/spanien/barcelona/forum/9709.aspx/spanien/barcelona/forum/9709.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Essienesque
2012-02-23 21:59
MVP - 2011

Haaa, jag skulle vilja börja sälja lite av det du röker för det måste vara en väldigt KOMPLETT mix. Och i slutändan handlar det förstås om hur komplett något är. ;)
Barcelona MVP - 2011
2012-02-23 21:56
Förstod det nu haha SRY!, borde läst igenom allt först
Andreas-
2012-02-23 21:55
MVP - 2011

Det är nog du som rökt på ganska bra om du inte ser ironin.
Barcelona MVP - 2011
2012-02-23 21:52
Essienesque

Hur mycket har du rökt på ikväll?

Ballon D'or handlar inte om vem som är mest komplett ditt retard, resonerar man på det sättet så är inte Maradona eller Pelé bäst genom tiderna.
Man får priset efter antal titlar du vunnit med laget under säsongen (främst viktiga) och hur mycket du bidragit till dess succé. Messi gjorde 53 mål förra säsongen och vann CL samt Ligan.

Men ne Ronaldo är ju bättre för han är mer "komplett". Och jag hoppas verkligen du skämtar om att Messi är överskattad, isåfall förtjänar du spärr på livstid och även efter livet.
Barcelona Essienesque
2012-02-23 21:49
Jag slog upp ordet komplett idag.

På sidan var det en enda stor bild på Cristiano Ronaldo.

Över honom stod förstås ordet; komplett.
Andreas-
2012-02-23 21:47
Glöm inte Gago som är världens bästa tränare, målvakt, back, mittfältare o anfallare.
Barcelona Essienesque
2012-02-23 21:45
Alla vet att Messi vinner sina Ballon d'or utmärkelser med hjälp av Blatter och Platini. Han är inte tillräckligt komplett. När dessa avsätts kommer Cristiano ta hem 10 i rad. Messi är så jävla överskattad, Ronaldo är mer komplett. Om man går på vem som är mest komplett är Ronaldo bättre. Om man ska avgöra vem som är bäst ska man gå på vem som är mest komplett. Mer komplett är Ronaldo.

Komplett, komplett och komplett.

Varane är mest komplett,

efter Mourinho.
Barcelona den närkingska älgen
2012-02-23 21:32
Mitt bidrag till debatten.

Örebro SK > hela fortbollsvärlden.
Barcelona Sentuary
2012-02-23 21:30
basaric

Messi vinner guldbolllen? Ingen chans, Özil är 10 gånger bättre än Xavi enligt interna uppgifter från Puertan, så han har ingen chans.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-02-23 21:27
Sentuary

Absolut, sen så förstår jag inte hur vissa kan tro att det blir Messi som vinner guldbollen nästa år, det är ju lika troligt som om divison 3 laget Alcorcón någonsin skulle slå världens bästa lag Real Madrid med 4-0.
Barcelona Sentuary
Gonzalez_Barca

Indeed. Hört att dom tillverkat nya Callejon-borstar som finns att köpa på Ikea. Jag tror att sommarens transferbomb blir att Pinto ersätter Casillas i målet, han slog ut honom från CDR trots allt.
Barcelona ....
Är det bara jag som tycker Pinto är världens bästa målvakt?, casillas suger Pinto är tio gånger bättre!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Jax12
2012-02-23 21:26
Barcelona10Messi

Ok, tack så mycket för svaret! Känns som La Liga har alla förutsättningar att klättra upp till förstaplatsen i UEFA's ranking av ligorna i år. Med samtliga lag utslagna i CL från Premier League och i den form Barcelona och Real Madrid har visat upp i år tror jag att det kan bli en helspansk final. Att Valencia slog ut Stoke var också bra då det ger extrapoäng när de räknar ihop rankingen. Hoppas dock att Real åker mot CSKA o att Wernblom gör hattrick även om det är att be om för mycket kanske:P
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-02-23 21:25
Sentuary

Sluta driv om Callejon, han om någon är ju riktigt användbar..

Hans hår fungerar bättre än varje damsugare/borste som någonsin producerats. Det kan jag intyga på.

Oleguer > Roberto Carlos
Barcelona Sentuary
2012-02-23 21:24
basaric

Varane har jag glömt helt, förlåt mig. En het kandidat till guldbollen 2012, han är mycket kapabel till att göra en Cannavaro 2006.
2012-02-23 21:23
Sentuary

Nja, jag vet inte. Skulle inte bli förvånad om han vinner guldbollen, men jag tycker att Varane (världens bästa mittback) genom tiderna förtjänar den mer. Jag vet att det är svårt som back att vinna de priset men vad fan.. killen är en klippa i försvaret.

Hleb > Redondo
Barcelona Sentuary
2012-02-23 21:21
Är det bara jag som tycker att Callejon förtjänar guldbollen i år? Han avgjorde mot Mallorca, samt passerat Cristiano med antal kg vax i håret.
2012-02-23 21:19
Gonzalez_Barca

Skämtar du med mig? Tror du verkligen att det är bara du som tycker att han är bättre än Cristiano? Jag skulle nog säga att 90 % av jordens befolkning tycker likadant som dig. 10 % som återstår är bittra Real Madrid fans.

Ge han en en säsong så slår han nog Ronaldos rekord med minst 10 mål. Det gör honom 10 gånger bättre än Cristiano.

Chigirinsky > Zidane
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-02-23 21:17
Bara jag som tycker att Deulofeu är en större talang än vad Cristiano någonsin var? Jag menar, han spelar i Barcelonas ungdomskadami, när Cristiano var 17 satt han hemma i Sporting med sin tandställning.

Ge Deulofeu 2 säsonger så kommer han slå Cristianos rekord på 40 ligamål.

Pinto > Casillas
Barcelona den närkingska älgen
2012-02-23 21:16
Barcelona10Messi

Länken?
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-02-23 21:14
HAHAHAHHAHA kolla länken det måste vara årets video. Vet inte om någon redan postat den.
Barcelona Sentuary
2012-02-23 21:14
Marca skriver att Fontas är påväg att ersätta både Ramos och Pepe i Madridförsvaret. Tydligen är han en så stor talang att Mourinho bestämt sig för att starta med trebackslinje med Fontas i mitten. Härliga nyheter!
2012-02-23 21:13
Sentuary

Ja, lätt. Jag vågar inte heller tänka på vad Marc Muniesa hade gjort i Real Madrid. Han är nog MINST (notera att jag säger minst) 10 gånger bättre än världens bästa mittback/högerback Sergio Ramos.

Det är många från La Masia som hade gjort de 10 gånger bättre än dom flesta A-lagspelarna i Real Madrid. Den enda spelaren som tillhör Barcelona och som inte skulle kunna ta en plats i Real Madrid är den där sopan Messi. Han klarar inte av att spela utan Xavi och Iniesta.
Barcelona Essienesque
2012-02-23 21:10
Roligt att Puertan har gått i taket utan att förstå att alla dessa inlägg är ironiska p.g.a. av deras diskussion om huruvida Özil är bättre än Xavi.

Alla härinne sitter just nu och driver. Hur kan man inte se det?!
Barcelona Barcelona10Messi
2012-02-23 21:08
Jax:

Dem möter PSV, första matchen spelas på Mestalla.

Dem som vill följa Atletico - Lazio kommer här en fantastisk stream (spanska kommentatorer)

Channel - 126756
Barcelona Keite
2012-02-23 21:02
haha va alla verkar vara på bra humor här. Alla driver med varandra
Barcelona ....
2012-02-23 21:01
Tja
Barcelona Jax12
2012-02-23 21:00
Någon som vet vilka Valencia möter i kvartsfinalen i euro league? Är trädet redan gjort eller är det fri lottning som gäller?
Barcelona Sentuary
2012-02-23 21:00
barcaff4

Vi kan köpa alla 3. Inga problem. Sen finns det fler, Ibra, Drogba, Torres, jag vill att vi köper alla dem 3, inklusive de du precis nämnde.
barcaff4
2012-02-23 20:57
Jag är lite osäker om neymar. Jag vill att vi ska köpa boateng eller javier hernandez eller kanske rvp när han lämnar i nästa säsong.
Annons: