär inte tagit små matcherna på allvar.
Barcelona Messidinho_10
Pinsamt vad fan är detta??? 7p efter nån som fattar det??
Barcelona LeoMessi
Madrid har förtjänar att vinna ligan. Vi kan inte kryssa varannan match, fungerar inte så. Vi har inte heller gjort oss förtjänta av att leda ligan.

Usel insats idag, fabregas borde ha bytts ut. Pep borde inse att vi behöver en riktig NIA, vi kan inte köra mittfältare på varenda position!!!
Barcelona Rambla~
Pep Guardiola ger bort 2p i kväll. Det är så sjukt dåligt att börja agera först efter 70 min. Till dess hade de skapat 1 målchans, Messi jävla nonchalanta jobb i friläge. Där det bara är att slå bollen förbi en utrusande målvakt. Hur fan kan Pep sitta så förlamad på bänken och inte ändra i spelet?

Så sjukt jävla onödigt att ge bort ligatiteln som man faktiskt gör i år.
Valencia Bat - iAmunt Llorente
Ja ni kanske har tappat ligatiteln men spelarna visade iallafall ikväll att dem kan acceptera en förlust utan att sparka sönder benen eller stampa på motståndarnas händer som psykfallet Pepe. Tänk om vi vinner mot er i cupen, då har ni bara CL-titeln kvar, tänk om ni skulle tappa den med.

Tror ni Guardiola sitter kvar om ni inte vinner någon titel denna säsong?
Barcelona Andresito
2012-01-28 23:48
Grattis till Real, nu ska vi FAN I MIG VINNA CL. Förstår inte vad detta är för jävla skit.

Ligan är förlorad, ingen idé att spela med bästa lag nu och slita ut spelarna, bättre att spara dem till CL.

Jävla skit.
Barcelona Barcelona10Messi
Jag ger fortfarande inte upp ligan men man kan inte längre säga att det ser ljust ut.. Börjar bli becksvart faktiskt..
Barcelona Ronaldinho Jr.
Bytet Tello/Adriano kunde ju kommit liiiiiiiite tidigare. Sedan fattar jag inte varför Xavi byts ut istället för Fabregas. En värdelös Xavi är bra jävla mycket bättre än en värdelös Fabregas!!! FAN!!!
Barcelona den närkingska älgen
Som det känns nu vill jag aldrig mer titta på fotboll. Fyfan. Jag garanterar att det var ikväll ligan avgjordes till Real Madrids fördel. Aldrig att marängerna tappar poäng två gånger till PLUS att de torskar el Clásico, våra procentuella chanser att vinna ligan ligger väl på 15% nu.
Barcelona DM1982
Det hela är enkelt. Vi var inte tillräckligt bra idag.

Tyvärr var domaren inte heller det, tilläggstiden var ett direkt hån mot hans domarmärke.

Nu är ligan över, tyvärr kommer vi möta ett heltaggat Valencia så jag ger oss inte mycket till chans där heller.

Det är väl bara att gå all in på CL, det blir nog bäst så.

Att ge tre minuter tillägg i den här matchen får mig att bli misstänksam men jag orkar inte spekulera i det. Det är som det är och så får det vara.
Barcelona Teddyculè
2012-01-28 23:47
CL och Copan blir väl prio 1 från och med nu för ligan kan vi glömma!
Barcelona MVP - 2011
Bara att gratulera Madrid. Och nej ni moralfags som kommer in och säger att det inte är slut, det ÄR slut. Madrid kommer aldrig att tappa det här. Fyfan
Barcelona R.E.M. god bless them
Patetiska jävla luffare e ni vissa, jni vet vilka ni är.. Kom inte tillbaka sen då barca vinner titlarna... Hur fan kan man va sån mot ett lag man älskar i gott o ont...
Annons: