/spanien/barcelona/forum/9721.aspx/spanien/barcelona/forum/9721.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B-Guden
2012-04-05 09:36
Nån som kan berätta vad mourinho exakt har sagt ?
Barcelona B-Guden
2012-04-05 09:36
Nån som kan berätta vad mourinho exakt har sagt ?
Barcelona Myrran
2012-04-05 09:30
Busquets - The Brilliant Mind, se den om ni har 15 min över. Man får en väldigt mycket bättre förståelse om hur Busquets spelar, hälften va han gör för laget är utan boll vilket man ofta missar för man inte vill missa Xavi/Iniesta/Messis shower.
Barcelona Mch
2012-04-05 07:57
Han är en slug räv Mourinho, han säger det han vill förmedla utan att egentligen uttala själva orden. Det är klart och tydligt att dessa försök från alla håll och kanter att nedvärdera Barca bara ger spelarna mer motivation. Jag tror inte de som uttalar sig förstår det. De borde ju bli varse om det varje år när vi lyfter bucklorna inför ett fullsatt Camp Nou :-)

Barcelona Diego Armando Maradona
2012-04-05 07:52
Hade nästan glömt bort Marcus Birro, var iallafall länge sedan jag läst något av honom, skulle ha fortsatt med det. Min mage hade mått bättre av det men rubriken gick inte att motstå.

Tydligen Kan INGEN älska Barcelona, han pratar om att starta en anonym Hata Barcaklubb, man kan inte älska Barcelona.

Marcus har tydligen missat den inte så anonyma Hata Barcaklubben som finns på Aftonbladets kommentatorsfält.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-04-05 02:32
Om nu Barca har pungkulor så tycker jag att de ska anmäla Mou,det räcker nu med hans äckliga teorier!
Barcelona comprende
2012-04-05 02:25
Andre 10 december 2 timmar efter matchen
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-04-05 02:21
Så himla trött på horungen mourinhoe!! Killen är ju besatt av Barcelona, han ska lägga såna jävla spydiga kommentarer hela tiden. Jag önskar att Pep bara kunde be horungen att suga hans kuk. Fy helvete!! Hoppas någon basketspelare fistar honom i arslet
AndreD - Ànims Abirey
2012-04-05 02:21
comprende

Oj, när såg vi dig sist? Var det den 10 december en timme innan el Clasico?
Barcelona comprende
2012-04-05 02:15
Åh herregud vad längesen man va inne här ! Pga hackade konto från brorsan ( el pasillo i smutsens forum ) Det är kul hur folk här inne tror på allvar att Real spelar finalen. Jag tror på fullaste allvar att Bayern kommer att slå ut dom, och det kommer inte ens vara något snack om saken. Utan kommer skilja 3 mål under 180 minuter till Bayerns favör. Drömfinalen är inte helspansk utan Drömfinalen står mellan Bayern vs Barcelona. Dom mest offensiva lagen i Europa! Bäst spelandes, och inga som helst tankar på att försöka få oavgjort och ta det till straffar. Där har ni fotbollsgodis mina vänner
Barcelona Mäktiga Messi
2012-04-05 01:29
Morinho kan dra åt helvetet ... han skämmer bara ut Real Ufc hela tiden .
han säger sådär för att sätta press på uefa domarna som han gjort i ligan o vill självklart få ut oss ur CL för att vinna enkelt mot chel$ea ....
morinho vågar inte möta oss för då vet han att han inte har någon chans mot oss .han är feg o rädd över att möta oss i ev final

morinho puta de madre som han brukar säga till domarna i spanska ligan
Visca Barca y Visca Catalunya
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-04-05 01:17
Allt det här är så jävla bra tändvätska för el Clasico och ev final mot det patetiska laget.

Låt Mourinho prata, vi minns alla Messis gest mot Special Five efter sitt mål förra säsongen eller hur? Ju mer de har pratat desto roligare har våra vinster blivit! Vem minns inte Ronaldos 8-målskommentar? Vem minns inte Ramos kommentarer innan varenda match att de kommer vinna? Vem minns inte Marcelos kaxiga utspel i Marca då han bokstavligen "visade" hur man skulle vinna över Barca veckan efter?

Våra spelare lär vara nunnor, skolpojkar, "boll-lösa", dvärgar, kärringar osv. men när det kommer till kritan har inget annat lag den vinnarmentaliteten, viljestyrkan och disciplinen som Barca har! Fråga madridspelarna, de har nog lärt sig ett o annat genom åren! Mycket snack och när det kommer till kritan så sviker deras största stjärna mer än någonsin, gång på gång!

Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-04-05 00:54
el Profete

Snälla vem bryr sig om Hitler ? han är känd för att gråta. Han saknar Peps pungkulor.
Barcelona el Profete
2012-04-05 00:48
Denna intervju får mig att bli illamående. Jag har aldrig bevittnat en coach vars besatthet av ett lag sträcker sig högre än sitt eget. Efter den "kontroversiella" kvällen igår så var det väl egentligen ingen högoddsare på att Mou skulle sätta igång med sin traditionella lipningsperiod lagom till slutspurten. Jag menar, det är inte första och inte heller den sista gången vi ser hans lipande tryne. Låt oss hoppas att vårat kära brödraskap UEFA stänger av honom i ett par matcher. Det hade gjort susen.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-05 00:47
@Ryo Miyaichi !:

Haha, nu vet jag inte vad Wenger har sagt men ja..
Mourinho kan verkligen bete sig hur han vill, slipper straff gör han också.

Man är ju väl medveten att han kan säga vad han vill i Spanien för hela denna skitliga är korrupt, man kan knappast förvänta sig att Spanska fotbollsförbundet ska agera mot huvudstaden för det kommer aldrig hända men UEFA kan man ju tycka att dom borde agera men Mourinho verkar ju vara bästa polare med någon "uppsatt" där för inget händer ju trots alla hans uttalanden.

Det är bara så .. ja, jag vet inte ens vad jag ska säga.
Sorgligt kanske?
Ryo Miyaichi !
2012-04-05 00:44
Andreas

Wenger blev avstängd i 3 CL matcher + 40.000 pund i böter för kommentarer han sa till domaren efter Milan matchen (Som förövrigt var den domaren som dömde Chelsea-Benfica idag tror jag). Dock vet jag inte vad som sades, men seriöst - Borde inte Mourinho fått mer/länge avstängningar än vad han fått med tanke på _allt_ han gjort genom tiderna? Grym coach men han har ju inte alla hästar i stallet..
Barcelona Ibillay
2012-04-05 00:42
Kan någon vara snäll och berätta för mig vad Mourinho sa?
Kung Cao
Jag har länge funderat över hur smutsiga vi faktiskt är? Att vårt emblem stinker urin är väl allmänt känt, men det är mycket mer än så.

Vi har verkligen förstört fotbollen. Det är tragiskt, och som Barcelona-fan vill jag be alla andra lag om ursäkt för vårt horribla uppträdande de senaste åren.

Det var nog aldrig meningen att det skulle gå så här långt. Men vi hade inget annat val när de kom till att skaffa titlar.
Barcelona El Nino Maravilla
17 april: Bayern Munchen - Real Madrid
18 april: Chelsea - Barcelona
21 april: El Clasico
24 april: Barcelona - Chelsea
25 april: Real Madrid - Bayern Munchen

Real får alltså vila en dag mer inför El Clasico och en dag mer inför returmötet i CL. Hmm vad är oddset på att alla skulle anklaga oss för Uefalona, FC uefa m.m. om det vore tvärtom? Älskar dubbelmoralen, speciellt hos madridistas :) ...
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-04-05 00:38
djävulen älskar lurinhoe och madrid :) så jävla skönt det kommer bli med en fcb-fcb final. kom ihåg vart ni hörde detta först. :D lurinhoe är en gris.. desto mer barca vinner ju mer börjar folk spy gala över hans kommentarer än att han hyllas för de.
Barcelona Mäktiga Messi
2012-04-05 00:33
Fin krönika om vår supermålvakt V.Valdes

Zachrissons UCL-krönika
Se Göran Zachrissons UEFA Champions League-krönika
Barcelona Puyol - El Guerrero
2012-04-05 00:28
Kung Cao

Vet inte om du är ironisk eller om du är ett patetiskt Chelski fan som leker rolig.
Barcelona el Maestro:
2012-04-05 00:23
@Andreas V.V:

Jag skulle vilja kalla det rädsla. Han har börjar sk*ta på sig redan. Det är bara bra för Barca. Han motiverar spelarna i Barca. Han får som vanligt sota för sin gnäll. Att han aldrig lär sig.
Kung Cao
2012-04-05 00:17
@Andreas V.V:

Jag skulle tro att vi kommer ge honom en avstängning lagom till finalen. Det är mer taktiskt för oss att lägga den då. Nu har vi ju i och för sig redan köpt titeln men lite diskret får man väl försöka vara.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-05 00:16
Mourinho kommer snart hjärntvätta världen så pass mycket att det snart slår slint hos någon arg Madridsta eller Ch£lski supporter tex och vips, en ny Anders Br*ivik dåre slår till.

Att han inte blir straffad av UEFA? Vad är det för jävla skämt alltså?!
Wenger blir straffad 3 matcher för vad? Andra tränare blir straffade för typ ingenting men Mourinho får säga vad han vill, bete sig hur han vill..
Jag mår seriöst illa, det är äckligt.

Det är alltid laget som är bäst som är hatat, har alltid varit så och kommer alltid att vara.
Nästan så man önskar att "vi" inte var bäst längre fast då vinner ju "hatarna" .. hoppas vi tar hem CL igen.
Barcelona Siempre Barça
2012-04-05 00:13
kan ni hämta matchen, barcelona mot milan? helst eng kommentar och HD :)
Kung Cao
2012-04-05 00:06
Någon som har bilderna från när Platini var ute och firade med våra grabbar igår?
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-04-05 00:04
Diar Iniesta Shekha

Tack. Man har kunnat att kommentera artikeln ett tag nu!
Barcelona ElTriplete
2012-04-05 00:00
Tycker dessutom Mourinho ska få en avstängning för sina kommentarer. Det är pinsamt hur han blir behandlad. Såsom det svinet betett sig ska han ha sett hela Madrids säsong från läktaren.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-04-04 23:59
Bra Basaric. Det vore bra om du kunde öppna kommentstorsfältet för att se folk KOKA.
Annons: