/spanien/barcelona/forum/9866.aspx/spanien/barcelona/forum/9866.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-01-26 15:29
Barca-nist

Håller med dig angånde förbundet och det med pinto till 100 % !
Barcelona Barca-nist
2012-01-26 15:26
Nej jag vill inte se Pinto i mål nånsin igen i Barcas mål.
Hur mycket än man gillar honom så måste jag säga, folk har inte råd med hjärtattack!

osäkerheten sprider sig när han är i mål.
Real Madrid selakefo the tank
2012-01-26 15:25
@Grace/Wastelands

Nu letar du bara bråk, du förstod nog vart jag ville komma med det jag skrev. Sluta hata,älska fotboll.

Tror ni det kommer vara Pedro och Thiago som får spela från start nu till helgen då Alexis och Iniesta är borta eller har ni några andra kandidater på gång? Ni brukar ju ha en del positiva överraskningar...
Barcelona Barca-nist
2012-01-26 15:24
El capitano[Culee]- Faris

Förbundet är där bara för sakens skulle sen att de gynnar Real är inget tvekan om. Om det hade vart mindre lag så hade de straffats så hårt att de inte kunna höja sig igen.

-Hur kan Real få 10 straffar under en säsong?
-Hur kan Mallorcas avgörande mål dömas bort mot real som va onside och start från egen planhalva?
- Hur kan Realledningen bete sig som de vill mot domarna och aldrig straffas?
- Pepe trampar och filmar åtgärd??
- Lass andra gula kort när han smäller till Messi utanför straffområdet, rött kort?
- Xabi hugger och hugger inte ens gult kort?
- Quatro trycker ner Messis huvud fult, åtgärd?
- Casillas och Mou förolämpar domare , åtgärd?
- 2 viktiga barca´spelare borta i 2-3 veckor varför?

Jag borde också sjunga Mourinhos sång ¿Por qué?

Grace/Wastelands
2012-01-26 15:21
selakefo the tank

Ja Guti är ju verkligen gentlemannen förkroppsligad.
barcaff4
2012-01-26 15:21
Härligt att se pedro näta
2012-01-26 15:19
BTW grattis till att redan ha fått fram en kanidat till årets mål. (Alves)
2012-01-26 15:18
@Grace/Wastelands

Du kanske inte skavara så dryg när du inte vet hela sanningen, jag har aldrig försvarat Pepe's beteende, jag är heller inte den som älskar Ronaldo utan saknar Raul, Hierro, Morientes och Guti. Så sluta gissa.
Jag älskar fotboll och speciellt Real Madrid och klubbens mentalitet som brukar vara gentlemannamässig.

Jag är bara genuint intresserad av hur länge duktiga och sevärda spelare ska vara borta från tv-rutan.
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-01-26 15:15
Hutch Han är absolut inte den bästa målvakten men han är andra målvakt för det första. Det är inte ditt yttrande om hur duktig han är som gör mig irriterad utan alla skällsord och dyl. som du använder dig av för att förklara honom. Som du själv nämner så har han ett stort hjärta som fan och han är även enormt viktig för stämningen i truppen, det vill jag lova dig. Med det sagt tycker jag inte du ska använda de ord som du gör mot honom. Dessutom kan han vara helt sjukt bra i mål fast de 2 senaste matcherna mot svinen har han tyvärr inte varit den målvakt som han kan vara
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona tikitaka-GOOL
2012-01-26 15:11
Iniesta åkte på sin vanliga hamstringskada, 4 nu på 3 månader.. Alexis axel gick ur led i samband med straffsituationen med Pepe :/
2012-01-26 15:09
Japp det är officiellt att Sanchez blir borta 1-2 veckor och Inietsa blir borta upp till 3 veckor !
2012-01-26 15:07
Barca-nist

Asså jag förstår verkligen inte varför de säger att ramos mål var mål ? Han drog ner alves klart och tydligt :S Finns till och med bilder på det !
Sen kan man vinkla hit och dit men om Lass hade fått rött kort så hade real fått spela med 10 man i hela andra halvlek. Real hade inte haft minsta lilla chans !
Så de ska vara glada att de fick spela med 11 man och att de gav motstånd den här gången ialla fall.

Men Real måste få straffas för det här, Hur de kommenterar domare och osv utan att straffas är bara sjukt. Tycker först och främst att Barca ska sätta ner foten och anmäla pepe, casillas och mou för så kan de inte hålla på !

Om dom inte straffas, Så behövs inte förbundet längre ! Real kommer att klaga på domaren tills de vinner över Barca för så länge Barca vinner så är det alltid domarens fel !

Igår bevisades hur stora Barca egentligen är för Real spelade sitt livs match och de fick ändå bara kryss mot Barca. sedan firar de som om de har vunnit hela cupen medan barca är besvikna för att de fick bara 2-2 mot Real. Haha snacka om att vara överlägsna ! VISCA BARCA !!
Grace/Wastelands
2012-01-26 15:06
selakefo the tank

Det var ju när Pepe var inblandad så det är klart du missade det. Han verkar ju vara osynlig för era ögon.
Barcelona Barca-nist
2012-01-26 15:05
länk *
2012-01-26 15:05
Alexis, det missade jag till och med, är det officiellt vad det är för skador?
Barcelona tikitaka-GOOL
2012-01-26 15:03
Iniesta blir borta i 3 veckor.... Alexis 1-2 veckor
2012-01-26 15:03
Hallo, tänkte bara fråga om ni sett/hört något om hur det gick för Iniesta?

Måste även äntligen pass på att tacka för god match eftersom jag anser att båda lagen faktiskt spelade bra igår och el clasico var sådär spännande som det brukade vara innan vi sket på oss och började spela defensivt.

Hoppas det blir lika spännande möte på Camp Nou i vår i ligan samt en precis lika spännande final i CL. =)

Tänkte även passa på att kommentera att ni skriver om att Casillas klagade på domaren. Rätt eller fel så tror jag det var hans förtjänst att inte Lass blev utvisad, för det borde han ha blivit...vad tror ni?
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-26 14:57
"de klagar även på andra målet av Alves eftersom tiden va 45:00 plus 2 minuter och då barca gjorde mål efter det!"

Dem får klaga på Casillas istället som gick till domaren och börja lipa som en skitunge.
Barcelona Barca-nist
2012-01-26 14:54
El capitano[Culee]- Faris

de klagar även på andra målet av Alves eftersom tiden va 45:00 plus 2 minuter och då barca gjorde mål efter det!
Men de nämner inte röda kortet som det skulle va på lass och att det tog tid att lugna ner spelarna!

Real och deras fans har aldrig erkänt en förlust(5-0) varför ska de göra det nu när de var närmare ??
Hutch
2012-01-26 14:50
!!ANTIMADRIDISTA!!!

Jo, jag är fullt medveten om att han är en cule och att han anses vara en av de skönare spelarna i laget, men tycker du att han är en målvakt av hög kvalitet? Han är en säkerhetsrisk i varje mach. Pinto är inte bra, face facts. Han är dålig med fötterna, slår idiotiska passningar gång på gång och gör rent allmänt tveksamma ingripanden. Han är kass, det är vad jag tycker.
2012-01-26 14:48
Real klagar som vanligt på domaren inget och bry sig om men det viktigaste är vi är vidare till smeifinal.

Men Pinto ska aldrig stå för Barca igen, Alla vet ju att Barcas spel går igenom målvakten men efter 10 min igår så vågade backarna inte passa till pinto längre! Pinto gjorde backarna osäkra! Sälj honom !!

Något nytt om iniestas och Alexis skada ?
2012-01-26 14:45
Snälla hutch va tyst angående pinto, du verkar inte ha någon jävla aning hur jävla stort hjärta han har för klubben. Jag älskar pinto och kommer bli jävligt ledsen när han lägger skorna på hyllan, det blir varje sann cule
Barcelona Capitan Puyi
2012-01-26 14:44
Andreas V.V

Hans "MAGIC!!" vid vårat 1-0 kan nog vara det bästa jag någonsin hört :P
2012-01-26 14:43
Det är helt otroligt. Det är bara madridistas som tycker att ramos mål skulle godkännas, att de skulle haft en straff. Angående lass vet jag inte men om de inte anser att det skulle vara rött kort så vet jag fan inte vart jag tar vägen..
Hutch
2012-01-26 14:43
Hur kan Pinto vara så lättfintad? Kolla vad värdelöst agerat vid Ronaldos mål. Han lägger sig som en fåne utan en överdrivet lurig fint av Cristiano. Han håller inte, många har påpekat det tidigare, och vi får det bevisat varje gång. Som clown är han kanske duglig, men han är inte en bra fotbollsmålvakt. Jag vill inte ha Pinto som andramålvakt.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2012-01-26 14:38
Förstår mig inte på folk. Vilken jä*la nagelbitare? För mig var real Madrid inte ens nära avancemang. Dom matcha oss för första gången på 14 matcher ute på plan för halva barca underprestera. Trotts att vi mer eller mindre bjöd dom
På lägen med vårt tafatta försvars spel och trotts att domarn höll kvar dom i matchen med felaktiga offcide avinkningar missade röda kort tidigare på diarra och ramos och en solklar straff som sanchez skulle ha när pepe går in så hårt på kropp att killen får utgå skadad utan att vara nära bollen. Vi slår av på takten vid 2-0 å dom
Kvitterar men efter det skapar dom återigen ingenting framot. Att möta real numera är lika nerviktlande som att möta espanyol. När Barca skruvar upp tempot så är det sån klasskillnad att det blir löjligt. 14 matcher nu 9 vinster för barca å real har 1 seger efter förlängning eller va e det? El clasico My ass. El tragico snarare;). Vi kommer vinna nästa match i ligan också å alla real fans kommer beundra sitt lag för att dom inte förlora med 5/6 bollar när slutsignalen går. Å skylla förlusten på domarn trots att dom får mer felaktiga beslut med sig än mot sig. Haha... Så vidrigt patetiskt så det nästan är synd om dom
Barcelona Andreas V.V
2012-01-26 14:36
Capitan Puyi

Tackar!

Älskar Ray: "Wonderful vision by Avatar eyes" ; )
Barcelona Capitan Puyi
2012-01-26 14:26
Alla highlights från gårdagens match med allas våran favorit kommentator Ray Hudson!
Barcelona Andreas V.V
2012-01-26 14:26
Deulofeu

Haha, nu när jag tittar noga.
Frisparken slås rakt i huvudet på Lass, han ser faktiskt ut att få lite ont.
Som plåster på såren kommer 2-0 i baken.

Karma...is ...a ....btich.
Barcelona Deulofeu
2012-01-26 14:21
För er som vill se pärlan igen
Annons: