/spanien/barcelona/forum/9632.aspx/spanien/barcelona/forum/9632.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-03-07 12:06
"Min mamma tåler mer"

Nope. Han sa något mycket mer grovare än så. Tror inte ens att jag kan säga det utan att bli spärrad. :P
Barcelona Danne - Culé - 26
2012-03-07 12:04
Corazon

Som jag fatta de så säger han " Min mamma tåler mer" typ 3 ggr. Sen säger han att han måste använda huvudet.. Och han ser jävligt sur ut
Barcainmy<3
2012-03-07 12:00
Tjena alla ville bara logga in och kommentera helgens match.. Fan vad jag njöt!! Härligt att se Keita tillbaks, skönt att Adriano också kunde prestera.

Visca el Barca!

Btw, till er som kör mycket FIFA, ultimate team i synnerhet, borde checka in länktipset.. Gjorde min dag. :)
Barcelona Corazon
2012-03-07 11:50
kan inte nån som kan spanska översätta det pep sa till alexis please
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-07 11:38
Tror inte att Míster är feg, om han ställer upp med en trebackslinje på Bernabeu så kan han ju givetvis starta med Tello, men jag tror att han (Pep) tycker att Tello passar bättre som inhoppare eftersom han är en explosiv spelare. Då blir det ett helvete för ett dött försvarande motstånd när han slängs in.

Angående Pedrito så kommer jag aldrig att ge hoppet även om han har varit usel. Han måste matchas och komma in i gänget. Jag gillar både Cuecna och Tello oerhört mycket, men jag föredrar rutin.
,Sami
2012-03-07 11:37
Gonzalez_Barca
Juste så heter den! Ska spara den på favoriter nu! Tack så mycket:)
Barcelona Danne - Culé - 26
2012-03-07 11:35
Herregud jag översatte de han sa till Alexis i slutet. Han kränker honom för att han blev skadad.
Atlético addeh
2012-03-07 11:25
Jag tycker varken Pedro eller Cuenca tagit för sig på sistone. Nu när Alexis inte finns tillgänglig borde Tello verkligen få chansen från start. Magkänslan säger dock att Pep är för feg och väljer Pedrito från start.

Frågan är vad som egentligen hänt med Pedro? Hans första touch, hans passningar, målsinnet. Allt verkar som bortblåst. Väldigt beklämmande att se. Från ohotad i startelvan till, ja, vad han nu är. Betydligt längre ner i hierarkin i alla fall.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-07 10:37
,sami

Menar du denna?
,Sami
2012-03-07 10:07
Gonzalez_Barca
Vad heter den där sidan igen dom visar roliga klipp på spanska? Sorry om jag frågar igen har glömt. Ska spara den nu på favoriter:)
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-07 09:59
Abbe Tack för att du redde ut det :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-07 09:45
DivineNerd(Man utd fan)

Ska även nämnas att lika stor som Zlatan är här i Sverige, är Gudjohnsen i Island, Eto'o i Kamerun, Berbatov i Bulgarien, Dzeko i Bosnien, Pizarro i Peru. Nu snackar jag alltså medialt, inte hur bra de presterar. Alltså att det är fullt normalt när ett litet fotbollsland (som vi faktist är) får fram en spelare som imponerar i en stor liga.

Dock om Zlatan ens kan sättas i samma fack som Maradona nere i Italien är en STORT misstag. Han brukar mest jämföras med Van Basten vilket även det låter helt fel med tanke på att van Basten var en stor stjärna i det bästa Milan och Ajax då de vann flera CL, medans Zlatan "bara" vunnit ligan.
DivineNerd(Man utd fan)
2012-03-07 07:32
Zlatans storhet blir överdriven i Sverige, det är helt naturligt. Men det är ändå ingenting från hur han ses i Italien. För vissa Italienare verkar det inte vara en fråga om han är bäst i världen, utan om han är lika bra som Maradona var.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-03-07 03:55
Ryo Miyaichi !

Så blir det när man försöker förbättra sin perfektion =D
Ryo Miyaichi !
2012-03-07 02:34
Ironi när du skriver "återupprepande" rätt första gången! =)
2012-03-07 01:12
åretupprepade*
2012-03-07 01:10
Den i särklass mest återupprepande meningen på min stream var "away/cleared by Thiago Silva"

Vilken lirare, jävligt dåligt rensat, som ledde till Arsenals andra mål. Men utan honom hade Milan släppt in dubbelt så många mål. 40 miljoner euro i sommar för att få hit honom, vilken mittback!
Barcelona Barclasico
2012-03-07 00:39
kan någon översätta :)
Barcelona Abbe.
2012-03-07 00:26
elbraco - Bojan y Thiago

Piqué är tillgänglig i Champions League. Det är i ligaspelet han ska avtjäna sitt straff. Puyol är däremot avstängd, dessutom drog han på sig en skada idag så han hade inte kunnat medverka i vilket fall.

Eller syftade du på något annat?
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-07 00:18
vet inte om det har postats än och jag orkar inte leta men enligt en förväntad startelva från barcastuff så kommer Pique att spela.

elvan är tagen från rac1 (radiostation? tidning?) och jag antar att dom har kollat upp en eventuell avstängning!
2012-03-07 00:00
Har letat överallt, men hittar inte Chelsea - Barcelona matchen från CL-semifinalen med engelsk kommentator.

Kan någon snäll, länka till den matchen ? vill få mycket gåshud så här dags. :)
Barcelona Barca-nist
2012-03-06 23:49
1.70-ligan - Cuenca y Tello

Jag brukar ta en kopp te plus en alvedon innan jag går in på sportbladet.
Messi gör hat trick i CL final men de skriver att zlatan har byggt om sin villa före den nyheten.

Man vill ha nyheter, inte skvaller.
2012-03-06 23:45
Ärligt talat så har jag aldrig tyckt synd om Zlatan, fram tills den dagen Barca möte Zaragoza på bortaplan säsongen 2009-10. Messi vänder och vrider på försvaret och gör tre mål. Han har fullständigt lekstuga och Zlatan missar extremt bra lägen att göra mål på. Man kan säga att denna match var en ut av dem bästa matcherna Messi gjort medan Zlatan gör sin kanske värsta.

Colunga kommer in och reducerar två gånger så det blir 2-3. Det börjar bli nervöst i slutet och då kliver Messi fram och dribblar sönder försvaret och sedan blir tacklad (hade det blivit mål så skulle det kanske vara finaste målet jag sett). Det blir straff för Barca, Leo tar bollen bollen med händerna och ger den till Zlatan som varit så kass. Han tar straffen och sätter dit den.

Kommer aldrig glömma den dagen. Och jag brukar alltid ta upp den matchen som försvar när några zlatanister, anglofiler och haters tar upp detta: "Messi kände sig hotad av Zlatan".
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-06 23:43
Barca-nist

Tja, jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig av en journalist som får betalt för att bo i Spanien och bevaka spansk fotboll på heltid. Men lite mer än av de idioter som brukar kommentera tidningens artiklar i alla fall.
Barcelona Barca-nist
2012-03-06 23:43
Gonzalez_Barca

samt är hon tänd på Cristiano därför hejar hon på Real, hon skriver allt neg som har med Barca att göra sen haglas det massor av dessa patetiska kommentarerna in. sjukt bra journalistik!
Barcelona Barca-nist
2012-03-06 23:39

vad förväntar du dig ? Jag läste nyss detta

Leifby: Zlatan var jävlig bra – i andra

såg han samma match eller reprisen av förra matchen??
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-06 23:33

Hon har varit bitter på hela Barcelona ända sedan Ibra såldes..
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-06 23:31
Alltså, kan inte AB varsla snart och avsätta Fränden? Börjar bli skapligt trött på henne...

senaste rubriken: "Barca får precis som de vill..."

När man sedan läser hennes blogginlägg så står där om en mängd olika sportsnyheter - varav ett par tre rader handlar om att cupfinalen ska gå i Madrid den 25 maj. Jag fattar vad om syftade på, att matchen inte spelas den 20. Och jag fattar också varför hon valde just den rubriken, trots att det åtminstone fanns ett 20-tal till minst lika passande.
Barcelona Barca-nist
2012-03-06 23:21
Jag var mycket besviken när Zlatan kom till Barca speciellt till det priset. Hans attityd passade verkligen inte in.
Barca kunde betala hälften så mycket och skaffa en mycket bättre spelare på liknande position. tex Fernando Llorente hade vart perfekt för Barca!

aya gjort är gjort men man lär sig till nästa gång att man gör en bättre undersökning om spelaren !
2012-03-06 23:15
Barca-nist

Ja, det finns flera spelare som är bättre än honom på hans position. Som exempelvis Cavani, Rooney, RvP och Benzema.

Zlatan är hypad pga att han är den ända svenskastjärnan som spelar med ett stort lag. Hade han istället kommit ifrån Spanien, Italien eller Frankrike så hade han varit en i mängden.
Annons: