/spanien/barcelona/forum/9824.aspx/spanien/barcelona/forum/9824.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElChilenito
2012-02-05 00:12
Jag har aldrig gillat Sergio Busquets men det här såg riktigt otäckt ut, hoppas att det inte är värre än det ser ut.
Barcelona Barca-nist
2012-02-05 00:11
Rambla~

Nu kan man inte förutse sånt, om inte han så hade det vart en annan spelare , det kvittar. Det är lika tråkigt det!
Barcelona Barcelona10Messi
Vet inte hur det funkar och så men när kommer man få veta hur länge Sergio kommer bli borta? Ikväll redan eller?
Barcelona Deulofeu
Cuule * Thiago Alcantara

Blir så sjukt arg på sådana människor som 15 åringen!

Han borde sova vid det här laget.
Barcelona Rambla~
2012-02-05 00:10
Det värsta är ju att Busquets antagligen inte hade kommit in om inte laget somnat in efter 2-0 och lät Sociedad promenera genom försvaret och reducera. Vi hade avslutat matchen med de spelare som var på planen då förmodligen.
Barcelona Barca-nist
Jag hade skämts om en cule uttryckte sig så som vissa Real fansen gör. Rent sagt parasit maskar som beter sig så.

låg klass på deras forum snälla klistra inte in deras kommentarer här, pesten smittar av sig!
Barcelona Blaugrana91
Deulofeu

Antar att han skulle resonera detsamma om Di Maria då...

Realfansen vet att deras enda chans att vinna ligan är om halva Barcas lag är skadade.

Barcafans hoppas på titlar, Realfans hoppas på skador för Barca...Stämmer ganska bra....
Barcelona DM1982
2012-02-05 00:09
Det är bara att hoppas på det bästa för Busquets.

Som tur är så funkar Mascherano bra i pivote-rollen men det är ju självklart inte samma klass. Keita är saknad, kunde inte Mali ha åkt ut?

Februari kommer vara en tung månad, inga mer skador nu för fan.
Barcelona LeoMessi
2012-02-05 00:08
Grabbar nu tycker jag att vi går in på fotbollskanalen och försvarar Busi.. Folk där är ju totalt jävla dumma i huvudet. Dom tycker att det är berättigat
Vem är Maradona? Messi is the shit
GerardPiqué3

Vem fan är du att komma hit och leka polis? Tillåt alla ha sin åsikt. Oavset om det är kritik eller beröm för laget. Respektera yttrandefrihet och människors rätt att kritisera. Börjar tröttna på de som lyfter på fingret så fort lite kritik kommermot laget och spelare. Barca är i ett läge där inte mycket fungerar. Om vissa har synpunkter på spelares prestationer så låt dem ha det.
Barcelona NoGo™
Det liknar Carraghes överfall på Nani, han beräknades vara borta 1 månad då men kom tillbaka tidigare. Håller tummarna för att det "bara" är ett köttsår.
Barcelona Smogen
2012-02-05 00:07
GerardPiqué3

antar att du syftar påmig eftersom jag skrev att jag blir för förbannad när jag kollar på matcherna och därför funderade på att gå i koma resten av säsongen? Tror inte du ska komma in hit och läxa upp någon som sett nästan varenda barcamatch sen långt innan du var i puberteten. Det är rätt naturligt att vara föbannad när spelare efter spelare går sönder, domarna gynnar Real men missgynnar Barcelona och vi ligger 7 poäng efter, samtidigt som man med Barcelonas standard spelar dåligt och missar lägen eller sätter ribban, stolpen eller grästovor....
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-02-05 00:07
Deulofeu

Känner killen, Han e 15 år o har hejat på real i 2 år ..
Barcelona Barca Barca
2012-02-05 00:06
Det känns som om skadan är "bara" ett djupt sår och inget annat. Men jag vet inte.

Spanska domare ? *skakar på huvvet*
Barcelona 1.70-ligan
Han missar resten av säsongen, vänta er inget annat. Vill bara att det ska bli sommar snart och att vi inte gör bort oss i någon match pga alla skador vi har..klarar vi det så fine. Är mest orolig för Buskens framtida karriär. Det finns många exempel där en allvarlig skada ställt till det. Nu löper ett antal barcaspelare risken att råka ut för det ju.
Barcelona Deulofeu
Från Puertan

Namn: Cristiano Ronaldo - True Legend
Sänt: 2012-02-04 23:42 Ändrat: 2012-02-04 23:43:05
So happy! Nu slipper man se Busquets filmningar en lång tid:).

Vidriga människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona B-Guden
Har varit borta hela dagen kommer hem nu och läser att busquet förmodligen brutit benet fuck

men hur lång tid tar det innan matchen kommer uppp på http rojadirecta. tänkte ladda ner den
Barcelona Frodo
2012-02-05 00:05
Att döma av bilden som tarrak länkade här nedan och Cescs reaktioner så gissar jag på en allvarlig skada på Busquets. Världens bästa pivote, lagets fjärde bästa spelare och Barcas näst bästa spelare den här säsongen kommer troligtvis att missa resten av säsongen.
Barcelona Rambla~
2012-02-05 00:05
Jag tror mer att det är ett köttsår. Det behöver inte vara något som gått sönder. Fast med det oflytet vi har denna säsong ska jag nog inte spekulera. Beredd på det värsta nu.
Barcelona NoGo™
2012-02-05 00:04
Det verkar inte ha kommit några rapporter om hur allvarlig skadan är, nervöst värre :/
Barcelona Rambla~
2012-02-05 00:03
Den där jävla högerbacken, det är inte första gången han går fult in i närkamper. Skit samma vara mina fötter och dobbar hamnar. Jävla vårdslös spelare. Domaren den pajasen, bryr sig tydligen inte om sådana vansinnessatsningar men blåser så fort någon nuddar en spelar med handen på en axel eller i ryggen. Jävla pajasdomare i Spanien.
Barcelona 1.70-ligan
2012-02-05 00:03
Förlåt mig men, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
AndreD - Ànims Afellay y Villa
2012-02-05 00:02
Tvåa...
Barcelona Blaugrana91
Jag tycker inte att spelet var dåligt idag, jag menar vi skapade galet mycket chanser och kontrollerade överlag matchen, problemet är att vi inte ens kan sätta de mest solklara chanserna, jag menar hade vi allafall utnyttjat hälften så hade vi vunnit med 5-0 (De hade aldrig fått något mål om vi stängdt matchen tidigt).
Jag hoppas man tränar avslut efter den här matchen...

Aja skönt med 3 poäng allafall.

Sen är det ju såklart typiskt att vi ska åka på ännu en skada...Det är det som fäller oss, dessa jälva skador.
Kan ju bara hoppas att det inte var så illa, men med tanke på hur det såg ut så räknar jag inte med några positiva nyheter...
Barcelona den närkingska älgen
Om det inte var slutet på Busquets säsong går jag till St:Petersburg. Och hem. Fyfan, det där var det sista vi behövde nu.
Barcelona GerardPiqué3
Seger, och 3 poäng närmre Madrid. Visst spela vi stundtals katastrofalt, men för helvete. Att ifrågasätta om det är " Värt " att kolla på matcherna och att följa laget, eller att säsongen är "Över" är ju patetiskt. Bara för att vi är inne i en svacka, inte leder ligan och Messi inte gör Hattrick varje match kan man ju inte börja gnälla. Pinsamt hur bortskämda vissa av oss barcafans är, det är ju såhär supportandet fungerar, ibland vinner man allt och allt flyter på, medans man andra veckor får slita för 3p mot lag som Sociedad ! Visa lite hjärta istället för att gnälla !

Visca y Barca
Barcelona Ronaldinho Jr.
2012-02-05 00:01
Jag förstår inte heller alla som säger att vi var bedrövliga. jag tycker att många spelare för riktigt bra ifrån sig. Puyol, Masken, Valdes, Tello framför allt.

Hade Messi varit i sin gamla goda form hade han gjort 3-4 mål idag på sina chanser. Synd också med ett ribbskott och ett tveksamt offsidemål. Matchens besvikelse för min del måste jag ändå säga var polarna på mitten thiago och dos santos. Thiago blixtrade till emellanåt men Dos Santos kändes som en säkerhetsrisk på mitten då han blev trängd när han hade boll..
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-02-04 23:59
Hur länge blir han borta ? :/
Barcelona DM1982
Andresito

Jag gnäller inte, jag påpekar bara det uppenbara.

Vi gnäller härinne om att vi inte sätter våra lägen men vi får inte glömma bort att vi berövas lägen också. En straff och matchen kanske var avgjord och då hade kanske inte Busquets behövt komma in. Nu var vi tvungna att säkra bakåt och det kostade enormt.

Barcelona 1.70-ligan
Bryr mig inte ett skit om att vi vann (nåja). Vad är den segern värd i relation till Busis skada? Ligan är ändå körd, mer eller mindre. Detta är inte sant, det är bara inte sant. Kan man ha mer otur än Barca säsongen 11/12?!

Och alla mindre insatta kommer inte veta vad vårt svaga resultat beror på . Vi har ju för fan inte 11 hela spelare snart, frågan är om inte den där japanen som köptes till Alevin B eller nåt sånt kommer få göra A-lagsdebut innan säsongen är över..
Annons: