/spanien/barcelona/forum/9685.aspx/spanien/barcelona/forum/9685.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
,Sami
6/29/2012 20:39
Många som vill se Hummels.
Barcelona DM1982
6/29/2012 20:38
@elbraco - SiamoCalcio:

Mitt uppfattning om Lucio är att han är opolerad och ett svin. Nej tack där.
Barcelona Federer
6/29/2012 20:13
Lucio?Nej tack. En vidrig spelare som jag verkligen avskyr. Och nej han spelar inte för landslaget längre då han har presterat otroligt dåligt de 2 senaste säsongerna med Inter och därmed förlorat sin plats i landslaget.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
6/29/2012 20:06
Lucio lämnar Inter på free transfer. Ta in gratis säger jag.

34 bast, landslagsspelare, helt gratis, professionell, hög lägstanivå. Puyol kommer antagligen vara ordinarie nästa år ändå och Det är onödigt att ha typ Hummels/Mascherano bakom som andrabackar. Lucio kommer acceptera bänken.
Klart värt.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
6/29/2012 19:56
Hur är det att sitta ovanför bänken har hört att man ser mycket
Barcelona LaMasia
6/29/2012 19:45
Jag har köpt samtliga biljetter från officiella hemsidan. Gillar att man kan gå in och välja precis var man vill sitta.
Tycker det är helt ok att sitta bakom mål och under tak.
Har suttit 3 rader bakom avbytarbänken också, helt ok men funkar lika bra bakom mål. Då har man cirka 350 kronor kvar till öl och annat... Sitter på första graderian, alltså första våningen har inte testat något annat och det är kanon. Det man ska tänka på är att om du köper med visakort här hemma som MÅSTE du ha med samma kort när du hämtar ut biljetterna annars landet bli strul. Fråga mig jag vet...
@Roja y Azul - FCB:

Barcelona Myrran
6/29/2012 19:18
Finns nog lite frustration hos Valencias fans. De har förlorat Villa, Silva, Mata och nu Alba på 3 säsonger. Plus Albiol säsongen innan.

Konstiga är dock att de måste fortfarande sälja av sina bästa spelare trots att dem gått plus 83 miljoner euro de senaste fyra säsongerna bara på transfers...
Barcelona Roja y Azul - FCB
6/29/2012 19:18
LaMasia

Brukar du köpa från den officiella hemsidan eller?
Vart föredrar du att sitta i Camp nou?
6/29/2012 19:17
Dubbel.
Barcelona LaMasia
6/29/2012 19:15
@Roja y Azul - FCB:

Hej.
Tror man har upp till 20% rabatt på de flesta matcher på 1 biljett. Köper man fler så är de övriga till ordinarie priser. Brukar inte vara problem att få biljetter till någon match förutom till el classico. Ska man ha fler än två kanske man inte kan räkna med att hamna bredvid varandra. Vet att vissa sektioner nära planen bakom mål ej gått att få tag på platser till. Ärligt talat så har jag inte på någon av mina fem matcher sett någon större klack att tala om.
Priserna ligger från 450 och uppåt, man kan få schyssta biljetter bakom mål och under talför cirka 6-700 kronor.
Barcelona LeoMessi
6/29/2012 18:57
Gonzalez_barca Har ingen aning om varför dom gråter så otroligt mycket. Jag förstår att dom är arga över att Alba drar men inte önskar man att personen ska bryta benen. Sen får dom inte glömma att dom fick väldigt bra betalt för villa! Det var ca 40 miljoner euro om jag inte minns fel.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gonzalez_Barca
6/29/2012 18:49
LeoMessi

Fattar inte riktigt varför de är så jävla sura på just oss och Alba, de gråter blod över att sälja sina spelare till oss men faktumet är den att de bara sålt 3 spelare till oss de senaste 10 säsongerna. De borde hellre vara sura på sin egen klubbledning som inte kan hantera sin ekonomi.
Barcelona LeoMessi
6/29/2012 18:46
Basaric Tack för länken. Förresten sittplatserna för 700 kr, är dom på kortsidan eller långsidan? Hittar ingen info. Tacksam för svar.
Barcelona LeoMessi
6/29/2012 18:38
Måste säga att Alba är otroligt hatad i valenciaforumet. Många kallar honom för råttskit och hoppas att han bryter ben och att korsband slits av. Jag som trodde att det fanns en del omogna på vårt och reals forum.
Barcelona Siempre Barça
6/29/2012 18:37

Finns det nån bra sida och köpa biljetter nu??
Barcelona basaric - "el guaje"
6/29/2012 18:31
Roja y Azul - FCB

Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte, hade förmodligen kunnat betala upp till 2000 kr för den här matchen. Jag har aldrig och kommer förmodligen aldrig åka och se Barcelona i något annat land pga min enorma flygrädsla.

LeoMessi

www.biljettshop.se
6/29/2012 18:26
basaric - "el guaje"

Det där var ju bara för jävla dyrt, för en träningsmatch när inte ens halva startelvan kommer förmodligen spela.
Är det inte bättre att lägga på lite mer så åker man till till Camp nou på vintern och se någon liga match?
,Sami
6/29/2012 18:26
Hur kan ni fixa biljett när biljetterna släpps 3 Juli? Fattar inget! Ni snackar väl om Barca Vs United i Gbg?
Barcelona LeoMessi
6/29/2012 18:24
Basaric Hur fixade du biljett? För jag och 3 polare till vill väldigt gärna boka biljetter så fort som möjligt
6/29/2012 18:20
Roja y Azul - FCB

1212 SEK. Vet inte vilken sektion men enligt sidan som jag beställde ifrån var det den bästa platsen på arenan.
6/29/2012 18:19
Gud är störst! - Pep el rei!

Men nu vill jag inte köpa utanför camp nou, utan av själva klubben för säkerhetsskull..

Basaric

Hur mycket betalade du, och vilken sektion?
Real Madrid Wictor_88
6/29/2012 18:17
vet någon av er när dom göra lottningen för säsongen 2012-2013?
6/29/2012 18:13
Puh, jag var lite orolig att jag skullle missa Barcelona i Göteborg men nu har jag fått tag på biljett.
Barcelona Basuuka
6/29/2012 17:48
Gud är störst! - Pep el rei!

Hur bra sittplatser hade ni?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
6/29/2012 17:46
Roja y Azul - FCB

Jag åkte ner till Barcelona för att se Barca - Chelsea CL semin i vår, jag och några kompisar bokade bara flyg dit och tillbaka och hoppades på att fixa biljetter på plats. Lång historia kort (krävs nog en hel A4 för att förklara vad vi gick igenom haha) så fick vi till sist tag på biljetter(svart), de gick på 1000 kr/pers. Så ganska billigt med tanke på vilken match det var, vi träffade på några svenskar som köpte sina för 4000 kr. Min poäng är, om vi fick biljetter till den matchen så kan du med största sannolikhet hitta biljetter till Espanyol matchen. :)
Barcelona B-Guden
6/29/2012 17:25
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Var nånstans står det att jag tycker det ?
Jag skrev att han borde vunnit i år med deras argument, mitt argument är inte att man vinner för man gör mest mål och assist.
Sen gjorde inte ronaldo fler mål en messi året före, bara i ligan men inte cl och dom båda hamna på 53 mål.. och där messi även gjorde 25 assist.
6/29/2012 17:09
Tjena folk. Det är så att jag inte är Medlem i FC Barcelona så jag undrar en fråga, kostar matchbiljetter mycket dyrare när man inte är medlem, och även hur stor chans är det att man får tag i biljetter från den officiella hemsidan när det gäller derbyn och liknande ?(Barcelona-Espanyol)

Hur mycket brukar priset för att vara i klacken ligga på?

Tacksam för svar, la alla frågorna som jag kommer på för tillfället tillsammans, så inte forumet kryllar med frågor efter varandra:P.

Kan även tas genom PM om personen som kan svara på detta vill... Tack.
Barcelona Smogen
6/29/2012 17:05
Leverkusen var väl snäppet bättre än Basel, eller vad säger du?
Barcelona tarrak
6/29/2012 17:03
@N'diaye:

Som att de engelska lagen inte mötte halvdant motstånd och ändå var inte någon PL-spelare i närheten av att matcha Messis målskytte. Om inte Messis målfacit imponerar, hur värderar du PL-spelarnas insatser? Och hur kan det komma sig att det ser ut så här varje år? De spelar trots allt i en så pass bra liga där det är dubbelt så svårt att göra mål, men när de kommer ut i Europa gör de bara hälften. Märkligt, men du har säkert en välgrundad och smart förklaring.
Barcelona MesQueUnClubFCB
6/29/2012 16:57
MESSI.CORLEONE

Plus ett hat-trick mot Brasilien
Annons: