/spanien/barcelona/forum/9589.aspx/spanien/barcelona/forum/9589.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-12 21:10
LOL, du han före själv
2012-03-12 21:09
Basaric,

Här har du lite nytt material till Messi-artikeln.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-12 21:09
Haha, cool bild. Han kan nog bli världens bästa målvakt också om han vill..
Barcelona Salcini
2012-03-12 20:52
Messidinho_10

Zlatan eller CR hade aldrig gjort så många bra matcher just pga deras personligheter. Det är det som gör att Messi fortsätter att prestera och fortsätter vinna Balon d'ors.
Barcelona Hetfield
2012-03-12 20:48
Det är väl väldigt få (som jag känner) som har börjat följa ett lag spontant, det är ju mer en spelare eller något väldigt specifikt som gör att man dras till det.

Jag följde Barcelona sen Rivaldo gjorde den fantastiska matchen med Valencia, men jag valde inte att byta klubb för att han försvann. Det är så äckligt när fans följer en spelare, det är så falskt och vidrigt att jag ignorerar de. Jag står inte ut med Zlatanister eller andra "ister".
Barcelona Messidinho_10
2012-03-12 20:33
Messi världens bästa spelare och mest ödmjukaste. Shit vilken jävla personlighet grabben har egentligen. Hade Z lr Cr gjort såna matcher som Messi gör, så hade man fått höra en hel del från deras käftar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2012-03-12 20:32
Gabriel

Ta inte åt dig. Folk som fortfarande skriver "hahahahahaahaha" ska samlas och skickas till en öde ö där de kan bråka om vad den där gula grejen där uppe kan vara.

Vissa spekulerar i att det är en apelsin, andra resonerar att det är en lampa. Idioter.
Barcelona Gabriel
2012-03-12 20:27
Är det här ett skämt eller vad? Ingen seriös människa med någorlunda förnuft innanför pannbenet kan resonera som "ibracadabraR7" gör.

Är man ett medgångsfan för att man har börjat följa ett fotbollslag pga av viss spelare? Vem säger det? De flesta gör ju så, även jag själv när jag började följa Barça pga Ronaldo (den riktiga). Men det gör ju mig knappast till en medgångssupporter. När Ronaldo lämnade för Inter bytte jag inte lag, jag blev oerhört ledsen but I got over it. Stjärnor kommer och stjärnor går, men kärleken för klubben består. En medgångssuporter är folk som ändrar lag beroende på hur stor deras framgångsskala är. Kanske något att lära sig.

Och sen detta med hormonsnacket. Detta gör mig ärligt talat ledsen. Jag själv har haft likadan sjukdom som Messi hade. Jag vet inte riktigt hur det låg till i Messis fall, om han fick ta sprutor eller tabletter. Jag behövde aldrig ta sprutor, men fick äta tabletter regelbundet i lite över 2 år. Problemet var inte att jag saknade tillväxthormoner, utan att jag hade underskott av det. Att läsa han skriva såna saker bevisar bara hur otroligt ignorant och dum han är som människa. Men don't get me wrong, blir inte ledsen av personliga skäl, starkare än så är jag. Men blir ledsen att folk ens kan resonera på det sättet, man tappar liksom hopp om människor i den här världen.

Vad gick fel med världen?
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-12 20:21
Hahahahahaha

Silly Real - Messi transfer
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-12 20:19
1.70 ligan

Ännu en sjuk grej med Messi kom jag på när jag såg videon. Han gör ofta rikigt snygga mål i de avgörande matcherna, se Arsenal x2, Man United x2, Real Madrid x antal gånger;)
Barcelona Ronaldinho Jr.
2012-03-12 20:15
@ibracadabraR7:

Utan din vänstra och din högra hjärncell är du....fortfarande lika dum!

Tack för övrigt till den otroligt välgjorda och häftiga videon om Messi!! Synd att den va så kort då man bara ville se mer magi...
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-12 19:56
Essienesque

Gött, eftersom jag har inte Eurosport. :)
Barcelona Essienesque
2012-03-12 19:50
Shanghai - SHOOT ME $12

Ja, den sänds som vanligt på Eurosport. Dock sänds den även på TV10.
Barcelona den närkingska älgen
2012-03-12 19:50
Soft. Skiter i vilka vi får. Ska man vinna ska man kunna slå ut alla lag. Men sedan skulle jag ju inte klaga om vi fick tex Apoel istället för Napoli eller Real Madrid, såklart.
2012-03-12 19:48
barcaff4

TV10 sänder inte lottningen, utan den sänds som alltid på Eurosport.
barcaff4
2012-03-12 19:45
den närkingska älgen

ja. och på tv tio
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-03-12 19:42
1.70-ligan hann före :-P
Barcelona den närkingska älgen
2012-03-12 19:42
När är lottningen? Fredag?
2012-03-12 19:41
1.70-ligan

Extraterrestrial! :)
2012-03-12 19:40
Jag vill inte möta dem i kvartsfinalen. Jag vet att vi kan rulla ut och säkert vinna över dem, men fi*****a har sån tur och en till grej, innan dessa matcher spelas tar nervositeten kål på mig.
2012-03-12 19:38
Vill bara dela med mig av denna videon
,Sami
2012-03-12 19:33
Jag vill ha Real i kvartsfinal.
2012-03-12 19:29
Man längtar till CL-lottningen. Hoppas att vi får nåt lätt motstånd och inte lag som Milan, Real eller Bayern (dem går vidare), även om man ska inte underskatta vilket motstånd som helst.

Varför ger ni trollet uppmärksamhet ? han ville ha det och han fick det. Skit i honom bara.
barcaff4
2012-03-12 19:28
Någon som kan berätta audi cup, klubblags vm och tränings matcherna. Jag vet audi cup finalen klubblags finalen och el-classico sen porto. Men finns det mer från den här säsongen? skicka gärna pm.
Barcelona Ibillay
2012-03-12 19:04

Ibracadabra

"Det är just det som är grejen... Ibra gnäller så jävla mkt o säger vad han tycker ÖPPPPPET han går inte bakom ryggen som fega jävla råttor... DET är DET som är skillnaden=) just därför ÄLSKAR jag ibra o för mig är ibra utan TVEKAN världens mest kompletta spelare!!"

Du är verlkligen en åsna. En madridista som hittar på saker och lägger det i folks mun.

Vadå gå bakom rygg osv, vad är det för fantasier du drömmer?

Såna åsne argument hör man dagligen. Som t.ex " Barca är så falska, de kallar sig för mes que un klubb men så gnäller de på domaren, snacka om dubbelmoral"
Problemet här är att ni madridistas är så pass förnedrade att ni bara säger saker utan att tänka.

Mes que un club betyder mer än en klubb, och för KATALANERNA så är det mer än en klubb okej din åsna? Ingen har sagt att vi är mer än en klubb för att vi är de hederligaste och de snällaste gentlemännen som finns på jorden, det är bara ni real fans som använder det som argument för att smutskasta och snacka skit.

Mes que un club betydelsen är något som föddes för katalanerna när de vart förtryckta ich endast hade Camp Nou och klubben som enighet. Mes Que Un CLub fanns innan du och Mourinho föddes!

Ni real-fans har blivit så förblindad av mourinhos hyckleri och feghet, ni kokar ihop lögner i er bubbla, men ni glömmer en sak, att ni endast är apor som har lärt sig att prata
ibracadabraR7
2012-03-12 19:04
Och där har du lekt färdigt. Spärrad. /Red.
Barcelona Hetfield
2012-03-12 19:03
Du är tyvärr för dum för att inse hur dum du är, om du ens förstod meningen.

Du kan inte sitta och säga att andra är medgångsfan när du själv är en Zlatanist, det är dubbelmoral. För det andra så är du ännu dummare som insinuerar att Messi är "drogad", när han i själva verket fick hormonsprutor för att kunna leva ett friskare och längre liv.

Jag förväntar mig inte att du ska förstå sånt, du är antagligen för ung.

Och varför svarar jag på dig....
Barcelona barcetia - AJE AJE AJE, VILLA EL GUAJE!
2012-03-12 19:03
Banna please.

Du är så trög så det inte ens är kul. Därför det bäst att du blir bannad, för du kommer bara förstöra forumet.

HahahahaAHAhahaahha xDD=) = )=) slutade jag skriva när jag fyllde 10..
ibracadabraR7
2012-03-12 19:01
@Hetfield:

Vadå får man inte älska zlatan nu ? o heja på madrid? jag mådde dåligt då zlatan gick till barca o jag hoppas verkligen att han kommer till real) det är sant, alla som började heja på barca då ronadlinho kom dit är bara medgångare... har många vänner som hejar o hejat på barca många många fler år och dom har jag all respekt för ... Likså dom för mig=) vf ska någon spärra mig? Tål ni inte o höra sanning ? ja vet allt o jag säger mina åsikter o för mig är det sanning sen behöver ni ju inte svara om det stör er=) använder inte direkt något ovårdat språk snarare tvärtom ...
Barcelona Hetfield
2012-03-12 18:58
Kan inte MODS spärra idioten? Han sitter och säger att man är medgångsfan om man började heja på Barcelona pga. Ronaldinho när han själv är en Zlatanist.

Ironi och dubbelmoral. Spärra bara honom, det här leder till bråk.
Annons: