/spanien/barcelona/forum/9730.aspx/spanien/barcelona/forum/9730.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2012-03-06 20:36
Blir intressant att se hur Milan reagerar om de släpper in ett tidigt mål, det gäller att behålla kylan. Vi får se hur de lyckas isf. Det är en svårare match att spela en man tror, ett Arsenal som inte har ett dugg att förlora, som sagt ett tidigt mål kan paralysera Milan.

Spännande!
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-06 20:33
el Maestro

Jag skojade lite. Fast håller inte med dig när du tycker vi ska inse att ligan är över. Det kommer bli svårt, ja, till och med mycket svårt och nästan omöjligt, men inte omöjligt.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-06 20:33
el Maestro!

Tror nog att han var sarkastisk.
Barcelona Barca-nist
2012-03-06 20:30
snart blir det Ars-Milan matchen i 3D om jag får skryta lite :)
Mitt andra försök nu efter El classicon som blev besvikelse. Sändningen var inte så bra. Man fick inte det djupa 3D känslan så jag fick skifta till HD istället.

Barcelona el Maestro!
2012-03-06 20:29
L.A.M Nr 10:
Vill vinna ligan ja, men Barca vinner inte ligan i år. Lika bra att inse det. Däremot hoppas jag inte att laget ger upp. Avståndet ska helst minskas så gott det går.
2012-03-06 20:26
Skönt att kolla på Arsenal - Milan snart, en bra uppladdning inför morgondagens viktiga hemmamöte.
Barcelona Barca-nist
2012-03-06 20:24
Abbe.

Puyol är avstängd mot Leverkusen.
2012-03-06 20:22
Haha, Pep är så jävla skön. Vilken karaktär, hade jag varit en kvinna så skulle jag ge allt för att gifta mig med honom. :)
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-06 20:13
el Maestro

Fast vi ska vinna ligan.
Barcelona el Maestro!
2012-03-06 20:05
Väldig bra att CdR finalen hålls i Madrid. Det var så Barca ville ha medan Bilbao vill ha den i Sevilla.

Vinner Barça vill man givetvis fira titeln i Madrid med flaggor och allt. Tänk er om Real Madrid firar ligan någon vecka innan och Barçafansen firar cupen på samma ställe vid fontänen(vid statyerna), Real Madrids favoritställe.
Det skulle smaka gott. ”In your face Pérez” . Barça fick som de ville med all rätt.

Dags att planera en resa till Madrid?
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-06 19:59
Hahah kul klipp med en ung Messi. Aldrig sett honom spexa till det såhär (förutom när han var full). Dock på lite jobbig "che-spanska", orkar inte översätta men ni som kan spanska kanske finner den kul. :)
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-03-06 19:45
Fyfan vilken spänd match det kommer bli imorgon...

Valdés
Alves - Piqué - Mascherano - Adriano
Busquets
Xavi Iniesta
Pedro Messi Tello/Cesc
Barcelona Abbe.
2012-03-06 19:28
Där rök Puyol. Han har sträckt sig, om jag förstått det rätt, och kan därmed inte spela imorgon mot Leverkusen.
Barcelona Abbe.
2012-03-06 19:17
Decinho

Som någon skrev tidigare idag så är det nog inte lämpligt att skriva ut det första Pep säger, det får du googla istället :-). Sedan är han ursinnig över att han spelade 90 minuter för Chile ett par dagar tidigare, och ber honom använda huvudet. Sánchez borde helt enkelt inte spelat hela matchen för sin nation.
Barcelona Decinho
2012-03-06 19:13
Abbe

För oss språk-invalider, kan du vara vänlig och översätta? :)
Barcelona Abbe.
2012-03-06 18:46
För er som inte har sett när Guardiola rasar över Alexis skada kan ta en titt här. Madre mia!
Barcelona Hetfield
2012-03-06 18:39
Guardiola = Captain Obvious :P
Culé - Messi y Alexis
2012-03-06 18:36
Guardiola: "Angry about Alexis's injury? We need him, it's more difficult when he's not there."

Sant.
Barcelona Trippeln
2012-03-06 17:34
@Gonzalez_Barca:

Sanningen är att jag också vill trycka till Pateticos ansikten då jag inte gillar att de har bedrivit en prostutionsverksamhet gentemot Real Madrid senaste 10 åren...
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-06 17:22
Synd att inte finalen spelas på Bernabeu, vi har ju lyckats så fantastiskt där sedan el pasillo. Men deras renovation av toaletterna är nog viktigare än en final. Nåja Vicente Calderon får duga.
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-03-06 17:09
ett baskiskt eller katalanskt lag lyfter guldet den 25 i madrid, fantastiskt
Barcelona barca_joe
2012-03-06 17:01
Bara så ni vet så har vi match imorgon, såg att L.A.M Nr 10 skrev idag men du kanske menade imorgon? :)

Och Shanghai, har tänkt på just DET DÄR du skriver angående Milan och Inter historiken, så sjukt skrämmande
Barcelona Bernie
2012-03-06 16:03
När släpps biljetterna till Copa del Rey finalen?
Barcelona pep for president!
2012-03-06 15:31
Tjena alla barca fans! jag har följt barca sidan och även forumet ett bra tag nu, och jag tänkte att det kanske är på tiden att jag presenterar mig. Jag har varit barca fan sen Rivaldos tid i klubben, det var också den tiden som jag verkligen kände att barcelona var laget som jag ville följa i motgång och medgång.

jag hoppas att det går bra att jag skriver här.
Visca Barca!

Atlético addeh
2012-03-06 15:24
Vicente Calderón finalarena alltså. Mestalla är en betydligt häftigare arena sätt till läktaren, men Calderón tar in ungefär lika många åskådare så det känns onödigt att klaga. Att huvudstaden kommer ta emot baskerna och katalanerna bra råder inga tvivel om. Frågan är om det blir ömsesidigt?

Barcelona Messidinho_10
2012-03-06 15:22
1.70 ligan Vad gör mit på en åker? Bor du där eller?
Postat via SvenskaFans-appen
2012-03-06 15:19
Kul att den spelas på Vicente Calderón. En stor arena faktiskt. Det ända jag avskyr med den är, ägarna (Atlético de Madrid), men Barca, Bilbao och Atlético har någonting gemensamt ? inget svårt att lista ut. :)
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-06 15:11
Roligt val av arena. Kanske inte det jag hade valt men det är väl ändå inte så stor skillnad var man spelar.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-06 15:08
Cupfinalen kommer spelas på Vincente Calderon i Madrid !
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca-nist
2012-03-06 14:54
Shanghai - SHOOT ME $12

Inter fallet var helt annat. offside mål, vulkanutbrott, antifotboll av Mourinho plus ett bortdömd mål i sista minuten. Men jag håller med dig man ska inte ta dem för givet. Men det är mycket Svensk media som höjer Zlatan och "hans" Milan till gudarnas nivå.

Inters trippel år kommer aldrig upprepas igen. De halkade in i CL och vann det ganska tveksamt men fortfarande är det FC Barcelona som fuskar!
-----------------------------

Ang Pedro så tycker jag att det är gyllene läge för honom att visa vad han går för. Men det hade inte vart fel att spela lite med Tello i alla fall!
Annons: