/spanien/barcelona/forum/9688.aspx/spanien/barcelona/forum/9688.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2012-02-26 19:38
En feg spansk domare ger aldrig kort vid såna tillfällen när det är Real och Mou som ska straffas!

Hade detta situation vart tvärtom så Mourinho läst ur bibeln i presskonferens om hur mycket alla är emot honom och hans valpar!

Tjat om domare ger resultat märker man. Juve hade samma taktik igår när de klagade på domaren innan matchen mot Milan och fick ta fördel av det.

Det är sjukt dåligt att fotbollen har sjunkit så mycket pga politik och media snack, Jag tycker att det är dags att alla som kommenterar domare ska straffas och även filmare i efterhand.
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 19:37
det var en av de bättre straffräddningarna jag har sett. Stevie Gerrard kan just ha förlorat en titel åt sitt Liverpool.

edit; not.
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-02-26 19:35
elbraco Senaste finalen tror jag var 2006 eller 2007 Antigen Cl finalen 2007 eller FA cupen(2007?)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-02-26 19:32
Liverpool är ganska bra på att skapa dramtiska och fantastiska finaler!
Barcelona den närkingska älgen
2012-02-26 19:30
Blir det straffar sättar jag 100 spänn på att Cardiff tar det.
Barcelona den närkingska älgen
2012-02-26 19:29
Säga vad man vill om brittisk fotboll, men finalen mellan Cardiff och Liverpool är ju jävligt spännande.
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 19:28
Liverpool vet iaf hur man bjuder på finaler. Senaste var väl deras 0-3 vändning?

Hoppas det blir straffar!
Barcelona Barcadinho.
Kom igen Cardiff - jag gillar skrällar.
Barcelona Hetfield
Haha Cardiff gör 2-2 med 3 minuter kvar till slutet av matchen. Nu är det straffar som gäller.
Barcelona Gonzalez_Barca
2-2 Cardiff, vilken final!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-26 19:27
hoppas Cardiff gör mål snart. Liverpool kämpar som djur för att vinna en kalle anka cup men hävdar ändå att dom är ett storlag.
Barcelona SamMajid
2012-02-26 19:24
Trippeln

Jag känner precis som du! det här är en SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!
Florentino är maffian själv jag hoppas att han åker in! Förlåt för övertrampet men nu orkar jag inte mer! Det här har hänt vid upprepade gånger under säsongen och jag kan satsa mitt liv på att Förbundet har blivit mutat, det var därför de inte straffade Pepe när han stampade Messi i handen!

http://www.youtube.com/watch?v=CC35J-MncSw

PS: När Getafe senast blev blåsta på straff mot Real Madrid, då hände det mitt framför domarens ögon!
Barcelona Bernie
2012-02-26 19:22
Tack för det där klippet...

Jag älskar o se gamla klipp..man blir påmind av hur mycket kärlek man har till denna klubb. Minns exakt vart jag var när jag såg den matchen, och känslan när man såg Madrid publien ställa sig upp o applådera vår Dinho. Man fattar först nu kanske av hur häftigt det var..
Barcelona KUNG MESSI
2012-02-26 19:19
GOOOOOOOOOOOOOOL Liverpool kuyt
Barcelona Dani Alves=The King
2012-02-26 18:54
Ramos är en ärthjärna han har haft aggression problem långt innan Pepe fick sina psykbrott!!
BARCA-més que un club
2012-02-26 18:54
Jag njuter av bara att kolla på denna videoklippet, det gör min dag och får en och glömma allt som har med den patetiska Real att göra.

http://www.youtube.com/watch?v=M3qMxYINgNc&list=FLZcigrWv7NiJesSHcVGdEkg&index=6&feature=plpp_video
Barcelona Bernie
2012-02-26 18:46
Seriöst nu, det är inte hela världen ifall vi inte vinner ligan. Jag har insett att 10p är alldeles för mycket mot ett så starkt lag som Real Madrid. Men vi kan inte vinna hela tiden, vi har blivit alldeles för kräsna genom åren. Så deppa inte mina bröder.

Njut istället av kvällens match, och våra spelare. Det är inte varje dag vi får uppleva så talangfulla spelare. Mot Cl o Copa del Rey!
Barcelona Siempre Barça
2012-02-26 18:41
Assåom fotbollskanalen inte pratar om real fördelar så är de lika dåliga som real, förbund och domarkören,. Lundh och andra kan mycket om baracs dåliga sida men vill inte erkänna och snacka skit om real:(
Barcelona Trippeln
2012-02-26 18:32
''Går in på Livescore och ser att Rayo fått rött kort, blev ungefär lika chockad som när man ser en bil ute på vägen.''

Helt fantastisk citat! <3
Barcelona Hetfield
2012-02-26 18:22
Jag förstår inte varför man ska behöva gå igenom så många matcher i ligan om domarförbundet har bestämt sig för att ge ligan till Real Madrid....

Ge de ligatiteln redan nu så kan man skippa resten av ligan, alla vet ändå hur topp 3 kommer att sluta, resten av ligan kan fortsätta spela.
Barcelona Blaugrana91
2012-02-26 18:20
Är för övrigt glad att jag inte kolla på matchen, hade bara blivit irriterad.

Sävehof-Barcelona i handboll var mycket bättre, Barca körde över de med 39-26. :)
Barcelona Blaugrana91
2012-02-26 18:16
Nämen vad är det jag hör? Real vann med 1-0 och Rayo fick en utvisad, samt blev rånade på straff...
Är man förvånad?

Det här börjar bli löjligt, Real har spelat uselt hur länge som helst nu och i varje match blir de i princip räddade av domaren.
Korkade Realfans pratar om att det är så tydligt att Barca gynnas i CL, hur jäkla tydligt är det då inte att Franco CF gynnas i ligan isåfall?
Får oftast straff i sina matcher och får de inte det så blir någon i motståndarlaget utvisade (som idag). Som sagt det här är löjligt.

Spelmässigt är de så otroligt långt ifrån oss, t.o.m när vi spelar på halvfart är vi bättre än de.
Man förstår verkligen inte hur detta lag kan ligga 10 poäng före oss.

Men det beror väl mycket på oss, det ostabila spelet som jag tror är ett resultat av alla våra skador, när spelare hela tiden åker på skador kan man inte få spelet att bli stabilt.
Jag är säker på att vi hade vunnit ligan om vi hade haft lite mindre skador, för som sagt när laget spelar på sin normala nivå har Real inte en chans.

Jag personligen har sedan ett tag tillbaka slutat bry mig om ligan, skulle vi på något sätt vinna den så är den bara en bonus. Laget får satsa allt på CL och se till att vinna Cupen.

Gällande CL så kan man ju för övrigt konstatera att om Real spelar så här så kommer de åka ut så fort de möter ett lite bättre lag.

Barcelona Sentuary
2012-02-26 18:12
Varför tror ni Madrid misslyckas hela tiden i CL? Wolfgang Stark har p*ngkulor, han vågar visa ut Pepe och han skiter i Mourinhos äckliga åsikt, det är skillnaden med domarna ute i Europa och i Spanien, skäms La Liga.
Barcelona Naknooo
2012-02-26 18:11
Går in på Livescore och ser att Rayo fått rött kort, blev ungefär lika chockad som när man ser en bil ute på vägen.

Nu har jag inte sett situationen men kan tänka mig att den är lika patetisk som dem brukar vara när Madrid spelar.
Barcelona Ibillay
2012-02-26 18:09
När vi väl ändå håller på, Real må ha en chans att vinna CL, men kolla vilka lag, united city ute, Inter i skitform, Chelsea skitform, Bayern imponerar inte direkt....verkligen CHAMPIONS leuage wow!!

EL är fan mycket roligare iår helt ärligt!
Chileno 4 life
2012-02-26 18:08
alla ni som har har gett upp la liga är en gäng idioter hur fan kan ni tvivla på våran kära barcelona , skillnanden i år är att real har allt i sina händer och det återstår ett antal matcher i la ligan . visst förlorar vi la liga så ere inte så farligt vi har bevisat för världen att det är vi som är bäst i världen spelmässigt våran högsta standart kan ingen lag nå upp till så lyssna era jävla medhållsfans ni kan dra till real madrid o hejja på dom "eftersom" dom har vunnit la ligan . ni boys som dör med barca säger jag sho0o0o .
sluta kritisera barca antingen vinner vi la ligan ellere förlorar den .
ni andra kan suga en lollipop
Barcelona Dani Alves=The King
2012-02-26 18:07
Så äckligt att så oförtjänt lag som Real leder ligan med 10p fy faaaan!!! Visst de spanska förbundet ser gärna att Real vinner. Men vi har oss själv att skylla på, för att vissa matcher ska vi vinna med domarn imot eller inte !!
Barcelona Zamboza
2012-02-26 18:05
Sköna rayo publiken är efter utvisningen när dem skanderar " asi asi asi ganar madrid". Penaldo har enligt kommentatorn inte gjort mål på dem 31 senaste frisparkarna. Sa någon att han är världens bäste frisparksläggare? Sen är det så sjukt pinsamt hur real kommer undan med allt gång på gång, lägg till motståndarnas ineffektivitet också. Pepe och Ramos kan misshandla Diego Costa hur mycket som helst idag. Dem vet att dem kommer undan med ändå.
Barcelona Hetfield
2012-02-26 18:05
Varför kollar ni ens på Real Madrids matcher? Förstår ni inte att samma sak kommer att hända igen och igen?

De spelar dåligt, motståndaren för ett rött kort eller så får Real Madrid en straff (eller både och) och sen avgörs matchen. Ser ni inte mönstret?
Andreas-
2012-02-26 18:02
Real leder ligan för att vi inte vill vinna den. End of story.
Annons: