/spanien/barcelona/forum/9691.aspx/spanien/barcelona/forum/9691.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Siempre Barça
2012-02-24 21:23
va fan gör Abraham i Barca B?? han är ju 24.25 och han är inget fram tids man till a laget. Hoppas han drar efter säsongen.
Barcelona S91
2012-02-24 21:23
Jahapp...0-1 efter självmål av kaptenen :|
Barcelona DM1982
2012-02-24 21:22
1-0 till Hercules, jobbigt med självmål.
Barcelona S91
2012-02-24 21:22
!!ANTIMADRIDISTA!!

Vågar påstå motsatsen. Gjort lyckade räder, och den där känsliga lyftningen borde Roberto gjort något av.
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-02-24 21:20
Det är milt sagt inte Deulofeus dag..
Barcelona DM1982
2012-02-24 21:18
Barca B, spansk stream.
Barcelona Zmaj od Bosne
2012-02-24 21:17
Jag hoppas verkligen att vi inte värvar v. Persie. Han är en bra spelare men han tilltar mig inte alls.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gio Style
2012-02-24 21:17
Någon som har B-lagets startelva?
Barcelona SamMajid
2012-02-24 21:11
Blaugrana91

Sport och mundodeportivo har tjatat mycket om det
Barcelona Blaugrana91
2012-02-24 21:05
SamMajid

Vem har påstått att vi ska värva Van Persie?
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-02-24 21:00
stream
Barcelona Keite
2012-02-24 20:57
Bästa jag hitta.
Tror på många mål i matchen. Vamos!!!
Barcelona Siempre Barça
2012-02-24 20:50
Finns det bra stream till Barcelona b matchen ??
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-02-24 20:07
barcaff4

Ghana

Drygt att matchen spelas i USA.
barcaff4
2012-02-24 19:57
Tyga

Härligt inlägg då menar jag inte inlägg på det sättet inte ett fotbolls inlägg asså.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-02-24 19:46
Barca B tar emot Hercules ikväll. För jäkla passande då det är tänkt att bli en lugn hemmakväll för min del!
barcaff4
2012-02-24 19:46
Vilka möter chile?
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-02-24 19:18
Tyga

Håller med helt. Svårt att säga vem som är viktigast då vi som tur är de senaste säsongerna inte behövt vara utan Messi mer än ett par matcher i sträck, men det är ingen tvekan om att vi försämras flera dimensioner när Don Andrés inte är tillgänglig. Med honom, Xavi och Iniesta på planen så är 50 % av matchen vunnen.
Barcelona Tyga
2012-02-24 19:12
L.A.M Nr 10

Jag tror att anledningen till att vi hade en sån form dipp var för att vår viktigaste spelare enligt mig (Iniesta) var skadad. Messi kanske är bättre, gör mer mål och assist osv.. men för mig är det Iniesta som är lagets viktigaste spelare. Han gör så att alla andra ser bra ut. Han är som min snapback. Jag kan vara hur ful som helst men när jag sätter på mig min snapback, vilka tjejer jag får då ;)

Ni förstår vad jag försöker komma fram till. Iniesta är skillnaden och är han skadefri resten av säsongen tror jag vi har en CL och Cuptitel i skåpet när säsongen är slut.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-02-24 19:04
Vad har ens Neymar bevisat för att vara så sjukt bra? Han dominerar i brasilianska ligan och är rätt bra i landslaget. Tycker inte det är tillräckligt, inte för att hypas så enormt mycket som han blir. Killen är 92:a, det finns flera andra runt hans ålder som har presterat mer.
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-02-24 19:01
Hold it there.. Neymar är inte ens i närheten av att vara lika bra som van Persie. Han har dock talangen till att bli bättre t.om.
Barcelona SamMajid
2012-02-24 18:39
Varför ska Barca värva V.Persie??
Trodde att de ville ha Neymar som faktiskt är 2 gånger bättre! dröjer vi lär han säkert gå till Real Madrid. Tror inte att han tvekar.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-02-24 18:12
Vad tror ni om matchen på söndag? Även om ligan blir väldigt svår att vinna så skulle det sitta riktigt skönt med en seger på bortaplan mot ett lag vi brukar ha svårt för utanför Camp Nou. Vi har haft två spelmässigt härliga matcher nu mot lag av bra kvalité. Nu möter vi Atlético på Vicente Calderón, vinner vi här så kan man nog påstå att vi återigen hittat formen.

För mig så lever hoppet i ligan. Om vi räknar bort El Clásico så misslyckades Real Madrid i veckan med att vinna för första gången sedan september vilket kanske tyder på en liten, liten formsvacka och att deras match mot Rayo kanske kan bli jämnare än vad man tror. Nu vet jag inte mycket om Rayo men det är ett derby, man har inte mött Real på hemmplan på väldigt länge och kommer troligen kämpa som galningar. Det kan bli tufft. Därför är det viktigt att vi spelar på topp varje match för förlorar vi en gång till så är nog till och med jag beredd att ge upp ligatiteln.

Något positivt är i alla fall att vårat skadebekymmer minskat betydligt de senaste veckorna. Villa, Afellay och Fontás är naturligtvis borta ett tag till men annars ser det faktiskt ljust ut. Jag tycker det på förhand ser rätt bra ut inför helgen. Bra form, inga skador samt utvilade spelare där det är 8 dagar sedan den senaste matchen. Dessutom bör man vara taggade att vi sa vad man går för på bortaplan mot ett tufft lag som Atlético.
Barcelona Tyga
2012-02-24 17:21
basaric och gonzalez

Hahha okej är jävligt trött efter en lång dag på jobbet så får väl skylla på det att jag inte såg det sarkastiska. Ni har jävligt rätt i de ni säger. Hur fan kan man jämföra xavi med özil som jag tycker ska jämföras med Thiago isåfall.

---------------------------------------

Angående truppen som Del Bosque tog ut så tycker jag han gjorde rätt i de mesta. Muniain tycker jag förtjänar en plats i A-truppen efter sina fina prestationer med Bilbao. Negredo kommer förmodligen bytas ut mot Villa när han är tillbaks. Annars tycker jag Enrique från Liverpool borde få en plats i truppen.
Barcelona Xaviesta
2012-02-24 17:20
basaric - ?#AnimoElGuaje

Statistik är i det här fallet missvisande. Men att Özil är bättre än Xavi håller jag inte med om.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-02-24 17:14
Xavi har den här säsongen lyckats med att slå 1 773 korrekta passningar. Ingen annan spelare i dom 5 högsta ligorna i europa har slagit fler korrekta passningar. Men Özil är bättre..
2012-02-24 16:42
Tyga

Ta inte mitt inlägg om Zidane så seriöst.
2012-02-24 16:40
Rätt så kul att man som Madrid-supporter lever på meriter ifrån 50 talet. På 50 talet då man vann LÄS!!! : EUROPA CUPEN och inte Champions Leauge genom att hota alla möjliga lag som var kandidater till att vinna. Real Madrid har vunnit Champions Leauge tre gånger, det har Barcelona också gjort.

Sen så finner jag de komiskt att man kallar andra lags supportar för medgångare. Det finns nog inte en enda människa här i Sverige som höll på Real Madrid på 30 eller 40 talet då man inte hade dessa tittlar. Dom flesta som håller på de laget är födda år 1980 eller 1990 och då var Real Madrid redan de laget med mest tittlar i världen.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-02-24 16:36
Tyga

Vi var riktigt sarkastiska igår och härmade marängerna. Inget av det vi skrev (hoppas jag :P) stämmer överens med våra egentliga åsikter, utan vi ville bara visa för marängerna som kom in i forumet (vi vet att dom läser) hur löjligt det är när dom jämför Xavi med Özil.
Barcelona Tyga
2012-02-24 16:27
Basaric

Vet inte om jag ska ta dig seriöst när du skriver att Zidane inte är top100. Det är förståeligt att skriva att han inte är bäst genomtiderna men top 100? hahaha han är fan given top 5 enligt mig.

Messi har en säker plats när han lagt skorna på hyllan. Redan vunnit allt som går utom i landslaget och det har han flera år kvar. #FeelSoGoodToHaveTheBestPlayerInTheWorld
Annons: