/spanien/barcelona/forum/9653.aspx/spanien/barcelona/forum/9653.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-04 23:27
Hey, vem fan har tagit min nick??
Inte för att han skrev något direkt fult men man vet ju aldrig vad som skrivs framöver. Jag är i alla fall den riktige 170 och kommer aldrig skriva något jag inte skulle kunna stå för.

Vore tacksam om jag får ha min nick ifred.
Barcelona Xaviesta
2012-03-04 23:27
1.70-ligan

Och ingen var gladare för hans skull än Alves som hoppade på honom direkt på gräset - underbara bilder!
Barcelona Éluc
2012-03-04 23:25
elbraco - Bojan y Thiago

Inväntar nästa Crackovia-avsnitt.
Barcelona 1.70-ligan
2012-03-04 23:22
Fan vad skönt med Keita tillbaks i laget. Till er alla keita hatare här inne så bevisade han igår kväll att han behövs! GRANDE!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-04 23:22
note: the person who'll have to judge a possible complaint against pique is a 85-year old ex-member of real madrid #fcblive

ÅTTIOFEM ÅR??
Barcelona Barca-nist
2012-03-04 23:20
Anderson Luís de Abreu Oliveira

Ramos armbåge har inte ens diskuterats, så avstängd var han verkligen inte ikväll!

Ingen ifrågasätter Real och deras fuskande. Det enda sättet att få tyst på deras äckliga trut är ...
Real Madrid Marängen i Les Rambles
2012-03-04 23:18
"Förtal är ett brott som innebär att sprida uppgifter om någon, som typiskt sett räcker för att utsätta personen för andras missaktning."

Rambla

Det tycker jag låter som något Pique gjorde igår.
Barcelona Rambla~
2012-03-04 23:15
Förtal? Haha, är du på riktigt eller? Du borde läsa 20p juridik så kanske du sen får en hum om vad förtal är.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-04 23:15

" vart inte Ramos avstängd för sin armbåge? "

Hahahah tror du på det själv? :D
2012-03-04 23:11
Måste fråga, vart inte Ramos avstängd för sin armbåge? Har inte kollat om han spelat idag men såg den på fotbollskanalen förra veckan... Har ju inte läst något om det i tidningarna eller sett något här.

Nej avskyn till mou och hans fuskargäng är så stor.

Hoppas ni kommer ifatt eller vinner CL
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-03-04 23:11
BARCA-més que un club

Ehh herregud det låter som om vi har misslyckats totalt om man läser din text. Vinner vi CL så är det perfekt säsong för oss och tro mig dt kommer att vara misslyckande säsong för Real. Så vi har allt i våra egna händer och jag tror på grabbarna! I CL är överlägsna och vi kommer att slå ut Real om vi möts!

Så upp med hakan!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-04 23:08
Alla har sett när vita slynor får in i sig en stor mörkhyad, så är det med Espanyol, dem är slynorna och Real Madrid CF är den stora mörkhyade härskaren med sin stora grova.

Jag vill bara spy på såna skitlag när dem möter oss har dem värsta vinnarinställningen.
Barcelona Barca-nist
2012-03-04 23:07
Èluc

what do you expect? Det är Francos syssling som måste göra det det tysta !
Real får bryta mot alla regler för de har patent på det.
BARCA-més que un club
2012-03-04 23:06
El capitano[Culee]- Faris

Tro mig inte äns på borta plan kommer dom tappa poäng det kommer se likadant ut som nu alla kommer bara vika sig och låta dom vinna, typiskt denna säsong va redan avgjord från omgång 1 tyvär.

har get upp hoppet om Ligan igen ide och hoppas på nåt om inte någon lag i spanien kan vinna mot Real så varför slösa energi på det, nej det är hopplöst om inte vi får hjälp från andra lag att kryssa eller vinna mot Real så glöm det.

Vi får satsa på CL och hoppas vi går långt och sen tar vi hem cupen det är vad vi kan se fram emot.
Barcelona Éluc
2012-03-04 23:01
Sanchez Arminio (head referees): "Pique saying his red was premeditated is very bad. We'll lodge a complaint to the federation." [rne]

note: the person who'll have to judge a possible complaint against pique is a 85-year old ex-member of real madrid
Barcelona Siempre Barça
2012-03-04 22:59
1.70 ligan

Ja jag håller med att Real är starka och ska vinna såna matcher men snälla kolla hur de försvarar sig mot real? Man tror de har fått i sig nått i röven innan match, de joggar bara.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-03-04 22:59
Ehh kom igen grabbar inte ska vi förvänta oss en skräll av Espanyol.
Det är inte på Bernabeu Real kommer tappa poäng utan på bortaplan.Så spara krafterna tills dess!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-04 22:55
Siempre Barca

I vissa matcher känns det så, men samtidigt är Real väldigt starka. De förtjänar inte att leda ligan så stort. Vi förtjänar att ha fler poäng och de borta haft några mindre - men de är fortfarande jävligt starka.
Barcelona Xaviesta
Till hela forumet:

Att ni ens lägger ner tid på att diskutera med honom.
BARCA-més que un club
Bra Espanyol keep it up vik er som äckliga förrädare... hoppas ni förlorar 10-0
Barcelona Siempre Barça
2012-03-04 22:53
asså jag fattar inte varfö ska alla fitt lag öppna röööööööööv skiten för smuts realllllll
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-04 22:53
Marängen i Les Rambles

Haha herregud då borde Mourinho bli avstängd säsongen ut för allt han sagt mot domarna? Väntar i parkeringen på domarna..

Så länge inte domarna antecknar det så kan han inte bli straffad. Har hänt flera gånger tidigare, skulle Pique bli straffad nu pga sitt uttalande så är det dags för Rosell att anlita samma åklagare som fällde Juventus.
Barcelona Barca-nist
2012-03-04 22:52
Marängen i Les Rambles

lägg ner och gå till ditt eget forum och njut av din förutbestämda match!
2012-03-04 22:48
"Pique menade på att han sen blev straffad av domaren föra att tjafsat i pausen."

Detta kallas förtal, så han bör bli avstängd.
Barcelona el Maestro!
2012-03-04 22:45
Marängen i Les Rambles:

Han borde hålla tyst. Han var nog lite arg men det skulle å andra sidan inte förvåna mig om det han säger stämmer med verkligheten. Domarna är som bekant ett skämt i Spanien. Men han borde inte säga det alls det han har sagt så öppet.
Barcelona socccerfan1
2012-03-04 22:44
aldrig tänkt på det tidigare.. men Real har verkligen inget spel som dem kan köra efter.. eller något dem gör som är deras.. enda dem gör mot ALLA lag är kontra.. försvara, kontra... tur att dem har ronaldo ;)
2012-03-04 22:41
el Maestro!

Ok, men tycker du att Pique gjorde rätt i att gå ut och säga något sånt?
Barcelona Rambla~
2012-03-04 22:40
Marängen, du vet ingenting. Pique snackade med domaren i pausen om den knuff i ryggen Keita fick när han gick upp för att nicka på en hörna. Pique frågade domaren hur han kunde missa den. Pique menade på att han sen blev straffad av domaren föra att tjafsat i pausen. Sant eller inte? Det vet varken du eller jag, Pique kan ljuga eller så stämmer det. Sluta låtsas som du skulle veta eller ha koll på hur det verkligen ligger till.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca-nist
2012-03-04 22:40
Pepe trampar på Messis hand medvetet och hånar hela världen med ett meddelande som han ut med " det var inte avsiktligt att trampa på hans hand!"

Fotbollsförbundet är rena skämtet!

Ramos armbågar och sedan skäller ut spelaren som ligger på gräsmattan, åtgärd ? NADA

Mou gör som han behagar ingen säger nåt emot för alla är Perez käppdockor.
Barcelona el Maestro!
2012-03-04 22:39
Marängen i Les Rambles:

Okej. Domarna i Spanien är ett skämt. De anmäler spelare när dem vill och de låter bli att rapportera spelare när dem vill. Domarna är inte professionella alls i Spanien tyvärr. Det är nästan så att det är sjukt att man tappar lusten att titta på matcherna.
Jag skulle inte bli förvånad om Pique blev avstängd i två matcher. Det förvånar mig inte alls.
Annons: