/spanien/barcelona/forum/9701.aspx/spanien/barcelona/forum/9701.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-22 02:35
Mourinho väljer att starta med Lass. Han byter ut han mot Callejon efter 25 minuter. Callejon får 20 minuter innan det är dags för honom att kliva av plan. Ingen skada, utan bara Mourinho som vill skaffa lite fler rubriker efter matchen.
Men det skulle han göra ändå.. han får två gula kort (båda för protest)

Altintop som kom in istället för Callejoc ger bort en onödig frispark med 8 minuter kvar av matchen. På samma frispark gör Casilas en tabbe och släpper in kvitteringen.

Ramos gör världens klumpigaste tackling samtidigt som han slår en spelare med handen i ansiktet och får sitt andra gula kort.

Özil ställer sig dumt nog framför domaren och svär åt honom samtidigt som han applåderar ironiskt åt domarens beslut och blir utvisad.

Pepe skriker "vilket rån, din horunge" efter matchen och får syna det röda kortet han med.

Nej, det är inte Real Madrid som gör en dålig match, det är inte dom som beter sig som småbarn, det är alla andra..
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-03-22 02:10
Berra e ju obvious troll :P Hala barca? hahahahahaha.

Vad handlar de här snacket om att domaren gett två gula kort till ruben men inget rött om?
Barcelona Trippeln
2012-03-22 02:01
BerraSWE

Medgångsskit
Barcelona traktorsazi
2012-03-22 01:56
Här är Real Madrids Spelschema
Tror att REAL kan tappa poäng på dessa matcher 2.4.6.8.9.

VAD TROR NII

1.Real madrid - Real Sociedad
2.Osasuna - Real madrid
3.Real madrid - Valencia
4.Atletico Madrid - Real Madrid
5.Real Madrid - Sporting Gijon
6.BARCELONA - Real madrid
7.Real Madrid - Sevilla
8.Atletic Bilbao - Real madrid
9.Granada - Real madrid
10.Real madrid - Mallorca

Barcelona traktorsazi
2012-03-22 01:54
Inga personliga påhopp här. Varning! / Redaktionen.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid BerraSWE
2012-03-22 01:52
Hej på alla Barca fans. Har hållit på Real sedan 2000 men nu kan jag tyvärr inte längre göra det. Efter att ha sett dom 2 senaste matcherna måste jag starkt ufrågasätta Mourinhos kompetens som ledare och hans laguttagningar. Jag delar verkligen inte hans sätt att spela fotboll längre när han använder 3 defensiva mittfältare mot Villarreal. Något har uppenbarligen slagit slint i Mourinhos skalle och jag tror han kommer få kicken snart, hans husletande i London gör att varken han eller spelarna står på samma sida längre. Real har inte spelat bra sedan början på Februari och jag ser bara att man konmer fortsätta tappa poäng med dessa dåliga laguttagningar och extremt tråkiga spel. Jag känner att jag inte längre kan hålla på ett lag vars ledare verkar ha tankar på något annat än Real och jag kan inte hålla på ett lag som inte ens försöker spela underhållande fotboll. Real skämde ut sig ikväll och nu har jag tröttnat totalt på alla ursäkter dom haft genom åren. Därför har jag nu joinat det lag som jag anser spela den bästa och roligaste fotbollen, död åt Real och Mourinho, Hala Barcelona!!
Barcelona traktorsazi
2012-03-22 01:51
Här är Real Madrids Spelschema . OBS. LIGAN BARA.
Tror att REAL kan tappa poäng på dessa matcher 2.4.6.8.9.
1.Real madrid - Real Sociedad
2.Osasuna - Real madrid
3.Real madrid - Valencia
4.Atletico Madrid - Real Madrid
5.Real Madrid - Sporting Gijon
6.BARCELONA - Real madrid
7.Real Madrid - Sevilla
8.Atletic Bilbao - Real madrid
9.Granada - Real madrid
10.Real madrid - Mallorca
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-22 01:40
Ryo Miyaichi !

Ibland brukar han också vara barnslig, men jag borde ha tagit med Valdebebas eller Mr Baloo Gonzalez eller vad han nu heter, annars håller jag med om Cigge.
Ryo Miyaichi !
2012-03-22 01:38
Shanghai

Fast i mina ögon är Hombre & Cigge dem två jag gillar att läsa av.. Kanske bara är jag:P

Varför inte bara släppa trollet? Han är ju bannad =P
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-22 01:36
Dagens fråga, vem är "Pep - GANJA MAN" ?

1. The Turkish Duo

2. El Pasillo

3. Kaljic

4. Valdabebas

Själv gissar jag på El Pasillo för han är lika barnslig som honom.

Edit: Byter Hombre med Valdabebas.
Me55i D105
2012-03-22 01:32
Jag förstår inte varför alla anklagar oss för en jävla massa bara för att vi vunnit så pass mycket de senaste åren.

Jag kommer inte ihåg att det varit sån här kalabalik när Engelska lagen dominerade, där i synnerhet Manu reagerade. Tänk hur många domarmisstag gjordes men som inte uppmärksammades ett dugg, samma sak med andra lag som dominerat.

Inget lag har varit så pass mycket under mikroskopet som Barcelona. Började med Chelsea matchen, och sedan eskalerade i och med El Classicorna förra året, dock nämndes inget om misstagen i Inter matchen.

Värre filmare än Busquets har funnits och kommer finnas, men ändå så hatar man honom mest, varför har det uppstått sådan hat mot Barcelona eller är det bara i Sverige. I England, iaf de jag träffat så visst Chelsea matchen nämns, men konspirationer hit eller dit är bara löjligt. De anser att Barcelona förtjänat att vinna, dock stör de sig på självgoda fans och spelare som tror sig vara perfekta och att alla bör spela som Barcelona. Är det bara i Sverige folk är trångsynta och beter sig som p12:or?
Barcelona Messi-Barca-10
2012-03-22 01:29
Pep - GANJA MAN

Jag förstår att du är en 10 årig pojke bakom skärmen som skriver det idiotiska sakerna du skriver. Var nu en god människa och gör oss och framförallt dig en god gärning och lägg dig. Sov, vakna och tänk igenom noga ifall det som du säger är rätt.

Idiotiskt av dig att skriva sådana saker, du borde skämmas...
LionelMessiTheHandOfGod
2012-03-22 01:28

Pep - GANJA MAN

Jävligt tuff bakom skärmen
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-03-22 01:28
Pep - GANJA MAN

Du är cool. Ge mig din adress via PM. Så sköter vi resten på rätt sätt.
Ryo Miyaichi !
2012-03-22 01:26
För den neutrale är det väldigt kul att avståndet minskat mellan er & real, då kan avslutningen av säsongen bli fantastiskt roligt!

keep the faith ^^
Barcelona Messi-Barca-10
2012-03-22 01:26
Och nu såg jag för den delen på livescore att Ruben tilldelades endasst ett gult kort, tack o lov !!!

Gaspar, Lopez, Ruben, Cani, Guzman var spelarna som fick gult kort !
Barcelona II Barça II
2012-03-22 01:25
Pep - GANJA MAN

Fyfan vilken jävla äcklig idiot du är. Man skojar fan inte om sjukdomar, speciellt inte cancer. Jävla smuts!
Barcelona Pep - GANJA MAN
2012-03-22 01:24
Sååååååååååååååååå spärrad. /Basaric
Barcelona Messi-Barca-10
2012-03-22 01:24
Det någon på forumet som skrev att det gula kortet som delades us till Ruben (Första) va egentligen till Cani men att Ruben va killen som visades på kameran. Är detta sant eller ?

Såg inte matchen för den delen...
BARCA-més que un club
2012-03-22 01:19
@Pep - GANJA MAN:

ganja man fixa ett liv din fjolla är du hit skickad från Real forumet det luktar så på långa vägar , kryp tillbaka ditt vettja........
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-03-22 01:18
Haha ganjaman, försökte trollet vara diskret eller vadå?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-03-22 01:18
10 poäng. 10 poäng 10 poäng 10 poäng 10 poäng 10 poäng 10 poäng

My ass.

Att se Mou o hans hundar plågas ger mig energi och harmoni.

Lägg därtill en Messi i hysterisk form och en viss ibra som nästa onsdag ska säga adjö till sin största dröm.
Kan livet bli bättre? Jo, i maj 2012 när PUYI bär bucklan!
Godnatt
Barcelona Gio Style
2012-03-22 01:17
Alltså shit vad bra jag mår just nu!
Jag skrev ju efter förra poängtappet, Real kommer att fortsätta tappa poäng. Spelmässigt har de inte imponerat på länge, förutom mot Levante som var en man kort hahaha.

PEP - GANJA MAN

Helt ärligt, verkar som att du har fel tröja bredvid ditt namn.
Och va är det för fel på en ganjasmoker? Kanske därifrån han får sina idéer ;)

basaric - ?#AnimoElGuaje

Enliigt Real Madrids officiella hemsida så fick ingen spelare kort vid 60:e minuten... känns som att de borde ha koll.
ragnarök
2012-03-22 01:15
Pep - GANJA MAN

Du lurar ingen, du är ett madridfan som gjort ett nytt konto för att trolla.
Barcelona Pep - GANJA MAN
2012-03-22 01:14
Vi måste i särklass vara det laget som fuskar till mest titlar i hela världen. Helt ärligt talat, minns ni CL-semin mot Chelsea? CL-semin på Bernabéu stadion när Alves filmade och Pepe fick rött kort, Bernabéu skandalen. Jag skämms över att vi har vunnit 2 stycken Champions League titlar med hjälp av domaren. Skandal är bara förnamnet.

Åh, vad jag njuter nu när jag spärrar dig. /Basaric
BARCA-més que un club
2012-03-22 01:12
PEP OCH GRABBARNA FESTADE REJÄLLT EFTER ATT
VILLAREAL OCH REAL MADRID SPELADE 1-1 DOM HADE DET KANON

KOLLA LÄNKTIPS LOOOOL

http://www.youtube.com/watch?v=UAxHilJ7Uog
Peshmerge - AS9
2012-03-22 01:12
För några veckor sedan snackades det om El Pasillo från Puertans håll PLUS självaste Les Rambles(från vissa). Nu är allt upp och ner och Madrid håller I ALLA FALL på att tappa sitt försprång och är chockade så som dem va innan när dem inte visste hur i hälsiken dem lede ligan med 10.

Det går fort tiden går fort. och allt förändras. Jag blev redan biten av en mygga i mitt rum förut när det bara är mars månad. T.o.m myggorna är ute. Och "t.o.m Pepe såg rött i spelartunneln" chockad? Absolut!:)
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-03-22 01:11
Reals spelschema: Sociedad hemma, Osasuna borta, Valencia hemma, Atl madrid borta, Sporting hemma , Barca Borta.

Så nog fan har vi chans att vinna ligan!
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-22 01:10
Om det nu var Cani som fick det första gula istället för Ruben så ska Cani åka ut. Enligt livescore så fick han ännu ett gult i den 60:e minuten.
Barcelona petersays
2012-03-22 01:07
"Men allt är, som sagt någon annans fel, domaren, uefa, vädret, Qatar, arenan, de egna fansen som inte stödjer laget tillräckligt, ja listan kan göras väldigt lång. "

Glöm inte vaktmästaren som vattnat gräset fel!
Annons: