/spanien/barcelona/forum/9764.aspx/spanien/barcelona/forum/9764.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Davids3
2012-02-11 21:57
Andreas

Hur gammal är du egentligen, du postar inte friska inlägg !
Barcelona Zamboza
2012-02-11 21:56
Pinsam insats. En massa felpass överallt, en Valdes som inte lärt sig av sina misstag, en nonchalant Pique som borde få en fet långstids petning så han kan fortsätta fokusera sig på Shakira, en Messi som misslyckas med varannan dribbling och sen bara stannar upp och tittar på. Pep visar sin naivitet idag när han tror att vi ska slå Osasuna borta utan Cesc, Xavi och Iniesta. Nej idag blev det definitivt klart vem som vunnit ligan. Grattis real, ni vann för att ni var bättre än oss på bortaplan och för att ni haft domaren med er hela säsongen, medans vi blivit rånade på frilägen och minst 5-6 straffar.
Barcelona Gio Style
2012-02-11 21:56
Okej, bra kämpat i andra halvlek, men det räcker inte med 0-2 underläge för att börja röra sig någorlunda. Presspelet går inte att känna igen, vi är tvåa på varenda boll.

Pep, det går inte att starta en match med 3 spelare som inte spelat ihop förut.
Bytet av Puyol grämer mig fortfarande, jag förstår verkligen inte hur han tänkte. Pique hade gjort 2 misstag och gjorde ytterligare ett, helt och hållet Peps fel att inte inse att Pique har kommit in helt snett i matchen.

Iniesta OCH Xavi hade behövts bytas in om man nu hade velat satsa helhjärtat på en vändning, att inte ens 1 utav dessa herrar blev inbytt är ett skämt.

Pedro hamnar längst ner i rangordningen, för min del ser det ut såhär: Messi, Cesc, Alexis, Tello och Cuenca.

Jag har länge sagt emot, men vinner Real Madrid sin match imorgon så är ligan körd.
Får bli fokus på CL, men det bådar inte gott.

+ Till Tello och Cuenca som kommer in och bidrar med fart. Alexis gör en godkänd match genom att ständigt löpa och sätta en balja. Abidal är stabil som vanligt (Tittade inte helt hundra % då jag gick runt i lägenheten och svor för mig själv emellanåt, men av det ja såg så va han stabil defensivt),

Ett stort minus till Dani Alves, Pique och Pedro. Dani Alves, vad fan har hänt? Resten kan också ta åt sig ett stort minus.
Barcelona S91
2012-02-11 21:55
Hetfield

Så snäll tänker inte jag vara. Hoppas det där bonnlaget ruttnar i Tercera Division, med tanke på det som hände under slutminutrarna. Annars hade jag också gratulerat.

E: Kommer nog att komma över det så småningom, precis som de flesta andra upprörda.
Barcelona Davids3
Jag tycker Barca förtjänade detta här, de behöver vakna från koman de har hamnat i !
Culé - Messi y Alexis
Pep måste våga bänka Messi när han spelar dåligt, eller byta ut honom. Messi var en av dem sämsta på plan, faktiskt. Osasuna förtjänade segern, tyvärr. Trodde aldrig jag skulle säga det men men...

Nu är väl ligan över va?
Barcelona LeoMessi
Brcelona har extremt svårt att förändra en matchbild vid underläge. Domaren gjorde ju inte det lättare då han dömde bort två regelrätta mål. Sen så gör vi det så jävla mycket svårare när vi släpper in 3 mål som vi vanligtvis inte gör, osasuna gjorde mål på sina anfall vilket vi inte gjorde.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-02-11 21:54
Fortsätter man på detta vis lär vi inte komma 7-8 poäng efter Madrid utan 28.

- Cuenca är för enformig
- Sergi Roberto helt usel, aldrig mer vill jag se denna Bieber-kopia
- Mascherano & Tello godkända
- Bra val av Pep att starta matchen med ett mittfält som aldrig spelat ihop mot en av de svårare bortamatcherna
- Jag är inte en sådan som säger att ligan är avgjord, men det ser inte ljust ut om man säger så.

Tack o hej.
Barcelona Port Olímpic.
Bästa spelare: Tello.

Pep, skärpning!
Barcelona rob.BARCA
Jag älskar barca, men med den här inställningen som dom har så vill jag bara säga dra åt helvete. Det är inge fel och förlora men på sättet man gör det om och om och om igen är så förbannande jävla irriterande. Man blir så jävla besviken att man inte vet vart man ska ta vägen... känns helt tommmmmmt..
,Sami
Ligan är körd. Nu satsar vi på Cl och cupen.
Barcelona Deulofeu
2012-02-11 21:53
Mot Leverkusen på tisdag...Nya tag nytt lag.

Bra inhopp av våra yttrar det enda positiva.
Barcelona Hetfield
2012-02-11 21:52
Innan trollen invaderar forumet så...grattis Osasuna. Ni vek inte ner er när Barcelona gjorde 2-1 målet, ni förtjänade vinsten.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Sämsta spelarna Piqué och messi. Vi hade vunnit till 100 procent om vi startat elvan som det ryktades om från sport.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Sämsta spelarna Piqué och messi. Vi hade vunnit till 100 procent om vi startat elvan som det ryktades om från sport.
Barcelona Sentuary
Hur faaan kan man va glad som Real fan helt seriöst? Ni vinner ligan genom att vinna mot små piss lag. När ni möter Barcelona suger ni k*k, hur fan kan man jubla som dom gör, dom förtjänar tafanimej inte ligan
Real Madrid Nolito
2012-02-11 21:51
Osasuna förtjänade att vinna.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-02-11 21:49
amen sug, nickar rakt på målvakten
Barcelona rob.BARCA
2012-02-11 21:48
efter matchen Pep: " jag tycker vi gjort en jätte bra match, vi kämpade och slet. vi gjorde allt vi kunde"
Barcelona Puyol - El Guerrero
2012-02-11 21:47
Pinsamt dålig insats sv Messi. Bänka honom till nästa match tack.

Sen torskar vi ligan för vårt bortaspel denna säsong och inte pga domarna. Visst vi har fått otroligt många domslut mot oss men sjunk inte till Madrids nivå som förra säsongen och klaga på domare.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ElTriplete
2012-02-11 21:47
Andreas-

Heeelt dum i huvudet.. Du kan lika gärna gå och heja på Real Madrid och avguda psykfallet Pepe.
Barcelona Barcelona10Messi
2012-02-11 21:46
Konstigt nog så känner jag ej för att fira något mål i LL mer. Dvs om dt ej är Tello som gör det eller om det är Champions..
Andreas-
2012-02-11 21:45
ElTriplete

Vad du tycker är moraliskt rätt skiter jag i.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
Vilken pajas Osasunas målvakt
Barcelona den närkingska älgen
Skjut mig. Börjar nästan gråta.
Barcelona Hetfield
2012-02-11 21:43
Hehe, Xavi och Iniesta med "wtf har hänt" ansiktsuttryck.
Barcelona petersays
A ja, det är ju symptomatiskt. Det går att vänta med att visa vilja förrän man ligger under med två mål. Och imorgon har Real Madrid hemmamatch mot Levante. Ska ju mycket till om det inte ska bli 3 säkra poäng där.
Barcelona LeoMessi
Inte för att vi förtjänar att vinna men detta börjar bli pinsamt med dessa domslut för fan. Blir rånade på två mål
Barcelona Gio Style
SamMajid

Kan du se fram i tiden och räkna ut alla kommande resultat? Du vet att man gör inte el Pasillo per automatik när ena laget e klara mästare i en Clasico?
Barcelona ElTriplete
2012-02-11 21:42
Andreas-

Käften, allvarligt talat nu. Du skämmer bara ut dig. Önskar man skador på andra spelare har man något fel i huvudet. Du skämmer ut resten av de riktiga Barca-fansen.
Annons: