/spanien/barcelona/forum/9766.aspx/spanien/barcelona/forum/9766.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
,Sami
2012-02-14 11:30
Kanske inte blir någon Xavi idag.

Xavi had again calf problems during Sunday's training session. The staff will later today decide if he can play tonight. #fcblive [md]
Barcelona I.Cuenca
2012-02-14 11:25
Ursäkta alla stav fel är mitt tangentbord (tack mitt underbara arbete)
Barcelona I.Cuenca
2012-02-14 11:24
SamMajid

Glöm inte Bort att Leverkusen är ett bra hemma lag,, och visst Pep är världens bästa tränare på hemma plan :-)

Men Pep är inte världens bästa tränare på borta pla,, att vi vunnit över Mdrid en på bortaplan visst det är starkt men det är samma motstånd hela tiden,, att vina borta matcher mot olika det är en styrka och den har vi inte O.B.S i nuläget
Barcelona SamMajid
2012-02-14 11:04
Vi ska inte kryssa ikväll, VI SKA VINNA!!!
Underskatta inte Barcelona och det de har gjort de senaste åren, det är ett fantastiskt lag med spelare som andra lag drömer om! (plus att vi har Pep, världens bästa tränare!) Bayer Leverkusen är inte att underskatta, men dom är inte Bayern Munchen. Kan vi vinna mot Real Madrid i Bernabéu så vinner vi mot Leverkusen i Tyskland!

Visca Barca y Visca Catalunya!
Barcelona Riiio!!
2012-02-14 10:46
Mascherano åkte alltså på sitt andra gula kort i spelartunneln mot osasuna och missar tillsammans med Alves matchen mot Valencia. Hoppas verkligen att Masch startar och spelar hela matchen ikväll och att man INTE riskerar Busquets för att ha honom helt fit till helgen mot Valencia..

Ikväll vänder vi denna jävla formdipp och drar till med något mål framåt!!!!
Atlético addeh
2012-02-14 10:31
I.Cuenca

Pep känner bara till en spelstil, och den kommer vi alltid använda oss av. Det betyder däremot inte att vi måste satsa allting framåt. Som du säger, ett kryss räcker för att ha en kanonläge inför returen. Dock så tror jag såväl Pep som spelarna gärna vill vinna den här matchen, inte bara för sin egen skull, utan även för oss supportrar.
Barcelona I.Cuenca
2012-02-14 09:24
Vet att detta kan vara ett galet tänk,,, MEN vore det fel att vara lite försiktigare idag med tanke på vårt usla borta spel? menar ska vi verkligen satsa allt framåt?

Kryss ikväll och jag är hel nöjd :-)
Barcelona petersays
2012-02-14 09:20
Missade att Mascherano hade snackat till sig ett andra gult kort i tunneln efter matchen i lördags, och därmed missar även han nästa ligamatch. Ganska onödigt..
barcaff4
2012-02-14 07:17
Jag menade vad emblemet betydde
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-02-14 04:18
Gilla min sida på facebook. Upptaderar med nyheter hela tiden!
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-02-14 01:15
barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!

Innan jag lägger mig och sover så vill jag bara klargöra för dig att samma Guti som du försvarar kritiserade Rooney hårt i media för att Rooney kommenterade hur idiotiskt pepes agerande mot messi var. Godnatt
Barcelona Ibillay
2012-02-14 01:13
När släpps biljetterna till Copa del rey finalen?
Barcelona Ibillay
2012-02-14 01:12
Mot CL!
2012-02-14 00:53

Till att börja med kan jag läsa, om du inte förstår det på riktigt efter vår diskussion så uppmanar jag dig broderligt att börja gå på dina lekitioner, annars kanske du inte fixar betyg för att komma in på gymnasiet.

Jag ska hjälpa dig att minnas vad du skrev:
"Snackar dynga? Hur tänker du där? Guti har all rätt i att säga som han säger, och givetvis har han rätt,

finalen ska och borde INTE spelas på Santiago Bernabeú."

Du skriver att Guti givetvis har rätt och att finalen varken bör eller ska spelas på SB. Att en passionerad cule som dig försvarar just Guti på det sättet förblir ett frågetecken för mig, varför finner du ett behov av att försvara honom på det sättet? Eftersom Guti har sagt att finalen (jag betonar) inte ska spelas på SB och du skriver att han givetvis har rätt så betyder det att du tycker att det är rätt att finalen inte ska spelas på SB. Jag förstår inte hur du kan vilja att finalen ska spelas där när du så starkt poängterar att Guti har så rätt och när du skriver "finalen ska och borde INTE spelas på Santiago Bernabeú".
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-02-14 00:27
ANTIMADRIDISTA

Madrid-vänliga argumentation? När fan skrev jag att jag inte vill att den ska spelas på Bernabeu? Vilken culé vill inte höra cant del Barca höras från Bernabeus högtalare?

Vad jag skrev var att det är orealistiskt och förståeligt från Reals synpunkt att den inte ska spelas där. Lär dig läsa.
Barcelona Zmaj od Bosne
2012-02-14 00:20
Bara man vinner finalen, det är det viktigaste!
Postat via SvenskaFans-appen
2012-02-14 00:17

Vilka matcher jag tittar på helgerna har ju faktiskt du ingen som helst aning om, därför menar jag att det är fel av dig att spekulera i det. Att chansa på vilka matcher jag tittar på för att bevisa att du visst har passion tycker jag inte är relevant.

Din IQ spelar för mig ingen som helst roll, det som stör mig är din Madrid vänliga argumentation för vart CdR-finalen ska spelas.
2012-02-13 23:56
ANTIMADRIDISTA

Kul att du påstår att jag är passionslös medan jag tvivlar på att du hellre spenderar en lördag med att kolla på Juvenil A än att kolla på säg en match som United - Chelsea?

Tro du vad du vill, bara för att jag inte har en IQ lägre än en badboll betyder inte det att jag saknar passion.

Barcelona Corazon
2012-02-13 23:53
Jag ber å hoppas att matchen inte spelas på mestalla, vi har alltid haft problem på den mattan som förövrigt inte håller bra klass. Bernabeu är vår andra favorit arena efter camp nou : )
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-02-13 23:42
Antimadridista

Tror det el braco menade var att kärleken för klubben bör ändå gå före hatet för rivalen :P

Praktexemplar på motsatsen är ju vissa individer inne i puertan, ska dock inte nämna namn =)
2012-02-13 23:30
Härligt förresten att man får negativ kritik för nicknamnet, kanske skriver i puertan utan att veta om det, hur som helst är jag antimadridista varje dag i veckan och inte bara timmarna efter varje el Clasico. Det är väll skillnaden.
Barcelona BB-Barceloneta
2012-02-13 22:58
Nu har i alla fall talesmannen för spanska fotbollsförbundet gått ut med att om inte Real Madrid går med på att spela finalen på Bernabeu så kommer den att spelas på Mestalla
2012-02-13 22:40
Spelar det någon roll för er om vi vinner ligan, cupen eller CL, bryr ni er när mou går till fysiskt angrepp mot Tito, bryr ni er när pepe stampar på messis hans? Om det spelar någon roll för er så är finalarena högst aktuell.
,Sami
2012-02-13 21:51
Äh för mig spelar det ingen roll vart finalen spelas i Umeå eller Borås eller Kiruna. Bara vi vinner finalen!!
Barcelona DM1982
2012-02-13 21:47
Visst skulle det vara kul att spela finalen på Bernabeu men för mig kvittar det. Det jag vill är att Barcelona spelar ett riktigt bra spel och tar hem titeln, sedan kan de spela på vilken arena som helst.
Barcelona den närkingska älgen
2012-02-13 21:34
ntimadridista

Ja, men i CdR är det omöjligt. Man saknar inte passion bara för att man är realist.
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-13 21:32
antimadridista

med tanke på ditt namn så verkar du vara lite FÖR fokuserad på rivalerna.

och man kan ju inte kräva att få spela på SB när vi vägrade låta dem spela på våran hemmaplan vid en exakt samma situation. förstår fullt ut varför Real inte vill ha finalen på Bernabeu.
2012-02-13 21:26
Barceita Med all respekt så måste jag säga att du antagligen är den supporter med minst passion som jag någonsin sett på SF Och på andra forum. Varenda klubb vill lyfta guld på sina rivalers hemmaplan, det är vackert, det är skönt.
2012-02-13 21:10
tarrak

Vill och vill.. rätt ska vara rätt. Gillar inte när andra culés kommer in o moralpredikar och påstår att Madridistasen ska acceptera det faktum att vi ska spela på deras stadium för att två parter vill. Alla tre parter måste godkänna.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-02-13 21:06
Jäklar vilket köp utav Spurs. Det är tydligen att dem har gjort klart med Hazard och summan uppges vara 36 miljoner euro.

Kul att Spurs satsar trots att det har gått så bra för dem i år och med tanke på det köpet om nu det stämmer så kommer han ge dem en ny dimension.

Hoppas dem vinner PL och Redknapp stannar kvar i klubben för att bygga vidare med laget i CL, för om han tar över England så kommer dem ändå inte vinna nåt, så har det alltid varit med det landslaget.
Annons: