/spanien/barcelona/forum/9550.aspx/spanien/barcelona/forum/9550.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Qanii
2012-04-24 23:13
Så här mycket kan säga, CL bucklan kommer antingen gå till Bayern eller Madrid. Chelse har förmånga spelare borta/skadade. Dessutom kommer dom att försöka anfalla mer mot dessa lag.. Imogon kommer det kännas som om Barcelona har chans att gå till final på nytt! Kom igen Bayern!
Barcelona barca455
2012-04-24 23:11
Barca4eva

Man kan prova högre upp and att alltid skjuta låga skott. vi provade nån gång men det var en lång bit utanför . man kan väl testa när man ändå inte är pressad att sätta krysset eller det området ja vet det är inte lätt men testa kan dom göra de ba spelar runt och Che har lärt sig det
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
Hoppas vår uttåg ur Champions gör att vi blir av med dessa fjortisar som sitter och klagar på mascherano, messi och pep. Så mycket som messi och pep gjort för oss är sagolikt.
Barcelona I.Cuenca
Vi är inte värda att spela final,att ha så lite
skott på mål med en man mer och detta jävla
boll trillandet.
Vart är PLAN B Pep? Är han så bra tränare ja när
plan A fungerar men SEN då?????

Grattis Chelsea
Barcelona Sentuary
Fyfaaaaan Pep, detta går ju inte, detta händer inte.. Säsongens två viktigaste matcher och han väljer att starta första med Tello och andra med Cuenca medans målskytten från finalen i Wembley finns på bänken... Jag respekterar Guardiola från hjärtat men detta.... jag låter bli och skriva annars blir det inte bra
Barcelona rANDOMhERO
2012-04-24 23:09
Varför ska jag inte ta.åt mig när su börjar tugga skit om kärleken till Barca vare sig man är arg eller glad som du verkar vara över en förlust.. klart man är förbannad, en del visar de på olika sätt
Barcelona grande jw
2012-04-24 23:08
@Més que un Esport:

Jag kollade matchen idag. Jag skiter fullständigt i historia då det är matchen IDAG som räknas. Eller hur? Ska du babbla historia som en sann Madrista så fort vi lever i motgångar? Man måste få kritisera laget idag. Det är INGEN tröst att vi vann CL förra året och inte fan ska det påverka hur vi spelar idag? Om något så borde det vara en extra morot för spelarna att vara första lag att försvara CL-titeln? Inte en jävla ursäkt för att vi bokstavligen ger bort en CL-semifinal? Jag förstår verkligen inte de som försvarar laget. Det är INTE okej. Om ni inte är besvikna idag, då är ni inga riktiga culés. Helt ärligt.

Jag tänker inte kritisera Pep eller någon annan. Jag vill verkligen inte att han ska avgå om någon tror det. Men jag känner mig sviken. Helt jävla uppgiven för sättet vi åker ut på det är mest frustrerande någonsin.
Barcelona Barca08
2012-04-24 23:07
1899
Tror att du är på fel forum. I länktipset hittar du hem igen.
Varsågod.
Barcelona rANDOMhERO
2012-04-24 23:07
Vad gjorde in Villa för.vårat lag? Varför vill man ha ut honom? Underbaraste spelaren.. en skada och man vill.kasta bort honom som om han vore inget! Tänk om tänk rätt!!
Barcelona Barca4eva
2012-04-24 23:06
rANDOMhERO Vad fan tog du åt dig för?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2012-04-24 23:05
Om guardiola har något slags kärlek till klubben så går han i sommar. Slut på idéer, har aldrig haft en plan B, har överlevt dom senaste 3 åren mycket tack vare individuella presstationer från Messi, Eto'o, Iniesta, Xavi, Alves osv.

Idiotisk teorier att truppen ska vara pin smal,som sedan kommer och biter han i arslet när Villa bryter benet, Afellay borta 6 månander, Sanchez skadar sig var 3:e match. Horribla byten ( som tello), skrattretande startelvor.

Konstiga urusla köp (chygyrnskiy, ibrahimovic), och låter sina personliga "feelings" bestämma vem som ska lämna (Eto'o).
Barcelona Barca4eva
2012-04-24 23:05
Barca455 Du säger ju emot dig själv. Hur enkelt skulle det vara att skjuta in den med 11 pers framför en? De försökte ju t.o.m men misslyckades gång på gång.
Barcelona Abirey
2012-04-24 23:04
Kan någon lägga upp spelarnas kommentarer från twitter? Tack.
Barcelona rANDOMhERO
2012-04-24 23:03
Barca4eva
Ingen har väl sagt något.om sin kärlek till Barca ditt cp! Alla älskar barca lika mkt, förutom den idot dom tar en förlust i semin mot Chelsea med en klackaspark.. öppna inte munnen idiot. Andra gråter ögonen ur sig och du leker filosof! Kyss fittan!
Barcelona Thiago en mi corazón!
Gör ont att se när ens favoritlag åker ut ur Champions League och tappar ligatiteln till sina riveler men sådan är fotbollen. Efter att ha legat på topp i 4 år nu så kommer motgångar i fotbollen för Barcelona också. Känns så skönt att jag har sett och upplevt ett av de bästa lagen genom tiderna och kommer aldrig ångra det! En gång Culé, alltid Culé!
Barcelona barca455
om dom parkerar 11 pers och gör det skit svårt att gå förbi så måste man fan skjuta utifrån!!! dom står ju så jävla nära straff området så de inte sant skjuuuuutttt
Barcelona El Kaiser de Michoacán
@Teddyculè:

Frågade samma sak innan. Har inte varit några repriser, såg onekligen misstänkt ut.
Barcelona påfågeln
2012-04-24 23:02
Vi spelade fin fotboll och en vanlig dag hade vi gått vidare. Vi kommer igen nästa år, förhoppningsvis. Bara inte Pep får för sig att lämna så går det nog bra
Barcelona MesQueUnClubFCB-Animo Abidal
@grande jw:

Jag håller med chelsea är ett äckligt lag som inte förtjänar final.
Barcelona 1899
UT: ADRIANO, KEITA, MASCHERANO, VILLA Varför Adriano? För att han är skadebenägen, ojämn, och inte alls stabil i defensiven. Det håller inte. Varför Keita? För att hans spetskompetens är att han ej har någon spetskompetens. Han bidrar inte. Varför Mascherano? För att han är direkt ansvarig för minst hälften av alla insläppta mål pga sin oerfarna stil mot anfallare som han pressar likt den DM han är, och därmed vid misslyckad brytning lämnar 1 hav av ytor bakom sig. Oacceptabelt. Varför Villa? För att han börjar bli till åren och presterar väl sådär när han väl spelar. Hans prestationer är inte värda pengarna han köptes för iallafall så det är bättre att sälja honom medan det går... IN: CHIELLINI, MARCHISIO, NEYMAR, SILVA Varför Chiellini? För att han är en erfaren, stabil och smart MB samt vänsterfotad. Bra ledaregenskaper... Varför Marchisio? För att han är som Keita fast bättre på nästan allt. Varför Neymar? För att han är talangfull och har en enorm s.k. potential. Han avgör matcher själv. Varför Silva? För att Thiago Silva är 1 spelskicklig mittback med bra huvudspel.
Barcelona Barca o Mort!
Fcb

Nu vet jag inte om det är rätt tillfälle att hylla C.R men killen har faktiskt inte missat en straff sen 09. Försöker bara vara objektiv. Nej fyfan vad surt, Villa saknades idag och som sagt så var vi fan inte långt ifrån att gå vidare.
Barcelona Teddyculè
2012-04-24 23:01
Är det någon som såg ifall det var hands i straffområdet innan Torres mål? Gick ifrån TVn efter målet så jag har inte sett några repriser.
BARCA-més que un club
Valdes vad ska jag säga om han herregud va han e kass fyfan spyr alltså,

nej är så jävla ledsen nu så det inte är sant :( kan inte fatta detta har hänt vi hade ju allt i våra händer . Vi kan inte fortsätta spela tiki taka det leder ingenstans när alla parkerar bussen vi måste hitta ett sätt att göra mål.

nej nu ska jag ut orkar inte sitta hemma så ledsen fyfan. kommer tillbaka här när nästa säsong drar igång Älskar fortfarande barca nu och för alltid, men just nu kommer man vara besivken och ledsen ett tag framöver :(

Visca el Barca bröder.

Barcelona barcetia - #ANIMSABIDAL
Fyfan vad man kokar. En del av en vill bara skriva att Pep ska avgå... Messi var sämst på plan idag.

Fabregas bäst, men ändå byts han ut.. Mot fucking Keita(och jag är en av de som är Keita sympatisörer på detta forumet)
Barcelona S91
2012-04-24 23:00
Det må vara så att jag fortfarande är besviken på laget, men jag står för det: Leo Messi förtjänar inte Guldbollen för i år. Måste man misslyckas för att tända till? Avskyr det.
Barcelona Més que un Esport
2012-04-24 23:00
Stort av Terry att erkänna att det var ett rött kort (Sky post-match). Där växte han lite i mina ögon.
Barcelona Den vise
2012-04-24 22:59
@Rambla~:

Det är inte våra beskymmer. Men kan man besegra barcelona med det ultradeffensiva tänket och spelet så kan man nog vinna finalen på det sättet med. Minns du Milan-Juventus 03?

Fanns inget som liknade offensiv fotboll men Milan vann ändå.

Ibland kan defensiv fotboll också vara en konstform. Och sannerligen så visade Chelsea att det går att slå motsvarigheten till Harlem Globetrotters med det tänket.
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
Sedan vi fick den här jävla sponsoren på tröjorna så har vi inte spelat riktigt bra. Vi har inte varit den Barca som vi brukar vara och det är vi inte heller med en sponsor på tröjorna. Vi har blivit kända för att inte ha sponsorer över huvudtaget sen laget startades och se hur det slutar. Inget och skylla på, men jag vill ta bort dom sponsorerna från tröjan, vill ha tillbaka våran vackra rena tröja!

Så jävla förbannad på allt och alla, det märker man när jag sitter och skriver om jävla sponsorer.

Jag hoppas Pep stannar och att vi kommer tillbaka nästa år starkare än någonsin!

Visca el Barca!
John Knute
Derett
MessiyoyO 10:
Tack för din otroligt ointelligenta kommentar.
Annons: