/spanien/barcelona/forum/9695.aspx/spanien/barcelona/forum/9695.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Capilito
7/3/2012 11:50
Vafan ska dom ha kö in till försäljningen????
Har inte bokat stora evenemang, så visste inte att det var så. Trodde man skulle komma in till sidan som vanligt, och att dom släpps prick 9.
Barcelona Viva Barcelona 3
7/3/2012 11:26
Någon som säljer biljetter ??? skicka pm då!!

Ni kommer aldrig att ana vad som hände mig, jag hade dygnat för att köpa biljett, klockan halv 9 så ligger jag vid sängen och kollar på tv, sen jag försov och vakna nyss, jag fick fan tårar när jag såg att det var slut ......... Snälla jag behöver 2 biljetter!!!!!!11
Barcelona Andreas V.V
7/3/2012 11:10
Med lite planering kan du:

Flyga ned till Barcelona tidigt på matchdagen..
Se matchen på kvällen.. sen dra direkt till flygplatsen och flyga hem tidigt dagen efter..
Har du med dig en laptop går tiden fort på flygplatsen, se några filmer etc.

Mitt rekord är 1000:- för flyg + matchbiljett i Barca-klacken.

När vi mötte Arsenal i CL-kvarten så betalade jag runt 1300:- för flyg + biljett i Barcelona klacken.

Så jag hoppas ingen här betalar mer än 5-600:- (det är alldeles för mycket när det bara är en jippomatch).
När ni stödjer svarta börsen så bidrar ni till att den lever vidare.

Det var bara ett tips, utöver denna "hype".
Jag vet hur lätt det är att man impulsköper.

Sen förstår jag inte en sak, varför inte tillåta ett köp / person? att man måste fylla i pass/id nummer eller liknande.
Skulle ju ta död på all svarta börs handel.
Ditt namn + nummer på biljetten, omöjligt att sälja dvs.

Vill man boka tillsammans så får man ge ut passnummer till den som bokar biljetterna, så bokar denna allihopa och man kommer således bredvid varandra.

Man skulle kunna döda svarta-börs handeln enkelt om man bara ville.. tyvärr verkar man inte bry sig nämnvärt.
Barcelona tarrak
7/3/2012 11:10
@Andresito:

Det senaste är att biljetterna släpps nästa vecka, men ni som är i behov av biljetter får hålla koll på den här sidan för ytterligare info.
Barcelona MESSI.CORLEONE
7/3/2012 11:09
Det verkar finnas här. Är sidan pålitlig? Någon som köpt här?
Barcelona Andresito
7/3/2012 11:05
Finns kanske hopp för er som inte har biljett trots allt
Barcelona MQUC
kul att vi riktiga Barca fans kommer bli utan biljett eller få köpa för överpris, suck..........
Barcelona Andreas V.V
Herregud, det är en träningsmatch.. sluta böla!
Det är sen länge känt att ticnet är skit, i princip alla vet det.

Det hjälper inte att ni förpestar forumet med svordomar.

Barcelona MQUC
7/3/2012 11:03
rambla, håller med största horungarna asså... spotta på dom vill jag göra
Barcelona Rambla~
7/3/2012 10:59
Ticnet kan ta och brinna i helvetet.
Barcelona MESSI.CORLEONE
7/3/2012 10:58
Basaric

PM
Barcelona Smogen
7/3/2012 10:55
MQUC

Jag har redan försökt göra samma sak igen i 30 minuter utan att lyckas, så sorry, går helt enkelt inte....men som jag skrev lite längre ned. kolla blocket då och då eller utanför arenan på matchdag. brukar alltid gå att lösa om man har lite is i magen.
Barcelona Roja y Azul - FCB
7/3/2012 10:52
Någon som säljer till rimligt pris? Skicka PM..
Barcelona MQUC
7/3/2012 10:52
Smogen , Tja , jag vet att det kanske är lite mycket begärt från en okänd men kan du inte försöka det där med 2 biljetter, du kan tjäna lite extra på dem isf, jag är desperat :/
Barcelona Smogen
7/3/2012 10:48
och förresten... JAAAAA!!!! Stod i kö svinlänge, när jag kom in så stod det att ALLA platser var slutsålda....i desperation klickade jag på allting hela tiden för att bara få en biljett någonstans och plötsligt blev jag erbjuden 2 biljetter i Barcaklacken!!!! Hurra!!!!

ps. det var för Ca 20 minuter sedan, försöker göra samma sak åt min polare utan att lyckas.....
Barcelona Andreas V.V
7/3/2012 10:48
Jag hade inte ens gått på matchen om jag fick en biljett gratis. :P
Barcelona basaric - "el guaje"
7/3/2012 10:47
Finns några på tradera..
Barcelona MQUC
7/3/2012 10:47
Jag hade otroligt mycket otur när jag skulle köpa biljetter, hade 2 klara i Barca klacken och så strulade hemsidan, så jag fick stå i kö igen och då tog alla biljetter slut, så om någon här kan rädda en culé med 1-2 biljetter så skulle jag va evigt tacksam, är riktigt nere just nu pga detta.
Barcelona Occi
7/3/2012 10:46
Riktigt äckligt, fuj vilka jävla tattare det finns. Folk bara fortsätter o fortsätter att utnyttja systemet och inget görs åt saken.
Barcelona Occi
Riktigt äckligt, fuj vilka jävla tattare det finns. Folk bara fortsätter o fortsätter att utnyttja systemet och inget görs åt saken.
Barcelona MESSI.CORLEONE
Jag köper 4 biljetter. Kan lätt betala 4500 för 4 biljetter....!!!
Barcelona Smogen
Det är fan dags att börja sätta namn och personnummer på biljetterna så att de här jävla svinerierna med att köpa max biljetter för att sälja vidare tar slut!
Barcelona Illusionista
7/3/2012 10:44
Om det finns någon som säljer allt ifrån 1 till 4 biljetter hör av er till mig. Jag köper de. Men till ett rimligt pris helst.
Barcelona MESSI.CORLEONE
7/3/2012 10:44
Basaric

Sorry :(
Barcelona GerardPiqué3
7/3/2012 10:41
Haha, komiskt att hundratals personer köper 8 biljetter direkt för att kunna tjäna sig en peng på att sälja i andrahand. Jävla tattare, tack vare er vanliga personer inte får chansen eller har råd att gå på matchen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona basaric - "el guaje"
7/3/2012 10:38
MESSI.CORLEONE

Jag vet att du är arg eftersom du inte har fått någon biljett, men det är inte vårt fel. Ser ingen anledning till att du ska be oss dra åt helvete och vi kan se vad du skriver även utan caps lock. Börja bete dig annars blir jag tvungen att spärra dig.
Barcelona F_C_B
7/3/2012 10:35
Jag har 8 biljetter( Barcelona sittplatser)till matchen. Den som är intresserad kan skicka ett PM. Högst erbjudande som gäller.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Occi
7/3/2012 10:33
Behöver 3 biljetter, PMa mig om någon säljer
Barcelona MESSI.CORLEONE
7/3/2012 10:32
JAG KÖPER INGEN BILJETT DRA ÅT HELVETTE ALLIHOPA
Barcelona Ibillay
7/3/2012 10:30
Vet nån när La Liga börjar?
Annons: