/spanien/barcelona/forum/9629.aspx/spanien/barcelona/forum/9629.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barce4evor
2012-03-07 21:06
@Keite:

Länken funkar inte ?

Måst väl vara någon som sitter inne på en bra stream ? :)
Barcelona Thiago en mi corazón!
2012-03-07 21:05
Leverkusen pressar oss väldigt högt vilket skapar ytor åt oss när vi kontrar, detta måste vi ta fördel av och kontra väldigt snabbt för att göra mål.
Barcelona Keite
2012-03-07 21:01
Helt OK engelsk sopcast stream
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-03-07 20:52
Vad tror Pedro att han é? Löper och håller sig centralt.... dra ut till någon kant förfan tusenfotingen
AndreD - Ànims Afellay y Villa
2012-03-07 20:42
Åh inte den här fula jävla designen igen.

Suck.
barca löver
2012-03-07 20:40
nån med hd stream ?
Barcelona Thiago en mi corazón!
2012-03-07 20:38
FAIL TV10
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-03-07 20:35
VAMOS MI BARCELONA VAMOS SOM CAMPEON!
Barcelona Barcelona10Messi
2012-03-07 20:18
Världens bästa klubb har 15/20 spelare i truppen från den egna akademin. Nuff said!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bästelona
2012-03-07 20:15
@Romario "Erat hat gör oss starkare":

hehe, aa fan. Bara kolla på san-iker/The Benzema|fenomneno, 1-3, if you know what i mean :D
Barcelona Romario "Erat hat gör oss starkare"
2012-03-07 20:14
@Bästelona:

Dom har också tippat väldigt lustigt :)
Barcelona Messidinho_10
2012-03-07 20:13
Ikväll vill jag se slakt!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bästelona
2012-03-07 20:12
Marängerna på plats igen ;)
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-07 20:08
LAM nr 10

Du har en klar poäng. Det är först när en anfallare levererat ett par år som man verkligen kan kalla den för världsklass eller ej. Dock finns det ju spelare där verkligen allt tyder på att man kommer hamna där. Messi var en sådan t.ex.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-07 20:03
Jag har tänkt lite på det och vi bör nog ta det lite lugnt med att berömma Cuenca och Tello. Det är vanligt att unga spelare, speciellt anfallare, gör flera bra matcher och blir hypade men sedan går det lite sämre. Cuenca har tappat formen lite sen i höstas men nu istället skriker man efter Tello. Det är viktigt att ha stort tålamod med dessa ynglingar men också inte göra de till etablerade truppspelare för snabbt. För Bojan gick det bra i början men sedan fick han till slut lämna, och jag börjar tro att samma sak håller på att hända Pedro.

Jag säger inte att vi inte ska spela med dem och inte tro på talangerna men vi ska ta det lugnt med att berömma och ha i åtanke att det kan, eller kommer är ett bättre ord, gå dåligt för dem en längre period.
barcaff4
2012-03-07 20:03
Fasen jag orkar inte med dem falska barca fans! I min klass så säger en kille att han hejar på barca och på barca. Sen säger han att capitan är slö och att valdes skjuter självmål och att leo är dålig. Fan vad iriterande
Barcelona Romario "Erat hat gör oss starkare"
2012-03-07 20:01
Idag vill jag se Pedro hitta formen och Pique visa järnvilja. (Messi kommer nog göra ett hattrick)
2012-03-07 19:56
Ang Cuenca så tycker jag ni överdriver lite. Han har säkert vad som krävs för att lyckas i A-truppen. Som truppspelare i alla fall. Grejen är väl att vi kanske förhastade oss och flyttade upp fel kille. Det kanske borde ha varit Tello
2012-03-07 19:54
Väntad elva, den bästa vi kan ställa upp med i dagsläget med tanke på alla skador. Hade kanske hellre sett Tello från start än Pedro, men vafan - VAMOS!
Atlético addeh
2012-03-07 19:52
Siempre Barça

Till viss del måste jag faktiskt hålla med dig. Cuenca övertygade verkligen de första matcherna han spelade, men sedan dess har han inte gjort något större väsen av sig. Tycker han i snudd på aldrig lyckas ta sig förbi på kanten längre.

Tello är betydligt vassare, och det är snarare en sån spelartyp vi behöver. Lirare som kan ta emot bollen och passa den vidare har vi redan gott om.

Att Cuenca inte skulle få sitta på bänken idag var väl dock en självklarhet. Vi har inga andra att tillgå.
Atlético addeh
2012-03-07 19:50
LAM

Dessutom två på läktaren i form av dos Santos & Montoya samt Puyol & Thiago. La Masía mår bra just nu.
Barcelona Siempre Barça
2012-03-07 19:49
ahooooooooooo Cuenca är på bänken, vill ha han på läktaren, jag tycker inte han försenar en bänk plats i vår a lags trupp.
Han var bra i början av Januari men sen dess så har han bara blivit sämre och sämre medan Tello har varit bättre och bättre.
Atlético addeh
2012-03-07 19:48
Det blev den väntade startelvan. Låt oss hoppas att Pedro verkligen tar chansen nu.

Väntar mig att vi ska knalla hem det här ganska enkelt, och om så blir fallet (med första mötet i åtanke dessutom) hade jag mer än gärna sett Bartra eller Muniesa få lite speltid i slutet av matchen. Som spelare växer man enormt av sådana tillfällen.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-07 19:46
8 egna produkter i startelvan och 13 av 18 i truppen. Fan vad Grande.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-07 19:43
Haha, i samband med mitt långa inlägg så kommer startelvan upp nästan samtidigt, och den är 100 % likadan som min.

Det måste fan vara första gången med tanke på hr svårtippade Peps elvor brukar bli. Den här gången kändes den dock rätt förutsägbar.
Barcelona Abbe.
2012-03-07 19:37
Startelvan: Valdes, Dani Alves, Masche, Piqué, Adriano, Busquets, Iniesta, Xavi, Cesc, Pedro y Messi.

Bänken: Pinto, Keita, Cuenca, Muniesa, Bartra, Sergi Roberto y Tello.

Montoya och Dos Santos sitter på läktaren.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-03-07 19:37
@elbraco - Bojan y Thiago:

Ändå menar de att vi överdriver, haha vilka nollor de är!
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-07 19:36
Min startelva för ikväll:

Valdés;
Alves, Piqué, Mascherano, Adriano;
Xavi, Busquets, Iniesta;
Messi, Cesc, Pedro;

Inte någon skrällelva direkt. Bästa möjliga förutom de skadade. Backlinjen känns säkernu när Puyol verkar tveksam och Piqué ändå är avstängd till helgen, samt att Abidal missar någon vecka till. Mittfältet är det bästa vi har. I anfallet skulle vi kunna starta med Cuenca eller Tello men jag vill ha Pedro i den här matchen. Känns som ett tilfälle när han stänker dit en balja. Dessutom har inte Cuenca imponerat jättemycket på sistonde och Tello känns fortfarande för grön för att starta i CL. Lita på mig när jag säger att jag gärna vill spela med ynglingar men Tello har faktiskt bara gjort en ligastart hittils, tycker han måste spela lite mer där först innan han får chansen i Europa. Däremot kan han vara en grym inhoppare.

Matchen igår lärde mig att man aldrig, aldrig ska räkna ut en motståndare. Om inte våra spelare är 100 % taggade så åker vi ut, så enkelt är det och så hög klass är det på alla lag som fortfarande är kvar i turneringen. Vi måste hålla ett högt tempo, göra Leverkusen trötta och helst göra ett tidigt mål. Sen måste försvaret vara på tårna. Piqué får fan skärpa sig nu, inga fler misstag för det kan kosta sjukt mycket i den här fasen av turneringen.
Barcelona Keite
2012-03-07 19:35
Valdes Alves Mascherano Pique Adriano Xavi Busquets Iniesta Cesc Messi y Pedro

VAMOS!!!!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-07 19:33
jag läste någonstans att våra b-lagsspelare hade fått ~1200 spelminuter i a-laget sammanlagt.

real madrids b-lagsspelare hade fått 8 minuter.

det värmer i hjärtat.
Annons: