/spanien/barcelona/forum/969.aspx/spanien/barcelona/forum/969.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-04-02 20:15
@BARCA-més que un club:

Blir ingen försnack. börjar som vanligt 20.25
Barcelona BARCA-més que un club
2016-04-02 20:15
DM1982

i know men bättre än inget ju ..
Barcelona DM1982
2016-04-02 20:13
[QUOTE=BARCA-més que un club]försnacket på viaplay med start 20:20 med inramningen och allt. [/QUOTE] Nice med 10 minuters försnack, stort.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BARCA-més que un club
2016-04-02 20:09
försnacket på viaplay med start 20:20 med inramningen och allt.
Barcelona I.Cuenca
2016-04-02 19:57
[QUOTE=Liunil Masse]Fy fan vad nervöst... [/QUOTE] instämmer!!!!
Barcelona Liunil Masse
2016-04-02 19:56
Fy fan vad nervöst...
Barcelona enkos
2016-04-02 19:54
Liunil Masse
Jag menar i en el clasico. tror inte någonsin har skillnaden varit så stor. 1.50 - 6 50
Barcelona DM1982
2016-04-02 19:51
?? Real Madrid XI: Navas, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Kroos, Casemiro, Modric, Bale, Benzema and Cristiano #ElClásico
Barcelona I.Cuenca
2016-04-02 19:47
[QUOTE=enkos]oddset på Barca har sjunkit till smått osannolika 1.50 medan på Real höga 6.50. Alla som håller på beting vet att detta luktar inte bra. Alldeles för mycket pengar har satsat på Barca och det blir sällan som folk vill. Hoppas att folk får rätt ikväll i alla fall. Jag tror inte att oddset på Barca någonsin varit så låg i en el clasico. [/QUOTE] håller med är skrämmande lågt
Barcelona Liunil Masse
2016-04-02 19:47
[QUOTE=enkos]oddset på Barca har sjunkit till smått osannolika 1.50 medan på Real höga 6.50. Alla som håller på beting vet att detta luktar inte bra. Alldeles för mycket pengar har satsat på Barca och det blir sällan som folk vill. Hoppas att folk får rätt ikväll i alla fall. Jag tror inte att oddset på Barca någonsin varit så låg i en el clasico. [/QUOTE] Oddset var väl liknande inför CL-finalen mot Juve (?) och det sluta ju bra.
Barcelona I.Cuenca
2016-04-02 19:46
[QUOTE=L.A.M Nr 10]Är det inget försnack? [/QUOTE] nix, Premier League före
Barcelona enkos
2016-04-02 19:45
oddset på Barca har sjunkit till smått osannolika 1.50 medan på Real höga 6.50. Alla som håller på beting vet att detta luktar inte bra. Alldeles för mycket pengar har satsat på Barca och det blir sällan som folk vill. Hoppas att folk får rätt ikväll i alla fall.
Jag tror inte att oddset på Barca någonsin varit så låg i en el clasico.
Barcelona L.A.M Nr 10
2016-04-02 19:44
Är det inget försnack?
Barcelona I.Cuenca
2016-04-02 19:41
på madrids forum diskuteras det frisk att vi filmar hmmm???? har inte ni psyket pepe som borde vara inlagd för år sedan
Barcelona neymar JR
2016-04-02 19:34
Isco & James på bänken
Barcelona DM1982
2016-04-02 19:33
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Barcelona Barclasico
2016-04-02 19:33
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive

Grym elva!
Barcelona Rieiro
2016-04-02 19:29
Någon som vet elvorna?
Barcelona I.Cuenca
2016-04-02 19:24
HATA MADRID VISCA BARCA
Barcelona El Tridente
2016-04-02 19:01

Barca vinner ikväll med minst 3 bollar. Lugna er grabbar, MSN fixar detta och tror Benzema gör mål för Real.
Barcelona L.A.M Nr 10
2016-04-02 18:45
Dagens Real har gått tillbaka till att spela mer som de gjorde under Ancelottis tid. Tycker att de förra våren på Camp Nou gjorde en rätt stark insats även om vi i slutändan förtjänade vår seger. Det som hänt sedan då är däremot att vi blivit allt bättre under LE och framförallt tagit ett extra steg vad det gäller bollinehav samtidigt som Real fått börja om. Därför tror jag inte på att de kommer kunna föra spelet delar av matchen likt de gjorde sist på vår borg, och om de gör det är det taktik från vår sida. Nyckeln blir därför som oftast tålamod. Tålamod i passningsspelet. Tålamod i att vi inte stressar iväg oss i pressen. Första pressen på deras backlinje bör vara hög och intensiv men därefter kan vi ligga lågt och låta de ha en del boll. Det är skillnad på att ha boll och att föra matchen, viktigt att poängtera. Vi ska föra alla 90 minuter men behöver inte alltid ha boll även om vi helst ska ha den så mycket som möjligt. När det gäller mer taktiska detaljer ska vi som vanligt se upp för Marcelo och hans räder samt inlägg på Benzema och Ronaldo. Viktigt att Rakitic här hjälper Alves då Messi ska hålla sig så högt upp som möjligt och trycka tillbaka deras lag. På mitten ligger man nära Modric och pressar på indirekt signal en bollsvag Casemiro. Ronaldo ska man tidigt ge lite tryckare så att han blir på dåligt humör. Sist men inte minst, ge MSN så mycket frihet och yta att jobba med som möjligt. Mycket positionsbyten, avledande löpningar för att skapa yta och låta de göra sin grej och utmana. Är vi sen effektiva vinner vi detta. Det ska vi göra. Vi är ett tekniskt, taktiskt, arbetsmoraliskt och mentalt bättre lag än Madrid och det ska vi visa idag för att sätta spiken i kistan för deras katastrofsäsong.
Barcelona Visca el Barca 17
2016-04-02 17:44
Motivation slår klass. Så när det lilla laget från Madrid kmr till oss bör man vara rädd för underskattning.
Barcelona Erik Satie
2016-04-02 16:46
@Flexus:

För någon vecka sedan var jag väl mer segersäker. ;)
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-04-02 16:45
Om MSN spelar bra så kommer Madrid ALDRIG att kunna slå oss ikväll.
Barcelona Liunil Masse
2016-04-02 16:43
[QUOTE=Erik Satie]Å Gud vad nervös jag är. Förstår inte hur vissa här kan vara säkra på vinst? Real är ALLTID bra på Camp Nou. Det blir ALLTID jämna matcher på Camp Nou och det kommer även bli det idag. [/QUOTE] Tre år sen var senast Real besegra oss på Camp Nou. Dessutom, så vitt jag vet så hände 5-0 på Camp Nou ;) Men ja, Real ska verkligen inte underskattas. Gör vi många misstag idag så förlorar vi.
Barcelona Flexus
2016-04-02 16:42
@Erik Satie:

Varför har du då tippat 20-0?

Tror på hungriga spelare idag, det här tar vi gubbar.
Barcelona Erik Satie
2016-04-02 16:19
Å Gud vad nervös jag är. Förstår inte hur vissa här kan vara säkra på vinst? Real är ALLTID bra på Camp Nou. Det blir ALLTID jämna matcher på Camp Nou och det kommer även bli det idag.
Barcelona Neymar N11
2016-04-02 16:14
Mäktiga Messi Tack för att du rättar mig :).
Barcelona Mäktiga Messi
2016-04-02 15:47
du skrev fel här det är Qatar vs uae förenade Arabemiraten [QUOTE=Neymar N11]the day is here… Bartomeu vs Pérez Qatar vs Madrid Nuñismo vs Franquismo Douglas vs Danilo Cubero vs Pedrerol Worst of the worst ;)) [/QUOTE]
Barcelona Mäktiga Messi
2016-04-02 15:46
[QUOTE=Neymar N11]the day is here… Bartomeu vs Pérez Qatar vs Madrid Nuñismo vs Franquismo Douglas vs Danilo Cubero vs Pedrerol Worst of the worst ;)) [/QUOTE]
Annons: