/spanien/barcelona/forum/959.aspx/spanien/barcelona/forum/959.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-04-02 22:42
Ledning med 2-0 mot Villareal och x.
Ledning med 1-0 mot Real och släpper 1-1, har en man mer och förlorar hemma med 1-2.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2016-04-02 22:42
Vi får försöka se detta positivt, att en förlust skulle komma efter 39 raka utan förlust är inte överraskande. Synd bara att det blev mot Real på hemmaplan och även när vi hyllar cruyff. Men, detta kan va de vi behöver för att spelarna ska vakna till och ta hem trippeln. Vi kan inte slappna av, inget är avgjort än. It ain't over until the fat lady sings!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-04-02 22:41
LE är ingen taktiskt tränare, han lever på MSN
Barcelona Mäktiga Messi
2016-04-02 22:41
Shit om man inte kan komma förbi real försvar . Hur fan ska vi då ta oss förbi Atletico försvaret som är världens bästa försvar. O sen så vet jag inte varför Luis Enrique får hjärnsläpp o byta in arda istället för Rakitic ett rent jävla idiotbyte
Vlom
2016-04-02 22:40
Väldigt orättvist att utmåla Arda till syndabock för den här matchen.

Vårt spel var inget att hänga upp i granen redan innan han blev inbytt.

Med det sagt, skulle Lucho ha bytt in Roberto för att matcha Marcelos fart.
Barcelona Sentuary
Men vad fan klagar ni på Arda för? Va sega Rakitic bättre eller? Lika seg som Homers pappa i Simpsons. Han får aldrig starta och saknar självförtroende, det är inte hans fel, era muppar
Barcelona erkano
Ni som klagar på Arda idag är dåliga förlorare. En spelare som har spelat i Barca 3 månader bara. Medans andra spelare har spelat hela säsongen och flera säsonger men spelade lika uselt idag. Fuck off!!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
ArdaTuran Längtar till den dagen vi säljer sopan Arda. Han har inget o göra i Barca. Ju snabbare desto bättree så slipper vi dina inlägg as well
Barcelona enkos
2016-04-02 22:39
grande jw

Vi har tyvärr otroligt dålig inställning på nästan varenda match. Spelarna uppträder arrogant och nonchalant och Det är för mycket skratt och flin på plan samt mycket promenad. . Hoppas denna förlust får yra höns att vakna för det är nu som allt avgörs. . Med denna inställning förlorar vi både Copa finalen och vinner inte CL.
Barcelona DM1982
2016-04-02 22:37
@Barca Barca:

Det är lite hårt att anklaga Arda för något speciellt den här matchen men i sak har du rätt. Killen ändrar ingenting när han kliver in och matchbilden blir oftast till det sämre. Jag ser inte vad poängen med den värvningen var, utgår från att han inte är kvar nästa säsong. Känns som en felvärvning helt enkelt.
Barcelona L.A.M Nr 10
2016-04-02 22:36
Har folk missat Alves idiotiska agerande vid det avgörande målet? Hoppar på en boll han absolut inte kommer nå. Avvaktar han där blir det kryss. Fullständigt uruselt. Visst att Alba gör en dålig insats men Alves försvarsspel är verkligen förfärligt
Barcelona A good coach is everything!
LE visar att han är tyvärr en tränare som hellre går på namn än klass!! Roberto har bart klass senaste tiden men fått minimalt med speltid. Vidal har imponera när han väl spelar men icke :/
Barcelona grande jw
Idag förlorade vi inte för att vi var det sämre laget. Idag förlorar vi endast pga inställningen och det är det som gör mig som mest orolig. 99 000 på läktarna i en hyllning till Cruyff och spelarna kan inte ens förmå sig att bli lite svettiga. Är det något som Atletico kan så är det de där med inställning och kämpa till 1000% i varenda jävla sekund. Vi kommer inte få en meter gratis. Då kan man inte dalta så här. Jag fick känslan av att spelarna vet exakt det jag vet och att den här matchen egentligen inte betydde ett skit förutom att Cruyff fick en stor hyllning. Den här matchen var ingen titelmatch. MEN. Kan man bara slå av och på den där världsformen och bli bästa laget i världen igen på bara några dagar? Jag tycker att man ska ge 1000% och vara den bästa versionen av sig själv hela tiden. Är Barca så bra att man helt plötsligt lägger in 5 växlar till på tisdag och Suarez sätter varenda läge och Messi blir gudomlig igen? Jag är tveksam, helt ärligt. Jag tror denna inställningen kommer straffa sig..
Barcelona [Carles Puyol 5]
Vill fan skjuta hela laget. Heder står på plats och vad gör laget ju dem spelar inte med hjärtat.
Barcelona ArdaTuran
2016-04-02 22:35
Vafan klagar ni på Arda för!? Det fanns flera spelare som var sämre och som förtjänar kritik. Vad förväntade ni er att han skulle göra på en kvart då hela laget hängde med huvudet och inte var spelsugna? Hur många passningar fick Arda? Messi, Suarez och Neymar må skapa magi, men idag var de helt synonyma och rent av usla. Även Busquets och Iniesta gick inte att känna igen. Ett nedstämt Barça fick vi skåda idag.
Barcelona the cameroonians
2016-04-02 22:34
Lucho får ta på dig en hel del av ansvaret för det måste ju varit hans idé att spela Messi centralt och inte förändra något förutom ett helt bisarrt byte som fick vårt mittfält att lida än mer. Tur att han har lite att falla tillbaka på i form av titlar och vinster, men jag hoppas att han tar på sig en del av skulden samtidigt som spelarna ber fansen om ursäkt. Detta var på tok för dåligt en dag som denna.
Barcelona enkos
Att MSN och Alves Mascherano och Bravo var i Sydamerika och spela kval och komma tillbaka bara dagar innan matchen och anpassa sig fram och tillbaka på tiden tar på krafterna. Det var perfekt läge för Real att slå oss och man såg att de orkade mer och spelade smartare. Nu kommer Zidane att höjas till skyarna och alla Ronaldo fans kommer att hänvisa att han sänkte oss på självaste Camp Nou.
Barcelona Barca Barca
A good coach is everything!

Jag vet än idag inte vad Arda gör i en klubb som Barca. Min största önskan just nu är att han självmant lämnar klubben. Helve*e vad dålig han är.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-04-02 22:33
tack cruyff lol seriöst spelarna borde va visa Repsekt
Barcelona A good coach is everything!
2016-04-02 22:32
Arda är nog den spelare som jag inte förstår mig på åtminstone fucking kämpa !!!! Seriöst va han ens på plan ?? Vidal bör få spela i mitten han har det som krävs där också. Roberto har helt plötsligt glömts bort varför ?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-04-02 22:31
[QUOTE=Gabriel]IG på Alba, Iniesta och MSN! Alves, Piqué, Busquets och Rakitic var de enda som var bra. Suarez borde skämmas för den missen och Neymar och Messi borde skämmas för deras insatser. Alba borde bänkas för Sergi Roberto för han suger i år. [/QUOTE] Håller med 100!!%
Barcelona socccerfan1
2016-04-02 22:30
Sluta böla vi har inte förlorat på månader!! Grattis Real Madrid! Ni spelade bra! Fans njut :)
Barcelona Vampíro
2016-04-02 22:29
En sak är säker, detta är 100% Mathieus fel. God natt.
Barcelona enkos
2016-04-02 22:28
När jag såg att vi var enorma favoriter hos spelbolag kände jag att det blir torsk. J. .a satan styr en del.
Barcelona Barca4life98
Vart är ni som tycker att Arda är bättre än Rakitic. Suck så jäkla dåligt! Vad gjorde MSN? Jobba hem åtminstone vafan! Messi bara promenerar som vanligt...
Barcelona Rambla~
Nu är det hög nivå och mogna inlägg. :P
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
skillnaden mellan Barca och real är. bbc krigade, kämpade och dog för laget. msn ......... speciellt Messi. Så pinsamt! När real gick på offensiven kom alla med fart.. Ni såg ju inställningen hälften av vårt lag. bra att real vann matchen.
Barcelona Visca el Barca 17
2016-04-02 22:27
Vi har spelat 39 matcher utan nån jävla slakt. Alla våra spelare är mätta Grisar. Vad tror ni egentligen att dom aldrig ska förlora? Är ni födda igår alla lag förlorar speciellt efter 39 matcher och när de leder med 1-0 får ju vilket lag som helst ett psykologiskt övertag när de leder ligan med 10+ poäng, Våra spelare behöver få kniven mot strupen för att vara på topp. Arda är verkligen kass sprider dålig energi.
Barcelona DM1982
För det första så var det ett uselt clasico, tycker synd om alla som betalade dyra pengar för det här tramset.

För det andra så kändes det verkligen som Barcelona tog den här matchen med ro, fullständigt ointresserade stora delar. Real ville vinna och det märktes, all heder för det.

Med ett sådant här spel så är det bara att börja tacka för sig när det kommer till CL, Barcelona kommer inte vinna över Atletico med den här inställningen.

Överlag ett ruttet clasico med en rutten inställning av spelarna.

Ska bli kul att se hur det går mot Sociedad, torsk där och vi kan verkligen prata om svettig avslutning.

Det fanns ju en del här som menade på att ligan var avgjord för cirka sju omgångar sedan, välkommen till verklighetens fotboll och inte FIFA 16.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
[QUOTE=Erik Satie]Fyfan. Messis sämsta match någonsin. Hoppas de åker ur CL och förlorar ligan och cupfinalen. De förtjänar inte ens skiten under mina skor. Fyfan vilka äckliga människor. De förtänar inte ett piss. Låt Real ta CL och ligan. Det förtjänar dem. Messi kan lägga ner. Han är slut. [/QUOTE]Vad är ditt problem?
Annons: