/spanien/barcelona/forum/9836.aspx/spanien/barcelona/forum/9836.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Culé - Messi y Alexis
2012-01-30 23:54
Marinho (ex-Barcelona): "I'm friends with Santos executives, Neymar's transfer is well-advanced. Sooner or later he'll play at Barça." [com]

Oj! :) Säkert bullshit men hade ändå varit nice med;

Neymar - Messi - Alexis

ORGASM!
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-01-30 23:34
Det finns en värvning som behövs just nu,

............................................................ och det är David Villa.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-01-30 23:21
Fan att ni ska börja diskutera om Eto'o, när jag känner att det aldrig kommer hända.

Jag är 100% säker på att han hade påverkat stort! Killen har fortfarande klass. Kan ni ens föreställa er hur mäktigt det hade varit om han byts in på camp nou, får en pass av messi och smäller dit en bakom Casillias. Jag tror jag hade svimmat.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-30 22:56
Peshmerge - AS9

Vem har klagat? Vem har sagt att det är hela världen om vi inte skulle vinna ligan i år igen?

Däremot känns det rätt relevant att diskutera hur man bör gå tillväga för att hantera våren på bästa sätt, i den situation med skador och oflyt klubben just nu befinner sig i. Vi är trots allt barcafans allihopa och vill väl alla att det ska gå bra som möjligt för vårt lag. Eller är du nöjd som det ser ut just nu?
Barcelona Andreas V.V
2012-01-30 22:47
"Peshmerge - AS9"

Framme med luskammen? Långt ifrån ALLA klagar.
Peshmerge - AS9
2012-01-30 22:28
När det går lite dåligt ska ALLA klaga. När det går bra ALLT är perfekt och i sin ordning. Nu har vi det lite svårt i ligan och fick kryss senaste matchen, ja, då kommer det upp värvningar eller att vi inte har en riktig striker. HERREGUD ta det lungt. Vi kan också förlorar titlar förlora matcher osv.

Vi har 3 raka laliga titar, vi har varit i CL final 06,09 & 2011 och vunnit alla 3. Och mellan dem åren vi inte varit i final har vi kommit till kvarten och semin. Och många av oss vet säkert inte hur det känns och förlora en CL final? eller? Det har vi INTE gått igenom än va? Och många har panik nu för att Real nu leder med 7p, snälla komigen det är en ligatitel om vi nu förlorar den och det finns fortfarande hopp. Tänk om det var en CL final då`?

Även vi kan förlora titlar ibland. Det har många glömt för att vi har vunnit så många de senaste åren. Upp med hakan nu och var stolta över hur mycket vi har vunnit, även om vi förlorar EN liga titel så är det inte direkt hela världen. Tänk i varje match att alla lag är emot oss för att just BARCA ÄR VÄRLDENS BÄSTA LAG!
Barcelona Blaugrana91
2012-01-30 22:27
FC Barcelona will make a €50 Million bid for Real Madrid defender Pepe. [marca]
Barcelona Blaugrana91
2012-01-30 22:06
Haha vore ju typiskt Pep att först på den sista dagen av transferfönstret vilja värva någon. ;)

Ja vi får väl se vad som händer.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-30 21:58
Periquitos lånar Coutinho från Inter säsong ut och köper Kalu Uche. Kommer att bli en svår nöt att knäcka på Camp Nou.

Barcelona 1.70-ligan
2012-01-30 21:58
Men man blir riktigt känslosam av att kolla på denna videon. Framförallt saknar jag Etóo men också att ha en riktigt striker i truppen. En killer framför mål som bara går rakt på sak.
Det är ingen desperat tanke bara för att vi gått knackigt på sistone och jag menar inte att Barca ska gå tillbaka till att spela som 08/09. Vi har ett oerhört framgångsrikt anfallsrecept även idag, men det hade vi onekligen under trippelåret också... man kanske inte skulle utesluta ett sätt helt utan istället altinera lite mellan de båda sätten att spela.
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-30 21:51
Men det hade varit ännu roligare att följa deadline day om Barca skulle vara nära att landa något under fönstrets sista timmar.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-30 21:43
Tror dock inte det kommer ansluta någon spelare imorgon. Det vore väldigt olikt Barca
,Sami
2012-01-30 21:28
Vad sägs om Kanoute?
Sanchez Kanoute Messi.
Barcelona Keite
2012-01-30 21:24
Drottning Rania är milf
Barcelona Trippeln
2012-01-30 21:24
<3
Barcelona Ibillay
2012-01-30 21:17
Blir gråtfärdig när jag hör namnet Ronaldinho :( saknar han som in i helvete ! Jag vart krossad när jag fick veta att han skulle lämna, men kan ju inte direkt klaga på tiden efter honom men ändå :(
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Piqué
2012-01-30 21:11
Drottning Rania av Jordanien har en väluppfostrad son :)
Barcelona Barcadinho.
2012-01-30 21:11
Vad ska Pep göra med en striker (Eto'o el Forlan) ?
Vi har ju skrotat den här positionen.
Men jag vet inte, Mistern är kanske sugen på en striker igen - ju, sätt in Alexis i boxen. Försök tänka till hur Alexis kan göra flera mål som han gjorde mot marängerna i liga matchen i madrid.
Det här målet hade en "Lejonstil". Jag glömde nästan att Barca KAN göra sådana mål.

För att återigen ta upp väldigt kort det som jag skrev nedan - jag tycker att Pep har en del av poängtappet sist. Gå in med ett super defensivt och fysiskt lag som om vi skulle möta Chelsea på bortaplan och inte Villarreal. Fegt och dåligt.
Barcelona Messidinho_10
2012-01-30 21:03
Ronaldinho eller Eto på lån mmm vilken våt dröm...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2012-01-30 20:43
Extra: Barcelona lånar Ronaldinho.

Om man bara kunde läsa det när man vaknar en morgon.....
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-01-30 20:39
Styrelsen förklarade ju glasklart att vi inte skulle värva något denna januarifönster, så förvänta er ingenting.

Fattar inte varför vi ska värva någon som Forlan. Spelar hellre med Cuenca eller Tello.
Barcelona Hetfield
2012-01-30 20:33
Jag tror inte att Pep är så sugen på att ta tillbaks Eto'o när det var han som ville få bort honom....

Forlan vore rätt så bra faktiskt, han har ju lungorna och spelskickligheten.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-30 20:32
OM, och då säger jag bara OM, Etoo kommer till Barca på lån, kan ju Henry och Scholes slänga sig ivägen. Deras comebacker skulle vara en vis i rymden jämfört med lejonets. Åtminstone i mina ögon..
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-30 20:31
Eto'o har ju ryktats tillbaka till Inter på lån eftersom han inte trivs i Anzhi så vem vet? ;)
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-30 20:29
Eto'o hade varit jävligt stort, dessutom känns det som att han hade bidragit till mer än Forlan. Har inte ryskan ligan uppehåll tills en bit in i mars? Isåfall är ju Eto'o ett troligt spår om klubben bestämmer sig för att försöka låna in någon.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-30 20:21
Bäst att ta med sig ett par extra kalsonger till jobbet resten av månaden. Kommer att komma direkt om Etóo kommer hit på lån!

Fast jag tror inte att det händer, eller att vi överhuvudtaget letar efter någon - är nog bara rykten
elbraco - Bojan y Thiago
2012-01-30 20:07
Forlan låter rimligt. En äldre, erfaren spelare med mycket kvalité kvar och som är bänkad i sin nuvarande klubb. Att han dessutom känner till ligan sedan tidigare är ju inget minus heller. Vad finns det mer för möjliga spelare?

Spelare som spelar i för "små" lag jämfört med hur bra dom är, t.ex. Rossi som antagligen inte vill fortsätta sin kräftgång i Villarreal... Tevez på lån vore sexigt...
ETOO?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-01-30 20:03
Kan det vara så att el Mister har insett att skadeläget försatt laget i ett läge där en värvning börjar bli ett alternativ?

Guardiola met this morning with the club's highest sports executives, possibly to discuss a last-minute signing. [sport]

En anfallare känns ju mest rimligt.
Vem hade ni föredragit?
Forlán är den enda jag kan tänka mig som känns rimlig i nuläget sett till realitet och kvalitet.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-01-30 19:11
Andres Iniesta - All Assists ( 2003 - 2011 )

Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-01-30 17:45
Shanghai

Deulo gillar mer att vika in och är en mer självständig spelare än Tello som gärna spelar för laget. Kommer ihåg när Tello spelade för U20, gjorde en väldigt fin för kanten och fastnade redan då för honom. Skönt att de spelare man tidigare propsat om kommer igång och får spela för första laget.
Annons: