/spanien/barcelona/forum/9654.aspx/spanien/barcelona/forum/9654.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona GerardPiqué3
2012-02-27 14:41
Jävligt udda fråga kanske, men har letat som en tok på internet med inte hittat någon så måste fråga här :)

Är det någon som sett/vet att det finns en Barcavariant av New Eras 59Fifty kepsar? Blir helt galen när jag googlar runt och inte hittar några fotbollskepsar med fitted sizes. På Barcas hemsida finns bara löjligt fula p-12 kepsar.

Har flertalet New Era kepsar med mina favoritlag inom både Hockey och Baseball men en Barcakepa vore ju drömmen !

Barcelona DM1982
2012-02-27 14:28
Självklart vore det mest sportsliga av Messi att helt enkelt sparka ut bollen till inkast när målvakten inte står på rätt ställe. Det är ju fult att göra mål när målisen inte hänger med och det är även fult att ödsla på tid. Sedan ska Messi sluta skjuta hårt, bara bredsidor.
Barcelona Ibillay
2012-02-27 14:17
Njuuut av Kungens dans :) så skön!
Barcelona Essienesque
2012-02-27 13:56
Tycker det enda sportsliga vore att Messi berättade till Courtois i vilket hörn han planerade att lägga frisparken. Herregud, vilken patetiskt diskussion. Har man inte begärt avstånd får man slå frisparken när fan man vill.
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-02-27 13:54
Det här skriver jag absolut inte med åtanke att jag hatar ett annat lag eller något men jag förstår inte hur man kan hävda att domarna är på vår sida efter alla jävla fördelar som Madrid fått med sig, jag har inte som syfte att påvisa att Madrid leder ligan pga domarna, de förtjänar första platsen. Dock har de haft ovanligt många domslut med sig i ovanligt många matcher, oavsett vilket lag man har närmast hjärtat måste man kunna se det. Igår kunde jag exempelvis se att vi hade fler domslut med oss än atletico, det jag vill lyfta upp är att det är fruktansvärt barnsligt av Madrid att de inte kunnat se att domaren har gett dom matchavgörande felaktigheter, till deras fördel, i över 6 matcher. Madrid drar skam över spansk fotboll.
Postat via SvenskaFans-appen
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-27 13:48
II Barca II

word. En liten axelmassage på Curtois från Messi och kanske en hembryggd caffe latte så att han är uppvärmd och extra pigg & alert är väl inte för mycket begärt?
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-02-27 13:45
orka med all snack om real maricones och patetico.
Barcelona II Barça II
2012-02-27 13:38
Det var verkligen respektlöst av Messi att slå frisparken när målvakten inte var redo. Han borde ha gått fram till målvakten först och frågat: " Är du med? Jag ska slå frisparken nu, lycka till". Men vad kan man egentligen förvänta sig av FC Eufelona? Ps, Özil ägeeeeeer Xavi, Iniesta är en sämre version av Khedira. Granero är nya Zidane.
Barcelona Hetfield
2012-02-27 13:37
Haha, Atletico pratar som att de ska ut i CL och göra storverk. Ni är inget annat än Patetico, glöm aldrig bort det.

Bitch please, vad ska ni göra i CL? Vad hade en vinst gjort för skillnad, ni hade bara skämt ut de spanska lagen i CL.
Barcelona Trippeln
2012-02-27 13:10
Så länge Barca får Real att svettas som de grisar de är för att vinna ligan så är jag nöjd.
elbraco - Bojan y Thiago
2012-02-27 13:09
Atletico har enligt seden gjort ännu en gråtartikel. Den redaktionen är så sjukt pinsam att jag skäms. Grislag ska förlora, med eller utan domarens hjälp.
barcaff4
2012-02-27 12:52
Ronaldo har inte gjort frisparks mål denna säsong men messi har roligt
barcaff4
2012-02-27 12:52
Ronaldo har inte gjort frisparks mål denna säsong men messi har roligt
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-02-27 12:47
Messi fick sitt 5:e gula igår och missar därmed matchen mot sporting, för övrigt första gången han missar en match på grund av 5 gula.

Alves är i en helt annan klass då han igår fick sitt 100:onde gula kort i ligan.
Barcelona Larsson1333
2012-02-27 12:23
Det är ju bara att erkänna att dom felaktiga offsideavvinkningarna på Atleticospelarna är ju fullkomligt horribla ändå, förstår inte hur domarna kan vara så bedrövliga, hade vi råkat ut för dom hade jag varit rasande, skrämmande dålig nivå ibland.

Men med tanke på hur oflyt vi har haft i vissa matcher med domarn var det fanimej vår tur att få lite medgång.

Att alla madristas ens öppnar käften och gnäller är ju bara patetiskt, ytterligare ett bevis på att dom i stort sett verkar kolla mer på våra matcher än sina egna,f ör att sen kunna klaga vad vi får med oss, patetiskt. Är som att skjuta sig själv i foten gång på gång och inte förstå varför det gör ont
Barcelona Trippeln
2012-02-27 12:10
När ni inte drar ner byxorna för madrid som ni gjort senaste 10 åren då kan ni komma och snacka era rötägg.

Så fegt som ni spelade igår så förtjänade ni en örfil
Barcelona Trippeln
2012-02-27 12:09
Tog bort mitt inlägg angående Patetico...
Barcelona S91
2012-02-27 11:30
Thiago Next no.1 - Anims Villa

Skall leta, men inte så värst länge, då jag har red. imorrn. Såg du hela matchen? Det borde varit svårt att glömma den incidenten isf. Någon annan som minns?
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-02-27 11:26
S91 Länk tack
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-02-27 11:16
Enligt berraswe på puertan så får Barca spelarna göra dubbelt så fula tacklingar utan att domarna gör något. Isåfall får tex dani Alves armbåga någon spelare precis som ramos igår och därefter går ner och armbåga samma spelare en gång till. Haha jag älskar vissa människor.
Barcelona S91
2012-02-27 11:04
Thiago Next no.1 - Anims Villa

Om du letar efter ett rött så borde Patetico ha fått det i 1a, när en spelare kom med dobbarna före mot Busquets nära Barcas straffområde. Det är mer rött än Cesc-incidenten, då Cesc åtminstone inte kommer lika vårdslöst in.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-02-27 10:51
Shanghai

puertan?
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-02-27 08:09
Det här är en ny lek. Jag ska kopiera en text och ni ska gissa från vilket forum denna text kommer ifrån. Jag kom inte på detta, utan jag tog det från ett annat forum.

"Hur som helst så räcker det för mig angående det här. Det som känns så jävla skönt är att hela världen vet vad som håller på att hända och har hänt i flera år, alla vet det. Man går ut på stan och man hör folk säga, hatar Barcelona och deras fjollor till spelare som försöker provocera och beete sig vidrigt. Alla har fått upp ögonen, till och med dom som egentligen inte ens följer fotboll och det känns för jävla bra. Just nu lever dom i en bubbla som håller på att spricka och det rejält."
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-02-27 07:27
Jag är glad att vi fick hjälp och jag hoppas att vi får ännu mer hjälp i framtiden, fast det kommer ju aldrig hända för domarförbundet är med Real Madrid CF. För vem vill se antagonisterna leda med 10 poäng i framtiden när dem spelar så jäkla uselt.

Atletico de Madrid, hur kan ni göra såna här matcher mot Barca och när ni möter Real som ni inte har vunnit över dem på 12(?) år blir våldtagna, och det rejält.

"Bara jag som får Ronaldinho vibbar på den frisparken?"

Stämmer perfekt. När han gjorde målet igår, så fick jag flashback direkt på en ung Ronaldinho. Exakt samma mål fast från lite kortare avstånd som du skriver också.
Barcelona Gabriel
2012-02-27 04:41
Tack gode Gud att ni ändrade tillbaka den gamla designen på sidan, skulle skriva förut men tappade totalt lusten.

Hur som helst, skönt med en seger ikväll även om ligan, enligt de allra flesta (ink. mig själv) ser ligan som en omöjlighet så innebär den här segern trots allt en viss gnutta av lugn i laget. Förlorade poäng på bortaplan även ikväll och det hade kunnat skada harmonin i laget onödigt mycket. Dessutom var det härligt att för en gång skull ha marginalerna med sig den här säsongen, vilket vi inte varit allt för bortskämda med.

Messi, finns det kvar några superlativ att använda sig utav när det gäller honom? Jag tror knappast det. Drag av geni! Dessutom är det svårare än vad många tänker på skulle jag tro. Bollen går i en perfekt båge, vilket den i princip måste göra för att undvika en räddning utav målvakten. Bara jag som får Ronaldinho vibbar på den frisparken? Tänker självklart på hans mål mot England 2002, även om Ronaldinho var längre bort från målet.

Nåja. Ligan är som sagt körd. Det enda jag kräver är att vi inte ger ligan i handen till Real, vilket vi än så länge har gjort. Vi har vunnit ligan 3 år i rad nu, men vi har fått kriga och svettas enda in på mållinjen för att lyckats med det. Madrid har inte gett ett skit gratis, så det borde inte vi heller. Ära, heder och cojones är vad jag förväntar mig och kräver utav resten av ligasäsongen.

Godnatt vänner. Visca el Barça!
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-02-27 02:56
Xaviesta

Förkortade mitt förra inlägg. Fotfarande samma budskap.
Barcelona Xaviesta
2012-02-27 02:55
basaric - ?#AnimoElGuaje

Hemskt skrivet.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-02-27 02:51
Har världens bästa frisparkskytt Cristiano Ronaldo gjort något mål på frispark den här säsongen? Jag tror inte det?

Om Barcelona börjar få domarslut med sig nu så är det endast för att Real Madrid har bett domarna att vara lite mer diskreta. Ja, tom dom kan inte förstå hur många fördelar dom fått med sig den här säsongen. Blir inte Ramos avstängd för det han gjorde så vet jag inte vad som krävs för att bli det.
2012-02-27 02:39
Keite Cesc tackling var också medveten, oavsett om han satsade på boll eller inte. Förstår inte hur han tänkte där. Visst den kanske inte var avsiktlig, men tacklingen är fortfarande brutalt ful och minst lika ful som Ramos eftersläng. Båda incidenterna förtjänar rött kort.
2012-02-27 02:39
Keite Cesc tackling var också medveten, oavsett om han satsade på boll eller inte. Förstår inte hur han tänkte där. Visst den kanske inte var avsiktlig, men tacklingen är fortfarande brutalt ful och minst lika ful som Ramos eftersläng. Båda incidenterna förtjänar rött kort.
Annons: