/spanien/barcelona/forum/9580.aspx/spanien/barcelona/forum/9580.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2012-03-14 20:55
Gott om streams. NavipHD är bra.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-14 20:54
Vilken chans!!
Postat via SvenskaFans-appen
2012-03-14 20:50
CSKA spelar bra. De hade nyss ett riktigt bra läge. Halv friläge, synd att han sköt över.
Grace/Wastelands
2012-03-14 20:43
Kom igen nu Napoli.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-03-14 20:42
Grym stream till Napoli-matchen uppskattas!
Barcelona El Soap
2012-03-14 20:42
Haha Hetfield, man undrar verkligen om man skulle göra något dumt mot det ansiktet.
Barcelona Vampíro
2012-03-14 20:40
Ikväll håller man stenhårt på Napoli, sparka ut Chelsea från CL ikväll!
2012-03-14 20:39
Streams till Real-CSKA och Chelsea-Napoli
2012-03-14 20:36
Ok, tycker du fortfarande de är bättre än Chelsea?
barcaff4
2012-03-14 20:33
EL Corazon - King of Barcelona

jag menade cl
Barcelona Hetfield
2012-03-14 20:31
Di Matteo ser så snäll ut...men tyvärr så måste Chelsea åka ut.
2012-03-14 20:30
barcaff4
Tycker du verkligen att Basel är bättre än Chelsea, Dortmund, Juventus?

Byter ut 10:e platsen mot Juventus som har sett riktigt starka ut och de lär vara tillbaka ute i Europa väldigt snart.
BARCA-més que un club
2012-03-14 20:29
Wernbloom ska sänka Real hahah :)
Barcelona Xavi y Iniesta - Genierna
2012-03-14 20:27
Hur kan kan man ens säga att han inte är världens bästa?
Tårar :') Kolla på videon ni kommer inte att ångra er.
2012-03-14 20:26
L.A.M Nr 10

Jo jag håller med om att Napoli borde kanske vara högre upp. Samtidigt tycker jag fortfarande de har mer att bevisa. Inom ett eller två år kan de nog vara riktigt högt upp. City och United dominerar i PL. United och Arsenal har redan bevisat att de är däruppe. Napoli har ännu hunnit etablera sig som ett starkt och stabilt topplag. Kluven när det gäller City. Tycker defintivt de är bättre än Chelsea, bättre Napoli? Kan diskuteras. Ska bli kul och se om de lyckas etablera sig i toppen i europa, om de kan utamana Milan och Juve i Serie A etc.

Möjligen att min lista skulle se ut såhär.
1. Barca
2. Real
3. Bayern
4. Milan
5. United
6. Napoli
7. City
8. Arsenal
9. Chelsea
10. Dortmund

Slår Napoli Chelsea idag blir det som en bekräftelse på att de är bättre än Chelsea, Arsenal och City.
barcaff4
2012-03-14 20:16
el Maestro

det duger ;)
Barcelona el Maestro!
2012-03-14 19:56
barcaff4:

Hahah, du gör reklam för Aftonblasken. Hur mycket får du i lön?
barcaff4
2012-03-14 19:54
Messi starka ord samt stark i närkamper
Barcelona el Maestro!
2012-03-14 19:51
Angående lottningen på fredag, vill jag helst ha Bayern München i kvarten. Jag tror att Barça hade gått vidare då och det hade dessutom gett styrka i fortsättningen. Går Real Madrid vidare vill jag gärna att de möter Apoel eller något annat lättare motstånd. Vore intressant att se fansen i Cypern skrika Messi, Messi, varje gång Ronaldo har bollen. Det har hänt förut när han spelade för landslaget där.

Jag skulle gärna vilja ha ett starkt lag att möta i kvarten men dock inte Real Madrid. Både spanska lagen ska vidare i semin. Sen kan det bli tidernas största final, El Clasico.
barcaff4
2012-03-14 19:48
1. Barca
2. Real M.
3. Milan
4. Bajen. nej ja skoja Bayern munchen
5. napoli
6. City
7.United
8. Arsenal
9. Valencia
10. Basel

O ja jag sa det Basel riktigt hemma starka. slog ut united sen vann bayern, men åkte på en riktig smäll senare.
Barcelona II Barça II
2012-03-14 19:43
Eller gäller listan bara den här säsongen? Isåfall håller jag med er.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-03-14 19:40
El Corazon

Tycker inte Arsenal är ett bättre lag än Napoli. Med Chelsea är de enligt mig jämnbra. Som du säger avgörs kanske mycket ikväll men om vi säger att italienarna tar sig vidare så bör de enligt mig vara betyligt högre upp än 8.

1. Barcelona
2. Real Madrid
3. Bayern Munchen
4. Milan
5. Napoli
6. Manchester City
7. Manchester United

Där är de bästa lagen från de bästa ligorna. Jag tycker City, Napoli och United är rätt jämna men Napoli slog ut City och United har en usel säsong så italienarna tar enligt mig femteplatsen. Fast allting är så otroligt jämnt. Napoli kan lika gärna pka ut nu och Chelsea börjar imponera så halkar de ner igen. En sådan här lista är nog egentligen rätt meninglös då den alltid ändras. Tar Real dubbeln bör de enligt mig ses som det bästa laget tex, men åker de ut mot tex Bayern så är frågan om man ens tar andraplatsen.
Barcelona II Barça II
2012-03-14 19:40
Varför är Real tvåa på era listor? Vad har de vunnit de senaste säsongerna? Copa del rey? Iår däremot, är Real gryma, men än har de inte vunnit ett skit!
Barcelona den närkingska älgen
2012-03-14 19:36
Kul med lista. Det borde vi gör oftare. Ska vi säga kvalitet över en hel säsong som måttstock? I så fall känns det ju som att ett lag som Napoli (svajiga som fan) får svårt att ta plats. Nu fick de plats på min lista. Men ändå. Ni fattar poängen.

1. Barcelona
2. Real Madrid
3. Man United
4. Bayern Múnchen
5. Milan
6. City
7. Arsenal
8. Dortmund
9. Valencia
10. Napoli
barcaff4
2012-03-14 19:27
,Sami

jag ska se real spela idag. men jag är inge real fan.
2012-03-14 19:26
Onur

Min lista skulle se ut såhär
1. FC Barcelona
2. Real Madrid
3. Bayern München
4. Milan
5. Man United
6. Man City
7. Arsenal
8. Chelsea/Napoli - avgörs ikväll. Napoli har bevisat tillräckligt samtidigt som Chelsea har dippat enormt.
10. Dortmund
,Sami
2012-03-14 19:21
Vilken match ska ni se idag? Har själv svårt att välja.
Jag lägger min röst på Reals match. Tänk om de åker ut fiiiii fan!!
Barcelona LeoMessi
2012-03-14 19:05
Man ska inte jämföra Gomez med Messi. Med det sagt så vill jag också säga att Gomez är en av världens bästa CF, han kanske inte är bra på att göra bort sina motståndare men det behöver han inte då han sköter sin roll som måltjuv på ett utmärkt sätt. Han spottar in mål och det är det dom förväntar sig från honom.
O.n.u.R!
2012-03-14 18:56
Tjenare Barca vänner!
Jag är Bayern supporter men tänkte komma hälsa på er och gratulera er för senaste resultaten och ni ska veta att vi gillar er just för att vi har ganska många likheter som klubbar.
Jag såg igår och idag hade ni ganska mycket snack om Gomez och ett par vänner här hade ranking där dom rankade dom bästa klubbarna.

Ang Mario Gomez: Han är en av världens bästa målskyttar och spottar in mål för klubb och landslaget. Att vissa av er skriver att Gomez inte gör mål på stor matcher är fel då han faktiskt har gjort mål på många stor matcher som förra året och i år. Förra året gjorde han mål mot Dortmund,Schalke,Inter och i år så har han nätat mot Leverkusen,City,Napoli.

Mario är ödmjuk och han själv säger att Messi nr1. Det finns ingen som Messi och han är klass för sig.Som Hiddink sade: Mario skall man jämnföra med Inzagi,Van Nistelrooy,Falcao,Etoo & Pazzini då dom har ganska lika spelstil.

Om Klubb rankingen:
1:FC Barcelona (Ingen snack)
2:CF Real Madrid (Ingen snack)
3:Bayern München (Ingen snack)
4:Man City (Kanske om 2-3 år så högt upp)
5:AC Milan (Tycker att Milan borde vara 4:a)
6:Man Utd
7:Chelsea
8:Arsenal
9:Dortmund
10: Valencia

Detta rankingen är från en SKY expert som rankade lagen idag Heinz nått?!. Jag tycker rankingen är grymt bra men att City och Milan borde byta platts. United har gjort sitt och kommer inte bli farliga mot Barca,Real & Bayern framöver då alla dessa tre växer med talanger.City har ju sjukt bra lag men frågan är kommer dom kunna konkurrera ut oss?! Inter och Lyon är döda. Valencia och Dortmund växer.

Jag hoppas att vi undviker er till finalen så att vi kör en drömfinal.Lycka till framöver. MVH ONUR!

barcaff4
2012-03-14 18:54
Messis bästa mål kom från 2008/2009 2010/2011 2011/2012. alla hans mål är ju snygga men dem bästa bara. Ta inte illa upp.
Annons: