/spanien/barcelona/forum/9606.aspx/spanien/barcelona/forum/9606.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid ¡Madridista de Corazón!
2012-03-11 00:18
:)
Las Palmas { Marcelo y Cristiano }
2012-03-11 00:17
Lite information, till alla er som inte vågar titta på tabellen:

Real Madrid 70
FC Barcelona 57

-

Cristiano Ronaldo 32
Lionel Messi 28
Real Madrid ¡Madridista de Corazón!
:)
Real Madrid Vamos Campeon !!
Men snälla mourinho är som han är.. det vet ju alla. Låt oss säga att karanka tar över tror du han skulle säga så eller göra så i madrid? Kan garantera att mou skulle gjort precis samma sak hos barcelona

@Barca-nist:

Barcelona Barca-nist
[RealMadrid - R9 Ronaldo]

låt mig rätta dig straff rekord!
Barcelona Trippeln
[RealMadrid - R9 Ronaldo]

Får se om din käft är lika stor efter Cl och Camp Nou.
Real Madrid [RealMadrid - R9 Ronaldo]
2012-03-11 00:15
"många kände mer att Barcelona ger bort ligan."

Antar att du var i Barcelona. Hur kan man påstå att Barcelona ger bort ligan när Real Madrid håller på och slå poäng och målrekord.
Det hela handlar om att Real Madrid vinner sina tuffa bortamatcher, samtidigt som Barcelona inte gör det. Vi har 70 poäng på 26 matcher, i vissa länder hade du vunnit ligan på 70 poäng.

Levante slog ju Real Madrid också, vi har haft det ganska så tufft mot Levante på bortaplan, känner man att vi ger bort ligan till Levante också?

Visst var det hands på Xabi Alonso, det var solklart. Antar att domaren missade det eller ansåg att det inte var straff. Det får ni fråga domaren, Itturalde har ju twitter, så det är bara och fråga honom, förvisso var han fjärdedomare då. Men hur många gånger har det inte skett att en domare har missat en solklar hands för motståndarna utav Barcelona, samma sak har hänt i matcher som Racing Santander - Espanyol och andra matcher också, det förekommer ofta att domarna missar solklara straffar i våra ögon.
Real Madrid Okie - CalleGol
DM1982

På första ja. Den andra var tveksam men den kan möjligen ha nuddat handen lite, men jag tycker inte att det var straff.

Nu är inte jag något bra exempel på en objektiv person, men det är verkligen tråkigt att se när fans håller på så här när det går dåligt för laget. Gäller för alla fans, inte bara cules.
Barcelona DM1982
Det är ingen idé att bli upprörd grabbar, smutsiga 32 är ett faktum.

Barcelona slarvade alldeles för mycket, det straffar sig.

Final i cupen och ett sjukt bra spel i CL, det är något kul att tänka på istället. Vi kommer få se Barcelona göra det smått omöjliga, att försvara sin CL-titel.
2012-03-11 00:14
För att folk alltid gjort så om det är så fel så borde inte ni följt vårat exempel nu? det är ju bara normalt att det händer oavsett liga så anklagas vinnarna det kan du ju inte säga emot.. när vi sa till er vart ni sura när ni säger till oss blir vi sura det är väll så det alltid varit?

@Ibillay:

Barcelona Barca-nist
2012-03-11 00:14
Vamos Campeon !!

skillnaden är Mou skrek Uefalona inte fansen!
Barcelona Ibillay
2012-03-11 00:12
@Vamos Campeon !!:

Det är inte det det handlar om. Säg mig VARFÖR har vi under snart 4 år fått höra UEFALONA och allt det där från eran sida? Va?

Varför blir ni så jävla tagna på sängen när vissa barca fans hävdar samma sak om er?

Det ni gör är att hyckla...skiter i åt vilket håll domarbesluten har gått....,men det är fan orättvist att madridistas kallar oss för uefalona pga av vi fått med några dombeslut men blir sura för att vi gör samma mot er?

Jag personligen tror inte på domarhjälp osv. men jag kokar när barca får något med sig pga domarmisstag och blir kallad uefalona men ingen säger så om madrid!!!

Och jag skyller detta på Mourinho...
Barcelona DM1982
2012-03-11 00:12
@Okie - CalleGol:

Ok, ett test på din enögdhet. Var det inte en solkar straff med handsen? Ett ärligt svar nu.
Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-03-11 00:11
Seriöst jag gick tillbaka för att se om det är Barcelonas forum eller Madrid, kan alla Madrid supportrar sluta skriva här. Det är mer Madrid än Barcelona här inne, de räcker Älskar Gerard som skriver ... På sin twitter, helvete va ligan verkar vara köpt i år, men de måste va tufft för gatubarnen från huvudstaden när vi vunnit 13 av 16 möjliga titlar på sistondr. I år kan de få köpa ligan om de vill..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca-nist
Okie - CalleGol

ska du verkligen räkna hur ni har missgynnats denna säsongen?

är ni patetiska eller vad??
NI vinner tveksamt i många matcher. Hade Real blivit blåsta på de straffarna som motståndarna så hade hela Real vart i uppror: Mou hade petat spelarna i ögat istället för ska hand med dem. Det är rent patetiskt att ni ens försöker hitta fel hos andra!
Man kan inte kolla och bedöma fotboll hur det ska vara utan hur den är, poängen är att man måste ha flytt för att vinna ni hade det alla andra år ni van..varför tror ni att folk skriver uefalona för? det är precis samma läge oavsett vem som vinner så kommer de allti sägas att det var fel här eller där, vi sa det till er när ni van ni säger det till oss
Barcelona Rigoleto
2012-03-11 00:08
Jag var nere i Spanien för nån vecka sen och mycket av snacket som gick i fotbollsbarerna var om Real Madrid är värdiga vinnare av la liga 11/12 , många kände mer att Barcelona ger bort ligan. Real Madrid kanske vinner ligan men dom kommer aldrig att ses som nr1 i spanien så länge dom fortsätter förlora mot barcelona.
Barcelona Trippeln
2012-03-11 00:07
Vamos Campeon !!

Tycker du att det ska vara 13 poängs skillnad? Ett ärligt svar vill jag ha.
Barcelona Blaugrana són els colors!
Nej fyfan, mår bara illa. Som dom flesta här inne säger, ok om det var nån enstaka gång. Men come on, varje match? Det här luktar skumt på långa vägar. Jag börja fördjupa mig i det hela efter Pepes trampning på Messis hand, solklara bevis utan några åtgärder i efterhand. Ramos armbåge i ansiktet på Diego Costa, solklara bevis, utan några åtgärder i efterhand. Idag: Alonsos klumpiga hands? Ramos hands kan jag nästan köpa, mkt folk i straffområdet svårt för dommaren och se. Men Alonsos?

Nej som sagt det här luktar mer än skumt, nån jävel i det här landet måste skaffa två par feta bollar och sätta dit Real Madrid. Hämta snubben som fällde Juventus for all I care. Någon måste ta tag i det här.
Real Madrid Okie - CalleGol
Jag gillar verkligen hur ni ignorerar fullständigt när Real Madrid får ett domslut emot sig...

Aja, är man enögd så är man väl det.
Ni kan seriöst inte mena att någon har år 2012 bara för de känner för det gått till Spanska domarkåren slängt massa pengar på bordet och sagt döm för Real, samt att alla domare varit eniga.... är ni som tror detta på riktigt? gäller både real och barca fans
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
Då kommer Espanyol att vinna hela tiden ju..!@Sentuary:

Barcelona !!ANTIMADRIDISTA!!
2012-03-11 00:06
Längtar till april..
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.

Barcelona Trippeln
CL.
Real Madrid [RealMadrid - R9 Ronaldo]
2012-03-11 00:05
Ska låta er vara ifred nu när ni ska börja med era konspirationsteorier.

"Real har en 13 poängs försprång, men än är det inte säkra på ligatiteln då de sitter och skriver på våran sida."

Ha-ha, tack för att du finns.
Barcelona den närkingska älgen
2012-03-11 00:05
Pique twittrar:

"..."

Tror att även han är lite bitter. Bara att gå vidare.

Barcelona DM1982
2012-03-11 00:04
@Ronaldo #9:

Som han gjorde till Barcelona-spelarna när vi vann Supercupen? Eller vänta, det gjorde han inte. Inte heller när Barcelona vann på Bernabeu i CL.

Ärlig kille den där Mourinho.
Persvensson
2012-03-11 00:03
Ronaldo #9

Gjorde han det när Barcelona körde över Real med 5-0?
Barcelona Sentuary
2012-03-11 00:01
Annons: