/spanien/barcelona/forum/9755.aspx/spanien/barcelona/forum/9755.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-02-11 21:01
Wow.. Pep gör 2 byten direkt !
Barcelona Sentuary
2012-02-11 21:01
Haha Cuenca snefotade mutant ansikte
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-02-11 21:00
Och pedro har ju varit totalt värdelös hela säsongen, då får pep för sig att starta med han matchotränad och nyss kommit från skada, precis som Tello/Cuenca behöver vila, tyvärr pep det håller inte.
Barcelona LeoMessi
2012-02-11 21:00
Vilka byten gjorde pep?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-02-11 20:59
Tello och Cunca in...
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
Hahaha pep...
barca#1
Fruktansvärt usel halvlek, men jag blir fan ännu mer besviken av nivån här inne på vårt forum. Kan inte alla fjortisfans dra åt helvete?
Barcelona Essienesque
hahaha vilka jävla byten.. cuenca och tello.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-02-11 20:58
dum jäkla startelva, fan vadå vila inför leverkusen dem vinner vi över lätt...när det är dubbelmöte. Fan med vårt borta facit borde pep veta bättre.
Barcelona Siempre Barça
Snälla snälla snälla snälla mod mod mod kan vi i te stänga ner forumet under matchen ??
Vi kan öl rösta på forumet om folk vill ha det loppet eller stängt under match??

Säger igen snälla snälla snälla snälla
Barcelona L.A.M Nr 10
Vi måste ha ett snabbt mål. Helst två innan max 75:e, orkar inte med den här stressen på slutet när vi jagar mål. Känns dock närmare 3-0 än 2-1...

Antar att vi spelar lika illa hela andra halvlek för att reducera i 85:e och först då skapa målchanser, sedan missa tre frilägen sista minuten. Barca säsong 11-12.
Barcelona Coronas
Hoppas på tre byten till andra halvlek och bättre motivation. Kom igen Pep fortfarande en halvlek kvar!!
Barcelona B-Guden
2012-02-11 20:57
Varför spela med ett mittfält som inte spelat tillsammans ? Varför spela med Pedro när Cuenca och Tello varit riktigt bra de senaste matcherna ?
Busquets saknas otroligt han går alltid ner som en back i uppspelen och sökter det, nu ser det ut som puyol fått den uppgiften :S
Barcelona Barcovic
2012-02-11 20:56
Onside på Alexis på friläge, offside på 2-0 målet , små marginaler som avgör.....men trots allt är det vi som måste lyfta oss, grabbarna har satt sig själva i denna positionen, Pique ser ovanligt ointresserad ut?? me flera!!, in me bollhållare o framspelare nu så vänder vi detta!!!!!
elbraco - Bojan y Thiago
Jag hoppas vi spelar varenda kvarvarande ligamatch med ungdomar som Tello, Thiago, Montoya, JDS m.m. Ligan är körd hur som helst - ge dom lite nyttig speltid så har inte allt "gått till spillo". CL och cupen, here we go.
Barcelona den närkingska älgen
Gio

Busi är skadad. Inte med i truppen.
Barcelona Gio Style
2012-02-11 20:55
Tack för svar.

Pique som missar vid bägge målen alltså, har vi Busquets på bänken?
Hur som haver så är det i så fall Pique som bör lämna, flytta ner masken till mittbacken. Pique måste inse att man kan inte vara hur nonchalant som helst.

Alltså: Pique ut -> Busi alt Xavi in
Sergi Roberto ut -> Iniesta in
Pedro ut -> Cesc in.

Och det är fan snart...
Barcelona R.E.M. god bless them
2012-02-11 20:55
Inte bra detta, känns som att det inte finns någon motivation över huvudtaget, hoppas vi inte spelar såär i cl, då blir det respass mot leverkursen
Barcelona Hetfield
2012-02-11 20:54
Allt det här är Shakiras fel...vad har du gjort med Pique....
Barcelona Larsson1333
2012-02-11 20:52
Helt seriöst, någon får fan ta tag i det och styra upp det, ser ju så jäkla oinspirerat ut så det är sjukt!! Messi lunkar runt, Pique ser ju bara vilsen ut, Pedros teknik är ungefär lika bra som någon som amputerat sitt ben och felpassen tar ju aldrig slut

Jag hade tagit ut Pique, satt ner Mascherano som mittback, plus tagit ut Pedro och Roberto.

In med Xavi, Iniesta och Tello/Fabregas

Ett snabbt mål i början så kanske det händer något, kom igen nu! Vamos!!!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
HAHA Barcelona only won 1 Liga away game in history after being behind with 2 goals at half-time
Barcelona >The Reporter<
Alves-Pique-Masken-Abdal
---------Busq
----Iniesta-Thiago
---Messi-Sanchez-Tello

Spelar vi så vinner vi
Barcelona Hyder
Hetfield

"Zlatan da man" är numera spärrad tills vidare. Sådant beteende är inte önskvärt här på forumet.
Andreas-
Hetfield:

Det var mot Racing, om jag inte minns helt åt helvete.
Barcelona Blaugrana són els colors!
Hur i helvete kan det va så dåligt på bortaplan?! Kan någon förklara det för mig, hur i helvete kan Pep spela med en helt oprövad mittfält med Sergi Roberto, Thiago och Masch? HUR?! Hur kan en Pedro som har vart iskall hela jävla säsongen få starta direkt efter en skada?! HUR?!
"Vi är fortfarande hungriga, vi vill fortfarande vinna" haha det där lär vara säsongens löjligaste kommentar som våra spelare har sagt. Det jag ser där ute i kalla Pamplona är 11 bortskämda mätta "stjärnor".

Nej vill bara att den här jävla säsongen ska ta slut, låt Real vinna allt, så vi kan ha nån slags motivation nästa säsong. F*ck this shit. Ska inte riskera ännu en hjärtklappning pågrund av att mitt lag sviker mig gång på gång på BORTAPLAN.
Barcelona Edoo - Grande Villa!
2012-02-11 20:51
Skriva att en spelare ska mördas på väg till omklädningsrummet kan vara det mest korkade jag läst. Zlatan da man jag hoppas verkligen du bannas och aldrig får komma tillbaka din iq befriade pajas. Ett tips är att stänga ner forumet under matchen som united redaktionen gör. Mer civiliserat!
Barcelona L.A.M Nr 10
Vad ska man säga? Bland de sämsta halvlekarna jag sett Barca göra på mycket länge. Ser så omotiverat och slött ut så man blir helt frustrerad här hemma. Ingen gör en bra match. I andra tar vi in Xavi och Iniesta direkt. En skadad Iniesta är mycket bättre än alla de här spelarna på planen tillsamans, känns det som i nuläget. Vi måste göra tre mål, så enkelt är det. Annars är ligan över.

Sen så är planen skit vilket gör att vi inte får igång passningsspelet. Då måste vi9 anpassa oss. Vi försöker fortfarande trockla oss fram i mitten med korta passningar och one touch, det går inte. Ta några löpningar i djupet, slå den längre bollen oftare och skjut när vi får läge. Flera gånger vi försöker snygga till det istället för att bara skjuta upp den i nättaket.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Heh, di Leva och melodifestivalen kanske bjuder på bättre underhållning...?
Eller kanske, snarare definitivt.

Kan redan nu höra vad Pep kommer säga efter matchen;

"vi måste hitta sätt att förbättra oss till nästa match".

Att spela samma mittfält som hade så uppenbara problem i CdR-matchen är faktiskt ett riktigt fail. Men det är också så att en allvarlig skada på Xavi eller Iniesta inte heller är att föredra. Det är tydligt att Pep inte vill chansa, samtidigt visar det ändå var fokus ligger. CL...

En del här inne har klagat på att vissa av oss andra redan gav upp ligan efter poängtappet mot Espanol, men visst är det tydligt att åtminstone 15 andra gjort det också. de som är på planen och vid sidan om...
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
Saknas en enda spelare, som kan vända detta till vinst.

Sergio Busquets.
Barcelona Davids3
2012-02-11 20:50
Detta får inte hända! Kom igen, lite förtroende så vänder de !!
Annons: