/spanien/barcelona/forum/9860.aspx/spanien/barcelona/forum/9860.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-30 20:31
Eto'o har ju ryktats tillbaka till Inter på lån eftersom han inte trivs i Anzhi så vem vet? ;)
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-30 20:29
Eto'o hade varit jävligt stort, dessutom känns det som att han hade bidragit till mer än Forlan. Har inte ryskan ligan uppehåll tills en bit in i mars? Isåfall är ju Eto'o ett troligt spår om klubben bestämmer sig för att försöka låna in någon.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-30 20:21
Bäst att ta med sig ett par extra kalsonger till jobbet resten av månaden. Kommer att komma direkt om Etóo kommer hit på lån!

Fast jag tror inte att det händer, eller att vi överhuvudtaget letar efter någon - är nog bara rykten
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-30 20:07
Forlan låter rimligt. En äldre, erfaren spelare med mycket kvalité kvar och som är bänkad i sin nuvarande klubb. Att han dessutom känner till ligan sedan tidigare är ju inget minus heller. Vad finns det mer för möjliga spelare?

Spelare som spelar i för "små" lag jämfört med hur bra dom är, t.ex. Rossi som antagligen inte vill fortsätta sin kräftgång i Villarreal... Tevez på lån vore sexigt...
ETOO?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-01-30 20:03
Kan det vara så att el Mister har insett att skadeläget försatt laget i ett läge där en värvning börjar bli ett alternativ?

Guardiola met this morning with the club's highest sports executives, possibly to discuss a last-minute signing. [sport]

En anfallare känns ju mest rimligt.
Vem hade ni föredragit?
Forlán är den enda jag kan tänka mig som känns rimlig i nuläget sett till realitet och kvalitet.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-01-30 19:11
Andres Iniesta - All Assists ( 2003 - 2011 )

Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-01-30 17:45
Shanghai

Deulo gillar mer att vika in och är en mer självständig spelare än Tello som gärna spelar för laget. Kommer ihåg när Tello spelade för U20, gjorde en väldigt fin för kanten och fastnade redan då för honom. Skönt att de spelare man tidigare propsat om kommer igång och får spela för första laget.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-30 16:43
Tello och Deulofeu är precis likadana i spelstilen. Bra acceleration, snabbhet och har förmågan att ta sig förbi sina motståndare, men jag föredrar ändå Cuenca som är intelligent, har bra teknik och fina avslut. Skadar inte att se alla i ordinarie laget i framtiden.

La Masia fortsätter att producera talanger och det är värt så mycket.
Barcelona Barcadinho.
2012-01-30 16:33
FC-Barcelona -

Jag vet inte varför jag tog Masch där borta (beror kanske på irritation av hela coachning). Men det jag ville skriva var att Thiago skulle starta matchen.

westinho -

Det stämmer kanske, vet inte, men hur kommer det sig att Cuenca fått spela mycket, fått förtroende av tränaren, fått erfarenhet med a-laget, medan Tello spelade knappt någonting med a-laget?

(ok, grabbar, måste logga ut, ska läsa senare).
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-01-30 16:18
Andreas V.V

Jo, såklart det var. Haha
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-01-30 16:13
Tellos insats.
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-01-30 16:11
Barcadinho.

Tello är betydligt bättre än Cuenca i 1 mot 1 dueller och det var precis vad som behövdes i matchen. Han fick direktiv av Pep att ta sig förbi högerbacken så mycket som möjligt och vi såg hur farligt det blev varje gång. Cuenca har inte samma speed eller teknik. Med facit i hand var det ett bra byte.

Personligen har jag länge tyckt Tello förtjänat lite speltid i A-laget. Han har stor potential med tanke på vilken acceleration och snabbhet han har. Cuenca är dock lite smartare i sitt spel och Pep föredrar intelligens före speed, vilket jag förstår.
Barcelona Andreas V.V
2012-01-30 16:09
Thiago Next no.1 - Anims Villa

Var inte det i CL semin?

Barcelona FC-Barcelona
2012-01-30 16:08
Barcadinho.

Mascherano spelade hela matchen. Annars håller jag med på varenda punkt du nämt!
Barcelona Barcadinho.
2012-01-30 16:03
Ursäkta att jag kommer tillbaka till sista matchen, men det fanns tre små detaljer i matchen som har stört mig sen slutsignalen. Jag kan helt enkelt inte släppa det.
Och alla tre handlar om byten som Pep gjorde.

Först – varför fick Adriano lämna planen och inte Alves? Ser man till matchbilden så var det faktiskt Adriano som skapade mera positiva sekvenser än Alves. Pep var tvungen att plocka ut en av dem, men varför inte Alves som var rätt dålig. Alves var också betydligt mer sliten pga madridmötet. Jag menar, och nu kan man se saken i ett bredare perspektiv. Går det inte byta ut honom? Är han immun mot att bytas ut, precis som Messi?

Sen, och det hör till första punkten. Varför slänga in Tello och inte Cuenca? Att slänga in en totalt orutinerad spelare i en sån avgörande situation, samtidigt som man har en b-spelare som redan fått en del erfarenhet. Tello gjorde ett bra inhopp med facit i handen, men jag förstår inte tanken.

Och sist - Mascherano och Thiago var mest pigga från vår A-lagspelare. Men de startade på bänken. Förstod inte Pep att mötet mot Madrid var slitsamt och att det krävdes ett par pigga män på plan?

Jag vet att det är små saker, men som vi vet så handlar det ofta om små marginaler. Och små saker kan ibland göra därför en stor skillnad.

(Nej, skit i det. Det är en ny match snart).
2012-01-30 15:57
Andreas V.V

Ja det var också magic men menar hans solo rush när han drar 4,5 man. Sjukt!
Barcelona Andreas V.V
2012-01-30 14:20
Thiago Next no.1 - Anims Villa

3-2 målet på Camp Nou? Där han gör volley? Ah, det var "MAGIC" då jag stod precis bakom målet.
2012-01-30 14:10
1.70 ligan

Får rysningar när jag ser Messis mål! Sjukt vad han är bra. Speciellt målet i supercupen.
Barcelona Hetfield
2012-01-30 13:40
A police officer stopped him on the street when he was carrying £5000 pounds in his pocket, when asked why he was carrying this much he replied; "its because im rich".

Man kan säga vad man vill om Balotelli, men han är underhållande.
Barcelona Abbe.
2012-01-30 12:28
El Soap

Känns väldigt hypotetiskt från EMD. "Klubben kan snart komma att meddela [...]" känns lite som en helgardering från tidningens sida. Zubizarreta sa väl även så sent som i fredags/lördags att han inte visste om Pep skulle fortsätta.
Barcelona El Soap
2012-01-30 12:11
Barcelona and Guardiola could soon announce the coach's decision to continue at the club for another year. [mundo deportivo]
Barcelona BarcaFan!
2012-01-30 11:23
Grabbar, vart kan jag hitta avsnitten som Cuarto producerar. Det är som typ 3rd eye fast la liga. (LÄNKTIPS) fast kan inte hitta el classico avsnittet? Ngn som gör det eller hittar någon annan stans??? Tacksam
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-30 11:21
Siempre Barça

Finns i länktips!
Barcelona Siempre Barça
2012-01-30 10:49
När börjar euro talk?? Tacksam för länk när de kör live
Culé - Messi y Alexis
2012-01-30 10:47
Messi: "I made sacrifices by leaving my family to start a new life. But everything I did, I did for football, to achieve my dream." [time]

Barcelona Deulofeu
2012-01-30 10:31
170 ligan jat tycker att han agerat sådär men det var bättre i senaste matchen som var hans andra på den positionen.

Han är riktigt lik Puyul alltså man önskar verkligen honom allt gott efter hans många skador och hans röda kort i debuten.Framför allt vill man ha en Puyul i laget även efter att han slutat...
Barcelona Deulofeu
2012-01-30 10:29
Onsdag klockan 22.00 tv 4 sport smäller det Semifinal i capa del rey.

Ska bli rikigt spännande att se sist i ligan var det riktiga besvär på högerkanten på Matieu och Alba hade lekstuga.Vi körde då också med trebackslinje.

Jag tror verkligen Pep har lärt sig något av den matchen.Visst ett 2-2 resultat tar man nästan på Mestalla alla dagar i veckan men inte nu.

Vi behöver en riktig boost till truppen och en vinst borta i cupen skulle ge en hel del syre till klubben.

Barcelona 1.70-ligan
2012-01-30 10:27
Ser att Muniesa har fått agera pivote i Barca B på sistone, och tydligen gjort det bra. Spännande!
Postat via SvenskaFans-appen
Andreas-
2012-01-30 06:18
O Fenômeno:

Det må vara fullt nu men är du bara kylig o väntar så kmr du kunna fixa biljetter bredvid varandra på matchdagen.

Barcelona-Arsenal i CL-åttondelen förra säsongen var helt slutsåld dagarna innan. Ändå satt man helt säkert o visste att man ska skulle få biljett. Några timmar innan matchstart var det MÅNGA biljetter som man kunde boka i lugn o ro. Man kunde t om boka tre platser bredvid varandra på långisdan på andra etaget. Vi snackar de bästa biljetter du kan få tag i. Det kommer max vara 95k betalande på Camp Nou mot Leverkusen. Och då menar jag verkligen max. Kommer finnas minst 1-2k biljetter till försäljning dan innan och på matchdagen via Barcas egna hemsida.
KingLavezzi22
2012-01-30 05:19
Någon själ här inne som har twitter? Föll JasminBesic11
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: