/spanien/barcelona/forum/9835.aspx/spanien/barcelona/forum/9835.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2012-01-31 13:27
Det sägs att Málaga har lagt ett bud på 30 miljoner € på Thiago.

Silly Season.
Barcelona Hyder
2012-01-31 13:27
Espanyol har ju gjort två väldigt intressanta värvningar/lån i Coutinho från Inter och Kalu Uche. Kan bli kul att skåda även om jag inte gynnar laget någonting alls.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-31 13:26
Förresten var är alla supportrar som skrev här varje dag ? endast "66" inlägg. :O

Det verkar som att vi har blivit av med alla Glory Hunter's.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-31 13:20
Angående Neymar. Jag hoppas innerligt att han inte värvas. Han är ju bra inget snack om saken, men det är ju fortfarande Brasilianska ligan. Skulle han ha gjort så som han gör nu i en europeisk liga så skulle jag ranka honom topp 5.

Sen så minns jag att under sommaren så spekulerades det mycket om att Neymar skulle skriva på och många här inne var i mot den värvningen, men nu känns det liksom att vinden har vänt. Spelar ingen roll om ni vill ha honom fast för mig så tycker jag att han är oerhört överskattad med tanke på summan.

Det kanske låter sexigare med Neymar - Messi - Sanchez och jag kan hålla med, men kom igen låt inte YouTube lura er när ni ser den killen göra ena finten efter den andra. Går man efter den sajten så är ju Quaresma den bästa liraren.

Jag nöjer mig med den trio framöver Sanchez - Messi - Pedro. två super tekniska lirare, två slitvargar, och en målskytt av rang i en kombination. Det är guldvärt.
Barcelona Dijamant
2012-01-31 13:08
NoGo™

tack för informationen !
Barcelona NoGo™
2012-01-31 12:43
Dijamant

Imorgon kl 21:00 enligt hemsidan.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-01-31 12:42
Så var sagan om vitryssen äntligen slut!

The agent of Alexander Hleb confirms he'll be released from his contract this afternoon. He could join Olympiakos or a German team. [ona as]

Tack för dessa åren...
Barcelona Dijamant
2012-01-31 12:39
Spelas matchen idag eller imorgon ?

tacksam för svar !
Barcelona Hyder
2012-01-31 12:23
Hetfield

Co-sing. Van Persie har inget i Barcelona att göra. Känns lite som att han samtidigt skulle tyna bort när han hamnar längst ner i näringskedjan så att säga.
Barcelona Hetfield
2012-01-31 11:40
F*ck no, Van Persie kan stanna där han är, vilken douche. Dessutom så är han väldigt skadebenägen, låt killen få vara kvar i Arsenal.

Han är ju deras lagkapten, då vill man ju stanna i Arsenal...oooops....
Barcelona Andreas V.V
2012-01-31 11:36
1.70-ligan

Haha, troligt..
Det ska väl vara om Arsenal missar CL men tror knappast det händer ändå.
Robin Van Persie är en av mina favoritspelare men låt han stanna i Arsenal, dom behöver han mer än oss.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-01-31 11:25
1.70-ligan

Ingenting men man kan alltid hoppas.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-31 10:57
Tror inte vi ska förvänta oss något köp idag. Vad tyder på det, egentligen?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-01-31 10:54
Jag skulle faktiskt gilla en sistaminuten-värvning idag. Hoppas i så fall att Pep tänkt igenom hur den spelaren ska passa in i spelsystemet. Forlán är favoriten, han är bäst som striker men kan även spela släpande och är väl inte jättedålig på en kant. Han skulle bli en riktigt bra supersub. Jag tycker uruguayanen är relativt komplett som spelare vilket gör att han får stor chans att lyckas i Barca. Han är smart, grym tekniskt, ett av världens bästa skott och avslut, stark i kroppen, ganska bra på huvudet, kan göra mål på alla sätt, tvåfotad. Skulle vara ett grymt köp.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-31 10:46
Det sägs att van Persie vill gå till Barca i sommar. DET hade däremot varit en bra värvning om man nu vill anser att det behövs mer kvalitet/bredd framåt. Robin är en fanatisk spelare. Anser dock fortfarande att det är i defensiven vi behöver inhandla under det kommande transferfönstret, men OM en anfallare ska in är RVP ett bra alternativ. Förutom att Arsenalfansen kommer hata oss ännu mer då :å
Barcelona den närkingska älgen
2012-01-31 10:44
Aftonbladet uppger att spanska medier skriver att Barca ska ha erbjudits att köpa Carlos Tevez, men att Pep sagt ifrån och tackat nej. Skönt om det stämmer, känns som en jävla chansning.
Barcelona BB-Barceloneta
2012-01-31 10:41
El Kaiser Med tanke på att det står 21:00 både på Barcas och Valencias hemsida så tror jag att det är det som gäller. Det står på vissa engelska hemsidor 20:00 GMT vilket betyder 21:00 svensk och spansk tid, så det lär vara det.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2012-01-31 10:15
Såg nyss att på den officiella hemsidan står det är kick-off mot Valencia kl 21:00 men enligt TV4 Sports tablå börjar matchen kl 22:00. Spanska Cupen brukar ju börja vid 22:00 men samtidigt brukar väl knappast Barças hemsida ljuga.

Någon som vet vilket som gäller?

Barcelona 1.70-ligan
2012-01-31 09:32
Ja idag lär ingen komma och personligen tror jag inte neymar är vår nästa säsong heller. Rosell har många håret sagt att han ev är en man för framtiden - typ 2014. Och det tycker jag är skönt. Vi behöver inte honom än, det finns betydligt bättre sätt att spendera en transferbudget på. Sen är det ju inte fel att skaffa sig ett bra läge inför framtiden om han skulle bli så bra som han förutspås. Men den dagen den sorgen.
2012-01-31 09:25
Och här kommer länken!
2012-01-31 09:21
Det verkar alltså som att Neymar kommer, dock inte innan säsongen är slut? Jag har sagt det förr och säger det igen, jag är inte helt säker på att han hade passat perfekt spelmässigt och som personlighet. Men jag kanske har fel, vem vet? För övrigt kör Sky Sports live-tv från en massa ställen i samband med deadline day, finns i länktips om någon vill titta.
Barcelona Zlatan-da man
2012-01-31 02:47
Neymar messi sanchez skulle nog kunna var det mest tekniska anfallet någonsin Efter något år och dom är samspelta.
Sen skulle man göra 25 mål/match med dom på fifa, jag kör med santos mot real, barca, chelaea osv och gör typ 3 mål med neymar varje match.
Hoppas det blir klart innan fifa 13 släpps :)
Barcelona Blaugrana91
2012-01-31 00:06
Culé - Messi y Alexis

Nej det där stämmer nog. Sandro Rosell har ju mer eller mindre bekräftat att man vill ha Neymar, han har dock inte sagt när.
Tidigast i sommar skulle jag tippa.

För övrigt tror jag "Com" är en radiokanal, vilket gör att det känns lite mer trovärdigt.
Culé - Messi y Alexis
2012-01-30 23:54
Marinho (ex-Barcelona): "I'm friends with Santos executives, Neymar's transfer is well-advanced. Sooner or later he'll play at Barça." [com]

Oj! :) Säkert bullshit men hade ändå varit nice med;

Neymar - Messi - Alexis

ORGASM!
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-01-30 23:34
Det finns en värvning som behövs just nu,

............................................................ och det är David Villa.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-01-30 23:21
Fan att ni ska börja diskutera om Eto'o, när jag känner att det aldrig kommer hända.

Jag är 100% säker på att han hade påverkat stort! Killen har fortfarande klass. Kan ni ens föreställa er hur mäktigt det hade varit om han byts in på camp nou, får en pass av messi och smäller dit en bakom Casillias. Jag tror jag hade svimmat.
Barcelona 1.70-ligan
2012-01-30 22:56
Peshmerge - AS9

Vem har klagat? Vem har sagt att det är hela världen om vi inte skulle vinna ligan i år igen?

Däremot känns det rätt relevant att diskutera hur man bör gå tillväga för att hantera våren på bästa sätt, i den situation med skador och oflyt klubben just nu befinner sig i. Vi är trots allt barcafans allihopa och vill väl alla att det ska gå bra som möjligt för vårt lag. Eller är du nöjd som det ser ut just nu?
Barcelona Andreas V.V
2012-01-30 22:47
"Peshmerge - AS9"

Framme med luskammen? Långt ifrån ALLA klagar.
Peshmerge - AS9
2012-01-30 22:28
När det går lite dåligt ska ALLA klaga. När det går bra ALLT är perfekt och i sin ordning. Nu har vi det lite svårt i ligan och fick kryss senaste matchen, ja, då kommer det upp värvningar eller att vi inte har en riktig striker. HERREGUD ta det lungt. Vi kan också förlorar titlar förlora matcher osv.

Vi har 3 raka laliga titar, vi har varit i CL final 06,09 & 2011 och vunnit alla 3. Och mellan dem åren vi inte varit i final har vi kommit till kvarten och semin. Och många av oss vet säkert inte hur det känns och förlora en CL final? eller? Det har vi INTE gått igenom än va? Och många har panik nu för att Real nu leder med 7p, snälla komigen det är en ligatitel om vi nu förlorar den och det finns fortfarande hopp. Tänk om det var en CL final då`?

Även vi kan förlora titlar ibland. Det har många glömt för att vi har vunnit så många de senaste åren. Upp med hakan nu och var stolta över hur mycket vi har vunnit, även om vi förlorar EN liga titel så är det inte direkt hela världen. Tänk i varje match att alla lag är emot oss för att just BARCA ÄR VÄRLDENS BÄSTA LAG!
Barcelona Blaugrana91
2012-01-30 22:27
FC Barcelona will make a €50 Million bid for Real Madrid defender Pepe. [marca]
Annons: