/spanien/barcelona/forum/9590.aspx/spanien/barcelona/forum/9590.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mäktiga Messi
2012-04-21 21:10
Tello e för ung o oerfaren för att spela sån här match
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Walee
2012-04-21 21:09
Pedro där och vi hade haft 1-0
BARCA-més que un club
herreggggggggud Tello du har alltid tid i världen fjollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Barcelona Barcelona10Messi
Xavi i första, Tello i andra.. Alltså två klara mål..
Barcelona Guardiola_Pep
bara jag som saknar Villa-Messi-Pedro i form på topp? :/
Barcelona Blaugrana91
MEN FÖR FAN TELLO....
Barcelona michael10
2012-04-21 21:08
ut med hor tello
Barcelona Den vise
2012-04-21 21:08
Tello måste ut! Han kan dra åt helvete!
Barcelona Més que un Esport
2012-04-21 21:07
Håll modet uppe!

Är 38 min kvar
Barcelona Den vise
2012-04-21 21:06
Är Björklund bajsnödig eller=? Maken på tråkig och inlevelselös röst har man inte hört sen Arne Hegerfors.

Barcelona MesQueUnClubFCB-Animo Abidal
2012-04-21 21:04
Chill nu, matchen är inte över än. Vi tar det här.
Barcelona Emily
2012-04-21 21:01
Derett

Har du redan glömt att Barcelona vann över Real Madrid på Bernabeu i höstas, spelandes med trebackslinje?

Vi vänder det här! Jag har fullt förtroende för Pep och laget! Visca!
Barcelona Mido
2012-04-21 21:01
Ni som säger att vi har vänt förut, ja mot skit lag, inte mot chelsea å inte idag, bye bye la liga ;(
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2012-04-21 20:59
guardiolas idiotiska lagutagning är skrattretande, bänka Piqué, starta med tello och thiago. hoppas han lämnar till nästa säsong
Barcelona LeoMessi
Var inte khedira Offside?
Barcelona Blaugrana91
Derett

Tänker inte ödsla tid på dig mer...
Antar att du är ett fan av Zlatan föresten...
Barcelona grande jw
Alltså jag har så mycket frustration i mig just nu att jag vill bara ställa mig o skrika tills rösten tar slut. Först Chelsea och nu Real Madrid. Varför i helvete underpresterar vi i våra viktigaste matcher för säsongen!? Det brukar vara vårat signum att höja oss något makalöst i dessa viktiga matcher. Är vi inte tillräckligt hungriga? Vad fan gör våra spelare?

Vad är det tunga kollektivet där hela passningsspelet går som på räls? Det ser så jävla trögt och ansträngande ut. Flera gånger blir spelarna alldeles för ensamma för att rörelsen är så förbannat dålig. Det går helt enkelt för långsamt för att kunna skapa några chanser.

Tello: KATASTROFAL. Han drar sin älsklingsfint o går på yttersidan o blir SÖNDERLÄST av Arbeloa gång på gång. Rörelsen utan boll är obefintlig.

Alves: Rör sig bra. Alltid fri på högerkanten. Men tycks ha cement i fötterna o vägrar utmana / Kan inte göra sin gubbe. Det slutar med att han slänger in värdelösa inlägg på en ensam gubbe i straffområdet. DET FUNKAR INTE. Då ser jag hellre att man rullar hemåt igen för både Alves o Tello tappar för mkt boll på kanterna.

Flera gånger har vi kommit i bra lägen där ytorna har varit hyffsat stora, men laget fyller inte på med gubbar och det slutar med att vi stannar upp, rullar runt bollen och hela Real hinner samla sig. Antingen måste vi röra oss mer, erbjuda passningsmöjligheter till varandra för att skapa ytor. Eller så måste vi helt enkelt köra ett rakare spel stundtals. Flaskhalsen just nu känns som Tello. Står för långt ut på kanten och blir ensam. Misslyckas att ta sig förbi gång på gång.

Messi: Försöker men blir alldelles för ensam. Serverar en briljant passning till Xavi där det måste vara mål.
Barcelona Rambla~
Var fan kom detta hällregn från?
Barcelona Barcelunatic
2012-04-21 20:58
Tror Pedro kommer in istället för thiago. Han om någon kan sätta fart på ett passivt Barca...
Barcelona Vampíro
Vi har 45 minuter på oss att bestämma hur säsongen ska kommas ihåg, svik inte nu. Även om vi inte lyckas vinna så vill jag att vi visar upp ett helt annat spel och avslutar med hedern i behåll.

Visca Barça!
Barcelona true_barca_fan
Barcelona have conceded 8 goals from corners this season 4 of those against Real Madrid

Barcelona Den vise
2012-04-21 20:57
Det är dags för show Messi .! Det är dags att visa för tusende gången hur bra du är.

Det är dags!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Animo Abidal
Ner med Iniesta.
Derett
Blaugrana91:
Står för att Pep är en dålig tränare, ser man tydligt på när han ska börja försöka visa andra fel att han kan mixtra med fler taktiker, trebackslinjen kan ju vara det sämsta fotbollseuropa skådat på länge.
Barcelona Més que un Esport
2012-04-21 20:56
Real spelar bra, tyvärr. Matchen påminner väldigt mycket om den mot Chelsea med den skillnaden att Real är ett långt mycket bättre lag.

Det känns lite uddlöst (som vanligt på sistone??). Jag tycker vi har en alldeles för dålig närvaro i boxen, Messi kommer för djupt ner. Jag har kommit på mig att sitta å svära om tappade bollar från den gode La Pulga kring mittplan ett antal gånger... Självklart beror det på att han tvingas(?) så djupt ner. Bolltapp i den zonen är inte ok.

Vi har haft en del nervösa spöken också. Mittfältet har tappat/slarvat bort ovanligt många passningar men det kanske beror på att Real står mycket bra i sina positioner. Irriterande, men de vita har haft en del mycket fina brytningar på just mittplan.

Ska jag vara ärlig vet jag inte vad vi kan slänga in för att förändra.
Cesc - Tello/Thiago?
Alexis - Tello?
Iniesta ner, thiago ut - cuenca?

Tja...
Barcelona Walee
2012-04-21 20:56
Thiago jag har aldrig gillat den spelarn för mycket fin lir vem fan passar och kollar på bort ala dinho bär man ligger under?
Barcelona LeoMessi
2012-04-21 20:55
Alves är ju helt ensam på kanten. När iniesta sätts på kanten så måste Messi ner i mittfältet. Fattar inte varför han envisas med göra så
Barcelona Barca - King / Alexis magic
vi har messi som anfAllare bara. villa skadad och är på slutet av sin karriär. pedro, tello, cuenca i all ära. dessutom saknas abidal. vi är i behov av en ytter av klass och två långa starka backar. xavis miss sumerar hela vår säsong.!!
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Lugna ner er för helvette..tror vi kommer höja oss något enormt..Real kommer känna att dom lever vamos!!..upp med moralen!! vi är barca!
Barcelona Barcadinho.
2012-04-21 20:54
Känns inte alls bra nu, men vi väntar tills matchen är slut. Får väl se.
Annons: