/spanien/barcelona/forum/9820.aspx/spanien/barcelona/forum/9820.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-02-05 00:21
Yeeeeeeees vad skönt att höra
Barcelona Barca-nist
2012-02-05 00:20
Domarna har betet sig som svin sista tiden. bara för att de har klantat sig och dömt fel till Barcas fördel behöver inte sluta som straff för att kompensera!

om man skulle räkna så , då borde alla lag få ett straff i början av matchen mot Real nästan VARJE MATCH!
Barcelona Vamos Blaugrana
Fick en liknande skade som Busquets när jag var liten, fick en stor vass pinne under knäet. Jag trodde först att det var benet som stack ut men enligt min bror så hade pinnen bara skurit så djupt att blodet inte hunnit spruta ut. Vi får hoppas på att det är en liknande skada för busi
Barcelona den närkingska älgen
Då börjar jag promenera som utlovat. Ses tills säsongsstarten 12/13. Skönt att det inte var värre.
Barcelona Rambla~
2012-02-05 00:19
Troligtvis behöver Busi bara sys och vila någon vecka eller två.
Barcelona Blaugrana91
2012-02-05 00:19
Andresito

Och vad betyder det?? Varken orkar eller vill kolla upp själv.
Barcelona Andresito
2012-02-05 00:18
"Busquets would only need stitches #fcblive [btv]"
Barcelona 1.70-ligan
First medical report: Busquets has a lacerated contused wound #fcblive
Barcelona Rambla~
Någon som kan svara på varför Getafe inte fick straff när Pepe agera handbollsmålvakt i straffområdet? Ska man behöva bli skjuten från läktaren av en sniper för att få straff mot Real Madrid?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Första rapporterna säger att det bara är ett sår, om än "krossat och sargat".
Barcelona Andresito
2012-02-05 00:17
Första rapporten säger lacerated contused wound. Kolla google bilder, [VARNING] starka bilder..
Barcelona 1.70-ligan
2012-02-05 00:17
Ja, nu känns försäljningen av Romeu rätt dum. Vi får ta hem han i sommar och kompensera i efterhand :P Vi har dock en grym ersättare i Mascherano, men vi tappar en back istället då. Hur man nu ser på det.
Barcelona GerardPiqué3
2012-02-05 00:16
Vem är Maradona? Messi is the shit

Haha, försöker inte vara någon polis. Alla får tycka vad dom vill om spelares insatser ikv, jag håller med till viss del. Men på många låter det som att vi förlorat, vi vann och tappade inte än mer i avstånd till Madrid. Med skadesituationen i truppen samt den svaga formen väljer jag att se det som OK trots dåligt spel.

Smogen

Nej, för du vet ju hur länge jag följt laget. Men hävda du dig och berätta hur Ultra-Culé du är, Fine. Blir du förbannad av att se oss spela såhär dåligt så ere klart du ska skippa att titta på matcherna om du nu inte mår bra av det. Tycker som jag skrev ovan att vi borde andas inåt några gånger, och inse att 2-1 var ett godkänt resultat efter alla brända lägen, många vilade startspelare samt vikande form och skador.

Barcelona Rambla~
2012-02-05 00:16
Det var den svara katten som gav otur. :(
Barcelona Barcadinho.
2012-02-05 00:14
Hoppas verkligen att det inte benbrott. Dobbarna tog kanske mest på köttet och skinnet. Hoppas det. Vilka svåra och långa skador laget har hela tiden.

Skit fotboll i andra halvleken och skit domare (särskilt den ena linjedomaren).
Barcelona NoGo™
2012-02-05 00:13
Barcelona10Messi

De brukar vara hyfsat snabba med preliminära besked. Det borde ju komma något sant tycker snart.
Barcelona Rambla~
Inser ni inte att det sjuka människor som önskar skador på spelare? Lågt stående varelser med ganska så lågt IQ. Bara för att man anser att en spelare, Busquets i det här fallet, är en filmare kan man ju inte önska honom skadad eller olyckor i livet. Hur fan är man funtad som människa med en sådan karaktär?
Barcelona Deulofeu
Keita är ingen ersättare för Busi vi har ingen ersättare för honom.Masken är grym men inte snabb i passningsspelet.

Ersättaren i Barca b spelar i Chelsea...Sergio Samper kanske från super ungdomslaget?
Barcelona 1.70-ligan
2012-02-05 00:12
Rambla

Ja, men det går ju helt i linje med Barcas säsong so far. Otur till max.
Barcelona ElChilenito
2012-02-05 00:12
Jag har aldrig gillat Sergio Busquets men det här såg riktigt otäckt ut, hoppas att det inte är värre än det ser ut.
Barcelona Barca-nist
2012-02-05 00:11
Rambla~

Nu kan man inte förutse sånt, om inte han så hade det vart en annan spelare , det kvittar. Det är lika tråkigt det!
Barcelona Barcelona10Messi
Vet inte hur det funkar och så men när kommer man få veta hur länge Sergio kommer bli borta? Ikväll redan eller?
Barcelona Deulofeu
Cuule * Thiago Alcantara

Blir så sjukt arg på sådana människor som 15 åringen!

Han borde sova vid det här laget.
Barcelona Rambla~
2012-02-05 00:10
Det värsta är ju att Busquets antagligen inte hade kommit in om inte laget somnat in efter 2-0 och lät Sociedad promenera genom försvaret och reducera. Vi hade avslutat matchen med de spelare som var på planen då förmodligen.
Barcelona Barca-nist
Jag hade skämts om en cule uttryckte sig så som vissa Real fansen gör. Rent sagt parasit maskar som beter sig så.

låg klass på deras forum snälla klistra inte in deras kommentarer här, pesten smittar av sig!
Barcelona Blaugrana91
Deulofeu

Antar att han skulle resonera detsamma om Di Maria då...

Realfansen vet att deras enda chans att vinna ligan är om halva Barcas lag är skadade.

Barcafans hoppas på titlar, Realfans hoppas på skador för Barca...Stämmer ganska bra....
Barcelona DM1982
2012-02-05 00:09
Det är bara att hoppas på det bästa för Busquets.

Som tur är så funkar Mascherano bra i pivote-rollen men det är ju självklart inte samma klass. Keita är saknad, kunde inte Mali ha åkt ut?

Februari kommer vara en tung månad, inga mer skador nu för fan.
Barcelona LeoMessi
2012-02-05 00:08
Grabbar nu tycker jag att vi går in på fotbollskanalen och försvarar Busi.. Folk där är ju totalt jävla dumma i huvudet. Dom tycker att det är berättigat
Vem är Maradona? Messi is the shit
GerardPiqué3

Vem fan är du att komma hit och leka polis? Tillåt alla ha sin åsikt. Oavset om det är kritik eller beröm för laget. Respektera yttrandefrihet och människors rätt att kritisera. Börjar tröttna på de som lyfter på fingret så fort lite kritik kommermot laget och spelare. Barca är i ett läge där inte mycket fungerar. Om vissa har synpunkter på spelares prestationer så låt dem ha det.
Barcelona NoGo™
Det liknar Carraghes överfall på Nani, han beräknades vara borta 1 månad då men kom tillbaka tidigare. Håller tummarna för att det "bara" är ett köttsår.
Annons: