/spanien/barcelona/forum/9687.aspx/spanien/barcelona/forum/9687.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tyga
2012-02-28 13:46
hahaha fyfan vilket stort fel jag gjorde isåfall. Vi är ingen jävla nazze klubb!
Barcelona Gabriel
2012-02-28 13:45
Angående Jordi Alba är det en favorit för egen del, ser gärna att vi köper honom. Vad gäller de andra spanska lagen hade jag inte kunnat bry mig mindre, och det säger jag som halv spansk. Skiter fullständigt i dom. Är dessutom trött på att alla spelar mot oss som att en förlust hade inneburit döden medans de lägger sig i missionärställning och särar på benen för Real Madrid. Åt helvete med de spanska lagen säger jag.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-02-28 13:44
Hala = Hail (ni vet så som tyskarna sa när dom hyllade Hitler)
Visca = Viva
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-02-28 13:43
Inte meningen att skada ? haha, både realspelarna och deras supportrar är sorgliga, patetiska och äckliga.
Barcelona Gabriel
2012-02-28 13:42
Tyga

Ett ordentligt fel om du är culé. Madridistas säger "hala", culés säger "visca".
Barcelona Gabriel
2012-02-28 13:41
basaric - ?#AnimoElGuaje

Frågan är hur sugna Milan är på att göra sig av med världens bästa mittback. Inte så troligt att dom är det.
Barcelona Tyga
2012-02-28 13:41
Gabriel

Hala, Visca sak samma lr? båda betyder väl samma sak?
Barcelona Gabriel
2012-02-28 13:40
Myrran

Han nämner också att det inte var meningen att skada honom. Lol!
Barcelona Gabriel
2012-02-28 13:40
Tyga

Hala? Nu blev det änna lite fel va?
Barcelona Tyga
2012-02-28 13:35
addeh

Fyfan vad jag älskar denna klubb! när man ser youtube filmer som dessa så kan det göra hela din dag, tack för filmen :) har redan sätt den 3 ggr :D

HALA BARCA y HALA PEP!
Barcelona NoGo™
2012-02-28 13:32
addeh

Samma här! Underbar video!
Barcelona Myrran
2012-02-28 12:40
Kära LFP

La Liga News ? @laliga_news
Sergio Ramos: "I shouldn't have elbowed Diego Costa. It was nonsense, I admit it".

Bevis finns på video, erkännande av personen. Agera!
Atlético addeh
2012-02-28 12:15
Fick precis gåshud av den här videon.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-02-28 11:31
Thiago Silva är världens bästa mittback, utan tvekan. Men är han rätt man för Barcelona? Ja, om man vill ha en tillfällig lösning. Han är 27 år och har Barcelona planer för att värva honom så borde man agera så fort som möjligt. Får man honom innan han fyller 29 så är det som sagt en tillfällig lösning, för om några år måste man kolla efter en ny mittback om inte någon från la masia slår igenom med dunder och brak. Jag säger ja till en värvning till Thiago Silva så länge siffrorna är normala. 30 miljoner är ett bra bud, inte ett öre mer.
Barcelona Napao
2012-02-28 11:21
Turneringen spelas den 18-20 maj 2012 och Ett av FC Barcelonas ungdomsakademi lag ska vara med.
,Sami
2012-02-28 11:02
Barcas värvning i sommar kommer vara Thiago silva och Neymar. Det är vad jag tror.
Atlético addeh
2012-02-28 10:34
Att klubben förlängde Abidals kontrakt och meddelat att man flyttar upp Muniesa inför nästa säsong borde vara skäl nog för att Alba inte ska värvas. Det vore i sådana fall om Adriano lämnade, men det tvivlar jag på.

Alba är fantastiskt bra och skulle vara en bra värvning, men än så länge tar han ingen ordinarie plats och då känns det faktiskt meningslöst att ha en sådan spelare på bänken.
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-02-28 09:28
För att starta en diskussion: vem vill du tar över efter guardiola och varför? Nu tror jag pep stannar ett år till men det vore intressant att se vilka namn som dyker upp
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Xaviesta
2012-02-28 04:30
Ray Hudson kallar Messi för the "ball whisperer". Ett fantastiskt smeknamn tycker jag!
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-02-28 01:43
barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!

Absolut inte. För egen del ser jag helst att Valencia har kvar honom eftersom jag har sympatier för de spanska fotbollen. Sen vill jag inte heller att vi ska köpa spelare hit och dit som alla andra toppklubbar bara för att vi kan. Vi har en grym akademi som vi borde lita på. De viktigt att de unga känner att de har en chans att slå sig in i truppen. Men köper vi in Bale, Alba, Neymar eller RVP ger de inga bra signaler. Risken är då större att fler "jättetalanger" lämnar.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-02-28 01:32
El corazon brukas han kallas för och det menas hjärtat. Ett perfekt ord som beskriver vår kapten. Man längtar verkligen inte till den dagen han lägger men allting har ett slut.

Han är ingen tekniker, ingen playmaker och han är inte så jätte snabb. Men han har ett hjärta, ett hjärta som gör så att han gör precis vad som helst för sitt kära Barca. För mig så är precis vad fotboll handlar om. Att man är 100 % taggad före en match som om ett krig väntade. Som vår Kapten.

Att se vår kapten springa runt på planen svettig och med kaptensbindeln ger mig rysningar. När man ser honom kämpa och ge precis allt får mig att lee, får mig att njuta och får mig att bli nöjd. För vår kapten kvittar det motsåtnd, det kvittar om vi leder med 4-0 eller ligger under med 1-0, han ser till att laget ger 100 % ända tills slutsignalen.

Min bror(Som är Real fans) sa förra året tll mig att om det är någonting han är avundsjuk på i Barca så är det just vår kapten. Man blev nöjd fast samtidigt så tycker jag att alla borde vara avundsjuka för såna underbara människor som vår kapten finns allt för sällan i dagens fotboll.

Anledningen till att jag skrev det här om vår kapten var att jag såg en underbar sekvens under Atletico matchen som gjorde så att jag fick gåshud. Jag tror att ni såg det själva också när han efter slutsignalen bara lägger sig ner och andades som ett odjur. Fotbollspoesi!

Han kanske lägger av nästa år eller han kanske lägger av om ett par år men för mig kvittar för jag tänker njuta varenda minut tills han lägger av. Vår corazon, vår kapten du förtjänar precis allt! En staty eller kanske ett tränarjobb för att det är det allra minsta vi kan göra för dig. TACK EL CAPITANO FÖR ATT DU FINNS. Viscaaa !

Barcelona Davids3
2012-02-28 01:02
"Jeg tror ikke vi vinder ligaen, men vi vil i det mindste kæmpe videre for at vise os som dem vi har været i lang tid, så vi kan forberede os til Champions League og pokalturneringen" Pep

Jag knäcktes när jag läste detta !
Kom igen det är 15 matcher kvar, det är 45 poäng !
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-02-27 23:41
Thiago

Fotboll är ignen välgörenhet. Behöver Valencia honom så mycket kommer de se till att prislappen blir tillräckligt hög för att förstärkningar kan inköpas.
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-02-27 23:37
Ser helst inte att vi köper Alba. Valencia behöver honom betydligt mer. Laget skulle ännu en gång tappa en av sina bästa spelare. Skulle dessutom ytterligare öka klyftorna mellan Barca, Real och resten av lagen.
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-02-27 23:19
Mojito - Culé (un estilo de vida)
Jag älskar din elva !
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-02-27 23:18
För er som inte hängt med på sistone har Cesc knappt spelat som falsk nia.

Kommer nog se ut såhär:

Montoya Puyol Piqué Abidal
Busquets
Xavi Keita/Thiago
Pedro Alexis Tello
Barcelona Blaugrana91
2012-02-27 23:05
Kommer ni ihåg radiostationen Cadena Cope som förra året gick ut med totalt falska uppgifter där de menade att Barca dopade sina spelare? (Radiostationen menade ju dock att den falska informationen kom från en högt uppsatt i Reals ledning...Äckligt om det skulle varit så.)

De har allafall idag återigen bett om ursäkt och ännu en gång sagt att det man rapporterade var helt osant.
Radiokanalen ska dessutom betala 200 000 Euro till Barcelona då vi stämde de för den falska informationen. Är väl iof kaffepengar för klubben men ändå. :P

Dock så begärde Barca hela €6 Miljoner först, var väl tur för Cadena Cope att de inte behöve betala så mycket då hade de säkert gått i konkurs. ;)
Barcelona Blaugrana91
2012-02-27 22:50
1.70-ligan - Cuenca y Tello

Ja det har du rätt i, spelare som Tello och Cuenca måste stanna kvar och ska absolut inte ingå i någon affär.

Däremot tror ju jag att man kan köpa Alba utan att någon spelare går i motsatt riktning.
Bjuder klubben €10-15 Miljoner för Alba som bara har ett år kvar på sitt kontrakt (Om han nu inte förlänger) så kommer Valencia nog sälja.
Barcelona Barca-nist
2012-02-27 22:41
ah herregud vilken patetiskt rutten artikel "FC Barcelona fick fotmassage av domarna"

Hur orkar folk???
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-02-27 22:35
At a Birthday Party, Chuck Norris dared one kid to suck all the helium out of all the balloons. Today this kid is known as Justin Bieber.
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: