/spanien/barcelona/forum/9563.aspx/spanien/barcelona/forum/9563.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2012-03-16 12:33
Barca Mrs que un club//

Va jag såg så va milan överlägsna Arsenal leder sin liga stort och spelar bättre fotboll än dom gjort på år och dar. När vi möte dom i höstas va dom inte ens i form. Men även då gav dom Barca problem! Dom är nog det enda laget utöver Barca som hade kunnat slå ut real. Men Barca är världens bästa lag så vi borde gå vidare ändå. Lätt kommer det dock inte bli!

Ps: dags för uttrycket real uefadrid? Först cska och nu apoel! Ett lag har aldrig haft en lättare väg till en cl final sen mourinhos porto vann cl. Har Mourinho en kärleks affär med någon i Uefa ledningen månne?
Barcelona Rambla~
2012-03-16 12:32
Jag skulle nog tippa mer på att Uefa i så fall vill ha Bayern och Barca i final. Inte för att jag tror att något är riggat dock.
Barcelona Messidinho_10
2012-03-16 12:32
Maxi Lopez får inte spela CL
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-16 12:31
Barcelona kan inte möta Real Madrid förutom i finalen. Varför? Jo, för att UEFA vill tjäna mer pengar.
Barcelona Rambla~
2012-03-16 12:30
Vad spelar det för roll vem som är rädd för vem på ett forum? De med lite kunskap och distans vet att det kommer att bli en jävla svår uppgift för båda lagen att ta sig vidare. Det är fakta!
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-16 12:30
BTW, f*ck Zlatans camp nou comeback... MAXI LOPEZ kommer tillbaka! :D
Barcelona Rambla~
2012-03-16 12:28
ragnarök

Jag tror inte Chelsea rår på Benfica. :P
Barcelona SamMajid
2012-03-16 12:26
Till er som är rädda för Milan, här är ett av många liknande skräckinlägg som jag hittade i Milans forum:

''Pep: "Hoppas inte vi får Milan".
ÖGA inte sönder oss nästa gång! Grabbar, vi får satsa på ligan i år igen. CL varade åtminstone till kvartsfinalen :)''

De är mer rädda för oss än vi är för dem (om vi ens är det minsta rädda). Tagga till barca, nu tar vi dem!
Barcelona Manita
2012-03-16 12:24
Finns inte en chans att Milan ens kan ta detta mot oss. Spelar bedrövligt gör de. Blev ju helt utspelade av ett avdankat Arsenal som vi har spöat de 2 senaste åren.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-16 12:23
Éluc

Pato är väl alltid skadad?

Lite bitter är jag över att de andra storlagen fick de lätta men vi och Milan drog på nitlotten.
BARCA-més que un club
2012-03-16 12:23
Om ni tycker vi fick Milan i kvarten och lite nervösa (typ)

då ska ni kika in på Milan forumet och kolla vad dom har att säga om oss då dom pissar ju ner sig snart, för att dom blev lottade mot oss :)
BARCA-més que un club
2012-03-16 12:20
De första matcherna spelas den 27 och 28 mars och de andra matcherna spelas den 3 och 4 april 2012.

Vamos barca
ragnarök
2012-03-16 12:20
BARCA- mes que un club

Inte rädda, men man ska ha respekt för ett lag som Milan. Jag tror inte att det blir lätt, inte på långa vägar. Jag tror dock stenhårt på att vi avancerar. Grymt härligt att börja borta i både kvart- och semifinalen. Chelsea i semifinalen längtar jag otroligt mycket till, grisarna ska ut!
Barcelona Messidinho_10
2012-03-16 12:19
Usch vilken hemsk final det kan bli.

REAL ELLER BAYERN???
VIlka passar oss bäst?
Barcelona Keite
2012-03-16 12:18
BARCA-més que un club

THAT'S THE SPIRIT!!!!!
Vafan visa lite cojones. Ni vet innerst inne att Barça kommer gå vidare.
Sluta leka ödmjuka som Guardiola.

Barcelona NoGo™
2012-03-16 12:17
Vill ju definitivt inte se nån trebackslinje på San Siro bara, det var ju inte så lyckat sist trots att vi vann.

Éluc

Boateng o Pato är väl tveksamma till spel vad jag hört.
Barcelona Éluc
2012-03-16 12:15
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Van Bommel och Ambrosini (?). Är Boateng och Pato skadade btw?
BARCA-més que un club
ATT NI ÄR RÄDDA FÖR MILAN DOM SPELAR JU SÅ PATETISKT FOTBOLL JU ARSENAL VA JU NÄRA O SLÅ UT DOM I RETUREN MEN DOM HADE TUR OCH LYCKADES GÅ VIADARE.

VI KOMMER MOSSA DOM VÄNTA OCH SE MESSI AVGÖR ALLT.
Barcelona MVP - 2011
Skönt att vi är bortalag både i kvarten och i en eventuell Semifinal där vi lär ställas mot Chelsea... spännande!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Van bommel är avstängd i första matchen. När vi vann på San Siro så var inte Iniesta och Alves med. De har säkert många på skadelistan också och vi har Abidal, Villa och Afellay borta.
Barcelona Abbe.
Kvartsfinaler:

APOEL - Real Madrid
Marseille – Bayern München
Benfica – Chelsea
AC Milan – FC Barcelona

Semifinaler:

APOEL / Real Madrid – Marseille / Bayern München
Benfica /Chelsea – AC Milan / FC Barcelona
Barcelona Abbe.
2012-03-16 12:14
Kvartsfinaler:
APOEL - Real Madrid
Marseille – Bayern München
Benfica – Chelsea
AC Milan – FC Barcelona
Semifinaler:
APOEL / Real Madrid – Marseille / Bayern München
Benfica /Chelsea – AC Milan / FC Barcelona
Barcelona Fabrecadabra - Anims Villa
2012-03-16 12:14
Hur ser lottningen ut i sin helhet?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2012-03-16 12:13
Grabbar vet ni vilket datum vi möter Milan?
Barcelona Rambla~
Att van Bommel är avstängd är ju bara en nackdel för oss. Långsam medelmåtta som Messi, Iniesta och Xavi brukar göra åttor runt. :P
Barcelona LeoMessi
Helt ärligt så tycker jag inte att Milan borde vara något större problem. Så länge vår trio Messi, xavi och iniesta är friska så är jag inte orolig.
Barcelona Keite
2012-03-16 12:12
Ni hypar Milan... ta de lungt...
Barcelona SamMajid
Rambla

Det enda som kan gå fel i San Siro är om den där Islandsvulkanen får ett utbrott igen och truppen blir tvungen att åka buss till Milano, annars klarar vi oss säkert med minst ett oavgjort resultat!
Barcelona Gabriel
Vill inte vara den som är den men jag kunde egentligen bara se oss stå i vägen för Real Madrid och en final. Tror inte att Bayern kan stoppa de, trots ambitionen av att få spela finalen på sin egna hemmaplan. Och att möta Real Madrid i en final, på en neutral arena blir definitivt svårare än att slå ut dem i ett dubbelmöte. För det första är vi starka på Bernabeu, för det andra är vi starka på Camp Nou. I en final kan de förlita sig mer på tillfälliga misstag som kan avgöra en enstaka match än vad de hade kunnat förlita sig på över två matcher.
Barcelona PILMÀ TELLO
F***N surt att vi inte får möta Real redan i SEMIN, Förhoppningsvis går vi hela vägen i år med. v
Annons: