/spanien/barcelona/forum/986.aspx/spanien/barcelona/forum/986.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2016-09-01 05:36
Mangala? Var det inte mittbacken alla ville ha hit för bara ett par år sedan? Vad hände, har han varit så dålig i city?
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-01 00:27
[QUOTE=Cule4life]Mangala på lån till Valencia från city. Mathieu borde blivit utlånad till valencia och Mangala till Barça. [/QUOTE] Mathieu är bättre så varför?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Cule4life
2016-09-01 00:25
Mangala på lån till Valencia från city. Mathieu borde blivit utlånad till valencia och Mangala till Barça.
2016-09-01 00:22
OT men nu börjar RM och Atleticos tranferban dom två nästkommande transferfönsterna eller hur?
Barcelona Carles5
2016-09-01 00:20
[QUOTE=Ronaldinho10yElfenomeno9]Hej! Ville bara fråga er här på forumet angående matchbiljetter till en barca match. Vill nämligen se Barca mot Atl madrid nu den 21 september. Var beställer jag biljetter ifrån? [/QUOTE] Hej! Det absolut enklaste och mest pålitliga är att köpa biljetter direkt på Barcas hemsida. Och där kan du få biljetten på mail, för utskrift alternativt om du vill ha biljetterna på mobilen. Alla matcher jag sett har jag köpt biljetter på hemsidan. Fungerar mycket bra. Du kan även vänta tills du kommer ner till Barcelona och köpa biljetter där nere. Det finns t ex på Plaça Catalunya en officiell kiosk som säljer biljetter. Men till matchen mot atl Madrid rekommenderar jag att du köper innan då det kommer vara riktigt mycket publik så att du verkligen får de platser du vill ha.
Barcelona Vampíro
2016-08-31 23:06
På tal om ingenting men Jack Wilshere aka. han som skulle bli bättre än både Xavi och Iniesta blev idag utlånad till Bournemouth.
Barcelona Fuerza
2016-08-31 22:55
@Tiki-Taka:

Otroligt fina insatser måste jag säga. Långt bättre än David Luiz exempelvis.
2016-08-31 22:54
Romero (journalist): "There's nothing on the transfer of Rafinha and Vidal but players might be on the transfer list on Jan" [@gerardromero]
2016-08-31 22:11
[QUOTE=Mr Culé]En backvärvning behövs och att Marlon flyttas upp. [/QUOTE] Planen är väl att Samper tar platsen som back-up till Busquets nästa säsong, den platsen Masche har nu. Vad gäller mittbackar tror jag två kommer in. Marlon blir 5e val.
Barcelona Mr Culé
2016-08-31 22:03
[QUOTE=El Pistolero #9]Ska bli intressant nästa säsong när Mathieu och Masche förmodligen lämnar klubben pga hög ålder. Båda är 33 år nästa sommar. Kommer behövas två nya backvärvningar. [/QUOTE] En backvärvning behövs och att Marlon flyttas upp.
2016-08-31 22:00
Ska bli intressant nästa säsong när Mathieu och Masche förmodligen lämnar klubben pga hög ålder. Båda är 33 år nästa sommar. Kommer behövas två nya backvärvningar.
Tiki-Taka
2016-08-31 21:41
Legend haha!
Barcelona Fuerza
2016-08-31 21:37
Real Madrid's faxmaskin har det väldigt svettigt i detta nu.
Barcelona oocbgb
2016-08-31 21:31
Alltså jämför vad vår nuvarande sportchef har presterat på ett fönster, med vad Zubi gjorde på gud vet hur många. Det är som natt och dag. Äntligen har vi rätt man på rätt plats, att vi inte haft det på åratal är ett mysterium i sig.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2016-08-31 20:47
Hej! Ville bara fråga er här på forumet angående matchbiljetter till en barca match. Vill nämligen se Barca mot Atl madrid nu den 21 september. Var beställer jag biljetter ifrån?
Barcelona Blaugrana91
2016-08-31 20:46
Haha Chelsea är ett stort skämt som köper tillbaka David Luiz för €40M!! Jämför det med dem €25M vi la på Umtiti som redan nu är bättre. Vi fick dessutom Valencias bästa spelare och kapten för €30M. Sopan Luiz går alltså för €10M mer.... Vi ska hålla väldigt hårt i Robert!
Barcelona Junta Dimision
2016-08-31 20:35
@enkos:

Inget officiellt, men han blev inte uttagen till truppen denna gång. Nåväl, bra för oss så att han kan vila.
Barcelona enkos
2016-08-31 20:31
Arda är inte med i kvällens match mot Ryssland. Har han slutat i landslaget?
2016-08-31 19:11
Ge oss Mariano på lån så får ni Rafinha på lån. Det enda jag hade gått med på.
Barcelona enkos
2016-08-31 19:07
Jag har inget emot att låna ut Rafinha till Sevilla då han har mycket större chans att utvecklas där än i dagens Barcelona. I Sevilla kommer han att spela mycket medan i Barca kommer han i en del matcher inte ens att vara med i truppen.
Barcelona Rambla~
2016-08-31 19:05
De kan dra åt helvete. Har de fått tillåtelse att snacka med Rafinha? Knappast!
2016-08-31 18:53
Sevilla are in the process of a speculative attempt to convince Rafinha to leave the Camp Nou. [sport] Men fuck off!!
Barcelona Rambla~
2016-08-31 18:40
Nej, jag tycker truppen ska spikas nu med 22 spelare. Jag gissar också att Lucho skulle bli lagom road om någon tilläts lämna i detta skede.
Barcelona Reymar
2016-08-31 18:15
@Rambla~:

21 spelare räcker gott och väl och flera av dessa spelare är väldigt flexibla. Viktigt att alla spelare får tillräckligt med speltid och går man efter Rafinhas senaste intervju så är han inte alls säker på att han kommer få tillräckligt med speltid.
Barcelona Rambla~
2016-08-31 18:07
Reymar Ska vi bara ha 21 spelare i truppen då?
Barcelona Rambla~
2016-08-31 18:06
Skulle vara intressant och veta huruvida vår option fortfarande gäller eller inte för Adama. När det gäller Rafinha så har journalisten Gerard Moreno twittrat följande på frågan om Rafa lämnar. Se länk tips. Tror han svarar ungefär: Barca tillåter inte honom lämna.
Barcelona Reymar
2016-08-31 18:02
Lika bra att låna ut Rafinha och låta han få kontinuerlig speltid för han har inte varit sig lik sen korsbandsskadan, dessutom får han lira i CL. Just nu har han Rakitic, Iniesta, Denis ,Gomes och Arda framför sig och då är det logiskt att han blir utlånad.
Barcelona Junta Dimision
2016-08-31 17:46
@Rambla~:

Han skrev på ett fyraårskontrakt enligt Sky Sports så det var en permanent deal i samband med att Adomah gick Aston Villa.
Barcelona Rambla~
2016-08-31 17:41
Är det på lån till Boro? Undrar hur det påverkar vår återköpsklausul.
Barcelona Junta Dimision
2016-08-31 17:34
Adama klar för Karankas Middlesbrough, en väldigt bra klubb för honom att utvecklas i jämfört med det sjunkande skeppet i form av Aston Villa.
Annons: