/spanien/barcelona/forum/9622.aspx/spanien/barcelona/forum/9622.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Siempre Barça
2012-03-08 01:58
Är det någon som har koll på Hur många mål har messi gjort i Europa Samanhang och vad är tidigare rekordet på??

Han kan inte allt för lång efter.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-08 01:32
Fattar inte varför folk kritiserar Cuenca. Han har ju varit bra i dem matcherna han har spelat.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-08 01:28
På 90 minuter gjorde Messi mer mål än vad Cristiano gjort under hela turneringen. Nuff said.
Barcelona Siempre Barça
2012-03-08 01:07
asså jag fattar inte varför vi har skrivit kontrakt med Cuenca ?? hoppas vi säljer honom till chelsea, arsenal eller Man u.
Barcelona Manita
2012-03-08 01:02
Håller med alla som hyllar Tello. Fy fan vad han har imponerat när han fått spela. No offence Cuenca men han platsar verkligen inte i dagens Barcelona. Knappast imponerat när han har fått så många chanser. Dags att prioritera Tello istället för Cuenca.
Barcelona NoGo™
2012-03-08 01:00
Tw Demba Ba (Newcastle United): "Is messi a human beeing?????" [@dembabafoot] #fcblive

Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-03-08 00:56
Positivt;

- Messi är Gud, som mitt nickname föreslår.
- Tello är framtiden, han är nuet, han är otrolig.
- Piqué gör en bra match, är inte säker men tror att Leverkusens mål kan skyllas på han; annars tycker jag han gör en bra match.
- Mascherano är king som alltid.
- Fabregas spelade grymt bra, två assist och verkar trivas bättre lite längre ner. Borde dock gått på avslut när han försökte lägga sista passningen in till Iniesta.
- X & I; Ja, perfektion - finns inget annat o säga.

Negativt;

- Pedro faller snabbt i rangordningen, better get your shit together. Hans touch var horribel.
- Bartra fick inte spela.
Barcelona Siempre Barça
2012-03-08 00:44
olele olala ser del barca
2012-03-08 00:43
Hoppas att jag inte blir varnad, den låten passar ju Messi perfekt, min älskling sjunger...:)
Barcelona Manita
2012-03-08 00:39
Det är väl bara att ignorera de från Puertan som snackar om Messi vs Ronaldo. Först var det Robinho som var bättre än Messi, sen var det Robben som var bättre och nu Ronaldo. C'mon for real. Nästa säsong så kanske Granero är bättre eller?
2012-03-08 00:32
Messi blev ju hyllad bland legender och aktiva spelare som 21-åring att han var genom tidernas bästa spelare, så det där är inget nytt. Killen är från en annan värld så enkelt är det.

Sen förstår jag inte varför folk rankar Cristina som andra bäst ? ärligt talat, så är Xavi och Iniesta bättre/viktigare även om dem inte spelar på samma position. Det måste ta ett slut det där med Cristina vs Leo.
Barcelona Siempre Barça
2012-03-08 00:29
Guardiola: "Messi is among the greatest. Di Stefano, Cruyff, Maradona... And I add Pele, otherwise he'll be angry.

haha årets citat: And I add Pele, otherwise he'll be angry.
Barcelona Barcelona10Messi
2012-03-08 00:28
Intressant fakta. Hittills så har fyra lag från fyra olika länder kvalificerat sig för vidare spel i världens bästa klubblagsturnering. Nästa vecka kan exakt samma scenario, dock föga troligt, utspela sig. Vilket betyder att i slutändan så hade vi haft följande lag i kvartsfinalen:

APOEL (Cypern)
Barcelona (Spanien)
Benfica (Portugal)
Milan (Italien)
Chelsea (England)
CSKA (Ryssland)
Marseille (Frankrike)
Basel (Schweiz)
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-03-08 00:28
Jag ska försöka avsluta snacket om Puertan och deras skitsnack med ett citat därifrån, hämtat för 1 min sen.

"Jag tyckte Lyon var ett trevligt lag för några år sen. De har haft fantastiska spelare genom tiderna men idag spelar laget som om det vore UFC, blandat med tråkig fotboll."

Hahaha, helvete det här är fan komedi på hög nivå. En madridista hatar Lyon för att de spelar fotboll som om det vore UFC. Godnatt, nu har jag inte bara fått vara jävligt lycklig men även fått mig ett riktigt gott skratt
Barcelona Trippeln
2012-03-08 00:23
Sanningen är att jag skiter fullständigt i vad de åsnorna i Real tycker att Özil är bättre än Messi eller vad de nu baj*** ur sin mun. Det kvittar.

Vi har Messi i vårt lag, de har inte..

Hah!
Fabregas88
2012-03-08 00:20
César Rodríguez Álvarez är väl Barcelonas bästa målskytt genom tiderna med sina 235 mål på 351 matcher?

Messi har gjort 228 på 311 matcher under sin korta karrär för Barcelona.
Han kommer garanterat att göra minst 10 mål till. Så det verkar som om Messi kommer vara Barcelonas bästa målskytt genom tiderna vid 24 års ålder.

Fyfan.
Barcelona rANDOMhERO
2012-03-08 00:18
Apoel är från Cypern
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
Wayne Rooney (Man United): "Messi is a joke. For me the best ever."
[@waynerooney] #fcblive

Rudi Voller: Messi is now in the same league as Pele and Maradona

Jack Wilshere (Arsenal): "Its a pleasure to watch this guy........MESSI"

Owen (ManUtd): "Not old enough to see some of the greats but can't believe anyone can have played the game of football as well as Messi."

Dutt (coach Leverkusen): "Who has played football, knows there are no words for Messi. He's at his own level."

Eden Hazard (Lille): "Is Messi the best player of all times?" [@hazardeden10] #fcblive

John Heitinga (Everton): "Mejores jugador del Mundo Messi! Best player in the World!

Gary Lineker (ex-player): "Fella's a genius! Best ever by a distance in my life time! Never really saw Pele [...] Wait til he grows up!"

Lineker: "Souness,Gullit,Venables and now Rooney agree Messi is the best they have seen. He plays a game to which we are not familiar"

“@RyanBabel: Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi..”

Men nej, på Puertan tycker dem fortfarnde Penaldo är bättre.
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
Idag blev jag lycklig när:
-Messi blev historisk
-Tello gjorde 2 mål i sin första CL match
-När jag såg att pedrito verkar vara på g
-När jag reflekterade över hur mycket det kliar i ronaldos, pepes, mous och ramos röv vid Messis femte mål
-När vi blev klara för kvarten
-När jag läste peps uttalande om Sergio
-När jag lyssnade på intervjun med Messi efter matchen och han var lika ödmjuk som vanligt
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-03-08 00:04
Messi har nu gjort mer mål under en match än vad Torres har gjort under hela sin Chelsea karriär (50 matcher)
Barcelona Blaugrana91
2012-03-08 00:04
7-1 alltså och 5 mål av Messi, jäklar...
Missade dessvärre stora delar av matchen då jag jobbade, men hann se lite i slutet av matchen.

Kul också att Tello fick sätta dit 2 mål!

Men Messi alltså...Äsch finns inga ord...
2012-03-07 23:56
Varför blir ni upprörda över Puertan? Nästan samtliga erkänner att Messi är bättre. De som inte erkänner säger att "Ronaldo varit bättre denna säsongen" som ändå får anses som godkänt av bittra Madridistor.

Messi är bättre. Finns ingen som kan påstå något annat, inte ens Ronaldo själv.
2012-03-07 23:54
andreas

Fuck em! :D
Barcelona el Maestro!
2012-03-07 23:54
Klockrent av Pep var ordet.

Jag gillar också följande citat:

Guardiola: "Busquets is still the same as when he played in 3rd division. Didn't buy a new car, didn't get a tattoo, has the same friends."
Culé - Messi y Alexis
2012-03-07 23:50
Guardiola: "Messi is among the greatest. Di Stefano, Cruyff, Maradona... And I add Pele, otherwise he'll be angry.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-07 23:49
Guardiola: "Messi is among the greatest. Di Stefano, Cruyff, Maradona... And I add Pele, otherwise he'll be angry."

Klockrent!
Barcelona Andreas V.V
2012-03-07 23:48
barcetia

??
Hade inte du tänkt spela klart Chelsea - Napoli och Inter - Marseille? : )
Fredag nästa vecka lottas det.
Culé - Messi y Alexis
2012-03-07 23:48
Nästa fredag.
2012-03-07 23:46
Fredag väl?
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-07 23:46
När lottas kvarten?
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: